PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762![]()
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, iemand heeft dat laatst uitgezocht (en ook gepost op EA forum). Toen is het aangepast naar striker. En bij de volgende draft was hij ineens weer RW.
Cech CB?quote:
en Torres GK, die houdt de ballen als vanzelfsprekend uit het doel.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Torres GK, die houdt de ballen als vanzelfsprekend uit het doel.
ja ik had binnen een paar dagen 1,2m coins verkochtquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verkopen van coins gaat ineens wel goed de afgelopen 2 weken
iedereen wil coins hebben voor de TOTS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verkopen van coins gaat ineens wel goed de afgelopen 2 weken
Die is er nog niet. Wel een hdrip. Kwaliteit is wel prima though. Als je daarop zoekt bij de torrentboer dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand nog die link naar een werkende dvdrip van 21 and over?
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er nog niet. Wel een hdrip. Kwaliteit is wel prima though. Als je daarop zoekt bij de torrentboer dan komt het wel goed.
Nee johquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritant
Fucking lelijk.quote:
Ik ben weer begonnen met FUT dus ik ben er weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij besloot maar weer eens te posten
Mooie schaatsen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met FUT dus ik ben er weer
Copa'squote:
gewoon kijken op movie2k.to.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat wel met zon cam? Want dat vind ik irritant
Nee, echt niet. HDrip is gewoon prima kwaliteit. Redelijk gelijkwaardig aan dvdrip.quote:
Die vind ik wel echt baas. Ik koop altijd alleen zaalschoenen of turfschoenen, dus weet niet of ik ze ga kopen...quote:
In de jaren 90 waren die kleuren erg hip idd. Vraag even of ze dezelfde prijs hanteren als toen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
het zijn dezelfde als uit 1998 opnieuw uitgebracht
Deze hadden ze bijna allemaal op het wk van 1998 (oude beelden wel eens gezien) onder andere de Ronaldoquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die vind ik wel echt baas. Ik koop altijd alleen zaalschoenen of turfschoenen, dus weet niet of ik ze ga kopen...
haha probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga eindexamen oefeningen doen sukkel
ja klopt, en die gaan nog wel wat meer waard worden dan waarvoor je ze nu kan kopen. Gewoon proberen ook nog ergens een handtekeningetje te scoren van een door nike gesponsorde speler.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze hadden ze bijna allemaal op het wk van 1998 (oude beelden wel eens gezien) onder andere de Ronaldo
ZET DAN OOK EENS EEN PUNT ACHTER JE ZIN.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. HDrip is gewoon prima kwaliteit. Redelijk gelijkwaardig aan dvdrip.
ik ga ze zeker bestellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja klopt, en die gaan nog wel wat meer waard worden dan waarvoor je ze nu kan kopen. Gewoon proberen ook nog ergens een handtekeningetje te scoren van een door nike gesponsorde speler.
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZET DAN OOK EENS EEN PUNT ACHTER JE ZIN.
Sowieso ben je altijd een troll want er staat geen punt achter je username. Alleen Lindgren. heeft het begrepenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.
Je hebt geluk dat je de komma's niet ook er achter hoeft te plaatsen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door DS2 moet ik echt overal een punt achter zetten tegenwoordig. Wat een werk.
echt wel kekke patta's ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga ze zeker bestellen
krijg ook nog voetbalschoenen van iemand uit mijn team die hij 1x heeft gedragen ofzo
http://www.soccerbible.co(...)-1998-Mercurial.aspx
Ik wil dat ook wel gaan doen hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat je de komma's niet ook er achter hoeft te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |