abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:23:39 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126034953

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:23:51 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126034960
LaPo:

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe dat dan nu en niet als je date er is!

En ook veel plezier (met je date)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja,

Wanneer is eigenlijk HET moment, om gerust bij haar, of als zij bij jou is te gaan scheiten?

Meestal versier ik dat precies wanneer de wederhelft aan het douchen is :P.

Maar wat is het uitgelezen moment, om jezelf gewoon te laten gaan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:24:21 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126034988
Wanneer de tv hard aan staat
pi_126036674
Eerste date smakken
Tweede date scheten laten
Derde date schijten
Vierde date.... Tsja... :P

:')
pi_126037646
Gaat het nou wéér over scheten en schijten? Djiezz :D
pi_126037956
Het is vrijdag avond. Als we niet aan het daten zijn, moet je toch iets?

Maar volgende week in elk geval een paiq date, dus er zijn mogelijkheden :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_126044395
Veel plezier iedereen die vanavond een date heeft!

Met mijn date is het nog steeds heel leuk :) En we zijn het erover eens dat we het beiden heel chill vinden hoe het nu gaat, gewoon zonder druk erachter en teveel pushen ofzo. Het voelt in ieder geval goed :)
pi_126048466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falen :D

vraag mij niet waarom :P
Je had het keihard mis trouwens. Told you so.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_126050118
Alsof je je er vanaf kan maken met zo'n opmerking :{w

Verhalen willen we! :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:33:20 #10
381477 Izzit
This Izzit
pi_126050353
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnen :P
pi_126050374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:33 schreef Izzit het volgende:

[..]

Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnen :P
Wie? Ik? O-)

Gelukkig gaat het hier niet over mij en mijn levendige fantasie ;) Ik hoef niet eens details (sterker nog: die wil ik liever niet! :P ), maar gaat er nog vaker afgesproken worden e.d. ? :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_126051795
Na een maand aan het lijntje gehouden te zijn over een tweede date, vandaag toch maar eens gevraagd wanneer ie dan komt... bot antwoord: ''Niet, ben niet geïnteresseerd''. Reden waarom antwoord ze niet op... Nu met het mooie weer antwoord ook bijna niet meer terug op datingsites he :N
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:21:08 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_126051837
Wees blij, met zo'n domme bitch wil je toch ook geen relatie. Was uiteindelijk sowieso dus nooit wat geworden.

En ik zit ook minder vaak op datingsites nu de zon begint te schijnen. Buiten flirten op straat is het mooiste wat er i....ho, een speeddateverzoek. Even chatten.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:31:27 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126053278
ik ben jaloers dat jullie zo makkelijk hosselen IRL!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:37:32 #15
141482 Q.
JurassiQ
pi_126053423
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
For great justice!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:40:30 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_126053489
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.
pi_126053527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Bij mij thuis ontvangen op een eerste date (iets wat me tot nu toe altijd een 100% score heeft opgeleverd, maar ik drogeer mensen gewoon, mwuhaha). Leuke avond/nacht gehad en flink aan de whiskey gezeten.

Ik vond het wel een beetje een boerin als ze haar mond opentrok. En dat komende van mij zegt wat. Verder geen wow bij mij, geen idee hoe het bij haar zit. Niet naar gevraagd. 8-)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:01:44 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_126053983
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.
Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding. Ik heb dat altijd wel nodig.
For great justice!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 mei 2013 @ 13:29:59 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126054629
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel. Blijf je er niet in hangen. Figuurlijk dan...
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:44:11 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126054960
quote:
Jammer Q -O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:26:55 #21
242666 BeamofLight
pi_126056195
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:

[..]

en ga je dan ook eerlijk zijn tegen je date, zo van: ik heb jouw aandacht nodig voor mijn eigen welbehagen, maar eigenlijk hoor je hier niet te zitten?
pi_126056605
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
pi_126056750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef Andromache het volgende:
ik ben jaloers dat jullie zo makkelijk hosselen IRL!
Het is geen rocket science hoor :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef FAUSTI het volgende:
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
*heeft het gevoel dat dit een troll is*

Waarom zou een date zoveel moeten kosten ? Je kan een drankje voor hem/haar betalen. Misschien nog 1 maar de derde is dan toch echt wel voor haar/zijn rekening.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 14:50:43 ]
pi_126056923
quote:
Twee koffie verkeerd.
pi_126056956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

*heeft het gevoel dat dit een troll is*

Waarom zou een date zoveel moeten kosten ? Je kan een drankje voor hem/haar betalen. Misschien nog 1 maar de derde is dan toch echt wel voor haar/zijn rekening.
Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
pi_126057002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
500 euro is wel wat weinig, heb je nog geen knappe fles champagne voor.
pi_126057021
quote:

[..]

Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.
pi_126057208
quote:

[..]

Voor 500 euro wil ik ook nog wel met je daten. Waar spreken we af?
pi_126057351
quote:
Nergens voor nodig om zoveel uit te geven. In the end gaat het toch om hoe je klikt met je date, en of je het leuk hebt. Een fles champagne garandeert geen grotere aantrekkingskracht dan een koffie verkeerd. Mag ik toch hopen iig ;)

Meh, geweldig leuke oneliner, qua uiterlijk totaal mijn type niet. Dilemma dilemma :+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_126057363
quote:

[..]

:'). Je was op je veertiende verloofd, bent op zoek naar een oostblok zigeuner en denkt dat je honderden euro's moet uitgeven op een (eerste) date: jij moet een troll zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_126057642
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Je was op je veertiende verloofd, bent op zoek naar een oostblok zigeuner en denkt dat je honderden euro's moet uitgeven op een (eerste) date: jij moet een troll zijn.
Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.
pi_126057710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.
Tijd om bepaalde dingen los te laten dan :)
pi_126057755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[..]

Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.
Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euro :+
pi_126057798
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tijd om bepaalde dingen los te laten dan :)
Dat is waar :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euro :+
Dat krijg je na een tijdje.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:43:27 #35
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126058122
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euro :D ik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald :') (bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben :D)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126058286
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euro :D ik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald :') (bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben :D)
Terecht ook.
pi_126061039
Meeste wat ik ooit op een date heb uitgegeven zal rond de tweehonderd euro liggen. Was incl twee kaartjes voor Robbie Williams in de Arena. Was trouwens niet onze eerste date en was wel succesvol te noemen. Uiteindelijk werd het een relatie van zes jaar ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:59:17 #38
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126064621
Gisteren wat wezen drinken in de stad en een dame tegengekomen die ik al langer ken maar nooit echt veel mee sprak. Uiteindelijk dus veel mee gesproken en een van de meest passionele nachten ooit mee beleefd :)

Dit zou zomaar eens meer kunnen worden. Al weet ik nog niet of ik dat wil want heb het prima naar mijn zin als vrijgezel.

Voorlopig hopen op gewoon veel plezier hebben :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:02:45 #39
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126064729
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 02:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je had het keihard mis trouwens. Told you so.
Goed bezig ;)
pi_126067375
Het moment dat ''Je kunt nu elkaars foto's bekijken!'' op Paiq komt en degene dan stil is.. weet je gewoon dat ze foto's zit te checken :p
pi_126067431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Deezertje het volgende:
Het moment dat ''Je kunt nu elkaars foto's bekijken!'' op Paiq komt en degene dan stil is.. weet je gewoon dat ze foto's zit te checken :p
Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen... :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_126067459
150,- :@ Was best een chique tent...
pi_126067619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen... :P
"ik moet gaan sorry."
pi_126067829
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef dawg het volgende:

[..]

"ik moet gaan sorry."
''ff de hond uitlaten hoor'' ... om 00.30u :')
pi_126069308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

''ff de hond uitlaten hoor'' ... om 00.30u :')

Heb nu toch zo'n raar gesprek.... maar ook wel weer leuk.
Meid valt totaal niet te peilen. Geen saai ding iig :p
pi_126069707
Ai ai ai, hoe pijnlijk!! Of je komt even je ex-klasgenoot tegen op Paiq. En nee, helaas niet het populairste type van de klas :P En ze woont inderdaad in dezelfde plaats als ik...

Edit: oh, ze bedankte me en succes nog met de zoektocht :p tja... oh en een block. Ai dat worden pijnlijke wandelingen over straat ;(
pi_126070957
Ik heb schoonouders sinds gisteren :D Uiteraard nog niet ontmoet maar als mijn nieuwe vriendin er representatief voor is moet dat ook goed komen :)
pi_126072345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef barocci het volgende:
Ik heb schoonouders sinds gisteren :D Uiteraard nog niet ontmoet maar als mijn nieuwe vriendin er representatief voor is moet dat ook goed komen :)
Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensen ;) maar ik ga maar uit van het eerste :P Leuk! :Y

Is dit nou toch de Antwerpse dame met wie je het eerst niet zeker wist of haal ik nu weer vanalles door elkaar? oO<
pi_126072500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
150,- :@ Was best een chique tent...
:o Op eerste dates of vervolgdates? en dan nog...

quote:
Jammer Q.! Wat ga je doen met de komende-week-dates? :)
pi_126072585
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensen ;) maar ik ga maar uit van het eerste :P Leuk! :Y

Is dit nou toch de Antwerpse dame met wie je het eerst niet zeker wist of haal ik nu weer vanalles door elkaar? oO<
Ik ga maar van het eerste uit ;) En het is inderdaad de Antwerpse dame, veel twijfel gehad door mijn piekeren wat ik sowieso veel doe en een beetje een rotte situatie waar ik in zat maar ik ben nu wel uit getwijfeld. We hebben het ontzettend gezellig met zn tweeën en we zijn elkaar voorlopig nog lang niet beu :)
pi_126072682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat was de 2e date (en gelijk de laatste :') )
pi_126072723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:40 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik ga maar van het eerste uit ;) En het is inderdaad de Antwerpse dame, veel twijfel gehad door mijn piekeren wat ik sowieso veel doe en een beetje een rotte situatie waar ik in zat maar ik ben nu wel uit getwijfeld. We hebben het ontzettend gezellig met zn tweeën en we zijn elkaar voorlopig nog lang niet beu :)
Woei :s) *O* Leuk joh! :D

Meer van dit! :Y
pi_126072742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat was de 2e date (en gelijk de laatste :') )
-O-
pi_126073398
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

-O-
Ja ze vond ons toch niet zo bij elkaar passen... -O-
pi_126074573
Hebben jullie nog goed advies bij welke datingsite(s) ik mij kan aamelden als ik vrouwen van rond de 20-22 zoek?
Ik heb al wel rondgekeken bij lexa.nl, maar daar krijg je meteen een scherm van "joh betaal even". Niet dat betalen erg is, maar misschien weten jullie nog leuke site's uit eigen ervaring. (google geeft al snel een vertekend beeld)
pi_126075480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Hebben jullie nog goed advies bij welke datingsite(s) ik mij kan aamelden als ik vrouwen van rond de 20-22 zoek?
Ik heb al wel rondgekeken bij lexa.nl, maar daar krijg je meteen een scherm van "joh betaal even". Niet dat betalen erg is, maar misschien weten jullie nog leuke site's uit eigen ervaring. (google geeft al snel een vertekend beeld)
Heb sinds gisteren een relatie met iemand die ik op paiq heb leren kennen, er zitten veel mensen op die site ook veel jongelui maar het kost wel erg veel tijd doordat je niet met profielen werkt maar met chatten waarna de foto steeds een beetje duidelijker word. Ook heb je speciale datingsites voor jongeren/studenten, die zijn wel kleiner maar je hebt natuurlijk gelijk de juiste leeftijdscategorie te pakken. Op okcupid.com kan je gratis terecht en zijn er genoeg jongeren te vinden.

Als je net begint met datingsites zou ik het gewoon bij een gratis site houden, er zijn prima gratis datingsites te vinden op het internet. Verwacht ook niet gelijk succes op een datingsite, geduld is een schone zaak ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:38:19 #57
138876 Andromache
pi_126075926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

.
heb je een spoedcursus dan?
pi_126076122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef barocci het volgende:

[..]

Heb sinds gisteren een relatie met iemand die ik op paiq heb leren kennen, er zitten veel mensen op die site ook veel jongelui maar het kost wel erg veel tijd doordat je niet met profielen werkt maar met chatten waarna de foto steeds een beetje duidelijker word. Ook heb je speciale datingsites voor jongeren/studenten, die zijn wel kleiner maar je hebt natuurlijk gelijk de juiste leeftijdscategorie te pakken. Op okcupid.com kan je gratis terecht en zijn er genoeg jongeren te vinden.

Als je net begint met datingsites zou ik het gewoon bij een gratis site houden, er zijn prima gratis datingsites te vinden op het internet. Verwacht ook niet gelijk succes op een datingsite, geduld is een schone zaak ;)
Ik begin er net mee, dus ik ben erg benieuwd hoe succesvol het kan zijn. Thanks voor je feedback iig. Ik ga eens rustig rondkijken en ik wacht wel af.
pi_126076126
De enige date die ik dit weekend had, was met de Fokstok. *)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:44:24 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126076184
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Laat het los, dan komt het vanzelf naar je toe...

Dat was je spoedcursus :D
YouTube
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:55:23 #61
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126076612
Ik zit ruim een half jaar op een datingsite, in eerste instantie zonder serieuze zoektocht. Ik moet zeggen, het is goed voor de contacten, maar in de chat kan ik me minder goed in de gesprekken mengen als als anderen, en dat weerhoudt me nog weleens van de site weer te bezoeken.
... and I hope it's not bothering you.
pi_126078691
Ik faal in Paiq. :')

Klik per ongeluk het verkeerde contact weg en ik wil een oneliner sturen maar heb geeeen idee wat. Kletsen kan ik prima, maar openingszinnen/berichtjes zijn echt niet mijn sterkste punt...
pi_126078728
"Oeps foutje"
pi_126078761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"Oeps foutje"
Oneliner is naar een fotobewonderaar. ;)
Contact kletste al verder, had hem alleen maar verwijderd, niet geblokkeerd.

Ik ben ook wel weer lekker onduidelijk vandaag ja. :D
pi_126078796
"Wat zit je haar vandaag leuk" + "Ben benieuwd hoe het morgen zit".
pi_126082326
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:
Ik zelf niet, maar ik ken serieus mensen die je kunnen helpen. Wat heb je er voor over ? Als in tijd, geld, moeite ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 04:28:15 ]
pi_126084144
Ik adviseer een eerstelijnspsycholoog, want met straathosselen an sich kom je er niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Hilfiger op 05-05-2013 11:09:07 ]
pi_126084192
Vanmiddag bevrijdingsfestival.

Do the hustle!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:28:52 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126086301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vervolgdate (2e date :P) en gegarandeerd seks :P dus dan is het het waard :D

Gister housewarming gehad, ik kende niemand daar, dus da's altijd lachen :D Leuke avond gehad en een leuk persoon leren kennen :P word vervolgd....
pi_126086497
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vervolgdate (2e date :P) en gegarandeerd seks :P dus dan is het het waard :D

Gister housewarming gehad, ik kende niemand daar, dus da's altijd lachen :D Leuke avond gehad en een leuk persoon leren kennen :P word vervolgd....
Housewarming parties, altijd goed! ^O^
  Official ESF Kreviewer zondag 5 mei 2013 @ 13:16:54 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126088094
Ik vind het overigens wel raar dat je op paiq bv je IQ niet hoeft in te vullen. Hoe kan ik nu 83% match zijn met iemand die haar eigen veters niet kan strikken.
pi_126088489
Intelligentie kun je wel tot op zekere hoogte laten meewegen wat die matching betreft. Ik heb zojuist die vragen nog eens opnieuw ingevuld. Vreemd hoe ik voor mezelf nu bepaalde dingen anders invul dan pakweg een jaar geleden..
pi_126090345
Van de week een date gehad met iemand van paiq. Ze was via de chat bijdehand en hield geen blad voor d'r mond, helaas was ze tijdens de date erg stil en verlegen. Ze vroeg zonet nog voor een tweede date, maar ik heb dat maar afgewezen. Bah, internethelden... :{
  zondag 5 mei 2013 @ 14:23:03 #74
103397 minthy
Lief-ish
pi_126090655
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef blessed19 het volgende:
Van de week een date gehad met iemand van paiq. Ze was via de chat bijdehand en hield geen blad voor d'r mond, helaas was ze tijdens de date erg stil en verlegen. Ze vroeg zonet nog voor een tweede date, maar ik heb dat maar afgewezen. Bah, internethelden... :{
Mwoah. Tijdens een eerste date kijk ik ook de spreekwoordelijke kat uit de boom en ben ik ook niet half zo bijdehand als tijdens een chat. Dat komt hier bij een tweede date wel goed, misschien werkt dat voor haar ook zo?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126091048
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Mwoah. Tijdens een eerste date kijk ik ook de spreekwoordelijke kat uit de boom en ben ik ook niet half zo bijdehand als tijdens een chat. Dat komt hier bij een tweede date wel goed, misschien werkt dat voor haar ook zo?
Dunno, we hadden redelijk wat contact, waarom zou je dan de kat uit de boom kijken? Omdat het dan plotseling serieus is? Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje krom.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:40:54 #76
103397 minthy
Lief-ish
pi_126091387
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dunno, we hadden redelijk wat contact, waarom zou je dan de kat uit de boom kijken? Omdat het dan plotseling serieus is? Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje krom.
Dat kan je vinden, maar soms is het nu eenmaal zo. Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer te maken met dat het dan ineens serieus is, want ik heb niet vaak een serieuze date gehad (gelukkig niet, liever wat ouwehoeren).
Zelf laat ik niet snel het achterste van m'n tong zien, zelfs niet na een boel over en weer gekletst te hebben. Geen idee waarom, heeft hier z'n tijd nodig :P
Tante minthy!! O+
pi_126091454
Ik weet niet wat ik met paiq moet denken. Ik had zon vrouw die kortaf deed en kortaf bleef doen. Sorry maar waarom zit je dan op deze site?

Badoo ook.. Godver zeg. Ik wordt er alleen maar onzekerder door...
  zondag 5 mei 2013 @ 14:51:08 #78
103397 minthy
Lief-ish
pi_126091825
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet wat ik met paiq moet denken. Ik had zon vrouw die kortaf deed en kortaf bleef doen. Sorry maar waarom zit je dan op deze site?

Badoo ook.. Godver zeg. Ik wordt er alleen maar onzekerder door...
Hoe het op Paiq zit weet ik niet, maar op Badoo worden vrouwen vaak platgebombardeerd met berichten. Je kan gewoon niet overal op ingaan, dan heb je geen leven meer :+
Tante minthy!! O+
pi_126092159
Voor vrouwen is het ook gewoon zo makkelijk he }:|

Als man eerst uren zoeken naar die leuke vrouw, vervolgens uren lopen zwoegen op een leuke oneliner. Eerst in klad, feedback vragen aan mijn moeder en cavia, aanpassen, dan met het hart kloppend in de keel op verzenden klikken om vervolgens keihard te worden genegeerd. :'(
pi_126092288
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef habitue het volgende:

Als man eerst uren zoeken naar die leuke vrouw, vervolgens uren lopen zwoegen op een leuke oneliner. Eerst in klad, feedback vragen aan mijn moeder en cavia, aanpassen, dan met het hart kloppend in de keel op verzenden klikken om vervolgens keihard te worden genegeerd. :'(
Dit. Volgens mij is er sowieso minder vrouwen dan mannen op badoo en dergelijke, waardoor verhoudingen scheef lopen.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 mei 2013 @ 15:03:32 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_126092375
Badoo is nu ook niet de meest handige site vind ik persoonlijk. En ook Zoosk vind ik maar niks.Terwijl ik met PaiQ en Lexa toch meer succes heb.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 5 mei 2013 @ 15:03:55 #82
Brabo Bastard
pi_126092392
quote:

quote:

Ordinaire vleeskeuring, al werkt het soms ook wel de andere kant op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 5 mei 2013 @ 15:09:45 #83
103397 minthy
Lief-ish
pi_126092656
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Thijs!! O+

Het gekke is; ik let nooit op vlees, uiterlijk kan me over het algemeen geen zak schelen (mits geen ongewassen zwerver, want grenzen heb ik daar wel in). Ergens vind ik het ook maar raar om iemand op een foto te beoordelen, daarom ben ik met datingsites gekapt :P
Tante minthy!! O+
pi_126093024
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden }:|
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_126093396
Vanavond date met tweede Paiqster van dit weekend. Redelijk onverwachts, omdat we het aanvankelijk op woensdag hadden gepland. De vraag is nog of we naar een bevrijdingsfestival gaan of ''gewoon'' een kroeg pakken.

En nu parkeer ik bij haar in de buurt. Het leek haar wel een aardig idee om naar de stad te fietsen, maar daar ben ik nog niet over uit. Ik voel me al snel belachelijk op zo'n ding en heb waarschijnlijk voor geen meter fiets-skills meer :')

Ik ga wel gewoon achterop denk ik. >:)
  zondag 5 mei 2013 @ 16:55:47 #86
332966 firefly3
firefly3
pi_126096116
Ook gek, zo'n kaartje :D

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126097055
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden }:|
* Weissman pakt popcorn en wacht op mensen die gaan happen*
pi_126097366
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek, zo'n kaartje :D

[ afbeelding ]
Is gewoon dienstverlening, niks mis mee. :P
  zondag 5 mei 2013 @ 17:42:01 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126097609
lama ook.

[ Bericht 97% gewijzigd door ook_gek op 05-05-2013 21:24:24 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126097615
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
:') ik ben inmiddels 30 en verveel me geen enkele dag en zo velen met me. Echter, als mannen telkens toffe dingen gaan doen, zijn vrouwen bang dat ze niet op de eerste plaats komen te staan. Tsja....
pi_126097756
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat kan je vinden, maar soms is het nu eenmaal zo. Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer te maken met dat het dan ineens serieus is, want ik heb niet vaak een serieuze date gehad (gelukkig niet, liever wat ouwehoeren).
Zelf laat ik niet snel het achterste van m'n tong zien, zelfs niet na een boel over en weer gekletst te hebben. Geen idee waarom, heeft hier z'n tijd nodig :P
Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.
pi_126097847
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Thijs!! O+

Het gekke is; ik let nooit op vlees, uiterlijk kan me over het algemeen geen zak schelen (mits geen ongewassen zwerver, want grenzen heb ik daar wel in). Ergens vind ik het ook maar raar om iemand op een foto te beoordelen, daarom ben ik met datingsites gekapt :P
Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.
  zondag 5 mei 2013 @ 18:06:59 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126098227
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:') ik ben inmiddels 30 en verveel me geen enkele dag en zo velen met me. Echter, als mannen telkens toffe dingen gaan doen, zijn vrouwen bang dat ze niet op de eerste plaats komen te staan. Tsja....
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.
Dat had ook wel in 1 post gekund blessed19...
YouTube
pi_126098433
- Niet doen, Weiss. -

- Opgeschoond. -

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 18:36:37 ]
  zondag 5 mei 2013 @ 18:42:13 #95
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126099265
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8en :').
pi_126101295
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende

Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"

Vroeg ik: Wat doe je dan

Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig" :') )
pi_126104032
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende

Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"

Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig" :') )
Zat ze misschien op de kookacademie? :')
pi_126104111
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Snepar het volgende:

[..]

Zat ze misschien op de kookacademie? :')
Ja waarschijnlijk....nee event management oid
pi_126104231
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk....nee event management oid
Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied) ;)
pi_126104301
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Snepar het volgende:

[..]

Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied) ;)
al weggeklikt uiteraard
  zondag 5 mei 2013 @ 22:04:13 #101
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_126109494
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8en :').
Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank. Zo werkt het nou eenmaal, we willen allemaal een aantrekkelijke partner. "Alleen voor het innerlijk gaan", zeker op een datingsite, bestaat niet. (Wat onze voorkeuren dan zijn hoeven we niet over te discussieren weer :+). Maar je moet ergens op selecteren, en als je een foto ziet is dat heel makkelijk.

Verder hebben mensen soms zulke verschillende foto's, lijken ze amper op zichzelf op 2 foto's. Dan zou je de ene foto minstens een 9 waarderen, de ander een mager 6je of minder. Hmm. Dilemma hoor :p
WFPB!
  zondag 5 mei 2013 @ 22:23:36 #102
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126110561
Ook weer terug van date. Die bleek inderdaad irl ook wat meer ''volslank'' te zijn dan op haar foto's. En het was nog best k-k-koud buiten zonder jas. Paar biertjes gedronken in Utrecht, leuk gekletst en ze lachte ontzettend lief. O+

Maar uiteindelijk nee. Weer geen wow, dus wat mij betreft geen vervolg.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:25:07 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126110654
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Uiterlijk speelt altijd mee toch? Je moet er wel naast kunnen wakker worden en seksueel tot aangetrokken zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

kennelijk is leren niet haar sterkste kant. Snap het probleem niet zo.

Als jij iets doet of gedaan hebt wat jou veel moeite heeft gekost is er vast ergens in Nederland die dat met alle gemak van de wereld na doet en het doet lijken als of het kinderspel is. Mag jij dan niet zeggen dat jij het "pittig" vond om te doen?

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer terug van date. Die bleek inderdaad irl ook wat meer ''volslank'' te zijn dan op haar foto's. En het was nog best k-k-koud buiten zonder jas. Paar biertjes gedronken in Utrecht, leuk gekletst en ze lachte ontzettend lief. O+

Maar uiteindelijk nee. Weer geen wow, dus wat mij betreft geen vervolg.
Afgeschreven op uiterlijk? Schiet je altijd direct af of geef je het soms een kans om het eventueel te laten groeien?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:30:51 #104
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126111006
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ook_gek het volgende:

Afgeschreven op uiterlijk? Schiet je altijd direct af of geef je het soms een kans om het eventueel te laten groeien?
Niet alleen uiterlijk, het was verder best een mooie dame om te zien. Maar ik miste ook een stukje uitstraling. En laat dit nu net één van de sporadische keren zijn dat ik het per direct afschiet, ironisch genoeg.

Die wow moet er zijn, onmiddelijk. Dat groeit niet gestaag bij mij, daar ben ik inmiddels wel achter. Scheelt ook wel dat ze zelf van de directe aanpak hield, normaal gesproken laat ik er nog een nachtje overheen gaan, maar nu zei ik het eigenlijk al gelijk tegen haar.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:42:04 #105
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126111542
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Uiterlijk speelt altijd mee toch? Je moet er wel naast kunnen wakker worden en seksueel tot aangetrokken zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank. Zo werkt het nou eenmaal, we willen allemaal een aantrekkelijke partner. "Alleen voor het innerlijk gaan", zeker op een datingsite, bestaat niet. (Wat onze voorkeuren dan zijn hoeven we niet over te discussieren weer :+). Maar je moet ergens op selecteren, en als je een foto ziet is dat heel makkelijk.

Verder hebben mensen soms zulke verschillende foto's, lijken ze amper op zichzelf op 2 foto's. Dan zou je de ene foto minstens een 9 waarderen, de ander een mager 6je of minder. Hmm. Dilemma hoor :p
Het verbaasd mij ook totaal niet hoor, het is alleen wel een mooi opstekertje dat het afvallen toch zoveel effect heeft, ook op dat gebied ;). Doel is/was een gezond lichaam en gelukkig zijn, niet een hoge paiqscore of "beter in de markt liggen".
Maar merk ook wel dat de gesprekken nu beter lopen dan een jaar of 3(?) geleden. En leuk om hier nog wat bekenden te zien :+
pi_126111706
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank.

Zou je niet zeggen als je de reacties in bepaalde KPD-topics ziet
  zondag 5 mei 2013 @ 22:48:39 #107
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_126111843
Dat zijn mislukte hoopjes wanhopigheid, geen mannen. Vind ik.
WFPB!
  zondag 5 mei 2013 @ 22:49:13 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126111865
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet alleen uiterlijk, het was verder best een mooie dame om te zien. Maar ik miste ook een stukje uitstraling. En laat dit nu net één van de sporadische keren zijn dat ik het per direct afschiet, ironisch genoeg.

Die wow moet er zijn, onmiddelijk. Dat groeit niet gestaag bij mij, daar ben ik inmiddels wel achter. Scheelt ook wel dat ze zelf van de directe aanpak hield, normaal gesproken laat ik er nog een nachtje overheen gaan, maar nu zei ik het eigenlijk al gelijk tegen haar.
Ah oke duidelijk. Alleen even over het stukje wow factoor. Vergelijk je dat met iemand waar je wel de wow factor had of totaal niet?

quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[..]

Het verbaasd mij ook totaal niet hoor, het is alleen wel een mooi opstekertje dat het afvallen toch zoveel effect heeft, ook op dat gebied ;). Doel is/was een gezond lichaam en gelukkig zijn, niet een hoge paiqscore of "beter in de markt liggen".
Maar merk ook wel dat de gesprekken nu beter lopen dan een jaar of 3(?) geleden. En leuk om hier nog wat bekenden te zien :+
Dat zal voor een deel te maken hebben met het feit dat je zelf zekerder bent geworden door je afvallen. Dat werkt onbewust door in positieve zin ;)
pi_126111869
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Dizorn het volgende:
I totally agree met je hoor :-)
pi_126111895
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Dizorn het volgende:
Omdat ze op vol vallen? Wat een onzin!

Ik vind zelf vrouwen die wat voller zijn ook mooier, eerlijk.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:50:52 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126111951
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef Sannne het volgende:

[..]

Omdat ze op vol vallen? Wat een onzin!

Ik vind zelf vrouwen die wat voller zijn ook mooier, eerlijk.
nee dat ze alles aanprijzen wat een kut heeft ongeacht hoe ze er uit zien in de hoop daar voordeel uit te halen.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:51:13 #112
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_126111972
Nooit die reacties gelezen Sannne? :+ Maargoed, compleet offtopic.
WFPB!
pi_126111981
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee dat ze alles aanprijzen wat een kut heeft ongeacht hoe ze er uit zien in de hoop daar voordeel uit te halen.
dat inderdaad.
pi_126112077
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef Dizorn het volgende:
Nooit die reacties gelezen Sannne? :+ Maargoed, compleet offtopic.
Neuh, ik zit niet op KPD.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:55:18 #115
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126112180
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke duidelijk. Alleen even over het stukje wow factoor. Vergelijk je dat met iemand waar je wel de wow factor had of totaal niet?

Nee.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:56:17 #116
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126112234
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Sannne het volgende:

[..]

En als ik de reacties van de heren erover zo lees, laat maar :D
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat zal voor een deel te maken hebben met het feit dat je zelf zekerder bent geworden door je afvallen. Dat werkt onbewust door in positieve zin ;)
Ach, er is best wel wat veranderd in de afgelopen paar jaar :). Maar dat ik een stuk beter in mijn vel zit en dat ook uitstraal is zeker zo, van dik naar bijna gezond gewicht gaan doet veel.

Maar nu eens een keer wat daten hoor, laatste keer is alweer een half jaar geleden :')
  zondag 5 mei 2013 @ 22:57:57 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126112323
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Sannne het volgende:

[..]

kijk anders eens voor de gein in het sexy en gewaagd topic. Dat is gewoon te kansloos als je ziet hoe hopeloze maagden duiken op de onzekere meisjes die "sexy" foto's plaatsen. De kansloze mannetjes slijmen als een gek in de hoop op meer. En de meisjes willen zoveel mogelijk van die aandacht om hun onzekerheid te voeden. Naar mijn mening dan he.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee.
Ah oke, ik had soms het idee dat je vergeleek met 1 vrouw waar je wel de WOW factoor mee had.
Vandaar de vraag :)
  zondag 5 mei 2013 @ 22:59:21 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126112395
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:

Ach, er is best wel wat veranderd in de afgelopen paar jaar :). Maar dat ik een stuk beter in mijn vel zit en dat ook uitstraal is zeker zo, van dik naar bijna gezond gewicht gaan doet veel.

Maar nu eens een keer wat daten hoor, laatste keer is alweer een half jaar geleden :')
Mooi toch! Je zit dus op de juiste weg :)
Moet je trots op zijn en goed van genieten, niet vergeten he ;)
  zondag 5 mei 2013 @ 23:01:39 #119
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126112519
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi toch! Je zit dus op de juiste weg :)
Moet je trots op zijn en goed van genieten, niet vergeten he ;)
Dat genieten doe ik zeker wel. Beginnende shopverslaving, kan ineens zoveel kleren nu gewoon aan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 mei 2013 @ 23:02:20 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126112550
eerste Paiq date, kort maar krachtig, en hij is leuk O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 5 mei 2013 @ 23:02:24 #121
242666 BeamofLight
pi_126112555
@ook-gek: hoe was je date of heb ik iets gemist?
  zondag 5 mei 2013 @ 23:02:55 #122
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126112574
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Ah oke, ik had soms het idee dat je vergeleek met 1 vrouw waar je wel de WOW factoor mee had.
Vandaar de vraag :)
Ik had al het idee dat jij dat idee had. 8-) Maar het is meer een soort gevoel wat ik zoek.
pi_126112611
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Ynske het volgende:
eerste Paiq date, kort maar krachtig, en hij is leuk O+
Yayy!! Vertelll!!
  zondag 5 mei 2013 @ 23:08:17 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126112845
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat genieten doe ik zeker wel. Beginnende shopverslaving, kan ineens zoveel kleren nu gewoon aan.
:D ook een manier om de credit crisis aan te pakken. Consumeren *O*

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
@ook-gek: hoe was je date of heb ik iets gemist?
Nee hoor niks gemist, ik had inderdaad vrijdag een date.

Heb bij haar gegeten en ben pas om 4uur in de nacht naar huis gegaan. Mocht ook blijven slapen maar had ik geen zin in. Was heel erg gezellig en relaxt, erg veel gelachen en de tijd vloog echt als een gek. Komt zeker een vervolg date, maar of dit haar is? Daar heb ik nog niet het antwoord op. Te leuk om nee te zeggen... maar nog niet leuk genoeg om ja te zeggen. Ben nooit zo snel in dat soort dingen. Maak ik me ook niet druk om of denk daar ook niet aan. Ik zie het allemaal wel.

Tevens is het ook zo dat ik afgelopen zaterdag weer een aantal nieuwe telefoonnummers heb bemachtigt wat ook wel interessant is :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik had al het idee dat jij dat idee had. 8-) Maar het is meer een soort gevoel wat ik zoek.
Die vraag is nu dus opgelost :D
  zondag 5 mei 2013 @ 23:12:46 #125
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126113031
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef ook_gek het volgende:

Die vraag is nu dus opgelost :D
Nou ja, die vraag heb ik mezelf ook al eens gesteld, dus zo gek is dat niet. Maar uiteindelijk telt; als het goed voelt, voelt het goed. En dat heb ik gewoon zelden. Het verbaast me weleens hoe snel dat wel bij anderen gaat...
  zondag 5 mei 2013 @ 23:14:35 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126113103
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou ja, die vraag heb ik mezelf ook al eens gesteld, dus zo gek is dat niet. Maar uiteindelijk telt; als het goed voelt, voelt het goed. En dat heb ik gewoon zelden. Het verbaast me weleens hoe snel dat wel bij anderen gaat...
je ziet en hoort regelmatig bij mensen dat ze een bepaald gevoel zoeken die ze eerder hadden bij iemand. En als je dan door gaat vragen blijkt dus dat ze een kopie van die persoon zoeken. Tja dat gaat hem natuurlijk niet worden. Iedereen is anders, dus een gelijk gevoel ga je nergens kunnen vinden.

Dat was de reden van mijn vraag.
  maandag 6 mei 2013 @ 00:04:36 #127
138876 Andromache
pi_126114878
yessss voor het eerst in lange tijd weer eens een nummer geregeld op een festival :) alleen de bedoeling van dat nummers uitwisselen is werkgewijs/kans op baan. hij liet al weten niet single te zijn en loodste me naar zijn vriend door. blijkbaar stond er toch op mijn voorhoofd dat ik single ben en op zoek.... anyway. overwegend positief. ik kan het wel :)
  maandag 6 mei 2013 @ 00:51:43 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126116195
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
yessss voor het eerst in lange tijd weer eens een nummer geregeld op een festival :) alleen de bedoeling van dat nummers uitwisselen is werkgewijs/kans op baan. hij liet al weten niet single te zijn en loodste me naar zijn vriend door. blijkbaar stond er toch op mijn voorhoofd dat ik single ben en op zoek.... anyway. overwegend positief. ik kan het wel :)
Tof :) zelfde skills inzetten de volgende keer dat je hosselt dus ;)

Alleen dat van die vriend en je voorhoofd... Jammer.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_126117588
Hmm, heb sinds vanavond 7u contact gehad met een leuke meid, klikt aardig goed en we hebben voor aankomende dinsdag een date geplanned. Klinkt allemaal leuk zou je zeggen, maar ik krijg er toch weer een verkeerd gevoel bij. Ik heb dat echt vaak de laatste tijd.

Iemand ook eens zoiets meegemaakt? Zo'n vreemd gevoel wat je dan in de weg gaat zitten. :{
  maandag 6 mei 2013 @ 07:28:11 #130
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118339
Okee, de zin om te daten is wel weer op voorlopig, wat een gezeik allemaal steeds. :')
For great justice!
  maandag 6 mei 2013 @ 07:46:05 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126118425
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 02:31 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Hmm, heb sinds vanavond 7u contact gehad met een leuke meid, klikt aardig goed en we hebben voor aankomende dinsdag een date geplanned. Klinkt allemaal leuk zou je zeggen, maar ik krijg er toch weer een verkeerd gevoel bij. Ik heb dat echt vaak de laatste tijd.

Iemand ook eens zoiets meegemaakt? Zo'n vreemd gevoel wat je dan in de weg gaat zitten. :{
Ja. Heb het destijds genegeerd, ben toch gewoon gegaan en het is een hele leuke periode geworden.
  maandag 6 mei 2013 @ 07:48:33 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118435
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja. Heb het destijds genegeerd, ben toch gewoon gegaan en het is een hele leuke periode geworden.
Respect, de meeste vrouwen hadden er in zo'n geval al preventief het bijltje bij neergegooid.
For great justice!
pi_126118485
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom is dat wow gevoel zo belangrijk voor jou ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 07:59:14 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 08:07:20 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126118557
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:55 schreef Weissman het volgende:
Waarom is dat wow gevoel zo belangrijk voor jou ?
Kan me goed voorstellen dat het anders gewoon niet interessant genoeg is.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:11:36 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118595
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toch jammer dat dat 'WOW!' gevoel zo enorm zeldzaam is, ik heb het hooguit 1x per vijf jaar.
For great justice!
pi_126118610
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar heb bij H_J meer het idee dat hij zich blind staart op ''dat'' gevoel. En daardoor zichzelf ook te kort doet.

Snap sowieso niet dat mensen geen relatie aan gaan zonder dat gevoel. Niet iedereen heeft zoveel geluk dat je zo iemand tegen komt.

Voor je het weet ben je aan het zoeken naar iets wat je nooit zal vinden; en vergeet je te genieten van het leven en van mensen, zoals ze zijn.

Just my 0,02 euros.

quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat dat 'WOW!' gevoel zo enorm zeldzaam is, ik heb het hooguit 1x per vijf jaar.
Dit bedoel ik dus. :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 08:16:21 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 08:17:16 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126118641
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar heb bij H_J meer het idee dat hij zich blind staart op ''dat'' gevoel. En daardoor zichzelf ook te kort doet.

Snap sowieso niet dat mensen geen relatie aan gaan zonder dat gevoel. Niet iedereen heeft zoveel geluk dat je zo iemand tegen komt.

Voor je het weet ben je aan het zoeken naar iets wat je nooit zal vinden; en vergeet je te genieten van wie mensen zijn.

Just my 0,02 euros.

Het "wow" gevoel is een korte omschrijving van dat allerlei factoren bij elkaar. of tewel, dat iemand gewoon leuk is.
En waarom een relatie aangaan als je dat gevoel niet bij iemand hebt? Volgens mij krijg je dan meer zo'n friend with benefits relatie. Ook niet eerlijk tegenover je 'partner'.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:18:41 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118650
quote:

[..]

[..]

Dit bedoel ik dus. :D

Daarom. Ik heb geen zin om al die jaren er tussen alleen maar te wachten op die ene ware, waar het dan misschien ook weer fout mee loopt. Ook zonder dat gevoel kan je een hele leuke tijd hebben. Maar sommige mensen durven dat niet aan. Toch jammer. Dan mis je echt wat.
For great justice!
  maandag 6 mei 2013 @ 08:19:26 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118658
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het "wow" gevoel is een korte omschrijving van dat allerlei factoren bij elkaar. of tewel, dat iemand gewoon leuk is.
En waarom een relatie aangaan als je dat gevoel niet bij iemand hebt? Volgens mij krijg je dan meer zo'n friend with benefits relatie. Ook niet eerlijk tegenover je 'partner'.
Hoe vaak heb jij zo'n wow-gevoel? De voorlaatste keer was in 2008 voor mij. En geloof me, ik kom heel erg veel vrouwen tegen.
For great justice!
pi_126118669
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Om misverstanden te voorkomen; wat ik uit de verhalen van H_J begreep is dat hij wel vaker dates leuk vind, maar het steeds afkapt omdat hij de X factor mist.

Het wow gevoel is imho, in dit geval meer dan iemand erg leuk vinden.

quote:
Je kan iemand heel erg leuk vinden en een goeie klik hebben zonder head over heels verliefd te zijn. Kan ook prima werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 08:22:13 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 08:22:17 #141
141482 Q.
JurassiQ
pi_126118677
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je kan iemand heel erg leuk vinden en een goeie klik hebben zonder head over heels verliefd te zijn. Kan ook prima werken.
Sterker nog, dat werkt volgens mij zelfs beter omdat je er emotioneel wat meer afstand van kan nemen. In mijn ervaring tenminste wel.
For great justice!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 mei 2013 @ 08:22:37 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126118681
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef Sannne het volgende:

[..]

Yayy!! Vertelll!!
ik was bezig met een opdracht en hij is even langs gekomen.
heel fijne klik O+
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 6 mei 2013 @ 08:23:36 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126118689
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:19 schreef Q. het volgende:
Hoe vaak heb jij zo'n wow-gevoel? De voorlaatste keer was in 2008 voor mij. En geloof me, ik kom heel erg veel vrouwen tegen.
Niet vaak inderdaad. 1x zou je kunnen zeggen. Was ook de enige keer dat ik echt hoopte dat er meer dan een scharrel uit zou komen.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 mei 2013 @ 08:24:55 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126118697
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 02:31 schreef IngloriousKnaak het volgende:

Je weet toch pas of er een goed gevoel is als je hebt afgesproken. 1 date. Hoeveel moeite kost het.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:33:27 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126118777
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:20 schreef Weissman het volgende:

Kan ook prima werken.
Kan idd.. blijkbaar voor HJ niet.
pi_126118848
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan idd.. blijkbaar voor HJ niet.
Dat kan, is ook niks mis mee. Maar de kans dat je tegen teleurstellingen aanloopt is op deze manier wel erg groot.

Je zou zelfs de vraag kunnen stellen of H_J zichzelf niet voor de gek houdt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 mei 2013 @ 08:45:50 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126118901
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je weet toch pas of er een goed gevoel is als je hebt afgesproken. 1 date. Hoeveel moeite kost het.
dat idd, en soms wel pas na een paar keer
1e keer iemand leuk vinden
2e keer iemand nog leuker vinden
enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 6 mei 2013 @ 08:50:09 #148
138876 Andromache
pi_126118953
hoe zorgen jullie er trouwens voor dat je een tweede date krijgt?
  maandag 6 mei 2013 @ 08:50:54 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126118965
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef Andromache het volgende:
"Zin om nog een keer af te spreken?"
  maandag 6 mei 2013 @ 08:52:13 #150
138876 Andromache
pi_126118978
ja dat snap ik ook maar hebben jullie nog tips qua houding voor de eerste date?
pi_126118995
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef Andromache het volgende:
Zorg gew dat je 't zelf naar je zin hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 mei 2013 @ 08:53:53 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126119003
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:50 schreef Andromache het volgende:
afspreken, hier woensdag weer O+
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 mei 2013 @ 08:54:06 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126119008
quote:
genieten, en jezelf zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 6 mei 2013 @ 08:54:53 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126119021
quote:
Wat Weiss zegt.
Gewoon open, gezellig, vrolijk zijn. En als die ander zoiets heeft van 'ja dit meisje is wel leuk' , dan krijg je (vaak) een tweede date.
Er is geen standaard wat goed is, want iedereen wil/zoekt weer wat anders.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 mei 2013 @ 08:57:17 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126119054
quote:
Erin stappen alsof het alleen voor de gezelligheid is. Er niet vanuit gaan dat het wel eens de ware kan zijn, maar gewoon relaxed zijn. Tijdens de date geinteresseerd zijn, maar niet teveel praten over 'ik heb zo'n zin om samen te wonen en me voort te planten'. En dan na de date een berichtje sturen.
pi_126119175
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Erin stappen alsof het alleen voor de gezelligheid is.
dit vooral.
pi_126119407
Misschien als tip voor jou: je niet met een persoon tegelijk bezighouden. Dus zorgen dat je meerdere eerste dates in kortere tijd hebt, dan hangt er automatisch minder af van elke date en kun je er misschien wat relaxeder in staan :)
  Official ESF Kreviewer maandag 6 mei 2013 @ 09:34:08 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126119632
Ik kreeg trouwens een paiq-gesprekje afgelopen weekend met een surinaamse van 32. Had 2 kinderen van 16 en 17. :').
  maandag 6 mei 2013 @ 09:40:42 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126119757
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:34 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg trouwens een paiq-gesprekje afgelopen weekend met een surinaamse van 32. Had 2 kinderen van 16 en 17. :').
Hoe snel heb je der weggeklikt?
  Official ESF Kreviewer maandag 6 mei 2013 @ 09:41:30 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126119781
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe snel heb je der weggeklikt?
1.2ms.
  maandag 6 mei 2013 @ 09:49:38 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_126119936
quote:
Jezelf zijn. En als dat niet goed genoeg is moet je eerst jezelf veranderen voor je verder gaat daten.
For great justice!
  maandag 6 mei 2013 @ 09:51:43 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126119975
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Respect, de meeste vrouwen hadden er in zo'n geval al preventief het bijltje bij neergegooid.
Dit heeft mij dus geleerd dat het zonde is om af te zeggen ;)
Als je online een klik hebt, is het imo altijd goed om IRL te kijken of het echt klikt. Ook al zie je er om onduidelijke redenen tegenop.
  maandag 6 mei 2013 @ 09:55:59 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_126120073
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit heeft mij dus geleerd dat het zonde is om af te zeggen ;)
Als je online een klik hebt, is het imo altijd goed om IRL te kijken of het echt klikt. Ook al zie je er om onduidelijke redenen tegenop.
En als je online geen klik hebt kan het offline nog steeds heel goed klikken. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.
For great justice!
  maandag 6 mei 2013 @ 10:11:00 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126120395
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:55 schreef Q. het volgende:
En als je online geen klik hebt kan het offline nog steeds heel goed klikken. Gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.
Om nou iedereen te gaan meeten/daten omdat de mogelijkheid bestaat dat het kan klikken.. Neh, iets te veel gedoe :+
  Official ESF Kreviewer maandag 6 mei 2013 @ 10:12:30 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126120442
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Om nou iedereen te gaan meeten/daten omdat de mogelijkheid bestaat dat het kan klikken.. Neh, iets te veel gedoe :+
Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...
  maandag 6 mei 2013 @ 10:25:03 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126120719
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...
Iets met de middenweg..
  maandag 6 mei 2013 @ 12:05:36 #167
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_126123412
Over dat "wow" gevoel. ik krijg dat echt later pas, dat ik ga merken hoeveel iemand met me doet/kan doen. Op het begin merk ik wel verschil tussen niet leuk, leuk en heel leuk, maar zou nooit zelf wachten op een wow-gevoel bij de eerste date(s). waarom afkappen als het leuk is met iemand? kan altijd nog als het niet leuk meer is, of verwachtingen te erg gaan verschillen. Ieder z'n ding.

Zou alleen oppassen met "vorige keer werkte dit (niet), dus nu..." redenaties. ergens open instaan kan heel leuk uitpakken, en in het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je in eerste instantie gelijk had ;)
WFPB!
pi_126123484
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja goed punt, ik ben benieuwd, het is echt een type wat ik normaal gesproken niet aan zou spreken. Wie weet. :P
  maandag 6 mei 2013 @ 12:14:09 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126123699
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zorg gew dat je 't zelf naar je zin hebt.
Dit, en bedenken dat de ander waarschijnlijk meer bezig is met hoe hij/zij zelf overkomt dan met jou, relativeren dus. Tweede date? Als het niet vanzelf al gebeurt gewoon vragen.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:22:44 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126124008
Van t weekend nog wel een jongen ontmoet in de kroeg die wel oke was. Hebben nummers uitgewisseld. Eens kijken of daar nog wat uitkomt :+
  maandag 6 mei 2013 @ 12:22:54 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126124016
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Dizorn het volgende:
Over dat "wow" gevoel. ik krijg dat echt later pas, dat ik ga merken hoeveel iemand met me doet/kan doen. Op het begin merk ik wel verschil tussen niet leuk, leuk en heel leuk, maar zou nooit zelf wachten op een wow-gevoel bij de eerste date(s). waarom afkappen als het leuk is met iemand? kan altijd nog als het niet leuk meer is, of verwachtingen te erg gaan verschillen. Ieder z'n ding.

Zou alleen oppassen met "vorige keer werkte dit (niet), dus nu..." redenaties. ergens open instaan kan heel leuk uitpakken, en in het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je in eerste instantie gelijk had ;)
Eens, daarbij is een "gevoel" nooit precies hetzelfde volgens mij, omdat het gaat om een chemie of klik die je hebt met een persoon. Dat kan ontzettend verschillen, hoeft niet te betekenen dat het één beter is dan het ander. Ik heb met daten meerdere keren een hele goede klik gehad en ben ook wel eens verliefd geweest. Iedere keer was het weer anders maar zeker niet minder of beter dan voorafgaand aan een relatie.

Denk zelf dat het feit of je wel of niet een relatie aangaat meer met andere factoren samenhangt, dat zie je hier in het topic ook steeds terugkomen. Ondanks twijfels, ondanks inhammen, ondanks bla bla.. dat maakt dan allemaal niet zoveel meer uit ;) Het is denk ik wel zo dat als je jonger bent je die sprong in het diepe sneller waagt, juist vanwege je laatste alinea, mensen vergelijken teveel en denken heel ver vooruit.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:48:00 #172
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126124789
* HaerdenC leerde net dat het fok fotoboek ook gezien wordt als een dating site blijkbaar :) hahahaha toch maar eens geupdate na 5 jaar
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_126131800
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef HaerdenC het volgende:
* HaerdenC leerde net dat het fok fotoboek ook gezien wordt als een dating site blijkbaar :) hahahaha toch maar eens geupdate na 5 jaar
op fok! zitten geen vrouwen.
  maandag 6 mei 2013 @ 15:53:50 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126131974
quote:
19s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef dawg het volgende:
op fok! zitten geen vrouwen.
Hoeren zijn het! Allemaal!
pi_126132343
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoeren zijn het! Allemaal!
mannen, toch?
  maandag 6 mei 2013 @ 16:02:32 #176
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126132379
yeah yeah :) Nederlandse vrouwen die een Belg willen zullen er wel zijn ... maar een Belg die de komende 11 jaar ook daar moet blijven wonen, zal de groep al aardig kleiner maken.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:09:33 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126132661
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef HaerdenC het volgende:
yeah yeah :) Nederlandse vrouwen die een Belg willen zullen er wel zijn ... maar een Belg die de komende 11 jaar ook daar moet blijven wonen, zal de groep al aardig kleiner maken.
Moet blijven wonen? Ivm kinderen ofzo?
  maandag 6 mei 2013 @ 16:12:33 #178
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126132799
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moet blijven wonen? Ivm kinderen ofzo?
Inderdaad co-ouderschap dus 20 km rond mekaars woonplaats, het is trouwens 1 kind. Ik heb ook het ouderlijke huis behouden :-) verder heb ik het huis gekocht, zelf gerenoveerd en woon ik er echt graag dus ga niet zomaar voor de eerste de beste dame direct alles snel snel verkopen. Week week wissel is wel een optie en zo voor de duidelijkheid :) Nu ik werk in het Brusselse, Aken of Maastricht als werk regio zou ook kunnen maar heb daar nog nooit voor werk gekeken. Het is eigenlijk wel grappig, ik ben afkomstig van Lanaken vlak tegen de Nederlandse grens. Volg veel meer Nederlands nieuws en dergelijke dan Belgisch.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:13:59 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126132861
Maar ben je dan op zoek naar een belg of een nederlandse? Of totaal geen voorkeur?
  maandag 6 mei 2013 @ 16:17:49 #180
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126133025
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar ben je dan op zoek naar een belg of een nederlandse? Of totaal geen voorkeur?
Geen voorkeur en "op zoek" klinkt zo hopeloos. Eigenlijk ben ik perfect gelukkig op mezelf hoor het is meer van "er is ruimte voor een relatie".
  maandag 6 mei 2013 @ 17:41:59 #181
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126136817
quote:

[..]

En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt? Dat is nagenoeg hetzelfde als maar in een relatie zitten vanuit een angst om anders maar alleen te zijn. En daar pas ik echt voor. Ik neem aan dat jij S. toch ook meer dan ''zomaar'' leuk vindt, Weiss? Sterker nog, dat wéét ik. Of definiëren wij die ''wow'' nu zo anders?

Voor mij is het gewoon dat beetje extra wat het verschil maakt met een standaard leuke date. Noem het iemand leuk-leuk vinden voor mijn part. Dat je met een grijns op je smoel zit als je ziet dat ze je weer een berichtje gestuurd heeft, als een kind zo blij bent alleen bij het idee al dat je haar weer gaat zien. Balen als zij of jij weer weggaat.

Dát. En ja, dat zijn de dates waarvoor je een verliefdheid kunt ontwikkelen. Lijkt me wel de minste kernwaarde voor meer. En dat ontbreekt gewoon teveel bij me, wat inderdaad vaak voor teleurstellingen zorgt. Zowel bij mij als de ander.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 mei 2013 @ 17:48:36 #182
Brabo Bastard
pi_126137081
Via paiq weer eentje binnengehaald. Leuk gesprek en ze valt op lange mannen dus ik heb geluk *O*

Ze zei dat ze zichzelf dik vond maar toen ik de foto's zag viel dat best mee :9
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 6 mei 2013 @ 17:55:26 #183
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126137345
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
Via paiq weer eentje binnengehaald. Leuk gesprek en ze valt op lange mannen dus ik heb geluk *O*

Ze zei dat ze zichzelf dik vond maar toen ik de foto's zag viel dat best mee :9
Alle vrouwen vinden zichzelf dik ... als ze er niks over zeggen en enkel hun hoofd op foto tonen ... maak je je beter meer zorgen leert mijn ervaring :)
  maandag 6 mei 2013 @ 18:02:27 #184
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126137616
quote:
Ben je daarom hier? Om horrorervaringen te horen?
haha
Wie is H_J? Wat drijft hem? Wat brengt hem hier?
Haha

gisteren om 16:51
Ik zei je al; geen beter vermaak dan leedvermaak. En daar komen de horrordates om de hoek kijken.
Maar uiteráárd hoop ik hier degene te vinden met wie ik een JOEKEL van een boerderij ga kopen met 16 paarden en god-weet-ik-hoeveel koeien en die me zes kinderen baart en we op vakantie waterputten gaan bouwen in donker Afrika en ze leefden nog lang en gelukkig, met een batterij aan kleinkinderen die met strikjes in hun haar rond de meipaal dansen. Als het mooi weer is. The end.
Wat brengt Nicky hier?
gisteren om 22:38
Zo dat klinkt goed van die boerderij!!!
ik ben 2 jr alleen en zoek iemand naast me
met boerderij, paarden en/of koeien geen bezwaar
en die mijn kinderen accepteerd
en er nog wil maken met mij áls het allemaal goed voelt
:'(
  maandag 6 mei 2013 @ 18:07:02 #185
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126137789
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

SCORE ...
  maandag 6 mei 2013 @ 18:09:35 #186
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126137874
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:07 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

SCORE ...
Maar ik wil helemaal geen kinderen maken. Sterker nog, dat kan ik niet eens meer. :7
  maandag 6 mei 2013 @ 18:12:55 #187
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126137976
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal geen kinderen maken. Sterker nog, dat kan ik niet eens meer. :7
Ik zie het probleem niet ... overal mee akkoord gaan ... en maar blijven oefenen. Komt er toch een kind heb je meteen een reden om ...
pi_126138436
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt?
Wat heeft het voor zin om te leven ?

quote:
Dat is nagenoeg hetzelfde als maar in een relatie zitten vanuit een angst om anders maar alleen te zijn.
Dat bedoel ik niet. Alleen je zoekt naar iets wat mensen eens in de 5/10 jaar tegen komen. Sommigen maken het maar 1 keer in hun leven mee, anderen weer nooit.

quote:
En daar pas ik echt voor. Ik neem aan dat jij S. toch ook meer dan ''zomaar'' leuk vindt, Weiss? Sterker nog, dat wéét ik. Of definiëren wij die ''wow'' nu zo anders?
Nee, het is absoluut meer dan ''zomaar'' leuk. O+ Maar dat kan het ook zijn, dat we de ''wow'' anders definiëren.

quote:
Voor mij is het gewoon dat beetje extra wat het verschil maakt met een standaard leuke date. Noem het iemand leuk-leuk vinden voor mijn part. Dat je met een grijns op je smoel zit als je ziet dat ze je weer een berichtje gestuurd heeft, als een kind zo blij bent alleen bij het idee al dat je haar weer gaat zien. Balen als zij of jij weer weggaat.
Klopt, met iemand die jou zo'n gevoel geeft wil je het liefst een relatie. Alleen door contact af te kappen omdat een bepaald gevoel ontbreekt, beperk je je zelf wel enorm. Mss is het idd omdat we anders in het leven staan en ook anders tegenover vrouwen. Mss is het omdat ik heel het concept van ''daten'' achterhaald vind. En er zelf niet aan mee doe.

Aan de andere kant vind ik ook dat je er makkelijk misbruik van kan gaan maken; en ergens denk ik ook dat het een manier is om jezelf te beschermen. Want uiteindelijk hoef je zelf niet eens te weten waar je naar toe wil met iemand, want je hebt een heel groot grijs gebied/uitvlucht voor jezelf gecreëerd omdat je weet dat je het altijd nog daarop kan gooien.

Bovenstaande geldt trouwens voor iedereen, die zich aangesproken voelt.

No offense H_J :*

quote:
Dát. En ja, dat zijn de dates waarvoor je een verliefdheid kunt ontwikkelen. Lijkt me wel de minste kernwaarde voor meer. En dat ontbreekt gewoon teveel bij me, wat inderdaad vaak voor teleurstellingen zorgt. Zowel bij mij als de ander.
Teleurstellingen begrijpelijk; voor jou, omdat je uiteindelijk zoekt naar een speld in een hooiberg. Voor anderen omdat je niet duidelijk kan zijn in wat vrouwen van jou kunnen verwachten. Te veel onduidelijkheid en dan gaan mensen dingen invullen/ voor een ander denken wat weer leidt tot unrealistic expectations.

Ik begrijp je standpunt volledig en ben je toelichting ook dankbaar. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 18:30:43 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 18:28:48 #189
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126138489
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ai, arme jij :D
  Moderator / Redactie FP maandag 6 mei 2013 @ 18:29:04 #190
Brabo Bastard
pi_126138501
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:55 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Alle vrouwen vinden zichzelf dik ... als ze er niks over zeggen en enkel hun hoofd op foto tonen ... maak je je beter meer zorgen leert mijn ervaring :)
Klopt. Ze heeft mooi lichaam :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 6 mei 2013 @ 18:49:41 #191
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126139374
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik niet. Alleen je zoekt naar iets wat mensen eens in de 5/10 jaar tegen komen. Sommigen maken het maar 1 keer in hun leven mee, anderen weer nooit.

[..]

Nee, het is absoluut meer dan ''zomaar'' leuk. O+ Maar dat kan het ook zijn, dat we de ''wow'' anders definiëren.

[..]

Klopt, met iemand die jou zo'n gevoel geeft wil je het liefst een relatie. Alleen door contact af te kappen omdat een bepaald gevoel ontbreekt, beperk je je zelf wel enorm. Mss is het idd omdat we anders in het leven staan en ook anders tegenover vrouwen. Mss is het omdat ik heel het concept van ''daten'' achterhaald vind. En er zelf niet aan mee doe.

Aan de andere kant vind ik ook dat je er makkelijk misbruik van kan gaan maken; en ergens denk ik ook dat het een manier is om jezelf te beschermen. Want uiteindelijk hoef je zelf niet eens te weten waar je naar toe wil met iemand, want je hebt een heel groot grijs gebied/uitvlucht voor jezelf gecreëerd omdat je weet dat je het altijd nog daarop kan gooien.

[..]

Teleurstellingen begrijpelijk; voor jou, omdat je uiteindelijk zoekt naar een speld in een hooiberg. Voor anderen omdat je niet duidelijk kan zijn in wat vrouwen van jou kunnen verwachten. Te veel onduidelijkheid en dan gaan mensen dingen invullen/ voor een ander denken wat weer leidt tot unrealistic expectations.

Goede post en wel gedeeltelijk mee eens. Het is ook lastig om je kwetsbaar op te stellen want: dan kun je ook gekwetst worden ;) Gelukkig kan het ook prima meevallen :) Punt is alleen dat als H_J dat voor zichzelf niet de manier vindt het ook niet op een andere manier beter gaat lukken, denk ik dan.
Neemt niet weg dat ik ook een keer dat "wow" gevoel had maar dat was juist absoluut geen match, achteraf bezien. Gewoon pure ouderwetse chemie.

Wat ik soms echt een nadeel vind van online daten is dat je iemand niet ziet in zijn natuurlijke staat en habitat, een date hebben is gezellig en een leuke manier om iemand te leren kennen maar uiteindelijk val je op andere dingen. Chemie, karaktereigenschappen, hoe iemand tegen zaken aankijkt, etc. Als je een bepaald gevoel zoekt dan diskwalificeer je eigenlijk een persoon zonder die persoon goed te kennen.

Voor mij persoonlijk komt pas de échte interesse als ik iemand de dagelijkse dingen zie doen. Hoe gaat iemand om met zijn familie, vrienden, andere zaken. En dat kun je niet weten in één date. Aan de andere kant kan een date ook een licht werpen op een persoon waardoor je weet dat je daarmee gewoon niet door één deur gaat kunnen. Het is en blijft leuker om spontaan iemand tegen het lijf te lopen.
  maandag 6 mei 2013 @ 19:35:28 #192
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126141476
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:27 schreef Weissman het volgende:

Dus jij zou iets kunnen hebben met iemand waar - voor jezelf - diepere gevoelens ontbreken? In de relationele sfeer bedoel ik dan? Knap. Maar ik vind dat één van de grootste vormen van zelfverloochening die er is.

quote:
Wederom denk ik dat jij er een totaal andere definitie aanhangt dan ik. Is het zo gek om het gevoel te hebben dat je er - op zijn minst - verliefd op kunt worden? Want meer is het niet uiteindelijk.

quote:
Ja. En dat weet ik. Ik denk inderdaad het laatste.

quote:
Inderdaad, en voor minder doe ik het niet. Daarvoor is A: het aanbod wat ik krijg te groot en B: zou dat toch blijven vreten aan me. Dat gaat uiteindelijk nooit werken natuurlijk.

quote:

Hoezo misbruik? Er zijn er een stel waar ik wat langer mee ben omgegaan en ik heb nooit dingen gezegd die ik niet meende, nooit dingen beloofd waarvan ik wist dat ik ze niet waar ging maken. En in sommige gevallen twijfelde ik, gaf het wat meer de tijd. Vandaar mijn opvatting over dat hét er moet zijn of niet meer komt. Geloof me, ik heb het meermaals geprobeerd.

Overigens heb ik geen ''uitvluchten'' nodig en verbaast het me wat dat je dat denkt...

quote:
IS het een speld in een hooiberg? Er zijn meerdere situaties geweest waarin het er wel was namelijk. Dat juist dié gevallen voor mij nogal dramatisch afliepen dicht ik dan maar aan Karma toe. Want dat is - zoals eenieder weet - een vrouw. Kan niet anders.

Ik ben het overigens wel met je eens dat er te veel en vooral te snel wordt ingevuld voor een ander. Met alle ellende vandien. Dat ik soms vooral uitblink in onduidelijkheid klopt ook wel... maar nooit met de bewuste insteek om iemand aan het lijntje te houden.

quote:
Ik ben jou ook dankbaar. Ook al ben je in het oranje en waan ik me op één of andere camping in Zeeland hier. Laat dat eens fixen! :(
  maandag 6 mei 2013 @ 20:05:10 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126142887
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dus jij zou iets kunnen hebben met iemand waar - voor jezelf - diepere gevoelens ontbreken? In de relationele sfeer bedoel ik dan? Knap. Maar ik vind dat één van de grootste vormen van zelfverloochening die er is.

[..]

Wederom denk ik dat jij er een totaal andere definitie aanhangt dan ik. Is het zo gek om het gevoel te hebben dat je er - op zijn minst - verliefd op kunt worden? Want meer is het niet uiteindelijk.

[..]

Ja. En dat weet ik. Ik denk inderdaad het laatste.

[..]

Inderdaad, en voor minder doe ik het niet. Daarvoor is A: het aanbod wat ik krijg te groot en B: zou dat toch blijven vreten aan me. Dat gaat uiteindelijk nooit werken natuurlijk.

[..]

Hoezo misbruik? Er zijn er een stel waar ik wat langer mee ben omgegaan en ik heb nooit dingen gezegd die ik niet meende, nooit dingen beloofd waarvan ik wist dat ik ze niet waar ging maken. En in sommige gevallen twijfelde ik, gaf het wat meer de tijd. Vandaar mijn opvatting over dat hét er moet zijn of niet meer komt. Geloof me, ik heb het meermaals geprobeerd.

Overigens heb ik geen ''uitvluchten'' nodig en verbaast het me wat dat je dat denkt...

[..]

IS het een speld in een hooiberg? Er zijn meerdere situaties geweest waarin het er wel was namelijk. Dat juist dié gevallen voor mij nogal dramatisch afliepen dicht ik dan maar aan Karma toe. Want dat is - zoals eenieder weet - een vrouw. Kan niet anders.

Ik ben het overigens wel met je eens dat er te veel en vooral te snel wordt ingevuld voor een ander. Met alle ellende vandien. Dat ik soms vooral uitblink in onduidelijkheid klopt ook wel... maar nooit met de bewuste insteek om iemand aan het lijntje te houden.

[..]

Ik ben jou ook dankbaar. Ook al ben je in het oranje en waan ik me op één of andere camping in Zeeland hier. Laat dat eens fixen! :(
Deel jij dit soort dingen ook met je dates vanaf het begin? Even nieuwsgierig.
  maandag 6 mei 2013 @ 20:16:27 #194
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126143470
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Deel jij dit soort dingen ook met je dates vanaf het begin? Even nieuwsgierig.
Ja, zoals gisteren. Maar niet als:

A: De date een wat ''andere'' insteek heeft, zoals die van afgelopen vrijdag.
B: Ik er voor mezelf niet helemaal uit ben.
C: Er geen aanleiding toe lijkt te zijn en ik gewoon op een gezellige avond uit ben. Dan wordt het gelijk wat zwaar.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:38:07 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126148395
Kroegjongen stelt voor om van de week koffie te gaan drinken :o
pi_126148836
Nog steeds regelmatig even aan het meelezen hier...
H_J, ik heb het je ook al vaker gezegd en kan Weiss dan ook alleen maar gelijk geven dat ik ook vaak het idee bij je heb dat het een stuk zelfbescherming is. Ook-gek zei het ook al; hetzelfde gevoel wat je voor iemand hebt gehad, krijg je vrijwel nooit in diezelfde mate weer terug. Daarvoor is iedereen weer anders. Je staart je blind op het willen voelen van iets wat je misschien nooit meer zal krijgen, maar volgens mij ga je daarbij voorbij aan andere WOW-gevoelens omdat je die niet meer ziet of als anders afscheept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 mei 2013 @ 22:03:42 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126150225
"ik laat je wel weten hoe, wat en hoe laat"
Het begint al goed :P
  maandag 6 mei 2013 @ 22:08:57 #198
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126150582
verveling slaat toe....

*klikt maar weer eens op speeddate bij paiq* :O
pi_126150862
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
verveling slaat toe....

*klikt maar weer eens op speeddate bij paiq* :O
Toevallig was ik ook net aanwezig, maar ik zag geen speeddate-aanbod voorbij komen :D

Dat kan dus betekenen dat iemand anders wel heel erg gretig was, of wij gewoon in de verste verte niet matchen :P
  maandag 6 mei 2013 @ 22:13:56 #200
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126150941
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Capstan het volgende:

[..]

Toevallig was ik ook net aanwezig, maar ik zag geen speeddate-aanbod voorbij komen :D

Dat kan dus betekenen dat iemand anders wel heel erg gretig was, of wij gewoon in de verste verte niet matchen :P
De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgeving :P
  maandag 6 mei 2013 @ 22:16:22 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126151116
Stel je geen bijna onmogelijke hoge eisen aan een vrouw om het wow effect te krijgen?
pi_126151197
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgeving :P
Met negens heb ik eigenlijk nog helemaal geen klik gehad :P

En je had trouwens ook ver uit de buurt gezeten, zie ik nu.
pi_126151329
Ik heb dat wow-effect nog nooit gehad bij iemand :D

Het eerste wat ik dacht toen ik mijn ex zag was 'wat een rare oren' en toch ben ik knetterverliefd op hem geweest. Ook mijn date van vorig jaar, die ik nog steeds zie, vond ik in het begin maar een rare kneus, maar ook superverliefd geworden..

Maar toch weet je denk ik best wel voor jezelf of het potentie heeft..
  maandag 6 mei 2013 @ 22:23:39 #204
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126151586
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha :') ) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit :')

En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
pi_126151683
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha :') ) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit :')

En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?
  maandag 6 mei 2013 @ 22:25:23 #206
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126151700
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
Nog steeds regelmatig even aan het meelezen hier...
H_J, ik heb het je ook al vaker gezegd en kan Weiss dan ook alleen maar gelijk geven dat ik ook vaak het idee bij je heb dat het een stuk zelfbescherming is. Ook-gek zei het ook al; hetzelfde gevoel wat je voor iemand hebt gehad, krijg je vrijwel nooit in diezelfde mate weer terug. Daarvoor is iedereen weer anders. Je staart je blind op het willen voelen van iets wat je misschien nooit meer zal krijgen, maar volgens mij ga je daarbij voorbij aan andere WOW-gevoelens omdat je die niet meer ziet of als anders afscheept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hier :') Ik staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.

SPOILER
  maandag 6 mei 2013 @ 22:25:58 #207
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126151730
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Sannne het volgende:

[..]

Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?
Ja, onderhand wel. Ach, komend weekend zie ik hem iig weer. Weet wel een leuke manier om hem hier langs te laten komen. Best prettig als je elkaar gewoon uit je sociale leven kent btw :)
  maandag 6 mei 2013 @ 22:35:49 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126152317
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Cue_ het volgende:
"ik laat je wel weten hoe, wat en hoe laat"
Het begint al goed :P
Ik ben ook een echte vrouw soms.. Denk bij mezelf.. "zolang ie het maar wel op tijd laat weten ivm outfit enzo " :') x10
pi_126153034
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben geen snotneus van dertien en weet ook wel dat niets twee keer hetzelfde is. Behalve ik die mezelf weer eens uit ga lopen leggen hier :') Ik staar me nergens blind op, sta juist ontzettend open voor anderen. Ik heb het gewoon niet snel en als het er is explodeert het in mijn smoel, soit.

SPOILER
De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.
Ik zal er over ophouden. O-)
pi_126153622
}:| Sekhmet }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 6 mei 2013 @ 23:02:39 #211
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126153853
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

De gunfactor speelt bij mij hier mee voor jou. Maar ik heb het je al vaker gezegd en je hebt jezelf al vaker uitgelegd.
Ik zal er over ophouden. O-)
Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanks :) Geen idee wat de gunfactor is trouwens. Is dat als je een rol pepermunt in je zak hebt en dat mensen dan denken dat je blij bent ze te zien?
pi_126153982
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, je zult het goed bedoelen. Maar ik krijg er altijd een beetje een gigantische jeuk van als mensen me beter menen te kennen dan ik mezelf. En ik heb verder geen hulp nodig, thanks :) Geen idee wat de gunfactor is trouwens. Is dat als je een rol pepermunt in je zak hebt en dat mensen dan denken dat je blij bent ze te zien?
Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:05:46 #213
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126154034
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tihihih, dat is toch de hele kern van dit topic lover. "Wij weten het beter, luister naar ons, anders zul je nooit daten." En dan wederkerig.
O ja. Dan toch maar eens goed opletten. Wie weet scoor ik dan ook ooit nog eens een date.
  maandag 6 mei 2013 @ 23:06:34 #214
138876 Andromache
pi_126154076
jippie Sekhmet, gefeliciteerd, snel gegaan :)
pi_126157750
Hoe kun je ooit fatsoenlijke hits krijgen op badoo als je er geen geld in stopt? Volgens mij snap ik niet helemaal hoe het werkt 8)7
pi_126157788
Zijn er ook datingsites met iets anders dan duckfaces en muurbloempjes? Of is dat alleen op Badoo?
De waarheid ligt in het midden.
pi_126157983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:23 schreef Draxler het volgende:
Zijn er ook datingsites met iets anders dan duckfaces en muurbloempjes? Of is dat alleen op Badoo?
+1, zelfde ervaringen hier.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:14:25 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126159084
quote:
SPOILER
O+ O+ O+ Echt super voor jullie Sekh *O*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 01:55:26 #219
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126159707
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt?
Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus wel :D Dat juiste gevoel heeft mijn inziens meer met ego te maken. Stel je pikt een dame uit die boven jou zou staan en wederzijdse interesse zou tonen, is dat 'juiste gevoel' al er veel sneller. Juist gevoel is vaak de zwaktes binnen jezelf binnentikken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 05:53:40 #220
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126160347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo'n beetje al mijn relaties zijn op die basis begonnen. Dat 'juiste gevoel' was er niet. So what? Dat gevoel kwam dus wel :D Dat juiste gevoel heeft mijn inziens meer met ego te maken. Stel je pikt een dame uit die boven jou zou staan en wederzijdse interesse zou tonen, is dat 'juiste gevoel' al er veel sneller. Juist gevoel is vaak de zwaktes binnen jezelf binnentikken.
Lolwhut? :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 06:55:17 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126160453
Feli sekhmet :*
pi_126160518
Tihihihih.

dinsdag 7 mei 2013 @ 07:23:32 #223
141482 Q.
JurassiQ
pi_126160563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
So true. :')
For great justice!
pi_126160580
quote:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
Ik zal wel weer over komen als een mega geek, maar dan zou ik toch liever een Snapshot willen.
Die kun je ongedaan maken :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:32:06 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126160629
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
pi_126160662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 07:44:38 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126160726
quote:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
:').
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:52:04 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126160779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.
Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
pi_126160835
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
Tja, het is imo ook nagenoeg onmogelijk :) Bij mij slaat het, als het het net-niet is allemaal, om in lichte ergernis en onrust en belangrijker, ik ga daardoor mezelf gedragen op een manier die me irriteert. Dan kan ik er beter de stekker uittrekken dan elkaar tot in het oneindige "vasthouden" want gelukkig zal ik daar nooit mee/in/van worden.

Ik begrijp al die mensen die het "met iedereen lijken te kunnen" dan ook echt niet. Zo intiem (willen) zijn lukt me gewoon met nagenoeg niemand en dan toch proberen maakt me ongelukkig en heel erg onleuk voor mezelf. Ook al is er met die persoon in kwestie maar weinig mis.
pi_126161027
quote:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
Heb altijd geroepen niet mijn ding, maar geloof dat het er nu toch van lijkt te gaan komen.
In elk geval leuke gesprekken op paiq en er word aangestuurd op een date.
pi_126161034
And another one bites the dust...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:22:41 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161096
Ik geef niet op. Ik zoek ze gewoon steeds jonger tov mezelf. Dan zijn ze nog kinderloos.

Overigens heb ik weer contact en een afspraakje gehad met het teleurstellende meisje van q-day. Woensdag weer afgesproken. Lijkt erop dat ze zich bedacht heeft.
Ik had nadat ze zei dat ze 'er niet aan toe was' geen contact meer gezocht. Na een paar dagen begon ze me weer op te zoeken en van het 1 kwam het ander. Nu ben ik 'zelfverzekerd en boeiend'.

Vrouwen... :').
pi_126161160
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
And another one bites the dust...
Het lastige is dat je dus tijdens paiq niks merkt van een kind
En moet toegeven dat ik me weinig kan voorstellen hoe dat zal gaan als het wel serieuzer mocht worden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:28:43 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij denken sommigen hier dat dat wow effect gelijk de ideale man/vrouw moet voorstellen. En ik herken me ook wle beetje in HJ's posts.
Wat mij betreft is dat wow gevoel gewoon dat er meer is, dat zoals HJ zei, dat je verlangt naar die persoon en contact ermee. Dat je echt uitkijkt naar een volgende date etc.

Als ik na een date niet dat 'wow' heb, dan moet echt wel heel gezellig zijn wil ik nog een keer afspreken. Anders ga ik op voorhand tegenzin creeren, want het is het dan toch net niet.
Dan zou m'n insteek al veranderen naar vriendschap/scharrel/whatever. Natuurlijk kan je vanuit daar ook wat opbouwen, maar die kans is natuurlijk kleiner, aangezien je hem dan al een keer hebt 'afgewezen' .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:29:18 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Het lastige is dat je dus tijdens paiq niks merkt van een kind
En moet toegeven dat ik me weinig kan voorstellen hoe dat zal gaan als het wel serieuzer mocht worden.
Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...
Maar je komt altijd op de 2e/3e plek en je blijft altijd 'de nieuwe vriend van..'
pi_126161282
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...
Maar je komt altijd op de 2e/3e plek en je blijft altijd 'de nieuwe vriend van..'
Dan kun je nog denken: met een jaar of vijf zijn ze de deur uit ;)
In dit geval is ze 37 en het kind 6. Situatie met de vader is ook nogal ongemakkelijk begrijp ik ondertussen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:36:46 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161325
k ben echt aan t aftellen :D
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:37:23 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161335
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik geef niet op. Ik zoek ze gewoon steeds jonger tov mezelf. Dan zijn ze nog kinderloos.

Overigens heb ik weer contact en een afspraakje gehad met het teleurstellende meisje van q-day. Woensdag weer afgesproken. Lijkt erop dat ze zich bedacht heeft.
Ik had nadat ze zei dat ze 'er niet aan toe was' geen contact meer gezocht. Na een paar dagen begon ze me weer op te zoeken en van het 1 kwam het ander. Nu ben ik 'zelfverzekerd en boeiend'.

Vrouwen... :').
hormonen :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:40:53 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

hormonen :D
Dat is gewoon een nette bewoording voor jeuk aan de rosbief. 8-).
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:46:35 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161497
Maar hebben jullie het er ondertussen dan over gehad? Waarom ze nu weer contact wil/er nu wel klaar voor is?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:48:12 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161528
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is gewoon een nette bewoording voor jeuk aan de rosbief. 8-).
nee hoor, als ik last van mn hormonen heb, wil dat niet altijd zeggen dat ik daardoor ook meteen jeuk heb en sex wil :*
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:48:57 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126161544
Het wow effect moet hier ditect bij de eerste date zijn. Zo niet? Poef en afschrijven maar.

Maar men blijkt kennelijk te vergeten dat mensen bij de eerste date niet 100% hun zelf zijn. Zenuwen, kat uit de boom kijken enz. Daarom vervolg date ipv afschrijven wegens wow effect. Dat kan dus ook groeien. Lees, zij kan ontdooien en meer haar zelf worden en miss is er dan opeens wel het wow effect!

Maar die kans tot ontdooien komt gewoon niet want tegen die tijd is het missende wow effect al om de hoek komen kijken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:53:18 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161625
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie het er ondertussen dan over gehad? Waarom ze nu weer contact wil/er nu wel klaar voor is?
Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:53:38 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef ook_gek het volgende:
Het wow effect moet hier ditect bij de eerste date zijn. Zo niet? Poef en afschrijven maar.

Maar men blijkt kennelijk te vergeten dat mensen bij de eerste date niet 100% hun zelf zijn. Zenuwen, kat uit de boom kijken enz. Daarom vervolg date ipv afschrijven wegens wow effect. Dat kan dus ook groeien. Lees, zij kan ontdooien en meer haar zelf worden en miss is er dan opeens wel het wow effect!

Maar die kans tot ontdooien komt gewoon niet want tegen die tijd is het missende wow effect al om de hoek komen kijken.
Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven? Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.
Bij een gedeelte is er twijfel. Tja en dan is maar net hoe je ermee omgaat. Zal je daardoor wat mis kunnen lopen? Natuurlijk.
En bij sommigen weet je gelijk dat het goed zit.. het wow effect.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:55:54 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161677
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:

Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.
Klinkt begrijpelijk opzich.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 09:15:13 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126161991
What can change the nature of a man?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:26:41 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126162222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven?
Gho zo voorspelbaar weer dit, meteen lekker volledig in het extreme trekken :D

quote:
Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.
Bij een gedeelte is er twijfel. Tja en dan is maar net hoe je ermee omgaat. Zal je daardoor wat mis kunnen lopen? Natuurlijk.
En bij sommigen weet je gelijk dat het goed zit.. het wow effect.
Eerder had ik het al over, gezellig, leuk, lief, goed uitzien date. Maar dat is dan als nog afgeschoten met de bekende, wow effect mist.

Kan je natuurlijk blijven doen, maar dan jaag je het zo goed als onmogelijke na. Geef zo een persoon een 2de of miss 3de kans en wie weet wat er uit gaat komen. Stukje ontdooien verhaal.
pi_126162591
Natuurlijk zoek ik ook dat wow-effect dat zo lastig te omschrijven is.
Aan de andere kant als dat er bij de eerste date niet is is dat niet direct een reden om de boel af te schieten. Soms wel het gevoel dat dit het absoluut niet is, dat is wel een reden geen 2e date te plannen.

Maar gelukkig denk ik zo min mogelijk in zwart of wit. Zitten minimaal vijftig tinten grijs tussen ;)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:52:40 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126162808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Natuurlijk zoek ik ook dat wow-effect dat zo lastig te omschrijven is.

Dat is 1 ding wat zeker is. Ik vergelijk het altijd maar met het volgende.

Je komt een kleding winkel in en geeft te kennen dat je iets zoekt dat wanneer je het aan hebt denkt van.... Wow!!

Ja heel leuk, maar nagenoeg onmogelijk om het dan te vinden :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:37:08 #250
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_126164145
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:

SPOILER
*O*
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:48:28 #251
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_126164463
quote:

[..]

QFT. Ik denk dat dit ook wel de kern raakt.
Maar uiteindelijk is het zijn gevoel en wat hij zoekt. Ik hoop dat hij dat wow gevoel krijgt bij iemand. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 10:49:16 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126164490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Zitten minimaal vijftig tinten grijs tussen
Die ben ik net begonnen te lezen.... :').

"ok" zei ik terwijl ik onhandig mijn haar achter mijn oor doe. Ik voel mijn hart sneller kloppen en mijn hoofd wordt rood.
"ok" zei hij, terwijl ik onhandig probeer zijn lippen niet te bekijken. Want oh wat zijn het geile lippen. Zijn hand gaat over zijn mond en ik voel me weer rood worden. Oh wat een mooie lippen. Wat is hij knap.
"haha" probeer ik, verman mezelf en odnertussen sterf ik 1000 doden. Hij mag het niet zien. ik bloos opnieuw stuntel onhandig met mijn kopje thee...

pfff... ;(.
pi_126164501
Misschien hebben jullie dit al gelezen of is het al gepost maar ik vond het (te) herkenbaar: http://metrocolumn.nl/weekwinnaars.html

Wie nog meer?

Ik heb gister besloten mijn account van alle sites te verwijderen na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...! Misschien een edele hoop maar ik gok het maar weer op de supermarkt en de kroeg! :')

Jullie succes verhalen zal ik blijven volgen!! w/
Live the life you've imagined!
pi_126164565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja, het is imo ook nagenoeg onmogelijk :) Bij mij slaat het, als het het net-niet is allemaal, om in lichte ergernis en onrust en belangrijker, ik ga daardoor mezelf gedragen op een manier die me irriteert. Dan kan ik er beter de stekker uittrekken dan elkaar tot in het oneindige "vasthouden" want gelukkig zal ik daar nooit mee/in/van worden.

Ik begrijp al die mensen die het "met iedereen lijken te kunnen" dan ook echt niet. Zo intiem (willen) zijn lukt me gewoon met nagenoeg niemand en dan toch proberen maakt me ongelukkig en heel erg onleuk voor mezelf. Ook al is er met die persoon in kwestie maar weinig mis.
Dit. Zo ervaar ik het ook. Ik ga ook niet meer voor "2e keus" zeg maar. Dan maar alleen. Beter dan naast iemand op de bank zitten waarvan je constant het gevoel hebt dat diegene het toch "net niet" is. Dodelijk dat gevoel. Voor mij dan. Verder:

dinsdag 7 mei 2013 @ 11:07:45 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126165063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef achterdeur het volgende:
Misschien hebben jullie dit al gelezen of is het al gepost maar ik vond het (te) herkenbaar: http://metrocolumn.nl/weekwinnaars.html

Wie nog meer?

Ik heb gister besloten mijn account van alle sites te verwijderen na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...! Misschien een edele hoop maar ik gok het maar weer op de supermarkt en de kroeg! :')

Waarom site niet naast kroeg / supermarkt doen dan?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:11:37 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126165172
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef Kreator het volgende:
Die ben ik net begonnen te lezen.... :').

pfff... ;(.
Moet je nagaan dat de Nederlandse versie beter is dan de Engelse :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:12:55 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126165210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom site niet naast kroeg / supermarkt doen dan?
quote:

na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...!
Slechte ervaringen keer op keer zo te horen. Dus snap dat ie het dan voor gezien houdt. In de kroeg heb je toch gelijk een beter beeld qua gedrag enzo dan via internet.
pi_126165269
Dan nog snap ik de of-of keuze niet. Het kan toch allebei?
Natuurlijk kijk in de kroeg of in de supermarkt ook om me heen. Maar goed, ik heb dan ook nog geen slechte ervaringen gehad zoals uit die column.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 11:19:05 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126165403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan nog snap ik de of-of keuze niet. Het kan toch allebei?
Natuurlijk kijk in de kroeg of in de supermarkt ook om me heen. Maar goed, ik heb dan ook nog geen slechte ervaringen gehad zoals uit die column.
Zo doe ik het ook idd. Ik hoop IRL iemand tegen te komen en ondertussen hossel ik een beetje op de interwebs. Als dat lukt is het mooi, maar zo hou je de opties open. Hosselen gaat me IRL sowieso beter af, dus die kans is groter.
pi_126165416
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Slechte ervaringen keer op keer zo te horen. Dus snap dat ie het dan voor gezien houdt. In de kroeg heb je toch gelijk een beter beeld qua gedrag enzo dan via internet.
Dit.

Ik ben dat "kijk mij eens fantastisch zijn"-mailtjes ontvangen/sturen en dat geslijm over en weer zat! Ik ga weer voor het spontane dan weet de ander direct wie ik ben, hoe ik eruit zie en hoe deze halvezool man zich gedraagt.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:19:57 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126165434
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook idd. Ik hoop IRL iemand tegen te komen en ondertussen hossel ik een beetje op de interwebs. Als dat lukt is het mooi, maar zo hou je de opties open. Hosselen gaat me IRL sowieso beter af, dus die kans is groter.
QFT
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:27:25 #262
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126165735
quote:

[..]

Eens. Zullen ook genoeg mensen hier nog de komende jaren vast zitten vanwege het gegeven wat je hier zegt :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:33:48 #263
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126165925
quote:

Eens, nadat mijn laatste relatie uitging had ik het idee, fuck, internet daten? Ik persoonlijk vind dat hartstikke gaar, dus toch maar de kroeg in gedoken. Kroegentocht. Nacht in, nacht uit. De 3e nacht was het raak, telefoonnummers uitgewisseld en ben nu nog steeds met deze dame :+

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit. Zo ervaar ik het ook. Ik ga ook niet meer voor "2e keus" zeg maar. Dan maar alleen. Beter dan naast iemand op de bank zitten waarvan je constant het gevoel hebt dat diegene het toch "net niet" is. Dodelijk dat gevoel. Voor mij dan. Verder:

[ afbeelding ]
Ik snap dat dan niet, ik ben vaak genoeg niet eens voor een 2e keus gegaan en het bleek wel gezellig te zijn. 6 maand later woonde ik in 1 bepaald geval samen en heb dat nog een jaar of 2 weten vol te houden.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 11:37:38 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126166043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap dat dan niet, ik ben vaak genoeg niet eens voor een 2e keus gegaan en het bleek wel gezellig te zijn. 6 maand later woonde ik in 1 bepaald geval samen en heb dat nog een jaar of 2 weten vol te houden.
Iedereen is anders hè. Sommige mensen zijn gelukkig met 'tevreden', andere willen meer.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:43:51 #265
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126166243
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen is anders hè. Sommige mensen zijn gelukkig met 'tevreden', andere willen meer.
Uiteraard, en respect voor hoe iedereen het wil doen. Ik heb alleen het idee dat je anders continu voor de rest of your life single blijft en als je dan ook nog eens lang single bent, en je eindelijk eens wel dat gevoel hebt, en dat is niet wederzijds, kan ik me voorstellen dat het je zelfvertrouwen gewoon volledig verkloot. En dat zal niet ten positieve komen bij de upcoming dates.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:44:34 #266
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126166268
Wowgevoel ten spijt, vergeet ook de rest niet. Je kunt wel doen of dat niet telt maar juist wanneer je iemand langer kent weet je uiteindelijk pas of je met die persoon ook inderdaad wil samenleven, iets opbouwen, iemand door en door kennen.

Daarvoor heb je inderdaad geen wowgevoel nodig, maar de omstandigheden die dit mogelijk maken en dat je op één lijn zit daarover. In die fase kan ook een filmische romance nog prima mislopen. Dat zie je hier ook vaak genoeg voorbij komen. Echter zijn het wel de mensen die dingen een kans geven, anderen blijven verder kijken. Ik ga eigenlijk liever tien keer op mijn bek dan dat ik van één keer spijt heb. Zo kijkt iedereen er weer anders tegenaan.

Uiteindelijk wijst de tijd pas uit of je echt bij elkaar past. Het is maar net of je die stap(pen) met iemand durft te zetten ondanks je verliefdheid. Als verliefdheid niet bestond gingen er nooit mensen verder samen want het maakt ook hartstikke blind ;)

Ik ben zelf in ieder geval wel teruggekomen op een bepaald gevoel "zoeken" of "vinden". Een relatie is fijn en belangrijk maar hoeft niet, belangrijker is dat je ook gelukkig bent zonder. Vind ik dan. Misschien hangt het ook wel van je persoonlijkheid af, sommige mensen kunnen het met veel personen goed vinden en met maar een aantal bijzonder goed en weer anderen zijn heel selectief, dat begint al bij vriendenkeuze. In dat laatste geval lijkt het me weer logischer dat je niet snel een tweede date plant als dat gevoel mist, het past ook niet bij je persoonlijkheid.

Maar nu ontopic: nog wel wat dingen lopen hier, en binnenkort een leuke date. Life's good :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:44:57 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126166280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef achterdeur het volgende:

[..]

Dit.

Ik ben dat "kijk mij eens fantastisch zijn"-mailtjes ontvangen/sturen en dat geslijm over en weer zat! Ik ga weer voor het spontane dan weet de ander direct wie ik ben, hoe ik eruit zie en hoe deze halvezool man zich gedraagt.
En als het niet lukt in de kroeg of supermarkt? Dan niks meer proberen en alleen blijven?

Je kan het beste alle opties openhouden naar mijn mening. En niet meteen zo drama queen uit gaan hangen met je geslijm en kijk mij eens geweldig zijn opmerkingen. De afgunst druipt er van af. Want heel gek, maar ik hoor daar andere mensen nooit over en ik maak het zelf ook zelden mee. Komt nu meer over als excuus om je eigen "falen" op een dating site goed te praten.
pi_126166286
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik denk dat het toch iets persoonlijks is. De een kan dat wel, de ander niet. Ik weet van mezelf dat wanneer ik iemand tegenkom ik me moeilijk over dingen kan zetten die me echt tegenstaan aan diegene. Op zich baal ik er wel heel erg van, aangezien ik zelf ook niet zoveel te bieden heb, op welk gebied dan ook. Dus eigenlijk is het evenwicht bij mij zoek. Ik stel bepaalde eisen, of in ieder geval, ik heb daar een sterke voorkeur voor, terwijl ik aan de andere kant zelf niet altijd aan die eisen voldoe. Dus als ik dan iemand tegenkom die niet helemaal aan mijn ideaalbeeld voldoet, maar waar ik het bijvoorbeeld wel goed mee kan vinden, ja, dan kan ik het daar best een tijdje mee volhouden, maar op een gegeven moment gaat het toch knagen. Dan geeft me dat al heel snel een soort verveeld gevoel, alsof ik geen zin meer in die persoon heb. Ook al kunnen we het dan nog steeds goed vinden.

Ik baal op dat gebied ook echt van mezelf, vind het echt een van de kutste eigenschappen die ik heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:46:49 #269
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126166343

Ik twijfel nog.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:47:14 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126166355
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch iets persoonlijks is. De een kan dat wel, de ander niet. Ik weet van mezelf dat wanneer ik iemand tegenkom ik me moeilijk over dingen kan zetten die me echt tegenstaan aan diegene. Op zich baal ik er wel heel erg van, aangezien ik zelf ook niet zoveel te bieden heb, op welk gebied dan ook. Dus eigenlijk is het evenwicht bij mij zoek. Ik stel bepaalde eisen, of in ieder geval, ik heb daar een sterke voorkeur voor, terwijl ik aan de andere kant zelf niet altijd aan die eisen voldoe. Dus als ik dan iemand tegenkom die niet helemaal aan mijn ideaalbeeld voldoet, maar waar ik het bijvoorbeeld wel goed mee kan vinden, ja, dan kan ik het daar best een tijdje mee volhouden, maar op een gegeven moment gaat het toch knagen. Dan geeft me dat al heel snel een soort verveeld gevoel, alsof ik geen zin meer in die persoon heb. Ook al kunnen we het dan nog steeds goed vinden.

Ik baal op dat gebied ook echt van mezelf, vind het echt een van de kutste eigenschappen die ik heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen.
Dus eigenlijk zeg je dat iemand jou wel volledig moet kunnen accepteren, mét makkes maar dat je daar andersom minder ruimte voor hebt? Lijkt me op de lange termijn wel lastig, of is het niet zo zwart wit?
pi_126166381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard, en respect voor hoe iedereen het wil doen. Ik heb alleen het idee dat je anders continu voor de rest of your life single blijft en als je dan ook nog eens lang single bent, en je eindelijk eens wel dat gevoel hebt, en dat is niet wederzijds, kan ik me voorstellen dat het je zelfvertrouwen gewoon volledig verkloot. En dat zal niet ten positieve komen bij de upcoming dates.
Ik vrees hier bij mezelf ook voor. Ook is het zo dat hoe langer je single bent, hoe moeilijker het wordt om een nieuwe relatie op te bouwen. Die mate van vrijheid en onafhankelijkheid als single voelt zo goed dat een relatie al snel benauwend werkt. Afhankelijk van de persoon met wie je de relatie hebt natuurlijk.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:48:55 #272
103397 minthy
Lief-ish
pi_126166409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik twijfel nog.
En dan IS er verdomme eens een keer iemand eerlijk op internet, wordt eraan getwijfeld...
Godsamme zeg!
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:51:58 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126166526
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan IS er verdomme eens een keer iemand eerlijk op internet, wordt eraan getwijfeld...
Godsamme zeg!
Ik ben het met je eens dat je je niet beter/anders voor moet doen dan je bent, maar sommige dingen verzwijgen en op een gepast moment vertellen is soms wel wenselijk :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:53:24 #274
103397 minthy
Lief-ish
pi_126166583
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je je niet beter/anders voor moet doen dan je bent, maar sommige dingen verzwijgen en op een gepast moment vertellen is soms wel wenselijk :D
PI, jong...
Tante minthy!! O+
pi_126166598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat iemand jou wel volledig moet kunnen accepteren, mét makkes maar dat je daar andersom minder ruimte voor hebt? Lijkt me op de lange termijn wel lastig, of is het niet zo zwart wit?
Ik ben bang dat het idd wel zo zwart wit is inderdaad. Wat dat betreft heb ik ook echt het idee dat ik een probleem heb. Aan de ene kant vind ik het single zijn echt geweldig, ik hou van die onafhankelijkheid, aan de andere kant wil je ook leuke dingen doen met een leuk iemand.

Nou moet ik wel zeggen dat die enkele keer dat ik echt stapel verliefd ben geweest ik alle dingen die me tegenstonden aan diegene als sneeuw voor de zon verdwenen door de verliefdheid. En ook achteraf, toen het allemaal voorbij was, heb ik nooit met een slecht gevoel daar aan terug gedacht. Alleen is het nu wel zo dat doordat ik toen zo verliefd was, ik dat eigenlijk ook als eis stel voor een nieuwe relatie. Want dan weet ik 100% zeker dat ik er echt voor kan gaan. Alleen zo kut dat ik in 33 jaar pas 2, hooguit 3 keer zo verliefd ben geweest.
pi_126166693
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En als het niet lukt in de kroeg of supermarkt? Dan niks meer proberen en alleen blijven?

Je kan het beste alle opties openhouden naar mijn mening. En niet meteen zo drama queen uit gaan hangen met je geslijm en kijk mij eens geweldig zijn opmerkingen. De afgunst druipt er van af. Want heel gek, maar ik hoor daar andere mensen nooit over en ik maak het zelf ook zelden mee. Komt nu meer over als excuus om je eigen "falen" op een dating site goed te praten.
Misschien is het inderdaad wel emotie en denk ik er volgende week weer anders over... Ik zal het wel merken!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:56:21 #277
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126166709
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef minthy het volgende:

[..]

PI, jong...
I know babe :*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:12:58 #278
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167257
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het idd wel zo zwart wit is inderdaad. Wat dat betreft heb ik ook echt het idee dat ik een probleem heb. Aan de ene kant vind ik het single zijn echt geweldig, ik hou van die onafhankelijkheid, aan de andere kant wil je ook leuke dingen doen met een leuk iemand.

Nou moet ik wel zeggen dat die enkele keer dat ik echt stapel verliefd ben geweest ik alle dingen die me tegenstonden aan diegene als sneeuw voor de zon verdwenen door de verliefdheid. En ook achteraf, toen het allemaal voorbij was, heb ik nooit met een slecht gevoel daar aan terug gedacht. Alleen is het nu wel zo dat doordat ik toen zo verliefd was, ik dat eigenlijk ook als eis stel voor een nieuwe relatie. Want dan weet ik 100% zeker dat ik er echt voor kan gaan. Alleen zo kut dat ik in 33 jaar pas 2, hooguit 3 keer zo verliefd ben geweest.
Snap je verhaal wel, maar dat zinnetje dat je het dan zeker weet, dat klopt niet volgens mij. Dat weet je namelijk nooit. Is wel mooi ingebouwd veiligheidsmechanisme, dat wel ;) Alleen wanneer je enkel mensen treft die dat ook zo stellen komt er dus nooit iemand over de brug. Volgens mij is het hele idee dat minimaal een van beiden het lef heeft om ervoor te gaan, liefst beide. Dus ervoor open staan, ondanks het genieten van je vrijgezellenbestaan is denk ik toch wel een voorwaarde.

Overigens herken ik het wel hoor, daar niet van :') Maar denk dat de praktijk anders uit zal wijzen.
pi_126167479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Snap je verhaal wel, maar dat zinnetje dat je het dan zeker weet, dat klopt niet volgens mij. Dat weet je namelijk nooit. Is wel mooi ingebouwd veiligheidsmechanisme, dat wel ;) Alleen wanneer je enkel mensen treft die dat ook zo stellen komt er dus nooit iemand over de brug. Volgens mij is het hele idee dat minimaal een van beiden het lef heeft om ervoor te gaan, liefst beide. Dus ervoor open staan, ondanks het genieten van je vrijgezellenbestaan is denk ik toch wel een voorwaarde.

Overigens herken ik het wel hoor, daar niet van :') Maar denk dat de praktijk anders uit zal wijzen.
Ja, nu ik het zo terug lees, je hebt gelijk. Laat ik het dan zo omschrijven, totdat ik iemand tegenkom waar ik echt verliefd op raak, heb ik altijd het gevoel dat ik er niet helemaal voor kan gaan. Dat iets me tegenhoudt. Waarschijnlijk is dat dan de gedachte of het gevoel dat er ergens anders misschien toch iemand rondloopt die nog beter bij mij past. Dat is eigenlijk het probleem bij mij. Zodra ik verliefd ben vervalt dat gevoel en dan pas kan ik er 100% voor gaan. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:20:49 #280
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_126167499
God, wat een gelul weer van pipos die er geen hout van begrijpen en maar naar hartelust in gaan lopen vullen. Laten we de term wow droppen en ik het anders benoemen. Want volgens mij heerst er daardoor het misverstand dat ik Ms. Perfect zou zoeken. En dat is niet zo. In het kort wil het voor mij niks meer zeggen dan het gevoel dat ik er verliefd op zou kunnen worden. En als dat ontbreekt stopt het toch? Anders zou het voelen als iemand waar je dan maar genoegen mee neemt bij gebrek aan beter. Duidelijk zo? Of gaan we nog meer idiote conclusies trekken? :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:21:50 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126167526
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
God, wat een gelul weer van pipos die er geen hout van begrijpen en maar naar hartelust in gaan lopen vullen. Laten we de term wow droppen en ik het anders benoemen. Want volgens mij heerst er daardoor het misverstand dat ik Ms. Perfect zou zoeken. En dat is niet zo. In het kort wil het voor mij niks meer zeggen dan het gevoel dat ik er verliefd op zou kunnen worden. En als dat ontbreekt stopt het toch? Anders zou het voelen als iemand waar je dan maar genoegen mee neemt bij gebrek aan beter. Duidelijk zo? Of gaan we nog meer idiote conclusies trekken? :')
Ik snapte je perfect O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:22:13 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167536
quote:
Geef nou even het goede (ontopic) voorbeeld dan en vertel ons over je date(s)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:23:26 #283
103397 minthy
Lief-ish
pi_126167566
quote:
Wees dan verdomme ook gewoon eens duidelijk, dan hoeft het gepeupel niet zo diep te graven om tot een inhoudelijke reactie te komen :{w

Djeez, mannen :')
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:23:31 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167572
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, nu ik het zo terug lees, je hebt gelijk. Laat ik het dan zo omschrijven, totdat ik iemand tegenkom waar ik echt verliefd op raak, heb ik altijd het gevoel dat ik er niet helemaal voor kan gaan. Dat iets me tegenhoudt. Waarschijnlijk is dat dan de gedachte of het gevoel dat er ergens anders misschien toch iemand rondloopt die nog beter bij mij past. Dat is eigenlijk het probleem bij mij. Zodra ik verliefd ben vervalt dat gevoel en dan pas kan ik er 100% voor gaan. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Snijdt hout hoor
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:25:12 #285
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167622
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Wees dan verdomme ook gewoon eens duidelijk, dan hoeft het gepeupel niet zo diep te graven om tot een inhoudelijke reactie te komen :{w

Djeez, mannen :')
Ik vind het maar ingewikkelde wezens hoor, moet je ook niet willen snappen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:25:17 #286
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126167628
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatie :D Ik ga niet wachten op 1 of andere chemische prikkel in mijn hoofd. Gewoon lekker voorgaan, misschien is het gevoel niet helemaal top. So what? Hoe langer je wacht, des te hoger je eisen zullen zijn des te minder zelf vertrouwen zul je krijgen. En ik ken helaas genoeg voorbeelden van 40+ die nog single zijn maar wel staan ingeschreven maar waar er maar niks van terecht komt. Dus voor de jongere groep kan ik allleen maar zeggen, hosselen! :P Je kunt van relaties alleen maar leren. Als je er eenmaal een aantal hebt gehad is het ook gemakkelijker om weer een te krijgen.

De 'ware' liefde bestaat niet.
pi_126167629
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Snijdt hout hoor
Jawel, maar ik ervaar toch meer als een last dan een lust.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:26:44 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167675
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jawel, maar ik ervaar toch meer als een last dan een lust.
Ook dat is begrijpelijk. Als je het niet anders kunt dan dit dan houdt het op. Of gewoon wat leuke ervaringen opdoen en kijken of het dan nog zo ligt, kan ook :)

Date je via datingsites?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:27:09 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126167690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef sitting_elfling het volgende:

Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatie :D
WTF maanden? Serieus? En zij maar over der oren verliefd op je (neem ik aan) en jij ondertussen maar wachten totdat je zelf een keertje verliefd zou worden en ondertussen maar genoegen nemen met?

Want voor hetzelfde geld zou dat gevoel nooit komen.. hoe lang zou je dan in zo'n relatie blijven en hopen dat het gevoel wel komt? Een half jaar.. een jaar.. jaren?
pi_126167721
quote:

[..]

Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatie :D Ik ga niet wachten op 1 of andere chemische prikkel in mijn hoofd. Gewoon lekker voorgaan, misschien is het gevoel niet helemaal top. So what? Hoe langer je wacht, des te hoger je eisen zullen zijn des te minder zelf vertrouwen zul je krijgen. En ik ken helaas genoeg voorbeelden van 40+ die nog single zijn maar wel staan ingeschreven maar waar er maar niks van terecht komt. Dus voor de jongere groep kan ik allleen maar zeggen, hosselen! :P Je kunt van relaties alleen maar leren. Als je er eenmaal een aantal hebt gehad is het ook gemakkelijker om weer een te krijgen.

De 'ware' liefde bestaat niet.
Ik heb dan in ieder geval weer wel het geluk dat ik eigenlijk op het eerste gezicht al kan zeggen of ik verliefd op diegene kan worden. Niet altijd feilloos, geef ik toe, maar ik heb inmiddels wel geleerd om op mijn gevoel te vertrouwen. Dus wat dat betreft hoef ik niet persé eerst zoveel maanden met iemand te daten, of er zelfs een relatie mee te hebben voordat ik weet hoe het kwartje gaat vallen zeg maar. Dat scheelt gelukkig wel.
pi_126167800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ook dat is begrijpelijk. Als je het niet anders kunt dan dit dan houdt het op. Of gewoon wat leuke ervaringen opdoen en kijken of het dan nog zo ligt, kan ook :)

Date je via datingsites?
Momenteel niet, wel gedaan. Aantal dates ook gehad. Nadeel is dat ik geen chatter ben, heb daar eigenlijk een beetje een hekel aan. Dan doe ik liever mailen, of heel snel afspreken, dan dat ik eerst avonden achter mekaar achter die pc moet zitten om perse te chatten om elkaar beter te leren kennen. Wel leuke dates gehad hoor, maar ik twijfel of ik het nog eens moet proberen.
pi_126167860
quote:

[..]

Dus voor de jongere groep kan ik allleen maar zeggen, hosselen! :P Je kunt van relaties alleen maar leren.
Weer een goed advies :P
De waarheid ligt in het midden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:35:04 #293
103397 minthy
Lief-ish
pi_126167909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:33 schreef Draxler het volgende:

[..]

Weer een goed advies :P
Het is ook waar. Op m'n 17e had ik al een vaste relatie die vervolgens 11jr duurde. Achteraf wel eens spijt van dat ik niet wat langer heb genoten :)
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:37:10 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126167964
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Het is ook waar. Op m'n 17e had ik al een vaste relatie die vervolgens 11jr duurde. Achteraf wel eens spijt van dat ik niet wat langer heb genoten :)
Hier eerste relatie van 21e tot 28e en zelfde eindconclusie :) Ik denk dat ik straks best kan terugkijken op een interessante tijd met het daten. Of ik ga een enorm gefrustreerd boek erover schrijven, kan ook nog :') Vooralsnog is het vooral een leuke ervaring.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:39:19 #295
103397 minthy
Lief-ish
pi_126168028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hier eerste relatie van 21e tot 28e en zelfde eindconclusie :) Ik denk dat ik straks best kan terugkijken op een interessante tijd met het daten. Of ik ga een enorm gefrustreerd boek erover schrijven, kan ook nog :') Vooralsnog is het vooral een leuke ervaring.
Op jonge leeftijd is het leuker om single te zijn. Hier zou het een zure thriller worden O+
Gelukkig heb ik geen puf om te schrijven :D
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:41:27 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126168113
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Op jonge leeftijd is het leuker om single te zijn. Hier zou het een zure thriller worden O+
Gelukkig heb ik geen puf om te schrijven :D
Dat hoor ik ook overal, geen idee :D Volgens mij settelen mensen zich waar wij wonen gewoon ook sneller en langer.
Ik verwacht toch tegen die tijd minstens een geweldig Minthy bijdrage hoor, ik heb wel even geduld O+ En hoe zuurder, hoe beter :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:43:48 #297
103397 minthy
Lief-ish
pi_126168186
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook overal, geen idee :D Volgens mij settelen mensen zich waar wij wonen gewoon ook sneller en langer.
Ik verwacht toch tegen die tijd minstens een geweldig Minthy bijdrage hoor, ik heb wel even geduld O+ En hoe zuurder, hoe beter :P
Daarom date ik alleen nog maar in het oosten en noorden van het land, meer kans op meer dates en word ik niet zo snel afgeschoten na de eerste (vaak best leuke) date *O*
Zuur is my middle name ;(
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:46:38 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126168291
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Daarom date ik alleen nog maar in het oosten en noorden van het land, meer kans op meer dates en word ik niet zo snel afgeschoten na de eerste (vaak best leuke) date *O*
Zuur is my middle name ;(
Zit wel wat in ja, meer kat uit de boom kijken hier, alleen die mâlje zijn wel weer verrekte lastig te peilen over het algemeen, minder uitgesproken :D

Het bekt anders best lekker, die zuurte :P

Heb je alweer een leuke Noorder/Oosterling gespot dan?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:49:33 #299
103397 minthy
Lief-ish
pi_126168400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja, meer kat uit de boom kijken hier, alleen die mâlje zijn wel weer verrekte lastig te peilen over het algemeen, minder uitgesproken :D

Het bekt anders best lekker, die zuurte :P

Heb je alweer een leuke Noorder/Oosterling gespot dan?
Mwoah, ik kom hier ook vaak heren met een grote waffel tegen en vind ik westerlingen over het algemeen een heel stuk lastiger te peilen. Ik krijg er weinig hoogte van :+

Ik heb een leuke op de korrel, nog steeds dezelfde als waar we het elders al eens over gehad hebben. Die wordt hier niet in de groep gegooid *O* >:)
Tante minthy!! O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:52:42 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126168524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Mwoah, ik kom hier ook vaak heren met een grote waffel tegen en vind ik westerlingen over het algemeen een heel stuk lastiger te peilen. Ik krijg er weinig hoogte van :+

Ik heb een leuke op de korrel, nog steeds dezelfde als waar we het elders al eens over gehad hebben. Die wordt hier niet in de groep gegooid *O* >:)
Bij mij kwam het goede allemaal van verre :') Denk ik niet zoveel geluk mee gehad, ik zal mijn bril straks opzetten als ik naar buiten ga.

Ah, leuk leuk *O* Benieuwd naar je ervaringen, elders :D
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 12:53:54 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126168557
opgelost. Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')