mehh, dat soort films vind ik dan weer niet bios-waardig eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yeah![]()
deel 2 ga ik zeker in de bios kijken.
Ik kom er net iets teveelquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehh, dat soort films vind ik dan weer niet bios-waardig eigenlijk
Check die bolletjes die ernaast staan. Ki heeft bijvoorbeeld echt een felgroene, dus die staat op de perfecte plek. Routledge heeft een minder felle, dus die staat wel op een goede plek, maar niet ideaal. Michu heeft een nog minder felle, dus dat is al een stuk minder ideaal. Als je dan op de speler klikt zie je dit aan de rechterkant:quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Het gaat om Michu. Bij tactics is hij groen maar bij zijn profiel staat middenvelder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm lastig. Uit 3 wedstrijden maar 1x gescoord met Hernandez. Denk dat ik mn opstelling moet veranderen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check die bolletjes die ernaast staan. Ki heeft bijvoorbeeld echt een felgroene, dus die staat op de perfecte plek. Routledge heeft een minder felle, dus die staat wel op een goede plek, maar niet ideaal. Michu heeft een nog minder felle, dus dat is al een stuk minder ideaal. Als je dan op de speler klikt zie je dit aan de rechterkant:
[ afbeelding ]
Als je hem dan voor de spitspositie laat trainen krijgt hij eerst dezelfde kleur als Routledge en later dat felgroene. Vraag me alleen af of je hem ooit zover gaat krijgen. Gaan meestal flink wat maanden overheen al.
teams moeten ook wel echt ingespeeld raken vaak..quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
hmm lastig. Uit 3 wedstrijden maar 1x gescoord met Hernandez. Denk dat ik mn opstelling moet veranderen.
Dit. Tenminste, dat was het geval toen ik FM 07/08 (ofzoiets) speeldequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
teams moeten ook wel echt ingespeeld raken vaak..
Duurt bij mij soms een half seizoen voordat het echt begint te lopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
teams moeten ook wel echt ingespeeld raken vaak..
Robbin Klieft jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Tenminste, dat was het geval toen ik FM 07/08 (ofzoiets) speelde
Herinner me Robin Nelisse nog in Oranje, en die zoon van Wim Kieft was een baas in dat spel
Die jongen kan in het echt ook heel goed voetballen en speelt nu topklasse, puur door zijn fysiek redde hij het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robbin Klieft ja
Babel en Tim Janssen waren ook achterlijk goed. Fey had ook leuke talentjes..Richard Blonk ofzoiets..middenvelder van 1.57m en toch heel goed. Toen had je ook al die OP IJslanders.
En ik had een paar Afrikaantjes aangetrokken die ook bazig waren. Een Nigeriaan volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robbin Klieft ja
Babel en Tim Janssen waren ook achterlijk goed. Fey had ook leuke talentjes..Richard Blonk ofzoiets..middenvelder van 1.57m en toch heel goed. Toen had je ook al die OP IJslanders.
dacht dat die tas een troll wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
10 euro verzendkosten bij plutosport!!!!!
Lekker goedkoop, ik moet een nieuwe hebben.quote:
Dat soort tassen hebben ze in iedere sport winkel in de stad die hoef je toch niet te bestellen op internetquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, ik moet een nieuwe hebben.
quote:
Mag ook wel wat beter als je met bayern tegen belgie gaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef quer het volgende:
, je spel haalde mij uit mijn spel. het laatste potje ging wat beter maar nog steeds verloren
Voordat hij met de huifkar in de grote stad is..quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort tassen hebben ze in iedere sport winkel in de stad die hoef je toch niet te bestellen op internet
kloptquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mag ook wel wat beter als je met bayern tegen belgie gaat
O jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voordat hij met de huifkar in de grote stad is..
Ok Suarezquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort tassen hebben ze in iedere sport winkel in de stad die hoef je toch niet te bestellen op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |