Jongen. ¤10 per 250k is marktconform.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo graag hoef ik er niet vanaf
10 euro per 100k.
Atsu ook ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Speelt
Zo lekker![]()
![]()
Ja die is supah chillquote:
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had met iemand een afspraak dat hij 300k zou kopen. Geld ontvangen, nooit meer iets van gehoordDan niet he
Well euh Fakke youquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed is
Wat een ontzettend onbegrijpelijke zinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee wat hier staat, maar ik ben het met je conclusie eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Blijf nou van de crack af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svpquote:
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
kom ff clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |