Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter een paar maanden doorbrengen met iemand die je nauwelijks mag. Misschien komt het nog.
Tja, het is imo ook nagenoeg onmogelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom niet zo overdrijven. Je weet zelf ook best wat er bedoeld word.
Het was leuk, ze is lief, gezellig, ziet er goed uit. Maar er was geen wow gevoel situatie.
Dat zie je keer op keer langs komen. Dat wow gevoel is gelinkt aan een eerder gevoel van een andere ander persoon. Wake-up! Iedereen is anders dus dat zelfde gevoel gaat nooit terug komen.
De lat van wow lekker hoog leggen is ook een zeer vaak gebruikte manier, en zo gaat het nooit lukken. Dan stoppen ze even met date, even klagen, even door laten neuken door de vaste fuck buddy en weer opnieuw proberen met date.
Cirkeltje weer rond. En lekker in blijven hangen. Maar hey als mensen zoeken naar het oogelijke, prima. Alleen beginnen ze zo voorspelbaar te worden
Heb altijd geroepen niet mijn ding, maar geloof dat het er nu toch van lijkt te gaan komen.quote:
quote:
Volgens mij denken sommigen hier dat dat wow effect gelijk de ideale man/vrouw moet voorstellen. En ik herken me ook wle beetje in HJ's posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:32 schreef ook_gek het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen die over het wow gevoel praten de lat zo hoog leggen dat het nagenoeg onmogelijk is dat iemand een wow gevoel heeft. En dat direct gebruiken als een excuus om maar geen relatie te hieven aangaan.
Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:26 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]![]()
Het lastige is dat je dus tijdens paiq niks merkt van een kind
En moet toegeven dat ik me weinig kan voorstellen hoe dat zal gaan als het wel serieuzer mocht worden.
Dan kun je nog denken: met een jaar of vijf zijn ze de deur uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe en wat hè. Vd week had ik er 1 van 32 met 2 kids van 16 en 17. Tja...
Maar je komt altijd op de 2e/3e plek en je blijft altijd 'de nieuwe vriend van..'
hormonenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:22 schreef Kreator het volgende:
Ik geef niet op. Ik zoek ze gewoon steeds jonger tov mezelf. Dan zijn ze nog kinderloos.
Overigens heb ik weer contact en een afspraakje gehad met het teleurstellende meisje van q-day. Woensdag weer afgesproken. Lijkt erop dat ze zich bedacht heeft.
Ik had nadat ze zei dat ze 'er niet aan toe was' geen contact meer gezocht. Na een paar dagen begon ze me weer op te zoeken en van het 1 kwam het ander. Nu ben ik 'zelfverzekerd en boeiend'.
Vrouwen....
nee hoor, als ik last van mn hormonen heb, wil dat niet altijd zeggen dat ik daardoor ook meteen jeuk heb en sex wilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is gewoon een nette bewoording voor jeuk aan de rosbief..
Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie het er ondertussen dan over gehad? Waarom ze nu weer contact wil/er nu wel klaar voor is?
Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven? Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:48 schreef ook_gek het volgende:
Het wow effect moet hier ditect bij de eerste date zijn. Zo niet? Poef en afschrijven maar.
Maar men blijkt kennelijk te vergeten dat mensen bij de eerste date niet 100% hun zelf zijn. Zenuwen, kat uit de boom kijken enz. Daarom vervolg date ipv afschrijven wegens wow effect. Dat kan dus ook groeien. Lees, zij kan ontdooien en meer haar zelf worden en miss is er dan opeens wel het wow effect!
Maar die kans tot ontdooien komt gewoon niet want tegen die tijd is het missende wow effect al om de hoek komen kijken.
Klinkt begrijpelijk opzich.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:
Nee niet echt. Ze zei dat ze een beetje in paniek raakte toen het ineens serieus werd en dat ze daar niet aan toe was (aangezien ze net 10 jaar een relatie had gehad). Toen ik na dat geneuzel een paar dagen later zei dat ik helemaal niet verwacht dat we volgende week samenwonen en het wel zie, was ze een stuk geruster. Zoiets.
Gho zo voorspelbaar weer dit, meteen lekker volledig in het extreme trekkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus moet je iedereen maar minimaal 2 kansen geven?
Eerder had ik het al over, gezellig, leuk, lief, goed uitzien date. Maar dat is dan als nog afgeschoten met de bekende, wow effect mist.quote:Van een groot gedeelte weet je gewoon na een eerste date dat het hem niet wordt.
Bij een gedeelte is er twijfel. Tja en dan is maar net hoe je ermee omgaat. Zal je daardoor wat mis kunnen lopen? Natuurlijk.
En bij sommigen weet je gelijk dat het goed zit.. het wow effect.
Dat is 1 ding wat zeker is. Ik vergelijk het altijd maar met het volgende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:43 schreef Clicks_nl het volgende:
Natuurlijk zoek ik ook dat wow-effect dat zo lastig te omschrijven is.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |