Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj kan niet voetballen dus je mag hier geen mening over hebben.
Moeten er ook zijn toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd welke gek al die lelijke schoenen zou kopen, maar dat ben jij dus.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Flikker op met die voetbalschoenen pics
Heb je er ook nooit op gezeten ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.
nee...quote:
Bankzitten en in de derde helft 3 pils scoren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Heerlijke goal, buitenkantje voet. Doet me denken aan de tijden dat ik nog voetbalde.
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit iedereen heeft zo zijn zondes
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.quote:
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.
FOK! zaalvoetbalteampje toch?
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |