Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je toch wel? De man van de PVDA welke uitblonk met 1 kamervraag in 8 jaar. Enigszins bekendheid verworven door zijn Obama gefap bij DWDD, en zo te zien nu getroffen door een hersenbloeding.
[ afbeelding ]
Oh, ik kijk best veel actualiteiten programma (vaak op de achtergrond) maar heb hem volgens mij nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-
Dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?
Dat klopt. Al was het Giel Beelen (Nog erger dus)quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die idioot die ontslag nam omdat hij serieus in ging op een verzonnen item van pownews?
Zouden er zoveel doen. Iedereen geeft overal een mening over als je een microfoon bij hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben de oorzaak:quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die reeks eindigde dus in 2011 +-
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)orist-Jablabla.dhtml
Was ook een hoogtepuntje van hem
Ja dat geloof ik ook wel. Desalniettemin heel erg pijnlijke televisie.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden er zoveel doen. Iedereen geeft overal een mening over als je een microfoon bij hebt.
Probleem was in zijn geval dat hij er zelfs zaken bij begon te verzinnenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel. Desalniettemin heel erg pijnlijke televisie.
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probleem was in zijn geval dat hij er zelfs zaken bij begon te verzinnen
Ja klopt, maar deze kerel ging een stuk verder dan de meeste anderen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.
Klopt ja,quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vast item van Giel. Zijn er wel meer ingetrapt.
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een nummer van Daft Punk hoort weet je dat het een nummer van Daft Punk is.
Echt een van de weinige hiphop-artiesten die ik een onvervalste konkobaas vind.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef mrstylo het volgende:
Snoop is echt overal he.
[ afbeelding ]
http://www.theverge.com/2(...)were-nothing-like-tv
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?
Meeste van die zangeresjes zijn volledig uitwisselbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik ook bij Jan Smit, De Jeugd van Tegenwoordig, Sticks of een Gerard Joling. Hebben die ook allen een eigen sound?
Sowieso G.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |