PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762![]()
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, iemand heeft dat laatst uitgezocht (en ook gepost op EA forum). Toen is het aangepast naar striker. En bij de volgende draft was hij ineens weer RW.
Cech CB?quote:
en Torres GK, die houdt de ballen als vanzelfsprekend uit het doel.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Torres GK, die houdt de ballen als vanzelfsprekend uit het doel.
ja ik had binnen een paar dagen 1,2m coins verkochtquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verkopen van coins gaat ineens wel goed de afgelopen 2 weken
iedereen wil coins hebben voor de TOTS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die is er nog niet. Wel een hdrip. Kwaliteit is wel prima though. Als je daarop zoekt bij de torrentboer dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand nog die link naar een werkende dvdrip van 21 and over?
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Wel een hdrip. Kwaliteit is wel prima though. Als je daarop zoekt bij de torrentboer dan komt het wel goed.
Nee johquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritant
Fucking lelijk.quote:
Ik ben weer begonnen met FUT dus ik ben er weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij besloot maar weer eens te posten
Mooie schaatsen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met FUT dus ik ben er weer
Copa'squote:
gewoon kijken op movie2k.to.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritant
Nee, echt niet. HDrip is gewoon prima kwaliteit. Redelijk gelijkwaardig aan dvdrip.quote:
Die vind ik wel echt baas. Ik koop altijd alleen zaalschoenen of turfschoenen, dus weet niet of ik ze ga kopen...quote:
In de jaren 90 waren die kleuren erg hip idd. Vraag even of ze dezelfde prijs hanteren als toen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
het zijn dezelfde als uit 1998 opnieuw uitgebracht
Deze hadden ze bijna allemaal op het wk van 1998 (oude beelden wel eens gezien) onder andere de Ronaldoquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vind ik wel echt baas. Ik koop altijd alleen zaalschoenen of turfschoenen, dus weet niet of ik ze ga kopen...
haha probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga eindexamen oefeningen doen sukkel
ja klopt, en die gaan nog wel wat meer waard worden dan waarvoor je ze nu kan kopen. Gewoon proberen ook nog ergens een handtekeningetje te scoren van een door nike gesponsorde speler.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze hadden ze bijna allemaal op het wk van 1998 (oude beelden wel eens gezien) onder andere de Ronaldo
ZET DAN OOK EENS EEN PUNT ACHTER JE ZIN.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. HDrip is gewoon prima kwaliteit. Redelijk gelijkwaardig aan dvdrip.
ik ga ze zeker bestellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja klopt, en die gaan nog wel wat meer waard worden dan waarvoor je ze nu kan kopen. Gewoon proberen ook nog ergens een handtekeningetje te scoren van een door nike gesponsorde speler.
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZET DAN OOK EENS EEN PUNT ACHTER JE ZIN.
Sowieso ben je altijd een troll want er staat geen punt achter je username. Alleen Lindgren. heeft het begrepenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.
Je hebt geluk dat je de komma's niet ook er achter hoeft te plaatsen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.
echt wel kekke patta's ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga ze zeker bestellen
krijg ook nog voetbalschoenen van iemand uit mijn team die hij 1x heeft gedragen ofzo
http://www.soccerbible.co(...)-1998-Mercurial.aspx
Ik wil dat ook wel gaan doen hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je de komma's niet ook er achter hoeft te plaatsen.
300 voor een paar lelijke schoenenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.prodirectsocce(...)ue-Yellow-64190.aspx
Zou je dat nou wel doen?,quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel gaan doen hoor. ,,
Ik vind T90's lekkerder zitten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn prima. Zitten heerlijk en gaan een paar seizoenen mee.
JIj kan niet voetballen dus je mag hier geen mening over hebben.quote:
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea wedstrijd met commentaar van Clive Tyldesley en Andy Townsend
Ik vind die andere beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea wedstrijd met commentaar van Clive Tyldesley en Andy Townsend
Marktplaats? Ik vind dat te tricky (of misschien beter gezegd: geen zin om wel een betrouwbaar persoon te vinden).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?
Missquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?
flikker zelf op flikker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Flikker op met die voetbalschoenen pics
Ik heb me altijd afgevraagd welke gek al die lelijke schoenen zou kopen, maar dat ben jij dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik allemaal.
Alleen heb ik die Adizero nooit aan die zijn lelijk.
Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj kan niet voetballen dus je mag hier geen mening over hebben.
Moeten er ook zijn toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd welke gek al die lelijke schoenen zou kopen, maar dat ben jij dus.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Flikker op met die voetbalschoenen pics
Heb je er ook nooit op gezeten ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.
nee...quote:
Bankzitten en in de derde helft 3 pils scoren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Heerlijke goal, buitenkantje voet. Doet me denken aan de tijden dat ik nog voetbalde.
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit iedereen heeft zo zijn zondes
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.quote:
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.
FOK! zaalvoetbalteampje toch?
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappen
Eigen jeugd dit dat.quote:
Wat heeft dat eigenlijk met t artikel te makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op Fifa 14![]()
Walcott als spitsquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat heeft dat eigenlijk met t artikel te maken
ja.quote:
Er zit iemand in H2H die sneller is dan Walcott. Hij is nu nog 64-ratedquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op Fifa 14![]()
Unitedquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
Die nieuwe cup gewonnen door 2 goals in de 90e min
Speel je wel eens H2H? Keertje potje doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zit iemand in H2H die sneller is dan Walcott. Hij is nu nog 64-rated
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
Fin arsenal kit del bosque en een herstel als shiny troep
had een gratis pack, want won dat nieuwe toernooi en dat kreeg ikquote:
Nee, ik keek alleen naar de ratings van spelers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel je wel eens H2H? Keertje potje doen?
Wat had je dan verwacht dat je ging krijgen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had een gratis pack, want won dat nieuwe toernooi en dat kreeg ik
NIF Thiago Silvaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je ging krijgen?
Wellicht iemand die hem op LM gebruikte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dan denk je dat dit een hele goede deal is maar hij is niet eens 4k waard als LB ipv LWB (geen idee waarom hij LWB 4-4-2 is maar goed)
Ik dacht dat je geen 9 chem kan krijgen als je een LWB op LM zet. In mijn non-rare team hebben Willems en van Rhijn op de console 9 chem maar op de web app 7.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht iemand die hem op LM gebruikte.
Kan ook niet, maar door die glitch met 9 chem op de console zijn er wel veel mensen die dat denken/dachten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen 9 chem kan krijgen als je een LWB op LM zet. In mijn non-rare team hebben Willems en van Rhijn op de console 9 chem maar op de web app 7.
22222222222
Benfica is wel echt zoveel beter..4-0 zou een betere afspiegeling zijn van de verhoudingen tot nu toe.quote:
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwakquote:
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workratesquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..
0-1 Basel
Hij is vorige week stukgegaanquote:
Ik vind het tering slechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik vind het tering slechtik ga hem vannacht proberen te verkopen, hopelijk met 20k winst
Heb je al nieuwe velgen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
Bij mij staat elyou ernaast, die is echt 10 klasse beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workrates
Loopt ie op benzine eigenlijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
noobquote:
Nah, zijn ook de orginele mustang velgen...laat ze er voorlopig onder zittenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er net achter dat mijn broertje van djeetje heeft gewonnen op een toernooiik ben trots op hem
![]()
http://wefut.nl/squad/375quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geef eens wat namen van goeie silver spitsen
Wat is dit voor quer post?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
IK HEB STIEKEM IETS GEDAAN DUS IK KAN NIET STILSTAAN
coke gesnoven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Heb je een gozer gepijpt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry, ik had even een uitbarstieng.quote:
Poedersuiker.quote:
Ik mag van mijn moeder niet met kinderen met een bontjas praten.quote:
sssttt... we zijn aan het raden wat Lingren. gedaan heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Hosiner en IF Alan zijn dezelfde type spits
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sssttt... we zijn aan het raden wat Lingren. gedaan heeft
Welke bontjas?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, ik had even een uitbarstieng.
[..]
Poedersuiker.
[..]
Ik mag van mijn moeder niet met kinderen met een bontjas praten.
Hetzelfde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Hosiner en IF Alan zijn het(de?)zelfde type spits
Dacht dat jij zo'n skiller was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1112
Ziet er wel leuk uit.
Of met Castaignos kan ik ook doen
Mwa valt wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1112
Ziet er wel leuk uit.
Of met Castaignos kan ik ook doen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
Iemand hier die coins verkoopt voor de xbox?
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh hij heeft het al verteld. Sorry. Zelfde type spits ja?
Ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
ik ook, ING.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
Dit kan niet hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1113
Keeper vind ik wel
Alleen balans
Matavzquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
emnes castaignos hasselbaink welke van de drie moet ik kiezen voor een ST positie 4321?
Castaignosquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
emnes castaignos hasselbaink welke van de drie moet ik kiezen voor een ST positie 4321?
Lucquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
Geen twijfel mogelijk.quote:
Zo graag hoef ik er niet vanafquote:
Jongen. ¤10 per 250k is marktconform.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo graag hoef ik er niet vanaf
10 euro per 100k.
Atsu ook ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Speelt
Zo lekker![]()
![]()
Ja die is supah chillquote:
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had met iemand een afspraak dat hij 300k zou kopen. Geld ontvangen, nooit meer iets van gehoordDan niet he
Well euh Fakke youquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed is
Wat een ontzettend onbegrijpelijke zinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee wat hier staat, maar ik ben het met je conclusie eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Blijf nou van de crack af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svpquote:
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
kom ff clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T_T licht mensen op.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Kom eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô_oquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.
T_T licht mensen op.
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Even in goed Nederlands wat ik hiervoor probeerde te zeggen :
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Wat een kutzinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
hihahoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Nee ik ben gewoon heel de week brakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?
quote:
Prima team, ik heb ook bijna al die spelers. Alleen Goossens op kutchem op een kutpositie moet je niet doen..zet daar gewoon Holla neer. Die is fucking goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Tim is dit wat ?
http://wefut.nl/squad/1113
Bijles nederlands misschien ook iets voor je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Ik heb de zin gecorrigeerd voor je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bijles Nederlands is misschien ook iets voor je?
Niet dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.
T_T licht mensen op.
ik wou longshotsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team, ik heb ook bijna al die spelers. Alleen Goossens op kutchem op een kutpositie moet je niet doen..zet daar gewoon Holla neer. Die is fucking goed.
niet meteen hatenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet dusIk kan er toch niks aan doen als mensen niet meer antwoordne? Ik kan de coins niet zomaar geven.
Dat dacht iemand van het EA forum inderdaad.. Met if podolski was datquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
En IF's behielden toch gewoon hun stats met kut chem ?
Wil je een potje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom kan ik gvd nooit eens een normaal leuk potje fifa spelen.
Altijd van die irritantie engelse tyfusjong 's avonds.
Ik weet niet waar dit over gaat, maar als je coins weggeeft wil ik er ook wel een paar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet dusIk kan er toch niks aan doen als mensen niet meer antwoordne? Ik kan de coins niet zomaar geven.
Ik speelde net tegen iemand en ik stond bij rust 4-0 voor dus toen bracht ik Quintero in en ging ik random skills doen die niet luktenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom kan ik gvd nooit eens een normaal leuk potje fifa spelen.
Altijd van die irritantie engelse tyfusjong 's avonds.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Holla heeft legendarische longshots johquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Hm en hij is geen kakkerlak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holla heeft legendarische longshots joh
Holla heeft zieke longshotsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar als je coins weggeeft wil ik er ook wel een paar.
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand en ik stond bij rust 4-0 voor dus toen bracht ik Quintero in en ging ik random skills doen die niet luktenToen ging hij bij 4-1 nog sshhh doen
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Beetje welquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
En ben ik zielig als mijn vriendin me dumpt via sms?
ja je ben toch een manquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
jaja vuile oplichterquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zo
Nu atm?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Nou dan ben ik net zon mongool als hem aangezien ik het geloofdequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.
Ik heb heel veel tevreden klantenquote:
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.
3x op pauze drukken als ze eindelijk aan de bal zijn en op het einde ook niet door drukken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoer
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu atm?
Wie smst er eigenlijk nog?
ja slim, dan kun je af en toe een keer iemand oplichtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb heel veel tevreden klanten
Was het geen ingooi ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef rolls-reus het volgende:
Die gozer pakt die bal gewoon vol in z'n handen en die scheids fluit niet eens
Nou aangezien ik ook weleens iemand gedumpt hebt via Whatsapp zeg ik neequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenNu ga ik maar weer eens de finale spelen. De 1e 2 ronden kwam ik door met mijn non-rares (met de nodige moeite)
Krijgt wel een Totsquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Revontulet het volgende:
Na het goedontvangen "traden als Quer" nu het vervolg: "liegen als Quer"
quote:
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
Gastquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaanquote:
Wat is er met jou dan ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.
haha jij bent gedumptquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik had het bazig gedaan via whatsapp.
Zij vroeg vind je me nog leuk ?
Dus ik zei nee en toen zei zij dan is het over![]()
Gewoon de waarheid gezegd heb dus niks fout's gedaan toen
Ja maar anders lijk ik hier een beetje mongool eerste klas..quote:
stalkende ex.quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef quer het volgende:
Terwijl ik afk toch niet koppel baar aan het account quer ben
Ik moest 2x tegen zo'n goedkoop skills team met Quincy en Mackay-Steven en 1x tegen een best wel mooie hybrid met Liga MX, BPL, Liga do Brasil en nog een competitie maar ik weet niet meer welke. Als ik een tegenstander heb gevonden laat ik het wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]succes!
Net al 1 of andere idioot tegen gekomen die zijn hele team met +10 kaarten had voorzien.
Achja Weidenfeller was dinsdag 90 minuten irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaan
Maar het is toch net weer aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Maar wel bazig geregeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |