quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenNu ga ik maar weer eens de finale spelen. De 1e 2 ronden kwam ik door met mijn non-rares (met de nodige moeite)
Krijgt wel een Totsquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Revontulet het volgende:
Na het goedontvangen "traden als Quer" nu het vervolg: "liegen als Quer"
quote:
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
Gastquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef quer het volgende:
Willen jullie ook wat betere moment van Quer's leven weten?
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaanquote:
Wat is er met jou dan ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je maar niet net zoals mij wordt. Dan komt het allemaal goed met je.
haha jij bent gedumptquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik had het bazig gedaan via whatsapp.
Zij vroeg vind je me nog leuk ?
Dus ik zei nee en toen zei zij dan is het over![]()
Gewoon de waarheid gezegd heb dus niks fout's gedaan toen
Ja maar anders lijk ik hier een beetje mongool eerste klas..quote:
stalkende ex.quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef quer het volgende:
Terwijl ik afk toch niet koppel baar aan het account quer ben
Ik moest 2x tegen zo'n goedkoop skills team met Quincy en Mackay-Steven en 1x tegen een best wel mooie hybrid met Liga MX, BPL, Liga do Brasil en nog een competitie maar ik weet niet meer welke. Als ik een tegenstander heb gevonden laat ik het wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]succes!
Net al 1 of andere idioot tegen gekomen die zijn hele team met +10 kaarten had voorzien.
Achja Weidenfeller was dinsdag 90 minuten irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zal best goed zijn, maar hij doet zo irritant al 10 minuten lang. Iedere bal die hij kreegt neemt hij met de voet aan, dan rent hij weg met de bal aan de voet en als er een tegenstander in de buurt is duikt hij op de bal..heeft hij echt 5 keer gedaan
Maar het is toch net weer aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
Maar wel bazig geregeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |