Jongen. ¤10 per 250k is marktconform.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo graag hoef ik er niet vanaf
10 euro per 100k.
Atsu ook ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Speelt
Zo lekker![]()
![]()
Ja die is supah chillquote:
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had met iemand een afspraak dat hij 300k zou kopen. Geld ontvangen, nooit meer iets van gehoordDan niet he
Well euh Fakke youquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oja ik krijg nog 300k van jou! Had al betaalt als het goed is
Wat een ontzettend onbegrijpelijke zinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee wat hier staat, maar ik ben het met je conclusie eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je zo lang een verhaaltje lult om ergens niet heen te gaan tegen je vrienden. Dat je naar de plek gaat waar je had gezegd dat je ging![]()
ik![]()
![]()
![]()
Blijf nou van de crack af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svpquote:
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of neem nog veel meer. 1 van de 2 svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
kom ff clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
quer bedriegt gewoon z'n vrienden.
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T_T licht mensen op.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Kom eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô_oquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.
T_T licht mensen op.
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Even in goed Nederlands wat ik hiervoor probeerde te zeggen :
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Wat een kutzinquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef quer het volgende:
ik![]()
![]()
![]()
hihahoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Conclusie: blijkbaar toch genoeg crack tot zich genomen.
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Nee ik ben gewoon heel de week brakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je liegt zoveel dat je fictie en werkelijkheid niet meer kan onderscheiden? Of heb je nu echt een psychose te pakken?
quote:
Prima team, ik heb ook bijna al die spelers. Alleen Goossens op kutchem op een kutpositie moet je niet doen..zet daar gewoon Holla neer. Die is fucking goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Tim is dit wat ?
http://wefut.nl/squad/1113
Bijles nederlands misschien ook iets voor je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Ik heb de zin gecorrigeerd voor je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bijles Nederlands is misschien ook iets voor je?
Niet dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh iedereen heeft zo zijn hobby.
T_T licht mensen op.
ik wou longshotsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team, ik heb ook bijna al die spelers. Alleen Goossens op kutchem op een kutpositie moet je niet doen..zet daar gewoon Holla neer. Die is fucking goed.
niet meteen hatenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet dusIk kan er toch niks aan doen als mensen niet meer antwoordne? Ik kan de coins niet zomaar geven.
Dat dacht iemand van het EA forum inderdaad.. Met if podolski was datquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
En IF's behielden toch gewoon hun stats met kut chem ?
Wil je een potje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom kan ik gvd nooit eens een normaal leuk potje fifa spelen.
Altijd van die irritantie engelse tyfusjong 's avonds.
Ik weet niet waar dit over gaat, maar als je coins weggeeft wil ik er ook wel een paar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet dusIk kan er toch niks aan doen als mensen niet meer antwoordne? Ik kan de coins niet zomaar geven.
Ik speelde net tegen iemand en ik stond bij rust 4-0 voor dus toen bracht ik Quintero in en ging ik random skills doen die niet luktenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom kan ik gvd nooit eens een normaal leuk potje fifa spelen.
Altijd van die irritantie engelse tyfusjong 's avonds.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Holla heeft legendarische longshots johquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Hm en hij is geen kakkerlak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holla heeft legendarische longshots joh
Holla heeft zieke longshotsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar als je coins weggeeft wil ik er ook wel een paar.
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand en ik stond bij rust 4-0 voor dus toen bracht ik Quintero in en ging ik random skills doen die niet luktenToen ging hij bij 4-1 nog sshhh doen
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Beetje welquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
En ben ik zielig als mijn vriendin me dumpt via sms?
ja je ben toch een manquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
jaja vuile oplichterquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zo
Nu atm?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Nou dan ben ik net zon mongool als hem aangezien ik het geloofdequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.
Ik heb heel veel tevreden klantenquote:
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.
3x op pauze drukken als ze eindelijk aan de bal zijn en op het einde ook niet door drukken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoer
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu atm?
Wie smst er eigenlijk nog?
ja slim, dan kun je af en toe een keer iemand oplichtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb heel veel tevreden klanten
Was het geen ingooi ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef rolls-reus het volgende:
Die gozer pakt die bal gewoon vol in z'n handen en die scheids fluit niet eens
Nou aangezien ik ook weleens iemand gedumpt hebt via Whatsapp zeg ik neequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenNu ga ik maar weer eens de finale spelen. De 1e 2 ronden kwam ik door met mijn non-rares (met de nodige moeite)
Krijgt wel een Totsquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Revontulet het volgende:
Na het goedontvangen "traden als Quer" nu het vervolg: "liegen als Quer"
quote:
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
Gastquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaanquote:
Wat is er met jou dan ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.
haha jij bent gedumptquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik had het bazig gedaan via whatsapp.
Zij vroeg vind je me nog leuk ?
Dus ik zei nee en toen zei zij dan is het over![]()
Gewoon de waarheid gezegd heb dus niks fout's gedaan toen
Ja maar anders lijk ik hier een beetje mongool eerste klas..quote:
stalkende ex.quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef quer het volgende:
Terwijl ik afk toch niet koppel baar aan het account quer ben
Ik moest 2x tegen zo'n goedkoop skills team met Quincy en Mackay-Steven en 1x tegen een best wel mooie hybrid met Liga MX, BPL, Liga do Brasil en nog een competitie maar ik weet niet meer welke. Als ik een tegenstander heb gevonden laat ik het wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]succes!
Net al 1 of andere idioot tegen gekomen die zijn hele team met +10 kaarten had voorzien.
Achja Weidenfeller was dinsdag 90 minuten irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaan
Maar het is toch net weer aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Maar wel bazig geregeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |