Daarmee spoor ik mensen dus aan om meer te posten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die OP hebben we dus ook nog als we ergens in Atlanta en ergens in Zwitserland zitten.
Want? Jij evil mothafucka!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zodra ik een keer de laatste post heb gooi ik de Romeinse cijfers er weer terug in.
Vorige topic stond echt al een eeuwigheid op sluiten, dus gemiste kans.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zodra ik een keer de laatste post heb gooi ik de Romeinse cijfers er weer terug in.
Incorrect, neem ik aan? Anders hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
twitter:ivokarlovic twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 23:51:25What i learned today: dilaudid is 5 times stronger than morphine. And its gooooood. reageer retweet
twitter:ivokarlovic twitterde op woensdag 01-05-2013 om 00:07:17Thanks everybody for prayers and good wishes. It really helped. You the bestest. reageer retweet
Plaats een linkje dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Die loting van Nadal voor Madrid, WTF
Da fuckquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:04 schreef Wopper1 het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Troicki zo matig speelde dit jaar..
Het is hem vergeven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:TennisReporters twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 16:31:17BOOM! RT @tomtebbutt Gilbert Ysern, TD of Roland Garros tells L'Equipe Nadal's seeding WON'T BE bumped up & that Rafa didnt request change reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige partij dit (en mooie beeldkwaliteit):
Zo jammer dat ze geen best-of-five meer spelen in die Mastersfinales. Dat maakte het allemaal een stuk epischer.
Die dropshots van Coria.Ook al is het op een gegeven moment voorspelbaar dat hij er een gaat slaan, zelfs Nadal haalt ze dan lang niet altijd.
Waarom is het allemaal misgegaan met Coria.![]()
Heb je gekeken? Het is een feest om naar te kijken.quote:
Ik heb denk ik de helft gezien, geweldigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Het is een feest om naar te kijken.
Ja, het zijn volgens mij alle punten behalve 90% van de punten die eindigt met een fout. Ik word er heel erg moe van als ik er alleen al naar kijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de helft gezien, geweldigDat einde met die eindeloze rally's waarbij ze beide alles halen is echt geweldig. Zo weinig unforced errors ook.
Met zo'n samenvatting lijkt het de beste wedstrijd ooit gespeeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het zijn volgens mij alle punten behalve 90% van de punten die eindigt met een fout. Ik word er heel erg moe van als ik er alleen al naar kijk.
Een van de beste wedstrijden ooit. Wat zeg ik. Volgens mij vind ik dit de beste wedstrijd die ooit gespeeld isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige partij dit (en mooie beeldkwaliteit):
Zo jammer dat ze geen best-of-five meer spelen in die Mastersfinales. Dat maakte het allemaal een stuk epischer.
Die dropshots van Coria.Ook al is het op een gegeven moment voorspelbaar dat hij er een gaat slaan, zelfs Nadal haalt ze dan lang niet altijd.
Waarom is het allemaal misgegaan met Coria.![]()
Ja, geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met zo'n samenvatting lijkt het de beste wedstrijd ooit gespeeld.![]()
Gemiddeld 20 dubbele fouten per wedstrijd.quote:Coria heeft helaas maar 3 goede jaren gekend, daarna een blessure waardoor hij nauwelijks meer kon serveren.
Ik heb ook het idee dat hij een tikje had gekregen van die RG-finale tegen Gaudio en ook van deze in Rome. Maar wat was er in die RG-finale tegen Gaudio met Coria aan de hand? De derde en de vierde set leek hij gewoon weg te tanken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blessure in zn hoofd jaFysiek was ie gewoon fit ...
Ja, het is inderdaad leuker. En die dropshots van hem zijn zo prachtig.quote:Maar potdomme zeg, als je die 2 gasten elkaar helemaal de tering in ziet gravelrukken, dan is de stijl van die Coria toch tachtig keer fijner om naar te kijken als die van Nadal? Wauw ....
Serieus?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een van de beste wedstrijden ooit. Wat zeg ik. Volgens mij vind ik dit de beste wedstrijd die ooit gespeeld is
Ik ga hem ook nog wel een paar keer kijken inderdaad.quote:CoriaIk heb hem zelfs in HD op mijn computer staan. 7 GB ofzo
Eens in het jaar kijk ik hem
Mag gewoon in het Nederlands hoor: man-tegen-mangevechten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fantastisch inderdaad, dat soort potten. Tennis op haar mooist, van die epische mano-a-mano gevechten.
Ja, vroeger had Nadal daar altijd de edge, nu is het licht in het voordeel van Djokovic. Vroeger ownde Nadal Djokovic meestal, zeker in die lange partijen op gravel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk lukt het Nadal weer dat soort gevechten met Djokovic te laten krijgen.
Tegen Murray bakte hij er ook niets vanquote:Op zondag 5 mei 2013 23:31 schreef Norrage het volgende:
Nou nou...amper een maand geleden stond ie nog in de finale van Miami de sterren van de hemel te spelen tegen Murray hoor...Eigenlijk heb ik hem de laatste jaren eigenlijk veel sterker gevonden op hardcourt en gras waar ie keihard kan counterpunchen, dan op gravel...zijn RG record is eigenlijk ook erg zwak.
Ik vond hem goed tegen murray hoor. Vooral Murray was drama.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tegen Murray bakte hij er ook niets van.
Nee, puur geluk dat hij nog goede resultaten heeft geboekt dit jaar.
Ik vond hem goed spelen en als murray normaal speelt hoort hij Ferrer eenvoudig te verslaan (al ik geef toe doen de uitslagen anders vermoeden). Zeker de murray van de afgelopen tijd. En 250s en 500s winnen...in zuid Amerika ja...250s en 500s winnen doet ie ook op hard court. Punt is dat hij het stiekem veel beter doet op de andere ondergronden dan je zou verwachten.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Ferrer de sterren van de hemel had gespeeld en Murray drama was geweest had Ferrer wel (makkelijk) gewonnen, lijkt me. Murray is geen slechte match up en het kwaliteitsverschil is niet zo groot.
Zijn RG record is een beetje een anomalie, hij heeft prima resultaten gehaalt in de gravel MS en 500's en 250's...
Hij heeft ook gewoon finales / halve finales gehaald in Rome en Monte Carlo.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem goed spelen en als murray normaal speelt hoort hij Ferrer eenvoudig te verslaan (al ik geef toe doen de uitslagen anders vermoeden). Zeker de murray van de afgelopen tijd. En 250s en 500s winnen...in zuid Amerika ja...250s en 500s winnen doet ie ook op hard court. Punt is dat hij het stiekem veel beter doet op de andere ondergronden dan je zou verwachten.
Ik las over het stukje "MS" heen. Maar hij heeft ook finales / halve finales gehaald in IW, Miami, Parijs en volgens mij nog wat andere MS. En natuurlijk de WTF. Ik zie Ferrer altijd een beetje als een "poor man's Hewitt". Hewitt was ook best aardig op gravel (ok, Ferrer is beter op graveL) en met zijn spel zou je denken dat hij eigenlijk niet zo goed is op de andere ondergronden, maar met vlakke slagen, snel nemen, snel naar het net komen om goed volleys weg te leggen etc vind ik ze wel wat van elkaar weghebben. En Hewitt was eigenlijk ook op de ondergronden goed waar je het eigenlijk wat minder verwachte.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon finales / halve finales gehaald in Rome en Monte Carlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |