Holla heeft legendarische longshots johquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
En IF's behielden toch gewoon hun stats met kut chem ?
Hm en hij is geen kakkerlak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holla heeft legendarische longshots joh
Holla heeft zieke longshotsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar als je coins weggeeft wil ik er ook wel een paar.
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand en ik stond bij rust 4-0 voor dus toen bracht ik Quintero in en ging ik random skills doen die niet luktenToen ging hij bij 4-1 nog sshhh doen
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wou longshots
Beetje welquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
En ben ik zielig als mijn vriendin me dumpt via sms?
ja je ben toch een manquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
jaja vuile oplichterquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had coins verkocht aan een vent. Heeft mij gewoon betaald, maar laat sindsdien niets meer horen. Ik kan dus ook geen coins aan hem geven zo
Nu atm?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef quer het volgende:
Nou dan ben ik net zon mongool als hem aangezien ik het geloofdequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat riep 1 persoon op het EA forum...Holla heeft ook geniale longshots.
Ik heb heel veel tevreden klantenquote:
Ik vond het nu niet erg want hij kon toch nooit meer winnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit soort figuren kom ik altijd tegen.
3x op pauze drukken als ze eindelijk aan de bal zijn en op het einde ook niet door drukken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Even in goed Nederlands wat ik hiervoor probeerde te zeggen :
Paar vrienden belde mij 3 dagen geleden om vandaag naar de bios te gaan. Ik had geen zin en zei dat ik frans bijles had. Dus vandaag in de whatsapp groepschat werd de titel van de chat veranderd in : Bios 15:30. Toen vroeg iemand wie komen er allemaal? toen antwoordde iemand piet,jan,kees,bernard en misschien (insert random naam). Quer kan niet want die heeft frans bijles. Dus ik dacht oh ja! ik heb bijles vandaag. Dus ging naar het huis van mijn bijles lerares die helemaal verrast is waarom ik kom omdat de afspraak pas volgende week is.
Samenvattend: Ik heb me vrienden en mezelf wijs gemaakt dat ik frans bijles heb terwijl ik dat helemaal niet heb en zelf in mijn eigen smoesje trap
Stoerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is bij mij laatst ook gebeurt kuthoer
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu atm?
Wie smst er eigenlijk nog?
ja slim, dan kun je af en toe een keer iemand oplichtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb heel veel tevreden klanten
Was het geen ingooi ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef rolls-reus het volgende:
Die gozer pakt die bal gewoon vol in z'n handen en die scheids fluit niet eens
Nou aangezien ik ook weleens iemand gedumpt hebt via Whatsapp zeg ik neequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef quer het volgende:
[..]
Whatsapp bedoel ik, en nee 3-4 dagen terug.
Maar ik dacht laat ik al mijn ongelukkige momenten met jullie delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |