Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:42 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 18 mei 2013 - Motorrijders newbierit! In de planning: - Newbierit in en rond de randstad - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Suzuki SV650S '07 - (mstx) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]() | |
stinkie | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:43 |
kan alleen als de niet voor wegebruik zijn. Mijn circuitbanden waren legaal voor wegebruik, en die hadden verdomd weinig groef ![]() | |
stinkie | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:43 |
Topic volgepost terwijl uk zat te tikken ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:44 |
![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:44 |
Is dat zoiets als 'Racers in de rimboe' ? | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:56 |
En allroads op het asfalt zeker? | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:58 |
Gestuntel in het grind bekt toch wat beter. Of in het gras.
| |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:59 |
ik denk ik zeg het een keer niet ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:59 |
![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:10 |
![]() Godver ![]() ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:12 |
Zal lekker sturen ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:14 |
Kneedown maken ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:24 |
Die Kawa's blijken keer ook op keer logge bakken te zijn hè.. ![]() Stroomlijn jongûh! ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:25 |
Allroad mod, nice ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 12:31 |
Als je een echte baas bent gooi je die Alp weg en ga je daar op met bepakking en al naar Griekenland ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 13:29 |
![]() | |
pindaplukker | zaterdag 4 mei 2013 @ 14:13 |
bah, alleen maar cabrio's, choppers en toeristen op de weg ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 15:22 |
Kennisje van me belde net: "Hey, ik heb de 307CC opgehaald, ben je zo thuis? Gaan we even een stukkie rijden!" ![]() | |
pindaplukker | zaterdag 4 mei 2013 @ 15:25 |
Is ook helemaal niks mis mee, ze moeten alleen niet voor me rijden ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 15:54 |
Bij daglicht is de Drielse Rijndijk ook erg lekker. Heb 'm maar een stukje verder doorgetrokken door weet ik veel wat voor dorpjes allemaal, nu lekker in de schaduw in Elst een rookpauze ![]() Waarom zwaaien Chopper-rijders nooit? ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 16:01 |
![]() Alsof die railing gemaakt is om een slot omheen te hangen ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 16:16 |
Ik heb ook gehoord van motorhoezen speciaal gemaakt voor je slot. | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:07 |
Net een retourtje zuid holland erop zitten. Tis wel tijd voor wat zitvleestraining merkte ik. ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:09 |
Ik werd door een mede-motorrijder tot rustiger rijden gemaand op de dijk bij Heteren ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:16 |
Dat past niet bij hun stoere imago natuurlijk.. ![]() ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:17 |
![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:21 |
Doe mij ook zo'n motorstandaard... ![]() ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:22 |
Goeie training voor de dijen ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:27 |
Pinkeltje heeft trouwens ook wel een aardige smaak: ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:30 |
En toch vind ik dit ook wel geinig en netjes gedaan.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:31 |
Ik blijf dat toch geen mooie motoren vinden. Deze lijkt ook wel hoogzwanger, hoe dat motorblok uit het iele frame puilt ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:41 |
Je hebt zwaainichten en je hebt leernichten.. | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:42 |
Zo hehe 1 dagje offline geweest ![]() Nog mensen gereden met dat mooie weer? | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:42 |
Ik doe dat ook wel eens, eigenlijk alleen als er controle staat achter een bochtje of een boom ofzo. Kwestie van elkaar behoeden voor onvrijwillige contributie. Ze hebben mij laatst vrees ik ook weer gepakt. Trok hem eventje open nadat er een slome auto voor mij was afgeslagen om het gat dicht te rijden. En ja hoor, stonden ze sneaky opgesteld achter zo'n onherkenbaar kutbusje ![]() ![]() ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:43 |
Ja ik vermoedde eigenlijk ook dat ergens controle stond, heb nog even opgelet maar niks gespot. Ik kwam sowieso al snel achter een bus vast te zitten dus boven de 60 ben ik niet meer geweest daar ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:48 |
Denk dat je gelukt hebt dan als der 2 kentekens opstaan. (tering wel een verschil van 160kb/sec na 1mb/sec ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:53 |
Wat heeft zo'n Pan toch een onhandig windscherm. Precies de wind in m'n bakkes, heb er zelfs koppijn van ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:54 |
Hoezo rij jij nou ineens weer op een Pan? ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:54 |
Of ben jij zo klein dat je net in die stroom zit ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:56 |
Leenmotor ![]() ![]() Mwoa, 1,82m. Toch wel gemiddeld denk ik. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 17:58 |
Je hebt hem ook serieus weer kunnen laten staan bij de dealer? ![]() Koop nou volgende keer gewoon weer een degelijke Suzuki ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:00 |
Voorpoot was lek hé, die gaan ze repareren. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:04 |
Nokkenasketting liep toch aan zei je? | |
Vinniiee | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:04 |
Dat ook, ja. Al zeiden zij van niet. Maar ja, we horen het wel. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:07 |
NAK die aanloopt hoor je wel ja ![]() Alsof er een typemachine verkracht wordt... ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:07 |
http://www.motormeuk.nl/b(...)/Motor-1-taxi-0.html Rijd dan ook door man ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:10 |
Wat een eikel. Eerst langzaam rijden en helemaal links houden en dan verontwaardigd doen dat die taxi 'm er tussen probeert te proppen. Hoort natuurlijk alsnog niet, maar ik vind het wel vreemd rijgedrag van die motorrijder. | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:10 |
Zeker nooit plaats op de weg gehad tijdens het lessen ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:11 |
Rij dan ook niet helemaal links ![]() Ik zorg er altijd wel voor dat auto's uberhaupt niet op mijn rijstrook kunnen. Voordeel daarvan is mochten ze het toch proberen, je hebt nog een halve rijstrook marge voor je de vangrail in klapt. | |
Vinniiee | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:11 |
Wat een klapjostie ![]() ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:12 |
Lees net een terechte comment daar dat de linkerbaan in de VS niet altijd de snelste baan is. Maar dan nog steeds. | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:14 |
Idd dan nog, tering wat gaat dat internet snel ineens ![]() ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:17 |
Klop. Keep your lane systeem is dat. Maar dan nog, als iemand zo erg naar links rijd en steeds omkijkt, zou ik denken dat ie juist bedoeld van kom maar, omdat ie om welke reden dan ook ff niet harder kan ofzo. | |
Den_Haag | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:49 |
Nog steeds, die motorrijder blijft een slome eikel. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:51 |
In de VS is het ook heel normaal om links de uitvoegstrook te hebben | |
WhiteJoker | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:52 |
Zit er eens op te googlen, maar de meeste mensen zeggen gewoon: keep right unless passing. Dat hebben wij ook gewoon. Hoewel er blijkbaar situaties zijn waar vrachtwagens alleen op de rechterbaan mogen rijden. Vraag me wel af hoe ze dat met die op- en afritten aan de linkerkant doen... | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:52 |
Op de linkerbaan neem ik aan ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 18:59 |
Staan verdomme 2 tupperwarefietsen op MIJN plek ![]() Gelukkig ben ik binnen 2 weken weg uit dit stinkflat. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:01 |
Tupperwarefietsen? Transalps bedoel je? Oh, wacht. | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:02 |
Bandits natuurlijk, doh. | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:04 |
Wat een hommel ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:06 |
| |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:07 |
Welke wordt als eerste gejat?![]() Die linker is zo'n BMW hok, rechter een Kawa Ninja. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:08 |
die blauw witte want makkelijkst bereikbaar. Die andere 2 staat een obstakel voor | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:09 |
Mijn fiets hangt vast aan een paal. De BMW heeft een schijfremslot en de Kawa enkel een slot om de achtervelg. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:10 |
Was dat nou echt nodig? | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:10 |
Als ze hem willen ben je hem toch kwijt. | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:11 |
Hoe bedoel je? Als je doelt dat ik in de weg sta.. klopt, zodra de buurman zijn Caddy weer op die lege plek rechts zet(voorzover dat kan want die Kawa staat in de weg) sta ik idd in de weg. ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:12 |
En die Sidi's zitten echt helemaal kut als je ze vergelijkt met de Forma's, maja, dat ligt ook een beetje aan je voet natuurlijk, maar bij mij zat het voor geen meter. Ik ben een mongool natuurlijk, maar voor een reezert, vinnik het best wel kewl eigenlijk ![]() een One? zelfde als ik heb? Blijft elke keer weer genieten ![]() ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:13 |
Ik zag het wel hoor SD ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:14 |
1000 of 600? | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:15 |
Ik zie het nut van in de weg gaan staan met je fiets niet zo. Niet komen huilen als ze hem aan de kant schoppen he? ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:19 |
Ik word ertoe gedwongen om in de weg te zitten. Dit is de enige plek om de fiets nog ergens aan vast te zetten, door die josti's ga ik m echt niet aan de voorkant neer zetten, dan kan ik net zo goed zelf het hok omtrappen. ![]() En ik hoor vanzelf wel wanneer ze weer weggaan, dan huppel ik wel weer ff naar beneden. ![]() Sowieso geeft de foto een vertekend beeld, want er is zat ruimte om te manouvreren. (als die gast met z'n caddy niet komt dan) | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:21 |
Nu op Ned. 1 een AT in kassa | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:22 |
Zat ook te kijken ja. Kut wel hoor, zo genaaid worden door de verzekering. En die boete ook nog ![]() ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:23 |
Het signaal afgegeven, intern gesproken, processen aanpassen, wij willen het graag, serieuze belangstelling en toch maar even kijken! Holle managementpraat ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:24 |
Ja, automatisme dat op 'invoeren' rammen ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:24 |
Ja, lelijkste kleur éver. | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:26 |
Vandaag gezien bij Motoport breda ![]() ![]() | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:27 |
+smileyhelm ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:28 |
160pk jonguh! | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:30 |
Niet eens, 72KW volgens het RDW ![]() Volgens Bikez inderdaad 160pk Deze stond er ook nog ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:33 |
Opvolger van de cbr1000f. | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:41 |
Die duo cover verk#nkert heel die brommer ![]() | |
pindaplukker | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:42 |
neejoh, is op mijn TL precies het zelfde ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:42 |
En vergeet die ongelofelijk lelijke kofferset niet; ik d8 dat mijn Givi's een vlag op een strontschuit waren, maar het kan dus gewoon nóg erger ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:44 |
Een TL vind ik een gruwelijk lelijk ding, het spijt me zeer ![]() Gaat hard, beest van een blok, maar spuuglelijk. | |
pindaplukker | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:47 |
![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:47 |
nee, het zijn er 2 ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:50 |
Ik vind dat kontje van de TL ook wel lekker hoor.. Maargoed, achterop mijn motor zit dan ook zo'n gezwel ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:52 |
Je gaat toch niet die mooie kont verklooien heah ![]() ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:52 |
Tooltube aan de andere kant, niks aan de hand ![]() | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:53 |
eensch! | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:54 |
ik zat erop te wachten ![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:56 |
Seatcover kan best mooi zijn; ![]() Als je dan dat gezwel op die zwarte hierboven ernaast ziet; ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:57 |
Optie. Maar dat maakt de kont wel mooi symmetrisch ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 19:58 |
Moet altijd aan Donald denken bij zoon tl. | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:05 |
Ik vind dat juist vet, op die Busa ![]() Alleen moet je dan zelf wel lekker de ruimte tussen tank en kont wat opvullen, anders ziet het er niet uit natuurlijk. | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:07 |
neh, er zitten zat strakke lijnen op zo'n ding. Motor zelf ziet er best OK uit, voor een reezert. Dit ziet er gewoon niet uit vind ik. | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:16 |
Ben ik het helemaal mee eens ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:25 |
Wat er mis is met die Busa is de achterbrug. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:26 |
het is geen toeval dat de gsr en de ten beide een dubbele hebben ![]() | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:28 |
![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:42 |
Ze hadden er te veel ingekocht ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:43 |
Klote. Besloot net nog even een klein ritje te maken met een stukkie snelweg erbij (even een bepaalde route onder de knie krijgen waar ik 2x verkeerd ben gereden), begint 'ie opeens enorm te ratelen. Even wat dingen geprobeerd maar het ligt niet aan de snelheid, maar aan de toeren. Telkens bij de 5k krijg ik dat geluid. Vanmiddag ook flink kilometers gemaakt maar allemaal max 80 gereden, dus nooit boven de 5k toeren geweest. Gisteren liep 'ie nog prima op de snelweg. Wat nu? | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:45 |
hoeveel km staat erop? | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:45 |
Lopen? | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:47 |
52k op de teller, maar uit eerdere discussie hier is gebleken dat 'ie het klokje vast al eens rond is geweest. XJ900 uit '92. -edit- Misschien was dat op M-F, weet ik even niet zeker. Klonk wel plausibel iig. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:48 |
mijn magic 8ball zegt ask again later | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:49 |
![]() Ik bedoel natuurlijk of er iets is waar ik überhaupt zelf naar kan kijken, of dat ik 'm maar beter naar de dichtstbijzijnde garage kan rollen, of iets er tussenin. Ik vind het in elk geval niet veilig klinken ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:49 |
92' 150k in 21 jaar = 7k per jaar. Zou dus best kunnen. | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:54 |
XJ900, uit 92, met 152k op de teller. Ik zou nog eens een rondje rijden, over het algemeen gaat die pas bij 250k moeilijk doen | |
stinkie | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:55 |
Zo'n standaard Suzuki kont. Ik vind het jammer dat de elk model (gsx, tl, Busa) dezelfde achterkant gegeven hebben. Maar goed, op de Busa heb je die haak ook wel nodig om er niet vanaf te vliegen. Iets waar je op de stofhappers apperatwn geen last van hebt | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:56 |
Er is geen manier om te weten of het niet zelfs al 250 is, lijkt me? Ik maak er morgen sowieso nog eens een rondje mee, maar ik maak me hier wel zorgen om ![]() | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:58 |
Nee, analoge teller he ![]() Mocht die het morgen nog doen, schrijf even alle symptomen e.d. op en het laatste onderhoud enzo. Dan vraag ik het wel even aan pa. | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 20:59 |
Dat zou tof zijn, ik laat het weten. Ik bereid me er maar vast op voor dat ik maandagochtend eerst even een pitstop maak bij de garage. Oh wacht, dat zal wel dinsdag worden ![]() | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:09 |
Gewoon zelf doen joh | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:09 |
Een uur?! Tering, in welk gat woon jij zeg.. ![]() | |
yurian | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:09 |
Maar je hebt toch nog maar net? Zat er geen garantie op? | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:10 |
Inderdaad. Bij mij doet die er een kwartiertje/10min over | |
picodealion | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:10 |
Ja wat dan? ![]() Marktplaats he.. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:11 |
garantie tot de voordeur | |
yurian | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:14 |
Da's jammer, al heb ik de ervaring dat de shit meestal na de garantie periode komt... edit: tenminste bij auto's dan | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:20 |
Glasvezel ligt hier ook wel alleen word er hier niks mee gedaan, dus van 160kb na 1mb/sec is al heel wat ![]() Zelf wil ik het nog wel wat opschroeven als het kan thuis. | |
lipjes | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:21 |
Ik zou beginnen met de zichtbare dingen | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:23 |
Even na de lokale motorboer? Doen meestal niet zo moeilijk is mijn ervaring waar je hem ook gekocht hebt ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:44 |
Tsja.. VFR -> strakke lijnen, strakke seatcover Hayabusa -> geen strakke lijnen, geen strakke seatcover. V-Raptor -> zowel strakke als minder strakke lijnen, dus seatcover zit er ook een beetje tussenin ![]() ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:45 |
Ik zou zelf eens beginnen met olie aftappen. Als daar al rare dingen in te zien zijn weet je genoeg. | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:45 |
Zegt ook niet alles. | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:46 |
Als daar grove stukken metaal in zit weet je wel genoeg. ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:47 |
Dan wel ja ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:54 |
Boh, dit vind ik toch echt wel dik hoor, zo'n zwarte... ![]() ![]() Die tumor achterop is wel lekker aerodynamisch.. ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:55 |
En jullie krijgen de groeten van Carolientje..![]() ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:56 |
Je hebt er alleen geen fuck aan hier ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 4 mei 2013 @ 21:56 |
Carolientje mag blijven, Busa exit. ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:15 |
Doe mij die busa ma caro is toch onbetaalbaar. | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:20 |
Dan liever deze.... ![]() ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:23 |
Gelukkig willen al die lekkere meiden mij niet hebben.. Ik zou echt niet kunnen kiezen hoor ![]() ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:25 |
De motor geeft de doorslag hea ![]() | |
yurian | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:33 |
Da's meer mijn type ![]() En die motor mag er ook wel zijn ![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:45 |
![]() ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 22:58 |
Het kan haast geen toeval zijn dat Triumph niet alleen een bekend motormerk is.. ![]() | |
Geerd | zaterdag 4 mei 2013 @ 23:01 |
Idd | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 00:57 |
Vat eens een flinke schroevendraaier. Zet het handvat tegen je oor en het bitje tegen het motorblok. Je kunt dan horen waar het geluid precies vandaan komt. Één van de cilinders (recht boven/onder uitlaat of carbs) nnokkenasketting (hoogstwaarschijnlijk precies in het midden, maar kan ook uiterst links of rechts) de nokkenassen (helemaal bovenin het blok) de krukas (onderin, recht onder de cilinders) of de koppeling en bak (achterin het blok). Zo kun je beginnen met lokaliseren. Edit: jij woonde toch in omgeving Tilburg/Den Bosch? Als je er niet uit komt wil ik best eens luisteren. Of ben ik nu in de war met iemand anders? | |
picodealion | zondag 5 mei 2013 @ 01:05 |
Ik denk dat je in de war bent, ik woon in Arnhem. Maar dank, ik zal eens zien of ik kan horen waar het zit ![]() | |
lipjes | zondag 5 mei 2013 @ 11:20 |
Laat maar ff weten. | |
Gummiebeer | zondag 5 mei 2013 @ 15:25 |
http://www.tubantia.nl/re(...)d&utm_medium=twitter | |
JK1982 | zondag 5 mei 2013 @ 15:45 |
"De verkeersinformatiedienst meldde dat er sprake was van een motorrijder, maar de politie bevestigt dat er alleen een auto bij het ongeluk is betrokken." Volgens mij mis is de clou. Sta je in die file ofzo, of.. ? | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 16:29 |
Iedereen aan het rijden ofzo? | |
WallyPower118 | zondag 5 mei 2013 @ 16:48 |
Nope, vandaag ff niet. Moet nog de koppelingskabel vervangen. Bij de huidige zijn al een aantal strengen gebroken :/ | |
Sounddragon | zondag 5 mei 2013 @ 16:51 |
Motor niet aangeraakt vandaag, heb nog pijn in me reet van gisteren ![]() Reden er wel weer plenty in de rondte hier; Hele kudde's MaFketels, ouwe mannen op glimmende troep, Goudvleugels, midlife crisis Harley's, dit dat, alles ![]() | |
Gummiebeer | zondag 5 mei 2013 @ 17:39 |
Voor zover ik weet zijn er 2 motorrijders bij betrokken, maar politie was vaag met informatie. | |
Mirgeam | zondag 5 mei 2013 @ 18:44 |
weer terug uit de eifel, was gaaf ![]() | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 18:45 |
Weekendje of in 1 dag? | |
Mirgeam | zondag 5 mei 2013 @ 19:01 |
vrijdag tot vandaag, 20 graden en droog ![]()
| |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 19:04 |
Bwoah lekker heur !! | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:26 |
wrm kost onderhoud van de motor altijd bakken met geld ![]() ![]() | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 20:36 |
Omdat de hele zaak plus al die occasions en monteurs betaald moeten worden van die paar gasten die het hele jaar door rijden en iets meer dan een handje vol mooi weer rijders ![]() Daarbij doen tig gasten alles zelf/op de zaak. Wat heb je laten doen trouwens? Betaalde laatst voor olie vernieuwen voorbandje beetje schade herstel 1,5 uur 57,- [ Bericht 4% gewijzigd door Geerd op 05-05-2013 20:42:01 ] | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:42 |
me motor brengen naar een motorzaak zou ik al helemaal niet kunnen betalen ![]() | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:45 |
me carb ultra soon reinigen nieuw bougie`s en doppen nieuwe olie en filter en een vacuum kap op me carb wordt vervangen en hij moet naar 35 kw 400piek ![]() | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 20:45 |
Wat heb je dan gedaan/laten doen? | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:45 |
| |
Yreal | zondag 5 mei 2013 @ 20:49 |
70 kw en hoger mag niet terug naar 35kw | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:50 |
hij heeft er nu 56 ![]() | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 20:51 |
Waarom niet? Leuke bedragen idd ![]() Eerst maar is eens horen wat het gaat kosten, paar weekjes nog ga ik over, 4min lopen naar het werk dus motor niet meer nodig. | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 20:53 |
is ook weer zo`n rare regel die bij een licht motor rijbewijs hoort | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 21:16 |
Wat heb je voor brommer? | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 21:22 |
een kawa zr 7s | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 21:25 |
![]() Zo een? | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 21:31 |
ja die ![]() ![]() ![]() wat voor een brommer heb jij? | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 21:38 |
Daar kun je toch wel veel zelf aan doen? Ik heb een opel astra onder de motoren cbr1000f. Met kuip schade ![]() | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 21:44 |
doe ik ook wel maar dit alles ging in combinatie met een storing dat hij op 2 pitjes begon te lopen er bleken 2 vlotter vast te zitten en stroomde de benzine zo me carter in en dat soort dingen breng ik weg maar onderhoud doe ik nu nagenoeg wel zelf | |
Mirgeam | zondag 5 mei 2013 @ 21:44 |
aanrader trouwens, hotel am tunnel in altenahr
[ Bericht 23% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 22:33:33 ] | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 21:48 |
Bitburger altijd goed! | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 21:52 |
is iedereen vandaag gaan rijden lol????? | |
Yreal | zondag 5 mei 2013 @ 21:55 |
Net weer eens een rondje gedaan op de fazer. Wat een wrak en wat rijd zo sporttoer kreng rot als je all-road gewend bent... Alleen de hyperpro vering en dubbele schijf zijn wel echt heel chill | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 21:58 |
was dat ding niet bijna total loss??? | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 22:01 |
Wrak? | |
stinkie | zondag 5 mei 2013 @ 22:06 |
Onderhoud van de Busa vorige week 895 euro. En dan moet er nog een voorband op ![]() | |
Joooo-pi | zondag 5 mei 2013 @ 22:06 |
Mooi gereden vandaag met de vrouw achterop ![]() ![]() | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 22:07 |
waar doe jij dan je onderhoud???? wat hebben ze dan allemaal gedaan | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 22:07 |
Wat hebben ze gedaan dan? Nieuw blok onder gelepeld ofzo? | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 22:16 |
Ik kon toch niet wachten tot de 18e. Nieuwe motorrijd-propaganda! ![]() | |
Joooo-pi | zondag 5 mei 2013 @ 22:17 |
duur grapje. Ik was minder kwijt voor grote beurt incl. klepspeling en nieuwe achterband ! | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 22:23 |
Beetje geïnspireerd op deze? ![]() Scheelt toch een hoop trouwens hoor, alles zelf doen ![]() | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 22:23 |
Yeap ![]() | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 22:25 |
Heerlijk filmpje ook ![]() Vooral "It's not toe be dangerous, it's to be concious!". Zo waar ook. Merk je vooral als je dan eenzelfde route eens in de auto pakt ![]() | |
Geerd | zondag 5 mei 2013 @ 22:26 |
Eerder deed ik ook alles zelf, maja dan heb je weer liters oude olie in de garage staan en oliefilters in bakjes, bougies en luchtfilters kun je nog keer in de grijze gooien, maar zoon K&N filter?? Moet je weer inspuiten etc, | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 22:36 |
wrm ga je geen webblog bij houden zou echt geniaal zijn | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 22:36 |
Wie trouwens raadt wat ik zeg op 3:04 krijgt een koekje ![]() | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 22:38 |
je linker remlicht is kapot | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 22:40 |
"Gij %&@#$^$!"? | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 22:42 |
*kijkt naar z'n signature... ![]() Koekje voor jou als je komt de 18e ![]() | |
picodealion | zondag 5 mei 2013 @ 22:44 |
Nou, waarschijnlijk paniek om niks, als ik mijn valbeugel stevig vasthoud hoor ik het geratel niet meer. Heb 'm even voor de deur gezet en eraan gewiebeld en er lijkt inderdaad een contactpunt wat los te zitten. Ik kon er zo gauw niet bij en het is al donker (hele dag bij een ander geklust dus geen tijd voor de fiets ![]() Morgen maar wat eerder op, even kijken of er ergens een moertje los is gedraaid ofzo. | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 22:45 |
geniaal website gelijk opgeslagen ik hou van gevulde koek hint hint | |
Salatrel | zondag 5 mei 2013 @ 22:46 |
zijn de perenijsjes op of zo? | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 22:48 |
Dat wilde ik eigenlijk zeggen ja. | |
stinkie | zondag 5 mei 2013 @ 22:57 |
Grote beurt, klepspeling, en rubbers van de remklauwen. Die waren het duurst, 150 euro alleen al materiaalkosten. | |
Vrieskist | zondag 5 mei 2013 @ 23:10 |
Vandaag ook met de vrouw op pad geweest, mooi rondje rond het tjeukemeer gedaan. En ijs bij de schoonouders ![]() | |
klawie | zondag 5 mei 2013 @ 23:10 |
![]() | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 23:12 |
Jezelf vrijwillig laten tillen ![]() | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 23:15 |
Morgen die GSX-R rear shock ophalen, en dan van de week maar eens onder de Bandit zetten. Heerlijk, ben ik eindelijk van dat gestuiter af ![]() | |
Dekatria | zondag 5 mei 2013 @ 23:17 |
![]() | |
stinkie | zondag 5 mei 2013 @ 23:22 |
Geen zin om te kutten op straat en vieze klauwen te krijgen. Die tijd is geweest. | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 23:32 |
Nou ja, als je het kunt betalen ![]() Ik vind het overwigens wel leuk om te klooien aan mijn fiets, maar dat is persoonlijk. Je betaald echter wel goud geld voor die materiaalkosten.. | |
stinkie | zondag 5 mei 2013 @ 23:43 |
Aan die oude barrels wel, maar hier zit alweer teveel electronica in. Niks leuker dan van 2 FZR's er 1 te maken die het wel deed ![]() Maar goed, dat was een simpel ding | |
BlackLining | zondag 5 mei 2013 @ 23:48 |
Ja, oke. Aan een nieuwe auto klooien is om dezelfde reden ook niks leuks aan ![]() De mijne heeft nog gewoon vier luchtgekoelde cilinders, vier carburateurs, een simpele ignition timing plaat en dat was het wel zo'n beetje ![]() Volgende week dus die achterschokbreker gaan vervangen. Zal ook wel extreem smerige handen opleveren vrees ik.. ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 06-05-2013 00:13:46 ] | |
whY... | maandag 6 mei 2013 @ 07:57 |
Wat een weekendverhaal heb ik hier! Ik zou gaan toeren zondag. Dus sta daar in pak samen met mijn vriendin bij mijn motor om te gaan toeren met collega's. Wat denkt je... accu leeg! Potverdikkie, dus met startkabels de boel aangekregen. Rondje rijden maar moest echt even tanken anders stonden we zonder benzine. Intussen al gesmst dat ik toer niet meer ging halen. Met het vriendinnetje achterop zouden we dan zelf gaan rijden. Na het tanken ging hij weer niet aan. Dus iemand vragen met startkabels, weer aan. Lekker driekwartier getoerd even uitrusten, nu zal die accu wel weer bijgeladen zijn. Wil ik weer opstappen, bam weer niks... grmbl.. weer iemand vragen, straatje uit kunnen rijden maar toen ik mijn knipperlichten aandeed en mijn remlicht viel die gewoon uit! Dan maar schoonpappa gebeld wat langer de accu doorgeladen, meteen naar huis gereden en daar de accu eruit gehaald. Blijken gewoon bijna alle cellen onder vloeistof niveau! Die accu is net een jaar oud (letterlijk, datum staat erin) das niet goed niet! Maar het is een mooie dag en morgen maar even verhaal halen over die accu want die hoort 5 jaar mee te gaan. ![]() | |
JK1982 | maandag 6 mei 2013 @ 08:15 |
Je moet maar zou denken: als rubbertjes niet werken kunnen de gevolgen nog veel duurder zijn ![]() | |
lipjes | maandag 6 mei 2013 @ 08:51 |
Vandaag ingeblikt ![]() Mooi weer om te rijden vandaag. | |
Dekatria | maandag 6 mei 2013 @ 10:08 |
Die internetwarriors op Motormeuk ![]() | |
lipjes | maandag 6 mei 2013 @ 10:16 |
Link in DM ? ![]() | |
Dekatria | maandag 6 mei 2013 @ 10:19 |
Kan ook zo wel ![]() | |
lipjes | maandag 6 mei 2013 @ 10:19 |
Je bent te langzaam, heb hem al ![]() | |
Salatrel | maandag 6 mei 2013 @ 10:28 |
wat een lekkertje op 1:10 ![]() | |
Vrieskist | maandag 6 mei 2013 @ 10:35 |
Beetje een ander publiek daar ![]() | |
Salatrel | maandag 6 mei 2013 @ 11:12 |
KEIN WHEELIE GEMACHT!![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 11:14 |
![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 14:15 |
Het is weer lekker weer om met een radarstatiefje op de dijk te staan zag ik alweer ![]() | |
whY... | maandag 6 mei 2013 @ 14:33 |
Hebben ze jou nu ook? ![]() | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 14:39 |
Korte vraag over de veiligheid van protectors. Je hebt CE level 1 en level 2. Ik kwam het volgende tegen:Maar welke zijn nou veiliger? Als ik kan kiezen tussen een protector lvl 1 of een lvl 2, welke kies ik dan ![]() | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 14:41 |
ah:
| |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 14:42 |
Vast wel weer een keer de laatste weken. Maar ik zag ze staan. Wel altijd zo enorm treurig he, staat er zo'n VW Transporter ergens in de berm, beetje rustig er langs, ligt er zo'n lamzwans op een luie stoel achter de auto te pitten ![]() ![]() Toch jammer dat mishandeling strafbaar is in Nederland. Had die struikrover graag van de dijk getrapt. | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 14:46 |
2 is veiliger. Minder directe kracht doorgegeven. | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 14:57 |
En is 'Deze SAS-Tec klasse B protectoren voldoen aan CE-keur level 2' beter dan 'CE level 1'? Die klasse B zegt me ook weer niks (en de klasse staat bij die CE 1 ook niet vermeld). Grmpf. | |
KneusTeun | maandag 6 mei 2013 @ 17:52 |
![]() ![]() | |
pindaplukker | maandag 6 mei 2013 @ 18:55 |
stoer ding ![]() | |
Dekatria | maandag 6 mei 2013 @ 20:54 |
Wow ![]() | |
Dekatria | maandag 6 mei 2013 @ 21:15 |
![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 22:04 |
Lekker dan, is er hier net één onder een vrachtwagen gekomen met de motor. Te dicht achterop, vrachtwagen remt, hij rechts er langs, vrachtwagen slaat rechtsaf, boem. Vreemd genoeg zelf geen krasje, maar die motor is denk ik total. Blok zit vast, frame krom, vork krom.. | |
Yreal | maandag 6 mei 2013 @ 22:44 |
wat is het ? ![]() ![]() | |
klawie | maandag 6 mei 2013 @ 22:50 |
ik gok een honda ![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 22:52 |
Honda ![]() En in de basis volgens mij een XR600 geweest ooit. Lijkt me mooi. Keer tijd en geld over hebben, schademotor kopen, goeie werkplaats regelen en dan zoiets van bouwen ![]() | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 22:54 |
![]() Dicht achter vrachtwagens hangen is ook bijzonder onhandig. | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 22:55 |
Is ook zijn eigen schuld. Zeker bij vrachtwagens moet je heel erg voorzichtig zijn. Vrachtwagen had er nog een lekke band aan overgehouden, die is gewoon over de motor heen gereden. ![]() | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 22:55 |
Dan heeft die gozer verdomd geluk gehad dat z'n pootje niet tussen zn fiets en die band in zat. | |
klawie | maandag 6 mei 2013 @ 22:57 |
idd het wiel is gwn naar binnen gedrukt | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 22:58 |
Die vork is niet veel van over nee. | |
Yreal | maandag 6 mei 2013 @ 22:58 |
Enge verhalen dit ... ik zat er vanmiddag ook nog bijna onder... ![]() Ik ga morgen maar met de metro ![]() | |
Dekatria | maandag 6 mei 2013 @ 23:00 |
Vandaag even 160km weggetikt, driehoekie Rdam Den Haag Utrecht Rdam. Tijdje geleden, zoveel kilometers op 1 dag ![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 23:00 |
Die vork staat zo omdat hij is vastgesnoerd he ![]() Frame leek ook krom, of in ieder geval de brug ontwricht. As scheef, velg scheef, stepje weg, schakelpedaal weg, kijkglaasje van olie lag binnen in de bak, koelvloeistof overal uit.. Ik zie die motor niet meer rijden. Verschrikkelijk veel mazzel gehad. Echt niet normaal. Heeft zelf nog geen krasje ![]() | |
klawie | maandag 6 mei 2013 @ 23:03 |
als ik hem was zou is effe langs het casino gaan ![]() | |
Skv | maandag 6 mei 2013 @ 23:13 |
Ah, tuurlijk, dacht dat ie er helemaal door was gezakt ![]() | |
KneusTeun | maandag 6 mei 2013 @ 23:23 |
![]() | |
Yreal | maandag 6 mei 2013 @ 23:26 |
oh daar heb ik nog even naar gekeken. gaven dingen ![]() | |
BlackLining | maandag 6 mei 2013 @ 23:48 |
Hier nog zo'n prachtige mod ![]() ![]() Alleen dat uitlaatje lijkt natuurlijk nergens op. | |
KneusTeun | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:09 |
Ik vind de standaard versie niet echt wat. Wel leuk maar mis iets ofzo | |
KneusTeun | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:12 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
klawie | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:19 |
aan die eerst verbrand je toch je poten | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:21 |
Die hebben allemaal wel wat, maar ook allemaal iets wat me dan juist weer niet aanstaat. Vind de laatste nog het mooiste, alleen jammer van dat boxer blok. Ik blijf die inline-twin drysump blokken van Triumph echt het mooiste vinden voor dat soort fietsen. Vooral de zwarte uitvoering met van die RVS bouten en dat afgerond driehoekige carter ![]() Edit: deze dus ![]() | |
Yreal | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:30 |
alleen moet je wel een pothelm dragen ... Integraalhelm ziet er niet uit op zo'n ding | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 00:34 |
Eigenlijk hoor je op zo'n ding gewoon géén helm te dragen, maar ja ![]() Edit: Wat is dat goffedomme weer met dat quoten zeg? ![]() | |
Dekatria | dinsdag 7 mei 2013 @ 06:10 |
Bonneville ![]() ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 7 mei 2013 @ 08:17 |
Sow, kutweer voorspeld vandaag, ik denk; laat ik es op de motor gaan ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 7 mei 2013 @ 08:40 |
Als het in het weekend van de 18e maar mooi weer is ![]() | |
lipjes | dinsdag 7 mei 2013 @ 08:57 |
Same here. Vanochtend wel een verdomd lekkere rit btw. En mijn nieuwe zomerhandschoenen zijn lekker frips ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 7 mei 2013 @ 09:33 |
ik rijd gewoon met doorwaai handschoenen. komt vast goed ![]() | |
lipjes | dinsdag 7 mei 2013 @ 09:38 |
die komen er bij mij in zodra er een volledig doorwaai pak komt. en dan is in aanzienbare tijd. en eind van het jaar een gore-tex pak ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 7 mei 2013 @ 09:47 |
ja ik ben ook al vast aan het rond kijken voor een pak van klim of iets dergelijks. Paar mooie crossboots en Adventure helm erbij! ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 7 mei 2013 @ 10:28 |
Inderdaad hele mooie dingen, zoiets kan het ooit wel weer eens worden voor mij ![]() | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 10:53 |
yooloooo, weekend! Heb mn uitlaatjes gvd nog steeds niet binnen ![]() ![]() | |
1517 | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:31 |
Zit hier ook te wachten op mijn nieuwe oliefilter AAARRG POSTBODE SCHIET OP ![]() ![]() | |
lipjes | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:39 |
![]() ![]() ![]() Yolo ![]() | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:43 |
![]() ![]() | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:44 |
ik rij SS, dan mag ik dat zeggen ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:48 |
![]() sorry voor de offtopic Mijn tanktas is onderweg met selektvracht, heb er enkel slechte ervaringen mee. Als ik eerder had geweten dat de bezorging via hen zou gaan, zou ik wel een andere winkel hebben uitgezocht. | |
lipjes | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:50 |
Owls ![]() | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:52 |
oke, weer ontopic: een before plaatje met nog de originele potjes er onder ![]() ![]() | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:55 |
Valt wel mee toch? Zo'n TL1000 maakt sowieso een ziek geluid. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 11:59 |
Mwa, als ik harder rij dan 100, dan hoor ik niet in welke versnelling ik zit. De originele uitlaten dempen het geluid best wel erg. Ik zal wel een before en after filmpje maken als ik mijn nieuwe dempers binnen heb. Dan kan je het verschil horen. | |
1517 | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:00 |
Ik zoek een goede momentsleutel voor een leuke prijs iemand een aanrader? | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:01 |
Ik weet werkelijk nooit in welke versnelling ik zit. Vind ik ook niet zo relevant. Ik weet wanneer ik omhoog of omlaag moet, het cijfertje doet er niet echt toe.. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:04 |
Bij een 4cilinder hoor ik dat verschil wel, maar bij een 2 cilinder echt totaal niet ![]() Vaak denk ik dat ik in zn 2 zit, en blijkt het gewoon de eerste versnelling te zijn. Op de snelweg precies het zelfde met de 5e en 6e versnelling. Maar er staat een Gipro op mijn verlanglijstje ![]() | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:06 |
Ik zou het best kunnen horen, overigens voornamelijk omdat de 6 een lichte fluittoon maakt en de 1 bijzonder kort is, maar welke versnelling je hebt maakt bar weinig uit. Als het goed is voel je wel aan de motor of hij een tandje hoger of lager moet, dat is het belangrijke. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:11 |
Zeker op een rotonde is het kut, met mijn oude ZXR750 kon ik rotondes makkelijk in zn 2 pakken. Nu begint ie te bokken als een gek, dus moet het perse in zijn 1 doen. Zal wel een kwestie van wennen zijn ![]() | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:13 |
Oh dat had ik ook. Maar juist een V-twin zou dat beter moeten kunnen op lage toerentallen. Viercilinders komen pas later los en bokken als het goed is juist meer onderin de toeren. Laatst de carbs nog schoon gemaakt, nu kan ik gewoon weer rotondes pakken bij 2000rpm in zijn 2. Heerlijk. Nieuwe ketting zal ook wel schelen, die van mij begint flink richting het einde te gaan ook. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:20 |
Er zit bij mij ook een beurtje (probeer zoveel mogelijk zelf te doen ![]() | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:24 |
Dynojet stage 1? Wil ik ook nog wel een keer doen. Al zal ie daarvoor écht weg moeten. Dat lukt je zelf niet zonder fatsoenlijke apparatuur. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:27 |
Nee dat moet idd bij een tuningboer gebeuren. In Waalwijk zit een goeie, Hilltech. dit bedoel ik dan: http://www.hilltech.nl/producten/19-dynojet | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 12:32 |
Alleen jammer dat dat hele circus weer klauwen vol met geld kost. Bij mij moet het er ook echt van komen, met open demper klopt er nog maar vrij weinig van de afstelling en loopt ie veel te arm. | |
JK1982 | dinsdag 7 mei 2013 @ 13:43 |
Haal die lelijke onderkuip er eens af man. Zo rij je geen SS, maar een ordinaire toerfiets.. ![]() | |
JK1982 | dinsdag 7 mei 2013 @ 13:46 |
Echt niet.. Verschil van dag en nacht tussen de originele en een paar sportdempers.. ![]() Wat voor pijpjes had je ook alweer besteld pindaplukker? Da's apart.. 2 zou gewoon te doen moeten zijn.. | |
Geerd | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:15 |
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_binnenbocht.html | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:15 |
Ja, hehe, natuurlijk zijn sportdempers beter. Maar voor originele dempers klinkt het alsnog niet verkeerd. Zeker een V-twin moet dat gewoon in de 2 kunnen ja, maar schoonmaken, rejetten en synchroniseren van de carbs zal wel een hoop schelen. Dat is vaak de boosdoener als hij moeilijk doet op lage toeren. Start ie ook lastig? | |
Salatrel | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:27 |
Terugschakelen voor een rotonde is alleen toegestaan als er een koekblikker voor je zit ![]() | |
Geerd | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:31 |
Nee man:P met een half slippend achterwiel in zijn 2 en dan vol gas de rotonde weer af. | |
Vrieskist | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:36 |
Ouch! Verder: pak rotondes altijd in de 2. | |
BlackLining | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:46 |
Ik weet niet in welke versnelling ik meestal zit ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:46 |
Ligt eraan hoe druk het is, laatst gewoon rechtdoor gegaan ![]() | |
Vrieskist | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:49 |
Haha, moest laatst wel een keertje flink remmen omdat er ineens onverwacht een rotonde na een bocht opdook, was beetje aan het 'slapen' na een lange rit. | |
pindaplukker | dinsdag 7 mei 2013 @ 14:53 |
Handmade Inox FP exhaust system.......zegt me zelf ook vrij weinig, maar ze zijn shiny en lekker open ![]() | |
Salatrel | dinsdag 7 mei 2013 @ 15:02 |
Ik las unox | |
Den_Haag | dinsdag 7 mei 2013 @ 15:10 |
http://www.tovami.com/index.php Vergeet niet dat het een beste bak centen kost om het goed te laten doen. | |
Den_Haag | dinsdag 7 mei 2013 @ 15:11 |
Binnenkort ook maar eens iets grotere zomerhandschoenen halen. Denk dat ik de pijn in mijn polsen krijgen door te kleine handschoenen. | |
1517 | dinsdag 7 mei 2013 @ 15:50 |
Wil een open lucht filter op mijn motor installeren maar ik neem aan dat ik dan de sproeiers moet aanpassen. Kan dit gewoon op gevoel of moet dat ook op de dyno? | |
KneusTeun | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:05 |
Verschilt erg per motor, bij CB's is het lastig omdat normaal het filter in een vacuum zit. Zijn mensen die het nooit goed afgesteld krijgen. | |
JK1982 | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:31 |
Oh ja, da's waar ook. Daar zal een lekkere bak herrie uit komen inderdaad.. ![]() Ik heb ook nog wel es naar de TL gekeken, zowel een R als een S, alleen ik vond dat ik bij de S teveel op de neus zat. Die krijg je erbij als Db-killers, wist je dat niet? | |
Bokkepootje | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:52 |
Eindelijk! Zaterdag me eerste motor gekocht, en meteen mee naar huis genomen! Eerst wezen kijken voor een Suzuki GSX-R 600 maar deze was voor mij te groot. Na een lange rit achterop uitgekomen bij een dealer in Veldhoven en daar een fantastische Yamaha R6 gekocht. Deze staat nog op 25 kw, maar dit laat ik zo even, gaat hard zat! ![]() ![]() ![]() Het model uit 1999 ![]() | |
JK1982 | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:56 |
Gaaf ding, dat zijn de echte! Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers! ![]() Binnenkort ook een mooie blèrpijp erop? | |
Bokkepootje | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:58 |
Ja zeker weten! Maar nu is het geld op. Trouwens op me koppeling en remhendel zit een draaiknopje, met een getal van 1 tot 6. De een zegt dat het voor de stugheid is en de ander voor de afstand voor je vingers... Wat is het? | |
JK1982 | dinsdag 7 mei 2013 @ 16:58 |
Dicht! |