quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan nu en niet als je date er is!
En ook veel plezier (met je date)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja,
Wanneer is eigenlijk HET moment, om gerust bij haar, of als zij bij jou is te gaan scheiten?
Meestal versier ik dat precies wanneer de wederhelft aan het douchen is.
Maar wat is het uitgelezen moment, om jezelf gewoon te laten gaan?
Je had het keihard mis trouwens. Told you so.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het keihard gaat falen
vraag mij niet waarom
Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Alsof je je er vanaf kan maken met zo'n opmerking![]()
Verhalen willen we!
Wie? Ik?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:33 schreef Izzit het volgende:
[..]
Verhalen over drank en seks.... Die kun je zelf ook wel verzinnen
denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
Bij mij thuis ontvangen op een eerste date (iets wat me tot nu toe altijd een 100% score heeft opgeleverd, maar ik drogeer mensen gewoon, mwuhaha). Leuke avond/nacht gehad en flink aan de whiskey gezeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Alsof je je er vanaf kan maken met zo'n opmerking![]()
Verhalen willen we!
Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding. Ik heb dat altijd wel nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat je hiervan heel veel hoeft te verwachten. Als je bij die ene zit met je gedachten, dan wordt het niet veel. Ja wat je zegt, je zinnen verzinnen. Wel klote verder.
Ik heb dat ook wel. Blijf je er niet in hangen. Figuurlijk dan...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding. Ik heb dat altijd wel nodig.
Jammer Qquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
Okee, nu dus definitief afgekapt met mn laatste date. Toch kut, ze is echt heel erg leuk maar dat gepingpong met mn emoties was ik wel heel erg zat. Gelukkig heb ik om de zinnen te verzetten de komende week nog twee dates.
en ga je dan ook eerlijk zijn tegen je date, zo van: ik heb jouw aandacht nodig voor mijn eigen welbehagen, maar eigenlijk hoor je hier niet te zitten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding. Ik heb dat altijd wel nodig.
Het is geen rocket science hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef Andromache het volgende:
ik ben jaloers dat jullie zo makkelijk hosselen IRL!
*heeft het gevoel dat dit een troll is*quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef FAUSTI het volgende:
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
Twee koffie verkeerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef FAUSTI het volgende:
Hoeveel geef je uit aan een date wat is, normaal? Want heb zelf nog steeds het gevoel dat het honderden euro's moet kosten?
Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is geen rocket science hoor
[..]
*heeft het gevoel dat dit een troll is*
Waarom zou een date zoveel moeten kosten ? Je kan een drankje voor hem/haar betalen. Misschien nog 1 maar de derde is dan toch echt wel voor haar/zijn rekening.
500 euro is wel wat weinig, heb je nog geen knappe fles champagne voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dit is geen gein, serieus dus een paar drankjes? en meer hoef je niet te geven? Kom ik aan met mijn 500 euro plan, en dat was enkel nog voor het restaurant bedoeld... Even eerlijke vraag zou je daar mensen mee kunnen afschrikken?
Voor 500 euro wil ik ook nog wel met je daten. Waar spreken we af?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om zoveel uit te geven. In the end gaat het toch om hoe je klikt met je date, en of je het leuk hebt. Een fles champagne garandeert geen grotere aantrekkingskracht dan een koffie verkeerd. Mag ik toch hopen iigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef FAUSTI het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denk 't wel. Je wilt mensen niet het idee geven dat ze te koop zijn. En uiteindelijk wil je iemand die geïnteresseerd is in jou, als persoon.
Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:
[..]. Je was op je veertiende verloofd, bent op zoek naar een oostblok zigeuner en denkt dat je honderden euro's moet uitgeven op een (eerste) date: jij moet een troll zijn.
Tijd om bepaalde dingen los te laten danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.
Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euroquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Word er zelf ram vervelend van, door waar ik vandaan kom hoort het word het normaal geacht terwijl het eigenlijk weer van de zotte is.
[..]
Als je iets niet begrijpt hoef je niet meteen te gaan janken, onzekere trut die je bent.
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijd om bepaalde dingen los te laten dan
Dat krijg je na een tijdje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Met zo'n attitude slaat zelfs de gemiddelde hoer je af, met je 500 euro
Terecht ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euroik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald(bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben
)
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je had het keihard mis trouwens. Told you so.
Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Deezertje het volgende:
Het moment dat ''Je kunt nu elkaars foto's bekijken!'' op Paiq komt en degene dan stil is.. weet je gewoon dat ze foto's zit te checken :p
"ik moet gaan sorry."quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hehe, en wie gaat er dan als eerste wat zeggen...
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
''ff de hond uitlaten hoor'' ... om 00.30u
Heb nu toch zo'n raar gesprek.... maar ook wel weer leuk.
Meid valt totaal niet te peilen. Geen saai ding iig :p
Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef barocci het volgende:
Ik heb schoonouders sinds gisterenUiteraard nog niet ontmoet maar als mijn nieuwe vriendin er representatief voor is moet dat ook goed komen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Het meeste wat ik ooit heb uitgegeven op een date was 120 euroik vond dat al aardig gortig!
Had er ook niet op gerekend dus heeft zij de taxi betaald(bleek opeens niks meer in m'n portemonnee te hebben
)
quote:
Jammer Q.! Wat ga je doen met de komende-week-dates?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar van het eerste uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Uhm, ik weet nou niet of ik je moet feliciteren of sterkte moet wensenmaar ik ga maar uit van het eerste
Leuk!
![]()
Is dit nou toch de Antwerpse dame met wie je het eerst niet zeker wist of haal ik nu weer vanalles door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |