abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126160662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 07:44:38 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126160726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
:').
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:52:04 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126160779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.
Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126160835
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.

Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.

Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.

De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.

Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
Tja, het is imo ook nagenoeg onmogelijk :) Bij mij slaat het, als het het net-niet is allemaal, om in lichte ergernis en onrust en belangrijker, ik ga daardoor mezelf gedragen op een manier die me irriteert. Dan kan ik er beter de stekker uittrekken dan elkaar tot in het oneindige "vasthouden" want gelukkig zal ik daar nooit mee/in/van worden.

Ik begrijp al die mensen die het "met iedereen lijken te kunnen" dan ook echt niet. Zo intiem (willen) zijn lukt me gewoon met nagenoeg niemand en dan toch proberen maakt me ongelukkig en heel erg onleuk voor mezelf. Ook al is er met die persoon in kwestie maar weinig mis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_126161027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihih.

[ afbeelding ]
Heb altijd geroepen niet mijn ding, maar geloof dat het er nu toch van lijkt te gaan komen.
In elk geval leuke gesprekken op paiq en er word aangestuurd op een date.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_126161034
And another one bites the dust...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:22:41 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161096
Ik geef niet op. Ik zoek ze gewoon steeds jonger tov mezelf. Dan zijn ze nog kinderloos.

Overigens heb ik weer contact en een afspraakje gehad met het teleurstellende meisje van q-day. Woensdag weer afgesproken. Lijkt erop dat ze zich bedacht heeft.
Ik had nadat ze zei dat ze 'er niet aan toe was' geen contact meer gezocht. Na een paar dagen begon ze me weer op te zoeken en van het 1 kwam het ander. Nu ben ik 'zelfverzekerd en boeiend'.

Vrouwen... :').
pi_126161160
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
And another one bites the dust...
:'(
Het lastige is dat je dus tijdens paiq niks merkt van een kind
En moet toegeven dat ik me weinig kan voorstellen hoe dat zal gaan als het wel serieuzer mocht worden.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:28:43 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Volgens mij denken sommigen hier dat dat wow effect gelijk de ideale man/vrouw moet voorstellen. En ik herken me ook wle beetje in HJ's posts.
Wat mij betreft is dat wow gevoel gewoon dat er meer is, dat zoals HJ zei, dat je verlangt naar die persoon en contact ermee. Dat je echt uitkijkt naar een volgende date etc.

Als ik na een date niet dat 'wow' heb, dan moet echt wel heel gezellig zijn wil ik nog een keer afspreken. Anders ga ik op voorhand tegenzin creeren, want het is het dan toch net niet.
Dan zou m'n insteek al veranderen naar vriendschap/scharrel/whatever. Natuurlijk kan je vanuit daar ook wat opbouwen, maar die kans is natuurlijk kleiner, aangezien je hem dan al een keer hebt 'afgewezen' .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:29:18 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

:'(
Het lastige is dat je dus tijdens paiq niks merkt van een kind
En moet toegeven dat ik me weinig kan voorstellen hoe dat zal gaan als het wel serieuzer mocht worden.
Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...
Maar je komt altijd op de 2e/3e plek en je blijft altijd 'de nieuwe vriend van..'
pi_126161282
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...
Maar je komt altijd op de 2e/3e plek en je blijft altijd 'de nieuwe vriend van..'
Dan kun je nog denken: met een jaar of vijf zijn ze de deur uit ;)
In dit geval is ze 37 en het kind 6. Situatie met de vader is ook nogal ongemakkelijk begrijp ik ondertussen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:36:46 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161325
k ben echt aan t aftellen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:37:23 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161335
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik geef niet op. Ik zoek ze gewoon steeds jonger tov mezelf. Dan zijn ze nog kinderloos.

Overigens heb ik weer contact en een afspraakje gehad met het teleurstellende meisje van q-day. Woensdag weer afgesproken. Lijkt erop dat ze zich bedacht heeft.
Ik had nadat ze zei dat ze 'er niet aan toe was' geen contact meer gezocht. Na een paar dagen begon ze me weer op te zoeken en van het 1 kwam het ander. Nu ben ik 'zelfverzekerd en boeiend'.

Vrouwen... :').
hormonen :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:40:53 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

hormonen :D
Dat is gewoon een nette bewoording voor jeuk aan de rosbief. 8-).
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:46:35 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161497
Maar hebben jullie het er ondertussen dan over gehad? Waarom ze nu weer contact wil/er nu wel klaar voor is?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 mei 2013 @ 08:48:12 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_126161528
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is gewoon een nette bewoording voor jeuk aan de rosbief. 8-).
nee hoor, als ik last van mn hormonen heb, wil dat niet altijd zeggen dat ik daardoor ook meteen jeuk heb en sex wil :*
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:48:57 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126161544
Het wow effect moet hier ditect bij de eerste date zijn. Zo niet? Poef en afschrijven maar.

Maar men blijkt kennelijk te vergeten dat mensen bij de eerste date niet 100% hun zelf zijn. Zenuwen, kat uit de boom kijken enz. Daarom vervolg date ipv afschrijven wegens wow effect. Dat kan dus ook groeien. Lees, zij kan ontdooien en meer haar zelf worden en miss is er dan opeens wel het wow effect!

Maar die kans tot ontdooien komt gewoon niet want tegen die tijd is het missende wow effect al om de hoek komen kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 mei 2013 @ 08:53:18 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126161625
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie het er ondertussen dan over gehad? Waarom ze nu weer contact wil/er nu wel klaar voor is?
Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:53:38 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef ook_gek het volgende:
Het wow effect moet hier ditect bij de eerste date zijn. Zo niet? Poef en afschrijven maar.

Maar men blijkt kennelijk te vergeten dat mensen bij de eerste date niet 100% hun zelf zijn. Zenuwen, kat uit de boom kijken enz. Daarom vervolg date ipv afschrijven wegens wow effect. Dat kan dus ook groeien. Lees, zij kan ontdooien en meer haar zelf worden en miss is er dan opeens wel het wow effect!

Maar die kans tot ontdooien komt gewoon niet want tegen die tijd is het missende wow effect al om de hoek komen kijken.
Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven? Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.
Bij een gedeelte is er twijfel. Tja en dan is maar net hoe je ermee omgaat. Zal je daardoor wat mis kunnen lopen? Natuurlijk.
En bij sommigen weet je gelijk dat het goed zit.. het wow effect.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:55:54 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126161677
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:

Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.
Klinkt begrijpelijk opzich.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 09:15:13 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126161991
What can change the nature of a man?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:26:41 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126162222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven?
Gho zo voorspelbaar weer dit, meteen lekker volledig in het extreme trekken :D

quote:
Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.
Bij een gedeelte is er twijfel. Tja en dan is maar net hoe je ermee omgaat. Zal je daardoor wat mis kunnen lopen? Natuurlijk.
En bij sommigen weet je gelijk dat het goed zit.. het wow effect.
Eerder had ik het al over, gezellig, leuk, lief, goed uitzien date. Maar dat is dan als nog afgeschoten met de bekende, wow effect mist.

Kan je natuurlijk blijven doen, maar dan jaag je het zo goed als onmogelijke na. Geef zo een persoon een 2de of miss 3de kans en wie weet wat er uit gaat komen. Stukje ontdooien verhaal.
pi_126162591
Natuurlijk zoek ik ook dat wow-effect dat zo lastig te omschrijven is.
Aan de andere kant als dat er bij de eerste date niet is is dat niet direct een reden om de boel af te schieten. Soms wel het gevoel dat dit het absoluut niet is, dat is wel een reden geen 2e date te plannen.

Maar gelukkig denk ik zo min mogelijk in zwart of wit. Zitten minimaal vijftig tinten grijs tussen ;)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:52:40 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126162808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Natuurlijk zoek ik ook dat wow-effect dat zo lastig te omschrijven is.

Dat is 1 ding wat zeker is. Ik vergelijk het altijd maar met het volgende.

Je komt een kleding winkel in en geeft te kennen dat je iets zoekt dat wanneer je het aan hebt denkt van.... Wow!!

Ja heel leuk, maar nagenoeg onmogelijk om het dan te vinden :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 10:37:08 #250
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_126164145
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')