Is ook een prima nummertje. En ja, je smaak veranderd. Luister nu veel naar rock en techno.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je smaak veranderden iedereen is af en toe vatbaar voor hypes. Zo vond/vind ikdat Danza Kaduro nummer geweldig.
Dat is wel redelijk van voor jouw tijd hoor chief.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben opgegroeid met jaren 90 muziek door mijn cassettebandjes die ik had
Haha, mooi man.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hitzone cd's![]()
Dj boozy woozy, the launch van DJ Jean etc
Lief he.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rensie heeft weer zijn internettoughguy momentje.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rensie heeft weer zijn internettoughguy momentje.
Ja maar die had ik wel, dus in de auto etc. Captain Jack eropquote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk van voor jouw tijd hoor chief.
Mijn muziek smaak is echt breed.. vaak heb ik periodes van wat ik luister. Laatste tijd is het meer rock/hardrock en 60/70. Maar van Bocelli tot Limp bizkit tot Gang Starr tot Prodigy noem het maar op.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook een prima nummertje. En ja, je smaak veranderd. Luister nu veel naar rock en techno.
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?
Noord 1 echt de grafkanker samen met de hoofdtribune van de arena.
Deze dude hadden ze pas uitgenodigd bij ons op het werk om te draaien.quote:
Geldt voor bijna iedereen denk ik, maar je hebt altijd wel genres waar je overwegend naar luistert. Bij mij is dat tegenwoordig rock en techno.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn muziek smaak is echt breed.. vaak heb ik periodes van wat ik luister. Laatste tijd is het meer rock/hardrock en 60/70. Maar van Bocelli tot Limp bizkit tot Gang Starr tot Prodigy noem het maar op.
Ja Noord 2 is wel lachen inderdaad, het originele vak 410 is ook wel lekkere fanatiek. Eigenlijk was heel de arena één groot kabaal behalve bij ons. Alleen boven in een groep gasten van rond de 40 die er nog wat van wilde maken d.m.v fakkels etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik denk dat ik een SCC ga nemen op noord 2 heerlijk dat kleine beetje "eigen" sfeer.
Hij kan wel draaien hoor, maar z'n eigen nummers spreken me niet zo aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze dude hadden ze pas uitgenodigd bij ons op het werk om te draaien.Geniale avond.
Vind ik nog steeds een vet nummer.quote:
Ik dacht dat techno altijd zeg maar een soort.. dubstep was, maar dan iets minder extreem waus. Maar het is meer iets als ' harde' lounge/dance toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt voor bijna iedereen denk ik, maar je hebt altijd wel genres waar je overwegend naar luistert. Bij mij is dat tegenwoordig rock en techno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |