Thijs!!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ordinaire vleeskeuring, al werkt het soms ook wel de andere kant op.
* Weissman pakt popcorn en wacht op mensen die gaan happen*quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden
Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar soms is het nu eenmaal zo. Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer te maken met dat het dan ineens serieus is, want ik heb niet vaak een serieuze date gehad (gelukkig niet, liever wat ouwehoeren).
Zelf laat ik niet snel het achterste van m'n tong zien, zelfs niet na een boel over en weer gekletst te hebben. Geen idee waarom, heeft hier z'n tijd nodig
Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Thijs!!![]()
Het gekke is; ik let nooit op vlees, uiterlijk kan me over het algemeen geen zak schelen (mits geen ongewassen zwerver, want grenzen heb ik daar wel in). Ergens vind ik het ook maar raar om iemand op een foto te beoordelen, daarom ben ik met datingsites gekapt
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]ik ben inmiddels 30 en verveel me geen enkele dag en zo velen met me. Echter, als mannen telkens toffe dingen gaan doen, zijn vrouwen bang dat ze niet op de eerste plaats komen te staan. Tsja....
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.
Dat had ook wel in 1 post gekund blessed19...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.
Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8enquote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ordinaire vleeskeuring, al werkt het soms ook wel de andere kant op.
Zat ze misschien op de kookacademie?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende
Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"
Vroeg ik: Wat doe je dan
Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig")
Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied)quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk....nee event management oid
al weggeklikt uiteraardquote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Snepar het volgende:
[..]
Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied)
Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank. Zo werkt het nou eenmaal, we willen allemaal een aantrekkelijke partner. "Alleen voor het innerlijk gaan", zeker op een datingsite, bestaat niet. (Wat onze voorkeuren dan zijn hoeven we niet over te discussieren weerquote:Op zondag 5 mei 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8en.
Uiterlijk speelt altijd mee toch? Je moet er wel naast kunnen wakker worden en seksueel tot aangetrokken zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8en.
kennelijk is leren niet haar sterkste kant. Snap het probleem niet zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende
Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"
Vroeg ik: Wat doe je dan
Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig")
Afgeschreven op uiterlijk? Schiet je altijd direct af of geef je het soms een kans om het eventueel te laten groeien?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer terug van date. Die bleek inderdaad irl ook wat meer ''volslank'' te zijn dan op haar foto's. En het was nog best k-k-koud buiten zonder jas. Paar biertjes gedronken in Utrecht, leuk gekletst en ze lachte ontzettend lief.![]()
Maar uiteindelijk nee. Weer geen wow, dus wat mij betreft geen vervolg.
Niet alleen uiterlijk, het was verder best een mooie dame om te zien. Maar ik miste ook een stukje uitstraling. En laat dit nu net één van de sporadische keren zijn dat ik het per direct afschiet, ironisch genoeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Afgeschreven op uiterlijk? Schiet je altijd direct af of geef je het soms een kans om het eventueel te laten groeien?
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Uiterlijk speelt altijd mee toch? Je moet er wel naast kunnen wakker worden en seksueel tot aangetrokken zijn.
Het verbaasd mij ook totaal niet hoor, het is alleen wel een mooi opstekertje dat het afvallen toch zoveel effect heeft, ook op dat gebiedquote:Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank. Zo werkt het nou eenmaal, we willen allemaal een aantrekkelijke partner. "Alleen voor het innerlijk gaan", zeker op een datingsite, bestaat niet. (Wat onze voorkeuren dan zijn hoeven we niet over te discussieren weer). Maar je moet ergens op selecteren, en als je een foto ziet is dat heel makkelijk.
Verder hebben mensen soms zulke verschillende foto's, lijken ze amper op zichzelf op 2 foto's. Dan zou je de ene foto minstens een 9 waarderen, de ander een mager 6je of minder. Hmm. Dilemma hoor :p
Zou je niet zeggen als je de reacties in bepaalde KPD-topics zietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Tsja, de meeste mannen vallen op wat minder volslank.
Ah oke duidelijk. Alleen even over het stukje wow factoor. Vergelijk je dat met iemand waar je wel de wow factor had of totaal niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet alleen uiterlijk, het was verder best een mooie dame om te zien. Maar ik miste ook een stukje uitstraling. En laat dit nu net één van de sporadische keren zijn dat ik het per direct afschiet, ironisch genoeg.
Die wow moet er zijn, onmiddelijk. Dat groeit niet gestaag bij mij, daar ben ik inmiddels wel achter. Scheelt ook wel dat ze zelf van de directe aanpak hield, normaal gesproken laat ik er nog een nachtje overheen gaan, maar nu zei ik het eigenlijk al gelijk tegen haar.
Dat zal voor een deel te maken hebben met het feit dat je zelf zekerder bent geworden door je afvallen. Dat werkt onbewust door in positieve zinquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Het verbaasd mij ook totaal niet hoor, het is alleen wel een mooi opstekertje dat het afvallen toch zoveel effect heeft, ook op dat gebied. Doel is/was een gezond lichaam en gelukkig zijn, niet een hoge paiqscore of "beter in de markt liggen".
Maar merk ook wel dat de gesprekken nu beter lopen dan een jaar of 3(?) geleden. En leuk om hier nog wat bekenden te zien
I totally agree met je hoor :-)quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Dizorn het volgende:
Dat zijn mislukte hoopjes wanhopigheid, geen mannen. Vind ik.
Omdat ze op vol vallen? Wat een onzin!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Dizorn het volgende:
Dat zijn mislukte hoopjes wanhopigheid, geen mannen. Vind ik.
nee dat ze alles aanprijzen wat een kut heeft ongeacht hoe ze er uit zien in de hoop daar voordeel uit te halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Omdat ze op vol vallen? Wat een onzin!
Ik vind zelf vrouwen die wat voller zijn ook mooier, eerlijk.
dat inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat ze alles aanprijzen wat een kut heeft ongeacht hoe ze er uit zien in de hoop daar voordeel uit te halen.
Neuh, ik zit niet op KPD.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:51 schreef Dizorn het volgende:
Nooit die reacties gelezen Sannne?Maargoed, compleet offtopic.
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke duidelijk. Alleen even over het stukje wow factoor. Vergelijk je dat met iemand waar je wel de wow factor had of totaal niet?
En als ik de reacties van de heren erover zo lees, laat maarquote:
Ach, er is best wel wat veranderd in de afgelopen paar jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat zal voor een deel te maken hebben met het feit dat je zelf zekerder bent geworden door je afvallen. Dat werkt onbewust door in positieve zin
kijk anders eens voor de gein in het sexy en gewaagd topic. Dat is gewoon te kansloos als je ziet hoe hopeloze maagden duiken op de onzekere meisjes die "sexy" foto's plaatsen. De kansloze mannetjes slijmen als een gek in de hoop op meer. En de meisjes willen zoveel mogelijk van die aandacht om hun onzekerheid te voeden. Naar mijn mening dan he.quote:
Ah oke, ik had soms het idee dat je vergeleek met 1 vrouw waar je wel de WOW factoor mee had.quote:
Mooi toch! Je zit dus op de juiste wegquote:Op zondag 5 mei 2013 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, er is best wel wat veranderd in de afgelopen paar jaar. Maar dat ik een stuk beter in mijn vel zit en dat ook uitstraal is zeker zo, van dik naar bijna gezond gewicht gaan doet veel.
Maar nu eens een keer wat daten hoor, laatste keer is alweer een half jaar geleden
Dat genieten doe ik zeker wel. Beginnende shopverslaving, kan ineens zoveel kleren nu gewoon aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi toch! Je zit dus op de juiste weg
Moet je trots op zijn en goed van genieten, niet vergeten he
Ik had al het idee dat jij dat idee had.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, ik had soms het idee dat je vergeleek met 1 vrouw waar je wel de WOW factoor mee had.
Vandaar de vraag
Yayy!! Vertelll!!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:02 schreef Ynske het volgende:
eerste Paiq date, kort maar krachtig, en hij is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |