abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:48:28 #251
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_126164463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
QFT. Ik denk dat dit ook wel de kern raakt.
Maar uiteindelijk is het zijn gevoel en wat hij zoekt. Ik hoop dat hij dat wow gevoel krijgt bij iemand. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 10:49:16 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126164490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Zitten minimaal vijftig tinten grijs tussen
Die ben ik net begonnen te lezen.... :').

"ok" zei ik terwijl ik onhandig mijn haar achter mijn oor doe. Ik voel mijn hart sneller kloppen en mijn hoofd wordt rood.
"ok" zei hij, terwijl ik onhandig probeer zijn lippen niet te bekijken. Want oh wat zijn het geile lippen. Zijn hand gaat over zijn mond en ik voel me weer rood worden. Oh wat een mooie lippen. Wat is hij knap.
"haha" probeer ik, verman mezelf en odnertussen sterf ik 1000 doden. Hij mag het niet zien. ik bloos opnieuw stuntel onhandig met mijn kopje thee...

pfff... ;(.
pi_126164501
Misschien hebben jullie dit al gelezen of is het al gepost maar ik vond het (te) herkenbaar: http://metrocolumn.nl/weekwinnaars.html

Wie nog meer?

Ik heb gister besloten mijn account van alle sites te verwijderen na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...! Misschien een edele hoop maar ik gok het maar weer op de supermarkt en de kroeg! :')

Jullie succes verhalen zal ik blijven volgen!! w/
Live the life you've imagined!
pi_126164565
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja, het is imo ook nagenoeg onmogelijk :) Bij mij slaat het, als het het net-niet is allemaal, om in lichte ergernis en onrust en belangrijker, ik ga daardoor mezelf gedragen op een manier die me irriteert. Dan kan ik er beter de stekker uittrekken dan elkaar tot in het oneindige "vasthouden" want gelukkig zal ik daar nooit mee/in/van worden.

Ik begrijp al die mensen die het "met iedereen lijken te kunnen" dan ook echt niet. Zo intiem (willen) zijn lukt me gewoon met nagenoeg niemand en dan toch proberen maakt me ongelukkig en heel erg onleuk voor mezelf. Ook al is er met die persoon in kwestie maar weinig mis.
Dit. Zo ervaar ik het ook. Ik ga ook niet meer voor "2e keus" zeg maar. Dan maar alleen. Beter dan naast iemand op de bank zitten waarvan je constant het gevoel hebt dat diegene het toch "net niet" is. Dodelijk dat gevoel. Voor mij dan. Verder:

dinsdag 7 mei 2013 @ 11:07:45 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126165063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef achterdeur het volgende:
Misschien hebben jullie dit al gelezen of is het al gepost maar ik vond het (te) herkenbaar: http://metrocolumn.nl/weekwinnaars.html

Wie nog meer?

Ik heb gister besloten mijn account van alle sites te verwijderen na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...! Misschien een edele hoop maar ik gok het maar weer op de supermarkt en de kroeg! :')

Waarom site niet naast kroeg / supermarkt doen dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:11:37 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126165172
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef Kreator het volgende:
Die ben ik net begonnen te lezen.... :').

pfff... ;(.
Moet je nagaan dat de Nederlandse versie beter is dan de Engelse :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:12:55 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126165210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom site niet naast kroeg / supermarkt doen dan?
quote:

na de zoveelste miskleun niet veel zeggende persoon te hebben ontmoet...!
Slechte ervaringen keer op keer zo te horen. Dus snap dat ie het dan voor gezien houdt. In de kroeg heb je toch gelijk een beter beeld qua gedrag enzo dan via internet.
pi_126165269
Dan nog snap ik de of-of keuze niet. Het kan toch allebei?
Natuurlijk kijk in de kroeg of in de supermarkt ook om me heen. Maar goed, ik heb dan ook nog geen slechte ervaringen gehad zoals uit die column.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 11:19:05 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126165403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef Clicks_nl het volgende:
Dan nog snap ik de of-of keuze niet. Het kan toch allebei?
Natuurlijk kijk in de kroeg of in de supermarkt ook om me heen. Maar goed, ik heb dan ook nog geen slechte ervaringen gehad zoals uit die column.
Zo doe ik het ook idd. Ik hoop IRL iemand tegen te komen en ondertussen hossel ik een beetje op de interwebs. Als dat lukt is het mooi, maar zo hou je de opties open. Hosselen gaat me IRL sowieso beter af, dus die kans is groter.
pi_126165416
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Slechte ervaringen keer op keer zo te horen. Dus snap dat ie het dan voor gezien houdt. In de kroeg heb je toch gelijk een beter beeld qua gedrag enzo dan via internet.
Dit.

Ik ben dat "kijk mij eens fantastisch zijn"-mailtjes ontvangen/sturen en dat geslijm over en weer zat! Ik ga weer voor het spontane dan weet de ander direct wie ik ben, hoe ik eruit zie en hoe deze halvezool man zich gedraagt.
Live the life you've imagined!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:19:57 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126165434
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook idd. Ik hoop IRL iemand tegen te komen en ondertussen hossel ik een beetje op de interwebs. Als dat lukt is het mooi, maar zo hou je de opties open. Hosselen gaat me IRL sowieso beter af, dus die kans is groter.
QFT
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:27:25 #262
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126165735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
Eens. Zullen ook genoeg mensen hier nog de komende jaren vast zitten vanwege het gegeven wat je hier zegt :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:33:48 #263
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126165925
quote:

Eens, nadat mijn laatste relatie uitging had ik het idee, fuck, internet daten? Ik persoonlijk vind dat hartstikke gaar, dus toch maar de kroeg in gedoken. Kroegentocht. Nacht in, nacht uit. De 3e nacht was het raak, telefoonnummers uitgewisseld en ben nu nog steeds met deze dame :+

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit. Zo ervaar ik het ook. Ik ga ook niet meer voor "2e keus" zeg maar. Dan maar alleen. Beter dan naast iemand op de bank zitten waarvan je constant het gevoel hebt dat diegene het toch "net niet" is. Dodelijk dat gevoel. Voor mij dan. Verder:

[ afbeelding ]
Ik snap dat dan niet, ik ben vaak genoeg niet eens voor een 2e keus gegaan en het bleek wel gezellig te zijn. 6 maand later woonde ik in 1 bepaald geval samen en heb dat nog een jaar of 2 weten vol te houden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 11:37:38 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126166043
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap dat dan niet, ik ben vaak genoeg niet eens voor een 2e keus gegaan en het bleek wel gezellig te zijn. 6 maand later woonde ik in 1 bepaald geval samen en heb dat nog een jaar of 2 weten vol te houden.
Iedereen is anders hè. Sommige mensen zijn gelukkig met 'tevreden', andere willen meer.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:43:51 #265
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126166243
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen is anders hè. Sommige mensen zijn gelukkig met 'tevreden', andere willen meer.
Uiteraard, en respect voor hoe iedereen het wil doen. Ik heb alleen het idee dat je anders continu voor de rest of your life single blijft en als je dan ook nog eens lang single bent, en je eindelijk eens wel dat gevoel hebt, en dat is niet wederzijds, kan ik me voorstellen dat het je zelfvertrouwen gewoon volledig verkloot. En dat zal niet ten positieve komen bij de upcoming dates.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:44:34 #266
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126166268
Wowgevoel ten spijt, vergeet ook de rest niet. Je kunt wel doen of dat niet telt maar juist wanneer je iemand langer kent weet je uiteindelijk pas of je met die persoon ook inderdaad wil samenleven, iets opbouwen, iemand door en door kennen.

Daarvoor heb je inderdaad geen wowgevoel nodig, maar de omstandigheden die dit mogelijk maken en dat je op één lijn zit daarover. In die fase kan ook een filmische romance nog prima mislopen. Dat zie je hier ook vaak genoeg voorbij komen. Echter zijn het wel de mensen die dingen een kans geven, anderen blijven verder kijken. Ik ga eigenlijk liever tien keer op mijn bek dan dat ik van één keer spijt heb. Zo kijkt iedereen er weer anders tegenaan.

Uiteindelijk wijst de tijd pas uit of je echt bij elkaar past. Het is maar net of je die stap(pen) met iemand durft te zetten ondanks je verliefdheid. Als verliefdheid niet bestond gingen er nooit mensen verder samen want het maakt ook hartstikke blind ;)

Ik ben zelf in ieder geval wel teruggekomen op een bepaald gevoel "zoeken" of "vinden". Een relatie is fijn en belangrijk maar hoeft niet, belangrijker is dat je ook gelukkig bent zonder. Vind ik dan. Misschien hangt het ook wel van je persoonlijkheid af, sommige mensen kunnen het met veel personen goed vinden en met maar een aantal bijzonder goed en weer anderen zijn heel selectief, dat begint al bij vriendenkeuze. In dat laatste geval lijkt het me weer logischer dat je niet snel een tweede date plant als dat gevoel mist, het past ook niet bij je persoonlijkheid.

Maar nu ontopic: nog wel wat dingen lopen hier, en binnenkort een leuke date. Life's good :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:44:57 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126166280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:19 schreef achterdeur het volgende:

[..]

Dit.

Ik ben dat "kijk mij eens fantastisch zijn"-mailtjes ontvangen/sturen en dat geslijm over en weer zat! Ik ga weer voor het spontane dan weet de ander direct wie ik ben, hoe ik eruit zie en hoe deze halvezool man zich gedraagt.
En als het niet lukt in de kroeg of supermarkt? Dan niks meer proberen en alleen blijven?

Je kan het beste alle opties openhouden naar mijn mening. En niet meteen zo drama queen uit gaan hangen met je geslijm en kijk mij eens geweldig zijn opmerkingen. De afgunst druipt er van af. Want heel gek, maar ik hoor daar andere mensen nooit over en ik maak het zelf ook zelden mee. Komt nu meer over als excuus om je eigen "falen" op een dating site goed te praten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126166286
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:33 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik denk dat het toch iets persoonlijks is. De een kan dat wel, de ander niet. Ik weet van mezelf dat wanneer ik iemand tegenkom ik me moeilijk over dingen kan zetten die me echt tegenstaan aan diegene. Op zich baal ik er wel heel erg van, aangezien ik zelf ook niet zoveel te bieden heb, op welk gebied dan ook. Dus eigenlijk is het evenwicht bij mij zoek. Ik stel bepaalde eisen, of in ieder geval, ik heb daar een sterke voorkeur voor, terwijl ik aan de andere kant zelf niet altijd aan die eisen voldoe. Dus als ik dan iemand tegenkom die niet helemaal aan mijn ideaalbeeld voldoet, maar waar ik het bijvoorbeeld wel goed mee kan vinden, ja, dan kan ik het daar best een tijdje mee volhouden, maar op een gegeven moment gaat het toch knagen. Dan geeft me dat al heel snel een soort verveeld gevoel, alsof ik geen zin meer in die persoon heb. Ook al kunnen we het dan nog steeds goed vinden.

Ik baal op dat gebied ook echt van mezelf, vind het echt een van de kutste eigenschappen die ik heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:46:49 #269
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126166343

Ik twijfel nog.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:47:14 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_126166355
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch iets persoonlijks is. De een kan dat wel, de ander niet. Ik weet van mezelf dat wanneer ik iemand tegenkom ik me moeilijk over dingen kan zetten die me echt tegenstaan aan diegene. Op zich baal ik er wel heel erg van, aangezien ik zelf ook niet zoveel te bieden heb, op welk gebied dan ook. Dus eigenlijk is het evenwicht bij mij zoek. Ik stel bepaalde eisen, of in ieder geval, ik heb daar een sterke voorkeur voor, terwijl ik aan de andere kant zelf niet altijd aan die eisen voldoe. Dus als ik dan iemand tegenkom die niet helemaal aan mijn ideaalbeeld voldoet, maar waar ik het bijvoorbeeld wel goed mee kan vinden, ja, dan kan ik het daar best een tijdje mee volhouden, maar op een gegeven moment gaat het toch knagen. Dan geeft me dat al heel snel een soort verveeld gevoel, alsof ik geen zin meer in die persoon heb. Ook al kunnen we het dan nog steeds goed vinden.

Ik baal op dat gebied ook echt van mezelf, vind het echt een van de kutste eigenschappen die ik heb, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten veranderen.
Dus eigenlijk zeg je dat iemand jou wel volledig moet kunnen accepteren, mét makkes maar dat je daar andersom minder ruimte voor hebt? Lijkt me op de lange termijn wel lastig, of is het niet zo zwart wit?
pi_126166381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uiteraard, en respect voor hoe iedereen het wil doen. Ik heb alleen het idee dat je anders continu voor de rest of your life single blijft en als je dan ook nog eens lang single bent, en je eindelijk eens wel dat gevoel hebt, en dat is niet wederzijds, kan ik me voorstellen dat het je zelfvertrouwen gewoon volledig verkloot. En dat zal niet ten positieve komen bij de upcoming dates.
Ik vrees hier bij mezelf ook voor. Ook is het zo dat hoe langer je single bent, hoe moeilijker het wordt om een nieuwe relatie op te bouwen. Die mate van vrijheid en onafhankelijkheid als single voelt zo goed dat een relatie al snel benauwend werkt. Afhankelijk van de persoon met wie je de relatie hebt natuurlijk.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:48:55 #272
103397 minthy
Lief-ish
pi_126166409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik twijfel nog.
En dan IS er verdomme eens een keer iemand eerlijk op internet, wordt eraan getwijfeld...
Godsamme zeg!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:51:58 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126166526
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan IS er verdomme eens een keer iemand eerlijk op internet, wordt eraan getwijfeld...
Godsamme zeg!
Ik ben het met je eens dat je je niet beter/anders voor moet doen dan je bent, maar sommige dingen verzwijgen en op een gepast moment vertellen is soms wel wenselijk :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 11:53:24 #274
103397 minthy
Lief-ish
pi_126166583
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je je niet beter/anders voor moet doen dan je bent, maar sommige dingen verzwijgen en op een gepast moment vertellen is soms wel wenselijk :D
PI, jong...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126166598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat iemand jou wel volledig moet kunnen accepteren, mét makkes maar dat je daar andersom minder ruimte voor hebt? Lijkt me op de lange termijn wel lastig, of is het niet zo zwart wit?
Ik ben bang dat het idd wel zo zwart wit is inderdaad. Wat dat betreft heb ik ook echt het idee dat ik een probleem heb. Aan de ene kant vind ik het single zijn echt geweldig, ik hou van die onafhankelijkheid, aan de andere kant wil je ook leuke dingen doen met een leuk iemand.

Nou moet ik wel zeggen dat die enkele keer dat ik echt stapel verliefd ben geweest ik alle dingen die me tegenstonden aan diegene als sneeuw voor de zon verdwenen door de verliefdheid. En ook achteraf, toen het allemaal voorbij was, heb ik nooit met een slecht gevoel daar aan terug gedacht. Alleen is het nu wel zo dat doordat ik toen zo verliefd was, ik dat eigenlijk ook als eis stel voor een nieuwe relatie. Want dan weet ik 100% zeker dat ik er echt voor kan gaan. Alleen zo kut dat ik in 33 jaar pas 2, hooguit 3 keer zo verliefd ben geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')