Dit nummer ken ik hier vanquote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Da Boy Tommy
Dat is de shit uit belgie, niet dat kut jumpstyle.
DAMquote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
VBL / Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10
Eerste pagina.
En dan de eerste reactie van pagina 2.![]()
Zo snel kan het gaan.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Da Boy Tommy
Dat is de shit uit belgie, niet dat kut jumpstyle.
DAM zijn reacties zijn vooral weer geniaal. Inmiddels ook weer klaar met Saind zijn site, nu kan ik echt afsluiten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
VBL / Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10
Eerste pagina.
En dan de eerste reactie van pagina 2.![]()
Zo snel kan het gaan.
Ik weet.quote:
Oke inhoudelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepen. Doe dan een massale opkomst met alle spelers en de technische staf. Allemaal fakkels in de handen en gaan. En benoem dan de spelers allemaal even apart. Dit was zo slecht in elkaar gezet... al vermaak je er toch wel een beetje. Toch was het niet geweldig ofzo
. Treinreis terug was wel opperbaas. Elke trein die je zag propvol met dronken joden.
En vlaggen gejat? Je bedoelt die liggen daar en mensen die hadden hem meegenomen? Trieste lui joh. Maar als het aan mij ligt laatste keer noord 1.
Maar boeren dus cafés uitgeslagen?
gewoon ipv ''nigga/nigger'' ''wigga/wigger'' zeggen, niks meequote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet.
Ben achtergekomen dat ik een Caucasian ben en dus geen 'sandnigger'. Kan dus niet meerappen met liedjes van Rick Ross enzo.
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als klein jochie was ik helemaal van Tiesto maar ook van Ali B dus dat zegt niet zoveel
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke inhoudelijk.
Ik vond het echt helemaal niks. Gewoon veel te veel gemaakt man. En inderdaad het kan veel korter en leuker ook die kut muziek er door heen laat het publiek gewoon zijn werk doen. Ook zo'n hele groep die joden lopen altijd weg ging zingen toen ik besliste om weg te gaan voor mij de laatste huldiging ooit wel op dat parkeerterrein. Maar hoe laat was je naar huis dan? Noord 1 is weinig aan nee, maar hoopte voor jou dat het mee zal vallen niet dus.
Je smaak veranderdquote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik deze versie
Ik weet nog dat ik achterin de auto zat bij de broer van een maat van ons en hij had een CD van discotheek Le Cap'tain in Frankrijk met dit nummer erop. Dat was echt zo'n moment dat ik had van 'Ja, deze stijl is echt precies wat ik vet vind'. Tegenwoordig vind ik er geen reet meer aan.
Ben opgegroeid met jaren 90 muziek door mijn cassettebandjes die ik hadquote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.
Nou leuk zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat dus alleen in Noord en me pa keek in het café en daarna samen naar de huldiging gegaan. Huldiging was dit jaar minder leuk dan vorig jaar. De spelers 1 voor 1 het podium oproepen. Doe dan een massale opkomst met alle spelers en de technische staf. Allemaal fakkels in de handen en gaan. En benoem dan de spelers allemaal even apart. Dit was zo slecht in elkaar gezet... al vermaak je er toch wel een beetje. Toch was het niet geweldig ofzo
. Treinreis terug was wel opperbaas. [b]Elke trein die je zag propvol met dronken joden. [/b]
En vlaggen gejat? Je bedoelt die liggen daar en mensen die hadden hem meegenomen? Trieste lui joh. Maar als het aan mij ligt laatste keer noord 1.
Maar boeren dus cafés uitgeslagen?
Zielig figuur.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?
Noord 1 echt de grafkanker samen met de hoofdtribune van de arena.
Bedankt voor je tip.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon ipv ''nigga/nigger'' ''wigga/wigger'' zeggen, niks mee
my white wigga's from the hood
Wist niet dat oudje doekjes met stokken zo duur konden zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jadik 100 vlaggen gejat hadden ze het over.
Hitzone cd'squote:Op maandag 6 mei 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was gabbermuziek helemaal de shit. En dingen als Vengaboys en Captain Jack.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg? Serieus wie waren dat? Kankerlakken?
Noord 1 echt de grafkanker samen met de hoofdtribune van de arena.
Die gast was echt lelijk als een mofoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hitzone cd's![]()
Dj boozy woozy, the launch van DJ Jean etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |