300 voor een paar lelijke schoenenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.prodirectsocce(...)ue-Yellow-64190.aspx
Zou je dat nou wel doen?,quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel gaan doen hoor. ,,
Ik vind T90's lekkerder zitten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn prima. Zitten heerlijk en gaan een paar seizoenen mee.
JIj kan niet voetballen dus je mag hier geen mening over hebben.quote:
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea wedstrijd met commentaar van Clive Tyldesley en Andy Townsend
Ik vind die andere beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea wedstrijd met commentaar van Clive Tyldesley en Andy Townsend
Marktplaats? Ik vind dat te tricky (of misschien beter gezegd: geen zin om wel een betrouwbaar persoon te vinden).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verkopen van coins gaat ineens wel goed de afgelopen 2 weken
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?
Missquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat Jeff langs de lijn samen met die mooie vrouw de blessures te bespreken?
flikker zelf op flikker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Flikker op met die voetbalschoenen pics
Ik heb me altijd afgevraagd welke gek al die lelijke schoenen zou kopen, maar dat ben jij dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik allemaal.
Alleen heb ik die Adizero nooit aan die zijn lelijk.
Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj kan niet voetballen dus je mag hier geen mening over hebben.
Moeten er ook zijn toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd welke gek al die lelijke schoenen zou kopen, maar dat ben jij dus.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Flikker op met die voetbalschoenen pics
Heb je er ook nooit op gezeten ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ik niet bij een vereniging ben ingeschreven zegt helemaal niks. Ik voetbal waarschijnlijk vaker dan jij.
nee...quote:
Bankzitten en in de derde helft 3 pils scoren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Heerlijke goal, buitenkantje voet. Doet me denken aan de tijden dat ik nog voetbalde.
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maakt niet uit iedereen heeft zo zijn zondes
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.quote:
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor. Maar het feit dat ik niet op voetbal zit/heb gezeten, betekent niet dat ik niet kan voetballen.
FOK! zaalvoetbalteampje toch?
ok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik heb dr 5 jaar op gezeten en ik kan dr niks van ik kon gewoon een bal wegtrappen koppen en trappen
Eigen jeugd dit dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |