Wat heeft dat eigenlijk met t artikel te makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op Fifa 14![]()
Walcott als spitsquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat heeft dat eigenlijk met t artikel te maken
ja.quote:
Er zit iemand in H2H die sneller is dan Walcott. Hij is nu nog 64-ratedquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten op Fifa 14![]()
Unitedquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
Die nieuwe cup gewonnen door 2 goals in de 90e min
Speel je wel eens H2H? Keertje potje doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zit iemand in H2H die sneller is dan Walcott. Hij is nu nog 64-rated
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
Fin arsenal kit del bosque en een herstel als shiny troep
had een gratis pack, want won dat nieuwe toernooi en dat kreeg ikquote:
Nee, ik keek alleen naar de ratings van spelers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel je wel eens H2H? Keertje potje doen?
Wat had je dan verwacht dat je ging krijgen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had een gratis pack, want won dat nieuwe toernooi en dat kreeg ik
NIF Thiago Silvaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat je ging krijgen?
Wellicht iemand die hem op LM gebruikte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Dan denk je dat dit een hele goede deal is maar hij is niet eens 4k waard als LB ipv LWB (geen idee waarom hij LWB 4-4-2 is maar goed)
Ik dacht dat je geen 9 chem kan krijgen als je een LWB op LM zet. In mijn non-rare team hebben Willems en van Rhijn op de console 9 chem maar op de web app 7.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht iemand die hem op LM gebruikte.
Kan ook niet, maar door die glitch met 9 chem op de console zijn er wel veel mensen die dat denken/dachten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen 9 chem kan krijgen als je een LWB op LM zet. In mijn non-rare team hebben Willems en van Rhijn op de console 9 chem maar op de web app 7.
22222222222
Benfica is wel echt zoveel beter..4-0 zou een betere afspiegeling zijn van de verhoudingen tot nu toe.quote:
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwakquote:
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workratesquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viel hier ook tegen, maar heb er pas een paar potjes mee gespeeld..
0-1 Basel
Hij is vorige week stukgegaanquote:
Ik vind het tering slechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe vind je IF Alan? Bij mij staat hij zelden in de spits, altijd stuk terug. En hij is best wel zwak
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik vind het tering slechtik ga hem vannacht proberen te verkopen, hopelijk met 20k winst
Heb je al nieuwe velgen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
Bij mij staat elyou ernaast, die is echt 10 klasse beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik ook maar een paar. SIF Hosiner heeft ook Med/Med workrates
Loopt ie op benzine eigenlijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mustangnog steeds elke dag plezier van dat ding
noobquote:
Nah, zijn ook de orginele mustang velgen...laat ze er voorlopig onder zittenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er net achter dat mijn broertje van djeetje heeft gewonnen op een toernooiik ben trots op hem
![]()
http://wefut.nl/squad/375quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geef eens wat namen van goeie silver spitsen
Wat is dit voor quer post?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
IK HEB STIEKEM IETS GEDAAN DUS IK KAN NIET STILSTAAN
coke gesnoven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Heb je een gozer gepijpt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry, ik had even een uitbarstieng.quote:
Poedersuiker.quote:
Ik mag van mijn moeder niet met kinderen met een bontjas praten.quote:
sssttt... we zijn aan het raden wat Lingren. gedaan heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Hosiner en IF Alan zijn dezelfde type spits
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sssttt... we zijn aan het raden wat Lingren. gedaan heeft
Welke bontjas?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, ik had even een uitbarstieng.
[..]
Poedersuiker.
[..]
Ik mag van mijn moeder niet met kinderen met een bontjas praten.
Hetzelfde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Hosiner en IF Alan zijn het(de?)zelfde type spits
Dacht dat jij zo'n skiller was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1112
Ziet er wel leuk uit.
Of met Castaignos kan ik ook doen
Mwa valt wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1112
Ziet er wel leuk uit.
Of met Castaignos kan ik ook doen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
Iemand hier die coins verkoopt voor de xbox?
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh hij heeft het al verteld. Sorry. Zelfde type spits ja?
Ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
ik ook, ING.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Santello het volgende:
Dit kan niet hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1113
Keeper vind ik wel
Alleen balans
Matavzquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
emnes castaignos hasselbaink welke van de drie moet ik kiezen voor een ST positie 4321?
Castaignosquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
emnes castaignos hasselbaink welke van de drie moet ik kiezen voor een ST positie 4321?
Lucquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Doosopwielen het volgende:
Geen twijfel mogelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |