Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwakquote:
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workratesquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..
0-1 Basel
Hij is vorige week stukgegaanquote:
Ik vind het tering slechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik vind het tering slechtik ga hem vannacht proberen te verkopen, hopelijk met 20k winst
Heb je al nieuwe velgen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
Bij mij staat elyou ernaast, die is echt 10 klasse beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workrates
Loopt ie op benzine eigenlijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |