Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had met iemand een afspraak dat hij 300k zou kopen. Geld ontvangen, nooit meer iets van gehoordDan niet he
Well euh Fakke youquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed is
Wat een ontzettend onbegrijpelijke zinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee wat hier staat, maar ik ben het met je conclusie eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Blijf nou van de crack af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svpquote:
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
kom ff clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T_T licht mensen op.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Kom eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô_oquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.
T_T licht mensen op.
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Even in goed Nederlands wat ik hiervoor probeerde te zeggen :
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Wat een kutzinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
hihahoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Nee ik ben gewoon heel de week brakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?
quote:
Prima team, ik heb ook bijna al die spelers. Alleen Goossens op kutchem op een kutpositie moet je niet doen..zet daar gewoon Holla neer. Die is fucking goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Tim is dit wat ?
http://wefut.nl/squad/1113
Bijles nederlands misschien ook iets voor je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |