Misschien is het inderdaad wel emotie en denk ik er volgende week weer anders over... Ik zal het wel merken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als het niet lukt in de kroeg of supermarkt? Dan niks meer proberen en alleen blijven?
Je kan het beste alle opties openhouden naar mijn mening. En niet meteen zo drama queen uit gaan hangen met je geslijm en kijk mij eens geweldig zijn opmerkingen. De afgunst druipt er van af. Want heel gek, maar ik hoor daar andere mensen nooit over en ik maak het zelf ook zelden mee. Komt nu meer over als excuus om je eigen "falen" op een dating site goed te praten.
I know babequote:
Snap je verhaal wel, maar dat zinnetje dat je het dan zeker weet, dat klopt niet volgens mij. Dat weet je namelijk nooit. Is wel mooi ingebouwd veiligheidsmechanisme, dat welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het idd wel zo zwart wit is inderdaad. Wat dat betreft heb ik ook echt het idee dat ik een probleem heb. Aan de ene kant vind ik het single zijn echt geweldig, ik hou van die onafhankelijkheid, aan de andere kant wil je ook leuke dingen doen met een leuk iemand.
Nou moet ik wel zeggen dat die enkele keer dat ik echt stapel verliefd ben geweest ik alle dingen die me tegenstonden aan diegene als sneeuw voor de zon verdwenen door de verliefdheid. En ook achteraf, toen het allemaal voorbij was, heb ik nooit met een slecht gevoel daar aan terug gedacht. Alleen is het nu wel zo dat doordat ik toen zo verliefd was, ik dat eigenlijk ook als eis stel voor een nieuwe relatie. Want dan weet ik 100% zeker dat ik er echt voor kan gaan. Alleen zo kut dat ik in 33 jaar pas 2, hooguit 3 keer zo verliefd ben geweest.
Ja, nu ik het zo terug lees, je hebt gelijk. Laat ik het dan zo omschrijven, totdat ik iemand tegenkom waar ik echt verliefd op raak, heb ik altijd het gevoel dat ik er niet helemaal voor kan gaan. Dat iets me tegenhoudt. Waarschijnlijk is dat dan de gedachte of het gevoel dat er ergens anders misschien toch iemand rondloopt die nog beter bij mij past. Dat is eigenlijk het probleem bij mij. Zodra ik verliefd ben vervalt dat gevoel en dan pas kan ik er 100% voor gaan. Zo bedoelde ik het eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Snap je verhaal wel, maar dat zinnetje dat je het dan zeker weet, dat klopt niet volgens mij. Dat weet je namelijk nooit. Is wel mooi ingebouwd veiligheidsmechanisme, dat welAlleen wanneer je enkel mensen treft die dat ook zo stellen komt er dus nooit iemand over de brug. Volgens mij is het hele idee dat minimaal een van beiden het lef heeft om ervoor te gaan, liefst beide. Dus ervoor open staan, ondanks het genieten van je vrijgezellenbestaan is denk ik toch wel een voorwaarde.
Overigens herken ik het wel hoor, daar niet vanMaar denk dat de praktijk anders uit zal wijzen.
Ik snapte je perfectquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
God, wat een gelul weer van pipos die er geen hout van begrijpen en maar naar hartelust in gaan lopen vullen. Laten we de term wow droppen en ik het anders benoemen. Want volgens mij heerst er daardoor het misverstand dat ik Ms. Perfect zou zoeken. En dat is niet zo. In het kort wil het voor mij niks meer zeggen dan het gevoel dat ik er verliefd op zou kunnen worden. En als dat ontbreekt stopt het toch? Anders zou het voelen als iemand waar je dan maar genoegen mee neemt bij gebrek aan beter. Duidelijk zo? Of gaan we nog meer idiote conclusies trekken?
Geef nou even het goede (ontopic) voorbeeld dan en vertel ons over je date(s)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
God, wat een gelul weer van pipos die er geen hout van begrijpen en maar naar hartelust in gaan lopen vullen. Laten we de term wow droppen en ik het anders benoemen. Want volgens mij heerst er daardoor het misverstand dat ik Ms. Perfect zou zoeken. En dat is niet zo. In het kort wil het voor mij niks meer zeggen dan het gevoel dat ik er verliefd op zou kunnen worden. En als dat ontbreekt stopt het toch? Anders zou het voelen als iemand waar je dan maar genoegen mee neemt bij gebrek aan beter. Duidelijk zo? Of gaan we nog meer idiote conclusies trekken?
Wees dan verdomme ook gewoon eens duidelijk, dan hoeft het gepeupel niet zo diep te graven om tot een inhoudelijke reactie te komenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Snijdt hout hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zo terug lees, je hebt gelijk. Laat ik het dan zo omschrijven, totdat ik iemand tegenkom waar ik echt verliefd op raak, heb ik altijd het gevoel dat ik er niet helemaal voor kan gaan. Dat iets me tegenhoudt. Waarschijnlijk is dat dan de gedachte of het gevoel dat er ergens anders misschien toch iemand rondloopt die nog beter bij mij past. Dat is eigenlijk het probleem bij mij. Zodra ik verliefd ben vervalt dat gevoel en dan pas kan ik er 100% voor gaan. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Ik vind het maar ingewikkelde wezens hoor, moet je ook niet willen snappen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees dan verdomme ook gewoon eens duidelijk, dan hoeft het gepeupel niet zo diep te graven om tot een inhoudelijke reactie te komen![]()
Djeez, mannen
Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zo terug lees, je hebt gelijk. Laat ik het dan zo omschrijven, totdat ik iemand tegenkom waar ik echt verliefd op raak, heb ik altijd het gevoel dat ik er niet helemaal voor kan gaan. Dat iets me tegenhoudt. Waarschijnlijk is dat dan de gedachte of het gevoel dat er ergens anders misschien toch iemand rondloopt die nog beter bij mij past. Dat is eigenlijk het probleem bij mij. Zodra ik verliefd ben vervalt dat gevoel en dan pas kan ik er 100% voor gaan. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Ook dat is begrijpelijk. Als je het niet anders kunt dan dit dan houdt het op. Of gewoon wat leuke ervaringen opdoen en kijken of het dan nog zo ligt, kan ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ervaar toch meer als een last dan een lust.
WTF maanden? Serieus? En zij maar over der oren verliefd op je (neem ik aan) en jij ondertussen maar wachten totdat je zelf een keertje verliefd zou worden en ondertussen maar genoegen nemen met?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatie![]()
Ik heb dan in ieder geval weer wel het geluk dat ik eigenlijk op het eerste gezicht al kan zeggen of ik verliefd op diegene kan worden. Niet altijd feilloos, geef ik toe, maar ik heb inmiddels wel geleerd om op mijn gevoel te vertrouwen. Dus wat dat betreft hoef ik niet persé eerst zoveel maanden met iemand te daten, of er zelfs een relatie mee te hebben voordat ik weet hoe het kwartje gaat vallen zeg maar. Dat scheelt gelukkig wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alle keren dat ik verliefd werd was al maanden ver in de relatieIk ga niet wachten op 1 of andere chemische prikkel in mijn hoofd. Gewoon lekker voorgaan, misschien is het gevoel niet helemaal top. So what? Hoe langer je wacht, des te hoger je eisen zullen zijn des te minder zelf vertrouwen zul je krijgen. En ik ken helaas genoeg voorbeelden van 40+ die nog single zijn maar wel staan ingeschreven maar waar er maar niks van terecht komt. Dus voor de jongere groep kan ik allleen maar zeggen, hosselen!
Je kunt van relaties alleen maar leren. Als je er eenmaal een aantal hebt gehad is het ook gemakkelijker om weer een te krijgen.
De 'ware' liefde bestaat niet.
Momenteel niet, wel gedaan. Aantal dates ook gehad. Nadeel is dat ik geen chatter ben, heb daar eigenlijk een beetje een hekel aan. Dan doe ik liever mailen, of heel snel afspreken, dan dat ik eerst avonden achter mekaar achter die pc moet zitten om perse te chatten om elkaar beter te leren kennen. Wel leuke dates gehad hoor, maar ik twijfel of ik het nog eens moet proberen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook dat is begrijpelijk. Als je het niet anders kunt dan dit dan houdt het op. Of gewoon wat leuke ervaringen opdoen en kijken of het dan nog zo ligt, kan ook
Date je via datingsites?
Weer een goed adviesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dus voor de jongere groep kan ik allleen maar zeggen, hosselen!Je kunt van relaties alleen maar leren.
Het is ook waar. Op m'n 17e had ik al een vaste relatie die vervolgens 11jr duurde. Achteraf wel eens spijt van dat ik niet wat langer heb genotenquote:
Hier eerste relatie van 21e tot 28e en zelfde eindconclusiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ook waar. Op m'n 17e had ik al een vaste relatie die vervolgens 11jr duurde. Achteraf wel eens spijt van dat ik niet wat langer heb genoten
Op jonge leeftijd is het leuker om single te zijn. Hier zou het een zure thriller wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier eerste relatie van 21e tot 28e en zelfde eindconclusieIk denk dat ik straks best kan terugkijken op een interessante tijd met het daten. Of ik ga een enorm gefrustreerd boek erover schrijven, kan ook nog
Vooralsnog is het vooral een leuke ervaring.
Dat hoor ik ook overal, geen ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd is het leuker om single te zijn. Hier zou het een zure thriller worden![]()
Gelukkig heb ik geen puf om te schrijven
Daarom date ik alleen nog maar in het oosten en noorden van het land, meer kans op meer dates en word ik niet zo snel afgeschoten na de eerste (vaak best leuke) datequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook overal, geen ideeVolgens mij settelen mensen zich waar wij wonen gewoon ook sneller en langer.
Ik verwacht toch tegen die tijd minstens een geweldig Minthy bijdrage hoor, ik heb wel even geduldEn hoe zuurder, hoe beter
Zit wel wat in ja, meer kat uit de boom kijken hier, alleen die mâlje zijn wel weer verrekte lastig te peilen over het algemeen, minder uitgesprokenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom date ik alleen nog maar in het oosten en noorden van het land, meer kans op meer dates en word ik niet zo snel afgeschoten na de eerste (vaak best leuke) date![]()
Zuur is my middle name
Mwoah, ik kom hier ook vaak heren met een grote waffel tegen en vind ik westerlingen over het algemeen een heel stuk lastiger te peilen. Ik krijg er weinig hoogte vanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja, meer kat uit de boom kijken hier, alleen die mâlje zijn wel weer verrekte lastig te peilen over het algemeen, minder uitgesproken
Het bekt anders best lekker, die zuurte
Heb je alweer een leuke Noorder/Oosterling gespot dan?
Bij mij kwam het goede allemaal van verrequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik kom hier ook vaak heren met een grote waffel tegen en vind ik westerlingen over het algemeen een heel stuk lastiger te peilen. Ik krijg er weinig hoogte van![]()
Ik heb een leuke op de korrel, nog steeds dezelfde als waar we het elders al eens over gehad hebben. Die wordt hier niet in de groep gegooid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |