Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om nou iedereen te gaan meeten/daten omdat de mogelijkheid bestaat dat het kan klikken.. Neh, iets te veel gedoe
Iets met de middenweg..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar om nou niemand te meeten omdat het misschien niet klikt...
Ja goed punt, ik ben benieuwd, het is echt een type wat ik normaal gesproken niet aan zou spreken. Wie weet.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet toch pas of er een goed gevoel is als je hebt afgesproken. 1 date. Hoeveel moeite kost het.
Dit, en bedenken dat de ander waarschijnlijk meer bezig is met hoe hij/zij zelf overkomt dan met jou, relativeren dus. Tweede date? Als het niet vanzelf al gebeurt gewoon vragen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg gew dat je 't zelf naar je zin hebt.
Eens, daarbij is een "gevoel" nooit precies hetzelfde volgens mij, omdat het gaat om een chemie of klik die je hebt met een persoon. Dat kan ontzettend verschillen, hoeft niet te betekenen dat het één beter is dan het ander. Ik heb met daten meerdere keren een hele goede klik gehad en ben ook wel eens verliefd geweest. Iedere keer was het weer anders maar zeker niet minder of beter dan voorafgaand aan een relatie.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Dizorn het volgende:
Over dat "wow" gevoel. ik krijg dat echt later pas, dat ik ga merken hoeveel iemand met me doet/kan doen. Op het begin merk ik wel verschil tussen niet leuk, leuk en heel leuk, maar zou nooit zelf wachten op een wow-gevoel bij de eerste date(s). waarom afkappen als het leuk is met iemand? kan altijd nog als het niet leuk meer is, of verwachtingen te erg gaan verschillen. Ieder z'n ding.
Zou alleen oppassen met "vorige keer werkte dit (niet), dus nu..." redenaties. ergens open instaan kan heel leuk uitpakken, en in het ergste geval kan je altijd nog zeggen dat je in eerste instantie gelijk had
op fok! zitten geen vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef HaerdenC het volgende:
* HaerdenC leerde net dat het fok fotoboek ook gezien wordt als een dating site blijkbaarhahahaha toch maar eens geupdate na 5 jaar
Moet blijven wonen? Ivm kinderen ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef HaerdenC het volgende:
yeah yeahNederlandse vrouwen die een Belg willen zullen er wel zijn ... maar een Belg die de komende 11 jaar ook daar moet blijven wonen, zal de groep al aardig kleiner maken.
Inderdaad co-ouderschap dus 20 km rond mekaars woonplaats, het is trouwens 1 kind. Ik heb ook het ouderlijke huis behouden :-) verder heb ik het huis gekocht, zelf gerenoveerd en woon ik er echt graag dus ga niet zomaar voor de eerste de beste dame direct alles snel snel verkopen. Week week wissel is wel een optie en zo voor de duidelijkheidquote:
Geen voorkeur en "op zoek" klinkt zo hopeloos. Eigenlijk ben ik perfect gelukkig op mezelf hoor het is meer van "er is ruimte voor een relatie".quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar ben je dan op zoek naar een belg of een nederlandse? Of totaal geen voorkeur?
En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt? Dat is nagenoeg hetzelfde als maar in een relatie zitten vanuit een angst om anders maar alleen te zijn. En daar pas ik echt voor. Ik neem aan dat jij S. toch ook meer dan ''zomaar'' leuk vindt, Weiss? Sterker nog, dat wéét ik. Of definiëren wij die ''wow'' nu zo anders?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar heb bij H_J meer het idee dat hij zich blind staart op ''dat'' gevoel. En daardoor zichzelf ook te kort doet.
Snap sowieso niet dat mensen geen relatie aan gaan zonder dat gevoel. Niet iedereen heeft zoveel geluk dat je zo iemand tegen komt.
Alle vrouwen vinden zichzelf dik ... als ze er niks over zeggen en enkel hun hoofd op foto tonen ... maak je je beter meer zorgen leert mijn ervaringquote:Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
Via paiq weer eentje binnengehaald. Leuk gesprek en ze valt op lange mannen dus ik heb geluk
Ze zei dat ze zichzelf dik vond maar toen ik de foto's zag viel dat best mee
quote:Ben je daarom hier? Om horrorervaringen te horen?
haha
Wie is H_J? Wat drijft hem? Wat brengt hem hier?
Haha
gisteren om 16:51
Ik zei je al; geen beter vermaak dan leedvermaak. En daar komen de horrordates om de hoek kijken.
Maar uiteráárd hoop ik hier degene te vinden met wie ik een JOEKEL van een boerderij ga kopen met 16 paarden en god-weet-ik-hoeveel koeien en die me zes kinderen baart en we op vakantie waterputten gaan bouwen in donker Afrika en ze leefden nog lang en gelukkig, met een batterij aan kleinkinderen die met strikjes in hun haar rond de meipaal dansen. Als het mooi weer is. The end.
Wat brengt Nicky hier?
gisteren om 22:38
Zo dat klinkt goed van die boerderij!!!
ik ben 2 jr alleen en zoek iemand naast me
met boerderij, paarden en/of koeien geen bezwaar
en die mijn kinderen accepteerd
en er nog wil maken met mij áls het allemaal goed voelt
Maar ik wil helemaal geen kinderen maken. Sterker nog, dat kan ik niet eens meer.quote:
Ik zie het probleem niet ... overal mee akkoord gaan ... en maar blijven oefenen. Komt er toch een kind heb je meteen een reden om ...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen kinderen maken. Sterker nog, dat kan ik niet eens meer.
Wat heeft het voor zin om te leven ?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dat laatste snap ik dan weer niet. Wat heeft het voor zin iets aan te gaan als het juiste gevoel ontbreekt?
Dat bedoel ik niet. Alleen je zoekt naar iets wat mensen eens in de 5/10 jaar tegen komen. Sommigen maken het maar 1 keer in hun leven mee, anderen weer nooit.quote:Dat is nagenoeg hetzelfde als maar in een relatie zitten vanuit een angst om anders maar alleen te zijn.
Nee, het is absoluut meer dan ''zomaar'' leuk.quote:En daar pas ik echt voor. Ik neem aan dat jij S. toch ook meer dan ''zomaar'' leuk vindt, Weiss? Sterker nog, dat wéét ik. Of definiëren wij die ''wow'' nu zo anders?
Klopt, met iemand die jou zo'n gevoel geeft wil je het liefst een relatie. Alleen door contact af te kappen omdat een bepaald gevoel ontbreekt, beperk je je zelf wel enorm. Mss is het idd omdat we anders in het leven staan en ook anders tegenover vrouwen. Mss is het omdat ik heel het concept van ''daten'' achterhaald vind. En er zelf niet aan mee doe.quote:Voor mij is het gewoon dat beetje extra wat het verschil maakt met een standaard leuke date. Noem het iemand leuk-leuk vinden voor mijn part. Dat je met een grijns op je smoel zit als je ziet dat ze je weer een berichtje gestuurd heeft, als een kind zo blij bent alleen bij het idee al dat je haar weer gaat zien. Balen als zij of jij weer weggaat.
Teleurstellingen begrijpelijk; voor jou, omdat je uiteindelijk zoekt naar een speld in een hooiberg. Voor anderen omdat je niet duidelijk kan zijn in wat vrouwen van jou kunnen verwachten. Te veel onduidelijkheid en dan gaan mensen dingen invullen/ voor een ander denken wat weer leidt tot unrealistic expectations.quote:Dát. En ja, dat zijn de dates waarvoor je een verliefdheid kunt ontwikkelen. Lijkt me wel de minste kernwaarde voor meer. En dat ontbreekt gewoon teveel bij me, wat inderdaad vaak voor teleurstellingen zorgt. Zowel bij mij als de ander.
Klopt. Ze heeft mooi lichaamquote:Op maandag 6 mei 2013 17:55 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Alle vrouwen vinden zichzelf dik ... als ze er niks over zeggen en enkel hun hoofd op foto tonen ... maak je je beter meer zorgen leert mijn ervaring
Goede post en wel gedeeltelijk mee eens. Het is ook lastig om je kwetsbaar op te stellen want: dan kun je ook gekwetst wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om te leven ?
[..]
Dat bedoel ik niet. Alleen je zoekt naar iets wat mensen eens in de 5/10 jaar tegen komen. Sommigen maken het maar 1 keer in hun leven mee, anderen weer nooit.
[..]
Nee, het is absoluut meer dan ''zomaar'' leuk.Maar dat kan het ook zijn, dat we de ''wow'' anders definiëren.
[..]
Klopt, met iemand die jou zo'n gevoel geeft wil je het liefst een relatie. Alleen door contact af te kappen omdat een bepaald gevoel ontbreekt, beperk je je zelf wel enorm. Mss is het idd omdat we anders in het leven staan en ook anders tegenover vrouwen. Mss is het omdat ik heel het concept van ''daten'' achterhaald vind. En er zelf niet aan mee doe.
Aan de andere kant vind ik ook dat je er makkelijk misbruik van kan gaan maken; en ergens denk ik ook dat het een manier is om jezelf te beschermen. Want uiteindelijk hoef je zelf niet eens te weten waar je naar toe wil met iemand, want je hebt een heel groot grijs gebied/uitvlucht voor jezelf gecreëerd omdat je weet dat je het altijd nog daarop kan gooien.
Bovenstaande geldt trouwens voor iedereen, die zich aangesproken voelt.
No offense H_J
[..]
Teleurstellingen begrijpelijk; voor jou, omdat je uiteindelijk zoekt naar een speld in een hooiberg. Voor anderen omdat je niet duidelijk kan zijn in wat vrouwen van jou kunnen verwachten. Te veel onduidelijkheid en dan gaan mensen dingen invullen/ voor een ander denken wat weer leidt tot unrealistic expectations.
Ik begrijp je standpunt volledig en ben je toelichting ook dankbaar.
Dus jij zou iets kunnen hebben met iemand waar - voor jezelf - diepere gevoelens ontbreken? In de relationele sfeer bedoel ik dan? Knap. Maar ik vind dat één van de grootste vormen van zelfverloochening die er is.quote:
Wederom denk ik dat jij er een totaal andere definitie aanhangt dan ik. Is het zo gek om het gevoel te hebben dat je er - op zijn minst - verliefd op kunt worden? Want meer is het niet uiteindelijk.quote:Dat bedoel ik niet. Alleen je zoekt naar iets wat mensen eens in de 5/10 jaar tegen komen. Sommigen maken het maar 1 keer in hun leven mee, anderen weer nooit.
Ja. En dat weet ik. Ik denk inderdaad het laatste.quote:Nee, het is absoluut meer dan ''zomaar'' leuk.Maar dat kan het ook zijn, dat we de ''wow'' anders definiëren.
Inderdaad, en voor minder doe ik het niet. Daarvoor is A: het aanbod wat ik krijg te groot en B: zou dat toch blijven vreten aan me. Dat gaat uiteindelijk nooit werken natuurlijk.quote:Klopt, met iemand die jou zo'n gevoel geeft wil je het liefst een relatie. Alleen door contact af te kappen omdat een bepaald gevoel ontbreekt, beperk je je zelf wel enorm. Mss is het idd omdat we anders in het leven staan en ook anders tegenover vrouwen. Mss is het omdat ik heel het concept van ''daten'' achterhaald vind. En er zelf niet aan mee doe.
Hoezo misbruik? Er zijn er een stel waar ik wat langer mee ben omgegaan en ik heb nooit dingen gezegd die ik niet meende, nooit dingen beloofd waarvan ik wist dat ik ze niet waar ging maken. En in sommige gevallen twijfelde ik, gaf het wat meer de tijd. Vandaar mijn opvatting over dat hét er moet zijn of niet meer komt. Geloof me, ik heb het meermaals geprobeerd.quote:Aan de andere kant vind ik ook dat je er makkelijk misbruik van kan gaan maken; en ergens denk ik ook dat het een manier is om jezelf te beschermen. Want uiteindelijk hoef je zelf niet eens te weten waar je naar toe wil met iemand, want je hebt een heel groot grijs gebied/uitvlucht voor jezelf gecreëerd omdat je weet dat je het altijd nog daarop kan gooien.
Bovenstaande geldt trouwens voor iedereen, die zich aangesproken voelt.
No offense H_J
IS het een speld in een hooiberg? Er zijn meerdere situaties geweest waarin het er wel was namelijk. Dat juist dié gevallen voor mij nogal dramatisch afliepen dicht ik dan maar aan Karma toe. Want dat is - zoals eenieder weet - een vrouw. Kan niet anders.quote:Teleurstellingen begrijpelijk; voor jou, omdat je uiteindelijk zoekt naar een speld in een hooiberg. Voor anderen omdat je niet duidelijk kan zijn in wat vrouwen van jou kunnen verwachten. Te veel onduidelijkheid en dan gaan mensen dingen invullen/ voor een ander denken wat weer leidt tot unrealistic expectations.
Ik ben jou ook dankbaar. Ook al ben je in het oranje en waan ik me op één of andere camping in Zeeland hier. Laat dat eens fixen!quote:Ik begrijp je standpunt volledig en ben je toelichting ook dankbaar.
Deel jij dit soort dingen ook met je dates vanaf het begin? Even nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus jij zou iets kunnen hebben met iemand waar - voor jezelf - diepere gevoelens ontbreken? In de relationele sfeer bedoel ik dan? Knap. Maar ik vind dat één van de grootste vormen van zelfverloochening die er is.
[..]
Wederom denk ik dat jij er een totaal andere definitie aanhangt dan ik. Is het zo gek om het gevoel te hebben dat je er - op zijn minst - verliefd op kunt worden? Want meer is het niet uiteindelijk.
[..]
Ja. En dat weet ik. Ik denk inderdaad het laatste.
[..]
Inderdaad, en voor minder doe ik het niet. Daarvoor is A: het aanbod wat ik krijg te groot en B: zou dat toch blijven vreten aan me. Dat gaat uiteindelijk nooit werken natuurlijk.
[..]
Hoezo misbruik? Er zijn er een stel waar ik wat langer mee ben omgegaan en ik heb nooit dingen gezegd die ik niet meende, nooit dingen beloofd waarvan ik wist dat ik ze niet waar ging maken. En in sommige gevallen twijfelde ik, gaf het wat meer de tijd. Vandaar mijn opvatting over dat hét er moet zijn of niet meer komt. Geloof me, ik heb het meermaals geprobeerd.
Overigens heb ik geen ''uitvluchten'' nodig en verbaast het me wat dat je dat denkt...
[..]
IS het een speld in een hooiberg? Er zijn meerdere situaties geweest waarin het er wel was namelijk. Dat juist dié gevallen voor mij nogal dramatisch afliepen dicht ik dan maar aan Karma toe. Want dat is - zoals eenieder weet - een vrouw. Kan niet anders.
Ik ben het overigens wel met je eens dat er te veel en vooral te snel wordt ingevuld voor een ander. Met alle ellende vandien. Dat ik soms vooral uitblink in onduidelijkheid klopt ook wel... maar nooit met de bewuste insteek om iemand aan het lijntje te houden.
[..]
Ik ben jou ook dankbaar. Ook al ben je in het oranje en waan ik me op één of andere camping in Zeeland hier. Laat dat eens fixen!
Ja, zoals gisteren. Maar niet als:quote:Op maandag 6 mei 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deel jij dit soort dingen ook met je dates vanaf het begin? Even nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig was ik ook net aanwezig, maar ik zag geen speeddate-aanbod voorbij komenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
verveling slaat toe....
*klikt maar weer eens op speeddate bij paiq*
De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgevingquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig was ik ook net aanwezig, maar ik zag geen speeddate-aanbod voorbij komen
Dat kan dus betekenen dat iemand anders wel heel erg gretig was, of wij gewoon in de verste verte niet matchen
Met negens heb ik eigenlijk nog helemaal geen klik gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De eerste klikte gelijk. Een 9 uit de omgeving
Is het dan niet tijd hem voor een date te vragen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ik heb dat wow-effect zeker wel gehad hoor, paar jaar geleden. Maar hij had toen een vriendin. Inmiddels niet meer en weet ik dat hij behoorlijk lekker zoent (hahaha) . Maar momenteel zo lastig om hoogte van hem te krijgen, afgelopen weekend weer gesproken en de vonk blijft wel maar we weten allebei niet zo heel goed wat we ermee aan moeten en anderen zien het ook. Handig dit
En verder blijf ik maar een beetje mn tijd verdoen op paiq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |