abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:23:39 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126034953

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:23:51 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126034960
LaPo:

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe dat dan nu en niet als je date er is!

En ook veel plezier (met je date)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja,

Wanneer is eigenlijk HET moment, om gerust bij haar, of als zij bij jou is te gaan scheiten?

Meestal versier ik dat precies wanneer de wederhelft aan het douchen is :P.

Maar wat is het uitgelezen moment, om jezelf gewoon te laten gaan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:24:21 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126034988
Wanneer de tv hard aan staat
pi_126036674
Eerste date smakken
Tweede date scheten laten
Derde date schijten
Vierde date.... Tsja... :P

:')
pi_126037646
Gaat het nou wéér over scheten en schijten? Djiezz :D
pi_126037956
Het is vrijdag avond. Als we niet aan het daten zijn, moet je toch iets?

Maar volgende week in elk geval een paiq date, dus er zijn mogelijkheden :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_126044395
Veel plezier iedereen die vanavond een date heeft!

Met mijn date is het nog steeds heel leuk :) En we zijn het erover eens dat we het beiden heel chill vinden hoe het nu gaat, gewoon zonder druk erachter en teveel pushen ofzo. Het voelt in ieder geval goed :)
pi_126048466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falen :D

vraag mij niet waarom :P
Je had het keihard mis trouwens. Told you so.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_126050118
Alsof je je er vanaf kan maken met zo'n opmerking :{w

Verhalen willen we! :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:33:20 #10
381477 Izzit
This Izzit
pi_126050353
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnen :P
pi_126050374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:33 schreef Izzit het volgende:

[..]

Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnen :P
Wie? Ik? O-)

Gelukkig gaat het hier niet over mij en mijn levendige fantasie ;) Ik hoef niet eens details (sterker nog: die wil ik liever niet! :P ), maar gaat er nog vaker afgesproken worden e.d. ? :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_126051795
Na een maand aan het lijntje gehouden te zijn over een tweede date, vandaag toch maar eens gevraagd wanneer ie dan komt... bot antwoord: ''Niet, ben niet geïnteresseerd''. Reden waarom antwoord ze niet op... Nu met het mooie weer antwoord ook bijna niet meer terug op datingsites he :N
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:21:08 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_126051837
Wees blij, met zo'n domme bitch wil je toch ook geen relatie. Was uiteindelijk sowieso dus nooit wat geworden.

En ik zit ook minder vaak op datingsites nu de zon begint te schijnen. Buiten flirten op straat is het mooiste wat er i....ho, een speeddateverzoek. Even chatten.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:31:27 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126053278
ik ben jaloers dat jullie zo makkelijk hosselen IRL!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:37:32 #15
141482 Q.
JurassiQ
pi_126053423
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
For great justice!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:40:30 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_126053489
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.
pi_126053527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Bij mij thuis ontvangen op een eerste date (iets wat me tot nu toe altijd een 100% score heeft opgeleverd, maar ik drogeer mensen gewoon, mwuhaha). Leuke avond/nacht gehad en flink aan de whiskey gezeten.

Ik vond het wel een beetje een boerin als ze haar mond opentrok. En dat komende van mij zegt wat. Verder geen wow bij mij, geen idee hoe het bij haar zit. Niet naar gevraagd. 8-)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:01:44 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_126053983
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.
Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding. Ik heb dat altijd wel nodig.
For great justice!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 mei 2013 @ 13:29:59 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126054629
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel. Blijf je er niet in hangen. Figuurlijk dan...
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:44:11 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126054960
quote:
Jammer Q -O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:26:55 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_126056195
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:

[..]

en ga je dan ook eerlijk zijn tegen je date, zo van: ik heb jouw aandacht nodig voor mijn eigen welbehagen, maar eigenlijk hoor je hier niet te zitten?
pi_126056605
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
pi_126056750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef Andromache het volgende:
ik ben jaloers dat jullie zo makkelijk hosselen IRL!
Het is geen rocket science hoor :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef FAUSTI het volgende:
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
*heeft het gevoel dat dit een troll is*

Waarom zou een date zoveel moeten kosten ? Je kan een drankje voor hem/haar betalen. Misschien nog 1 maar de derde is dan toch echt wel voor haar/zijn rekening.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 14:50:43 ]
pi_126056923
quote:
Twee koffie verkeerd.
pi_126056956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

*heeft het gevoel dat dit een troll is*

Waarom zou een date zoveel moeten kosten ? Je kan een drankje voor hem/haar betalen. Misschien nog 1 maar de derde is dan toch echt wel voor haar/zijn rekening.
Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
pi_126057002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
500 euro is wel wat weinig, heb je nog geen knappe fles champagne voor.
pi_126057021
quote:

[..]

Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.
pi_126057208
quote:

[..]

Voor 500 euro wil ik ook nog wel met je daten. Waar spreken we af?
pi_126057351
quote:
Nergens voor nodig om zoveel uit te geven. In the end gaat het toch om hoe je klikt met je date, en of je het leuk hebt. Een fles champagne garandeert geen grotere aantrekkingskracht dan een koffie verkeerd. Mag ik toch hopen iig ;)

Meh, geweldig leuke oneliner, qua uiterlijk totaal mijn type niet. Dilemma dilemma :+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_126057363
quote:

[..]

:'). Je was op je veertiende verloofd, bent op zoek naar een oostblok zigeuner en denkt dat je honderden euro's moet uitgeven op een (eerste) date: jij moet een troll zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_126057642
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Je was op je veertiende verloofd, bent op zoek naar een oostblok zigeuner en denkt dat je honderden euro's moet uitgeven op een (eerste) date: jij moet een troll zijn.
Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.
pi_126057710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.
Tijd om bepaalde dingen los te laten dan :)
pi_126057755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

[..]

Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.
Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euro :+
pi_126057798
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tijd om bepaalde dingen los te laten dan :)
Dat is waar :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euro :+
Dat krijg je na een tijdje.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:43:27 #35
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126058122
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euro :D ik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald :') (bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben :D)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126058286
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euro :D ik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald :') (bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben :D)
Terecht ook.
pi_126061039
Meeste wat ik ooit op een date heb uitgegeven zal rond de tweehonderd euro liggen. Was incl twee kaartjes voor Robbie Williams in de Arena. Was trouwens niet onze eerste date en was wel succesvol te noemen. Uiteindelijk werd het een relatie van zes jaar ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:59:17 #38
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126064621
Gisteren wat wezen drinken in de stad en een dame tegengekomen die ik al langer ken maar nooit echt veel mee sprak. Uiteindelijk dus veel mee gesproken en een van de meest passionele nachten ooit mee beleefd :)

Dit zou zomaar eens meer kunnen worden. Al weet ik nog niet of ik dat wil want heb het prima naar mijn zin als vrijgezel.

Voorlopig hopen op gewoon veel plezier hebben :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:02:45 #39
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_126064729
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 02:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je had het keihard mis trouwens. Told you so.
Goed bezig ;)
pi_126067375
Het moment dat ''Je kunt nu elkaars foto's bekijken!'' op Paiq komt en degene dan stil is.. weet je gewoon dat ze foto's zit te checken :p
pi_126067431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Deezertje het volgende:
Het moment dat ''Je kunt nu elkaars foto's bekijken!'' op Paiq komt en degene dan stil is.. weet je gewoon dat ze foto's zit te checken :p
Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen... :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_126067459
150,- :@ Was best een chique tent...
pi_126067619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen... :P
"ik moet gaan sorry."
pi_126067829
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef dawg het volgende:

[..]

"ik moet gaan sorry."
''ff de hond uitlaten hoor'' ... om 00.30u :')
pi_126069308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

''ff de hond uitlaten hoor'' ... om 00.30u :')

Heb nu toch zo'n raar gesprek.... maar ook wel weer leuk.
Meid valt totaal niet te peilen. Geen saai ding iig :p
pi_126069707
Ai ai ai, hoe pijnlijk!! Of je komt even je ex-klasgenoot tegen op Paiq. En nee, helaas niet het populairste type van de klas :P En ze woont inderdaad in dezelfde plaats als ik...

Edit: oh, ze bedankte me en succes nog met de zoektocht :p tja... oh en een block. Ai dat worden pijnlijke wandelingen over straat ;(
pi_126070957
Ik heb schoonouders sinds gisteren :D Uiteraard nog niet ontmoet maar als mijn nieuwe vriendin er representatief voor is moet dat ook goed komen :)
pi_126072345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef barocci het volgende:
Ik heb schoonouders sinds gisteren :D Uiteraard nog niet ontmoet maar als mijn nieuwe vriendin er representatief voor is moet dat ook goed komen :)
Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensen ;) maar ik ga maar uit van het eerste :P Leuk! :Y

Is dit nou toch de Antwerpse dame met wie je het eerst niet zeker wist of haal ik nu weer vanalles door elkaar? oO<
pi_126072500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
150,- :@ Was best een chique tent...
:o Op eerste dates of vervolgdates? en dan nog...

quote:
Jammer Q.! Wat ga je doen met de komende-week-dates? :)
pi_126072585
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensen ;) maar ik ga maar uit van het eerste :P Leuk! :Y

Is dit nou toch de Antwerpse dame met wie je het eerst niet zeker wist of haal ik nu weer vanalles door elkaar? oO<
Ik ga maar van het eerste uit ;) En het is inderdaad de Antwerpse dame, veel twijfel gehad door mijn piekeren wat ik sowieso veel doe en een beetje een rotte situatie waar ik in zat maar ik ben nu wel uit getwijfeld. We hebben het ontzettend gezellig met zn tweeën en we zijn elkaar voorlopig nog lang niet beu :)
pi_126072682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat was de 2e date (en gelijk de laatste :') )
pi_126072723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:40 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik ga maar van het eerste uit ;) En het is inderdaad de Antwerpse dame, veel twijfel gehad door mijn piekeren wat ik sowieso veel doe en een beetje een rotte situatie waar ik in zat maar ik ben nu wel uit getwijfeld. We hebben het ontzettend gezellig met zn tweeën en we zijn elkaar voorlopig nog lang niet beu :)
Woei :s) *O* Leuk joh! :D

Meer van dit! :Y
pi_126072742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat was de 2e date (en gelijk de laatste :') )
-O-
pi_126073398
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

-O-
Ja ze vond ons toch niet zo bij elkaar passen... -O-
pi_126074573
Hebben jullie nog goed advies bij welke datingsite(s) ik mij kan aamelden als ik vrouwen van rond de 20-22 zoek?
Ik heb al wel rondgekeken bij lexa.nl, maar daar krijg je meteen een scherm van "joh betaal even". Niet dat betalen erg is, maar misschien weten jullie nog leuke site's uit eigen ervaring. (google geeft al snel een vertekend beeld)
pi_126075480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Hebben jullie nog goed advies bij welke datingsite(s) ik mij kan aamelden als ik vrouwen van rond de 20-22 zoek?
Ik heb al wel rondgekeken bij lexa.nl, maar daar krijg je meteen een scherm van "joh betaal even". Niet dat betalen erg is, maar misschien weten jullie nog leuke site's uit eigen ervaring. (google geeft al snel een vertekend beeld)
Heb sinds gisteren een relatie met iemand die ik op paiq heb leren kennen, er zitten veel mensen op die site ook veel jongelui maar het kost wel erg veel tijd doordat je niet met profielen werkt maar met chatten waarna de foto steeds een beetje duidelijker word. Ook heb je speciale datingsites voor jongeren/studenten, die zijn wel kleiner maar je hebt natuurlijk gelijk de juiste leeftijdscategorie te pakken. Op okcupid.com kan je gratis terecht en zijn er genoeg jongeren te vinden.

Als je net begint met datingsites zou ik het gewoon bij een gratis site houden, er zijn prima gratis datingsites te vinden op het internet. Verwacht ook niet gelijk succes op een datingsite, geduld is een schone zaak ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:38:19 #57
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126075926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

.
heb je een spoedcursus dan?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126076122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef barocci het volgende:

[..]

Heb sinds gisteren een relatie met iemand die ik op paiq heb leren kennen, er zitten veel mensen op die site ook veel jongelui maar het kost wel erg veel tijd doordat je niet met profielen werkt maar met chatten waarna de foto steeds een beetje duidelijker word. Ook heb je speciale datingsites voor jongeren/studenten, die zijn wel kleiner maar je hebt natuurlijk gelijk de juiste leeftijdscategorie te pakken. Op okcupid.com kan je gratis terecht en zijn er genoeg jongeren te vinden.

Als je net begint met datingsites zou ik het gewoon bij een gratis site houden, er zijn prima gratis datingsites te vinden op het internet. Verwacht ook niet gelijk succes op een datingsite, geduld is een schone zaak ;)
Ik begin er net mee, dus ik ben erg benieuwd hoe succesvol het kan zijn. Thanks voor je feedback iig. Ik ga eens rustig rondkijken en ik wacht wel af.
pi_126076126
De enige date die ik dit weekend had, was met de Fokstok. *)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:44:24 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126076184
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Laat het los, dan komt het vanzelf naar je toe...

Dat was je spoedcursus :D
YouTube
  zaterdag 4 mei 2013 @ 22:55:23 #61
402517 Dactylus
I just watch...
pi_126076612
Ik zit ruim een half jaar op een datingsite, in eerste instantie zonder serieuze zoektocht. Ik moet zeggen, het is goed voor de contacten, maar in de chat kan ik me minder goed in de gesprekken mengen als als anderen, en dat weerhoudt me nog weleens van de site weer te bezoeken.
... and I hope it's not bothering you.
pi_126078691
Ik faal in Paiq. :')

Klik per ongeluk het verkeerde contact weg en ik wil een oneliner sturen maar heb geeeen idee wat. Kletsen kan ik prima, maar openingszinnen/berichtjes zijn echt niet mijn sterkste punt...
pi_126078728
"Oeps foutje"
pi_126078761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"Oeps foutje"
Oneliner is naar een fotobewonderaar. ;)
Contact kletste al verder, had hem alleen maar verwijderd, niet geblokkeerd.

Ik ben ook wel weer lekker onduidelijk vandaag ja. :D
pi_126078796
"Wat zit je haar vandaag leuk" + "Ben benieuwd hoe het morgen zit".
pi_126082326
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:
Ik zelf niet, maar ik ken serieus mensen die je kunnen helpen. Wat heb je er voor over ? Als in tijd, geld, moeite ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 04:28:15 ]
pi_126084144
Ik adviseer een eerstelijnspsycholoog, want met straathosselen an sich kom je er niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Hilfiger op 05-05-2013 11:09:07 ]
pi_126084192
Vanmiddag bevrijdingsfestival.

Do the hustle!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:28:52 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126086301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vervolgdate (2e date :P) en gegarandeerd seks :P dus dan is het het waard :D

Gister housewarming gehad, ik kende niemand daar, dus da's altijd lachen :D Leuke avond gehad en een leuk persoon leren kennen :P word vervolgd....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126086497
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vervolgdate (2e date :P) en gegarandeerd seks :P dus dan is het het waard :D

Gister housewarming gehad, ik kende niemand daar, dus da's altijd lachen :D Leuke avond gehad en een leuk persoon leren kennen :P word vervolgd....
Housewarming parties, altijd goed! ^O^
  Official ESF Kreviewer zondag 5 mei 2013 @ 13:16:54 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_126088094
Ik vind het overigens wel raar dat je op paiq bv je IQ niet hoeft in te vullen. Hoe kan ik nu 83% match zijn met iemand die haar eigen veters niet kan strikken.
pi_126088489
Intelligentie kun je wel tot op zekere hoogte laten meewegen wat die matching betreft. Ik heb zojuist die vragen nog eens opnieuw ingevuld. Vreemd hoe ik voor mezelf nu bepaalde dingen anders invul dan pakweg een jaar geleden..
pi_126090345
Van de week een date gehad met iemand van paiq. Ze was via de chat bijdehand en hield geen blad voor d'r mond, helaas was ze tijdens de date erg stil en verlegen. Ze vroeg zonet nog voor een tweede date, maar ik heb dat maar afgewezen. Bah, internethelden... :{
  zondag 5 mei 2013 @ 14:23:03 #74
103397 minthy
Lief-ish
pi_126090655
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef blessed19 het volgende:
Van de week een date gehad met iemand van paiq. Ze was via de chat bijdehand en hield geen blad voor d'r mond, helaas was ze tijdens de date erg stil en verlegen. Ze vroeg zonet nog voor een tweede date, maar ik heb dat maar afgewezen. Bah, internethelden... :{
Mwoah. Tijdens een eerste date kijk ik ook de spreekwoordelijke kat uit de boom en ben ik ook niet half zo bijdehand als tijdens een chat. Dat komt hier bij een tweede date wel goed, misschien werkt dat voor haar ook zo?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126091048
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Mwoah. Tijdens een eerste date kijk ik ook de spreekwoordelijke kat uit de boom en ben ik ook niet half zo bijdehand als tijdens een chat. Dat komt hier bij een tweede date wel goed, misschien werkt dat voor haar ook zo?
Dunno, we hadden redelijk wat contact, waarom zou je dan de kat uit de boom kijken? Omdat het dan plotseling serieus is? Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje krom.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:40:54 #76
103397 minthy
Lief-ish
pi_126091387
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dunno, we hadden redelijk wat contact, waarom zou je dan de kat uit de boom kijken? Omdat het dan plotseling serieus is? Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje krom.
Dat kan je vinden, maar soms is het nu eenmaal zo. Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer te maken met dat het dan ineens serieus is, want ik heb niet vaak een serieuze date gehad (gelukkig niet, liever wat ouwehoeren).
Zelf laat ik niet snel het achterste van m'n tong zien, zelfs niet na een boel over en weer gekletst te hebben. Geen idee waarom, heeft hier z'n tijd nodig :P
Tante minthy!! O+
pi_126091454
Ik weet niet wat ik met paiq moet denken. Ik had zon vrouw die kortaf deed en kortaf bleef doen. Sorry maar waarom zit je dan op deze site?

Badoo ook.. Godver zeg. Ik wordt er alleen maar onzekerder door...
  zondag 5 mei 2013 @ 14:51:08 #78
103397 minthy
Lief-ish
pi_126091825
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet wat ik met paiq moet denken. Ik had zon vrouw die kortaf deed en kortaf bleef doen. Sorry maar waarom zit je dan op deze site?

Badoo ook.. Godver zeg. Ik wordt er alleen maar onzekerder door...
Hoe het op Paiq zit weet ik niet, maar op Badoo worden vrouwen vaak platgebombardeerd met berichten. Je kan gewoon niet overal op ingaan, dan heb je geen leven meer :+
Tante minthy!! O+
pi_126092159
Voor vrouwen is het ook gewoon zo makkelijk he }:|

Als man eerst uren zoeken naar die leuke vrouw, vervolgens uren lopen zwoegen op een leuke oneliner. Eerst in klad, feedback vragen aan mijn moeder en cavia, aanpassen, dan met het hart kloppend in de keel op verzenden klikken om vervolgens keihard te worden genegeerd. :'(
pi_126092288
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef habitue het volgende:

Als man eerst uren zoeken naar die leuke vrouw, vervolgens uren lopen zwoegen op een leuke oneliner. Eerst in klad, feedback vragen aan mijn moeder en cavia, aanpassen, dan met het hart kloppend in de keel op verzenden klikken om vervolgens keihard te worden genegeerd. :'(
Dit. Volgens mij is er sowieso minder vrouwen dan mannen op badoo en dergelijke, waardoor verhoudingen scheef lopen.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 mei 2013 @ 15:03:32 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_126092375
Badoo is nu ook niet de meest handige site vind ik persoonlijk. En ook Zoosk vind ik maar niks.Terwijl ik met PaiQ en Lexa toch meer succes heb.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 5 mei 2013 @ 15:03:55 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_126092392
quote:

quote:

Ordinaire vleeskeuring, al werkt het soms ook wel de andere kant op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 5 mei 2013 @ 15:09:45 #83
103397 minthy
Lief-ish
pi_126092656
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Thijs!! O+

Het gekke is; ik let nooit op vlees, uiterlijk kan me over het algemeen geen zak schelen (mits geen ongewassen zwerver, want grenzen heb ik daar wel in). Ergens vind ik het ook maar raar om iemand op een foto te beoordelen, daarom ben ik met datingsites gekapt :P
Tante minthy!! O+
pi_126093024
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden }:|
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_126093396
Vanavond date met tweede Paiqster van dit weekend. Redelijk onverwachts, omdat we het aanvankelijk op woensdag hadden gepland. De vraag is nog of we naar een bevrijdingsfestival gaan of ''gewoon'' een kroeg pakken.

En nu parkeer ik bij haar in de buurt. Het leek haar wel een aardig idee om naar de stad te fietsen, maar daar ben ik nog niet over uit. Ik voel me al snel belachelijk op zo'n ding en heb waarschijnlijk voor geen meter fiets-skills meer :')

Ik ga wel gewoon achterop denk ik. >:)
  zondag 5 mei 2013 @ 16:55:47 #86
332966 firefly3
firefly3
pi_126096116
Ook gek, zo'n kaartje :D

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_126097055
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
Waarom hebben mannen van rond de 25 allemaal van die dodelijk saaie weekenden/avonden }:|
* Weissman pakt popcorn en wacht op mensen die gaan happen*
pi_126097366
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek, zo'n kaartje :D

[ afbeelding ]
Is gewoon dienstverlening, niks mis mee. :P
  zondag 5 mei 2013 @ 17:42:01 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126097609
lama ook.

[ Bericht 97% gewijzigd door ook_gek op 05-05-2013 21:24:24 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126097615
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Joysa het volgende:
:') ik ben inmiddels 30 en verveel me geen enkele dag en zo velen met me. Echter, als mannen telkens toffe dingen gaan doen, zijn vrouwen bang dat ze niet op de eerste plaats komen te staan. Tsja....
pi_126097756
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat kan je vinden, maar soms is het nu eenmaal zo. Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer te maken met dat het dan ineens serieus is, want ik heb niet vaak een serieuze date gehad (gelukkig niet, liever wat ouwehoeren).
Zelf laat ik niet snel het achterste van m'n tong zien, zelfs niet na een boel over en weer gekletst te hebben. Geen idee waarom, heeft hier z'n tijd nodig :P
Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.
pi_126097847
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Thijs!! O+

Het gekke is; ik let nooit op vlees, uiterlijk kan me over het algemeen geen zak schelen (mits geen ongewassen zwerver, want grenzen heb ik daar wel in). Ergens vind ik het ook maar raar om iemand op een foto te beoordelen, daarom ben ik met datingsites gekapt :P
Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.
  zondag 5 mei 2013 @ 18:06:59 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126098227
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:') ik ben inmiddels 30 en verveel me geen enkele dag en zo velen met me. Echter, als mannen telkens toffe dingen gaan doen, zijn vrouwen bang dat ze niet op de eerste plaats komen te staan. Tsja....
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Achterste van je tong laten zien is iets heel anders dan stil zijn, geen initiatief nemen en alles prima vinden. Ik hou ook van ouwehoeren, maar niet om tegen een soort van muur te praten. Been there, done that. Wel jammer voor haar, maar ik denk als ik echt een klik had met haar, dan zou ik dat wel vergeven hebben.
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Grenzen zijn er inderdaad, maar ik ben ook best wel makkelijk erin. Daarnaast hou ik niet van foto's op t internet plaatsen. Buitenkant is enigzins belangrijk, maar je moet wel met het innerlijk kunnen samenleven.
Dat had ook wel in 1 post gekund blessed19...
YouTube
pi_126098433
- Niet doen, Weiss. -

- Opgeschoond. -

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 18:36:37 ]
  zondag 5 mei 2013 @ 18:42:13 #95
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126099265
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Het werkt zeker wel de andere kant op. Paar jaar terug op paiq scoorden mijn foto's een 6je. Nu aardig wat afgevallen en hup, 8en :').
pi_126101295
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende

Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"

Vroeg ik: Wat doe je dan

Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig" :') )
pi_126104032
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik ging net voor de gein na een lange tijd weer eens kijken op paiq. Wat een ellende

Was via een speeddate aan het chatten, zegt ze: "Ja want ik doe een behoorlijk pittige studie!"

Vroeg ik: Wat doe je dan

Bleek het MBO te zijn (en niks mis met mbo, heb het zelf ook ooit gedaan, maar wel als je dat omschrijft als "behoorlijk pittig" :') )
Zat ze misschien op de kookacademie? :')
pi_126104111
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Snepar het volgende:

[..]

Zat ze misschien op de kookacademie? :')
Ja waarschijnlijk....nee event management oid
pi_126104231
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk....nee event management oid
Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied) ;)
pi_126104301
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Snepar het volgende:

[..]

Mocht het wat met haar worden, dan draai je waarschijnlijk ook voor de kost op (niet echt veel baangarantie momenteel op dat gebied) ;)
al weggeklikt uiteraard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')