abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125975480
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
flowerbox: 4 mei
Cholula: 4 mei
Ggirl: 7 mei
Mrs.Peel: 8 mei
Zandsculptuur: 15 mei
Risu: 17 mei
gm87: 20 mei

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Cairrean:
Chanty (09-2011)
Cholula (10-2012)
DJMomo (MA 01-2013)
Dyre (12-2012)
Gewoonmezelf87 ( 03-2013)
Ggirl (03-2013)
Ikina (04-2013)
Lelie81
Mrs.Peel: (01-2013)
Naena (08-2012)
Poppejans
Razztwizzle (11-2012)
Risu (04-2013)
Zandsculptuur (02-2013)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

Laatste post:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Dyre het volgende:
Nee, mijn vriend heeft me gisteravond en vanochtend heel fijn gesteund (hij is zelfs maandverband voor me gaan halen, dat heb ik al sinds de brugklas niet meer in huis :+), maar ik heb hem vanochtend gewoon naar zijn werk laten gaan. Voor dit vond ik het niet zo nodig dat hij erbij was. Straks met de echo vind ik het wél heel erg fijn als hij er dan bij is.

ik zie dat ik de laatste post aan het maken ben, ik ben benieuwd of ik weet hoe ik een nieuwe in een reeks start. Heb even geduld aub :P
Dat ging makkelijker dan verwacht :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 02-05-2013 20:37:02 ]
pi_125975515
Heel goed! *O*
En verder veel sterkte :*
pi_125975535
Jaaa, gelukt *O*!

Willen de nieuwe dames misschien ook in het lijstje in de OP?
pi_125975570
Ik ben al bezig met NOD's opzoeken en aanpassen enzo, ben nog niet zo snel :@
pi_125975582
Volgens mij waren er geen nieuwe nods? ;)
pi_125975593
Jawel hoor, Risu en flowerbox tot nu toe ;)
pi_125975611
En voor GM 20 mei
pi_125975735
Zo de nieuwe NOD's en nieuwe users staan als het goed is nu allemaal in het lijste. Gil maar even als ik je over het hoofd heb gezien.

En in dit topic gaan we kindjes maken, en veel ook :)
pi_125975769
Ik maak ze liever in bed dan in dit topic ;).
pi_125975798
Topic open op mobiel/ tablet en gaan :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:22:31 #11
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125975811
Volgens mij wilde Zomerzon er graag uit. Die had behoorlijk wat relatiemoeilijkheden en had nergens meer zekerheid over :*.
pi_125975873
Oei, dat is naar. Ik heb haar uit het lijstje gehaald.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:24:16 #13
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125977974
Jij nog een extra knuffel Dyre. Volgens mij had ik die nog niet gegeven.
pi_125980636
Bedankt Skip! Lieve meiden lopen hier rond O+

Wat ik wel ineens heel erg vervelend vind is al die zwangerschapsadvertenties die ineens overal opduiken :{ (ik heb natuurlijk de afgelopen week flink zitten Googelen op vanalles en nog wat en dat wordt allemaal leuk onthouden }:| )
pi_125980748
Even je cookies wissen Dyre
pi_125980837
Ja, dat is wel een goeie :)
pi_125982141
haat aan cookies inderdaad. zelfs ikke krijg af en toe nog eens positiemode ofzo te zien. zo stom...

bedenk me opeens dat het skippy mantra voor mij niet gewerkt heeft deze maand. Fuk. Maar ik ga gewoon een bosjesmanbaby knutselen. Hoe cool! en bevallen op valentijnsdag, en dan noem ik mijn zoon Valentijn. Gewoon, omdat ik het kan. Puh.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125982638
Stiekem vind ik dat best leuk, Momo :@ ;)
pi_125983444
fuk heej, voor die valentijnsbaby (of Valentijn baby zo je wil) moet ik freakin echt bijna 2 volle weken overtijd gaan (13 dagen precies). Hel hel. :@ ik roep nog eens wat.... :|W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125986024
:o Nu is het voor het echie; ik sta in de OP 8-)

Ik ken iemand die ook op 14 februari is bevallen en haar zoon Valentijn noemde.
Helaas doodgeboren dus doe maar niet DJMomo :'( .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_125986545
Mijn jongste is verwekt op Valentijnsdag :D O+
pi_125987150
Ach wat een naar verhaal flowerbox! Zou t overigens nooit serieus als eerste (roep)naam overwegen.

Slechte brug, niet opzettelijk.
Dyre, hoest bij jou?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:28:59 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_125987163
Ik ken een valentijn valentijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_125988010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef DJMomo het volgende:
Dyre, hoest bij jou?
Mwa, ik probeer mijn gedachten een beetje te verzetten vandaag. Is wel lastig hoor: de hele afgelopen week heb ik echt nergens anders aan kunnen denken dan aan die positieve testen. Ik stond ermee op en ging ermee naar bed O+ Bizar hoe snel je op die roze wolk zit.
Nu is het een beetje hetzelfde, maar dan andersom. Het is onmogelijk om niet met mijn gedachten af te dwalen en die krampen helpen ook niet mee :{

Maar in de loop der tijd zal dat steeds minder worden natuurlijk (hoop ik). Maandag weer werken en alles oppakken. Daarna weer denken over een nieuwe poging.

Fijn dat je ernaar vraagt :)
pi_125988420
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ken een valentijn valentijn
Kom jij uit omgeving Helmond toevallig? :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:07:55 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_125988677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Dyre het volgende:

[..]

Kom jij uit omgeving Helmond toevallig? :P
:Y :D

Nu Ben Ik nieuwsgierig :+
pi_125988776
Heb je wel al een echo gehad dan dyre?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125988804
Wat grappig :D

Mijn vriend heeft vroeger in Helmond op school gezeten en vaak als we het over jongensnamen hebben komt het Valentijn Valentijn-verhaal naar boven :D Hij zat een klas hoger of lager dan hem, kan hij zich niet meer herinneren zegt 'ie.
(ik heb die jongeman zelf dus nooit gekend, maar de legende leeft voort haha)
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:13:37 #29
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_125988857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Wat grappig :D

Mijn vriend heeft vroeger in Helmond op school gezeten en vaak als we het over jongensnamen hebben komt het Valentijn Valentijn-verhaal naar boven :D Hij zat een klas hoger of lager dan hem, kan hij zich niet meer herinneren zegt 'ie.
(ik heb die jongeman zelf dus nooit gekend, maar de legende leeft voort haha)
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend ken :+
pi_125988881
Nee DJMomo, ik krijg over 2 weken een echo.

De VK denkt naar aanleiding van mijn verhaal dat mijn lichaam alles nu netjes op aan het ruimen is (omdat het zakje/vliesje dat ik verloren ben intact was en ik verder geen klontjes of brokjes had excuus voor degenen die net aan het avondeten willen beginnen), dus ze wil mijn baarmoeder daar even de tijd voor geven en over 2 weken kijken of alles schoon een hersteld is.
Maar als ik voor die tijd klachten krijg of het bloeden houdt niet op, dan kan ik toch eerder terecht voor een echo.
pi_125988954
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend ken :+
De Knip inderdaad :D

Ik denk niet dat hij het op prijs stelt als ik zijn naam hier noem, en we gaan lichtjes offtopic hier, dus ik DM je even ;)
pi_125990866
Gelukkig dat je lichaam in ieder geval zelf ook doorheeft hoe het dit moet oplossen Dyre. Dan heb je misschien straks wel binnen no time weer een normale cyclus.

En ik sta trouwens niet in het 2e lijstje. Dat is wanneer je bent begonnen toch? Dat zou in mijn geval dus april 2013 zijn. Wel goed in het eerste lijstje top ^O^
vanavond manlief eventjes verleiden. volgens mij komt mijn eisprong eraan. weet niet precies wanneer, want ik ben weer gestopt met tempen. Ik vond het er allemaal wel mooi uitzien vorige keer.
pi_125990955
Ah dat had ik even gemist dyre. Jammer dat t dan ook echt niet zo mocht zijn :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125991291
Ik heb je erbij gezet Risu, veel plezier vanavond ;)

Ja inderdaad heel erg jammer dat het niet zo mocht zijn, het was zo gewenst O+
Maar wel fijn dat mijn lichaam het netjes zelf op aan het lossen is, ik probeer er de positieve dingen uit te halen, zoals je dan hoort te zeggen :)
pi_125994292
Dyre, wat knap dat je nu al het positieve kunt zien in je ervaring met je zwangerschap en miskraam. prettig als je er zo in kunt staan, maar bedenk wel dat het niet erg is als het je wel dwarszit of pijn doet.

Je mag mij trouwens uit het onderste lijstje halen (mijn MvM-test was net positief en morgen heb ik de eerste echo...ook al durf ik nog niet op goed nieuws te rekenen/hopen).
pi_125994725
Oh spannend kursor! Succes morgen.

En idd bewonderenswaardig dyre. Mijzelf lukt dat helaas nog steeds niet. Vraag me inmiddels zelfs af of ik niet hulp moet zoeken, zo verdrietig als ik soms nog ben.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125994745
Ik heb je eruit gehaald Kursor. Wat spannend, morgen de eerste echo! Ik duim uiteraard voor goed nieuws en ik hoop zo voor je dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat, dat heb je nu wel verdiend :)

ik kom nu misschien wel heel positief over wat betreft mijn miskraam, maar dat is voornamelijk mijn verstand die het typt hoor. Diep vanbinnen baal ik zo erg, ik was er zó klaar voor en gelukkig mee. Het was in het begin nog zo onwerkelijk allemaal en net nu het werkelijk begon te worden en ik op de roze wolk zat mocht het niet zo zijn. Het voelt heel oneerlijk, hoewel ik het de andere meiden hier ook écht gun.
pi_125995051
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:40 schreef DJMomo het volgende:
Oh spannend kursor! Succes morgen.

En idd bewonderenswaardig dyre. Mijzelf lukt dat helaas nog steeds niet. Vraag me inmiddels zelfs af of ik niet hulp moet zoeken, zo verdrietig als ik soms nog ben.
je mag echt verdrietig zijn. Het lijkt al lang geleden, maar het is toch nog heel vers. Als je wilt kan ik wel opzoeken welk boek ik heb (gelezen).
pi_125995250
DJMomo, heb je (naast de lieve meiden hier) thuis ook genoeg mensen om erover te praten nog? Hoe staat je vriend/man er nu in?
Ik kan me voorstellen dat het lastig is wanneer de ander er al overheen is, terwijl je er zelf nog vaak verdrietig over bent. Je hebt toch je eigen tijd nodig om het te kunnen verwerken :*

Kursor, naar dat boek ben ik ook wel nieuwsgierig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 02-05-2013 21:04:06 ]
pi_125996353
Ik zal je morgen of van het weekend wel even een PM sturen Dyre (en Momo ook als ze daar behoefte aan heeft).

Als jullie met de miskraam zitten schroom niet om in het desbetreffende topic te posten. Ik heb er erg veel aangehad om daar m'n verhaal kwijt te kunnen, een heel jaar lang.
pi_125999060
Jullie hebben gelijk, het is nog maar drie maanden geleden, haske recent eiglijk nog. Zal de rest wel in het andere topic gooien, laten we hier proberen een positieve(er) vibe vast te houden. Boek titel mag wel, ik zeg niet dat ik er direct wat mee doe.

Lief jullie!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126005751
Dikke knuff voor jullie dames :*

Ik was gofterdikke vanmorgen emotioneel incontinent zeg! De vermoeidheid kicks in! En hard ook...

Ik mocht vanmorgen met mn beste vriendin mee naar de echo, en daar heb ik "kennis" gemaakt met de tweeling O+
Toen moest ik al huilen,

En thuis was t meer loeien.. Ik wihihil ooohoooook! Mja met de bruiloft over 10 dagen en de vermoeidheid erbij is het in de slaapkamer echt zo spetterend als im een mortuarium :@
S. 2014
J. 2016
pi_126006592
GM, lukt het nog om een paar nachten goed te slapen de komende week?

Dyre :*. Heel herkenbaar wat je schrijft.
Momo ook :*. Drie maanden lijkt lang en kort tegelijk he?
pi_126011602
Ik hoop t zand, mja er gaat nog zoveel un mn hoofd om...
S. 2014
J. 2016
pi_126011921
GM87, dikke knuffel voor jou!
Als iemand mij nu meevraagt naar een echo zou ik waarschijnlijk niet eens durven gaan :@ Ik snap jouw 'dat wil ik ook!'-gevoel zo goed.
Wijze woorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ze zijn goedbedoeld: probeer je lekker op je bruiloft te concentreren, het wordt een prachtige dag voor jullie allebei O+ En als het er dan in de tussentijd toevallig toch van komt in het mortuarium de slaapkamer, dan is dat mooi meegenomen ;)

Kursor, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Hier draaien de duimen voor je :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:47:03 #46
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_126022411
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn jongste is verwekt op Valentijnsdag :D O+
Lief!
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_126023437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Dyre het volgende:
GM87, dikke knuffel voor jou!
Als iemand mij nu meevraagt naar een echo zou ik waarschijnlijk niet eens durven gaan :@ Ik snap jouw 'dat wil ik ook!'-gevoel zo goed.
Wijze woorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ze zijn goedbedoeld: probeer je lekker op je bruiloft te concentreren, het wordt een prachtige dag voor jullie allebei O+ En als het er dan in de tussentijd toevallig toch van komt in het mortuarium de slaapkamer, dan is dat mooi meegenomen ;)

Kursor, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Hier draaien de duimen voor je :)
Ik ga mij nu ook gewoon op de bruiloft focussen hoor, ik snap heel goed dat jij nu een echo zou overslaan, mja mn beste vriendin en ik word peettante van de meisjes dus dit was heel bijzonder!
S. 2014
J. 2016
pi_126027455
Wat bijzonder zeg, ik ben nog nooit bij een (buik) echo geweest. :)
Wel een keer een echo gehad van mijn eigen pols, daar was toen iets mee. Dat vond ik zo erg, dat mijn eerste echo gewoon eentje van mijn pols was. Heb daar bijna staan janken.
Uiteindelijk zagen ze er ook nog eens niets op. :{

Ik heb overigens ook nog nooit een baby in een buik gevoeld bij iemand. Ik heb enorm veel kansen gehad (stuk of 10 achternichtjes en 2 collega's) maar ik heb me steeds afzijdig gehouden. Nu is het straks extra bijzonder als ik het zelf voel. Want dan is het meteen mijn eigen kindje. O+
Helaas wel al een gigantisch aantal poepluiers verschoont, daar verheug ik me nog niet zo op. Maar ach, het is niet het ergste.
pi_126028034
Ik werkte op een kdv dus kots, snot en spuitluiers! I'm ready!! :+
S. 2014
J. 2016
pi_126029510
Poepluiers, kots en snot wordt allemaal nieuw voor me (jippie!), maar echo's heb ik toevallig i.v.m. mijn opleiding wel vaker gedaan, heb regelmatig medestudenten ge-echoed (dit schrijf je vast anders :?), maar die waren nooit zwanger en dan is het toch iets anders :+

We hebben 1 keer een zwangerschaps-echo-avond gehad, dat vond ik toen wel leuk, maar niks spannends. Daar snap ik nu niets meer van, hoe bijzonder is het om iemands buik te scannen en daar gewoon tussen alle organen een kindje te zien :D

(ik werk op dit moment in een ander medisch vlak, doe nu dus helemaal niets meer met echografie en vraag me af of ik het nog wel zou kunnen?)

en daar gaat weer een stukje anonimiteit :P
pi_126032055
Lijkt mij wel een onwijs leuke baan! Echoscopiste?!
S. 2014
J. 2016
pi_126033868
--weer weg.

Edit: Ik haal dit strakjes wel weer weg, bij nader inzien is het iets teveel info voor eventueel bekenden hier :@ (vragen mogen altijd via PM)

Ben je van baan gewisseld of werk je momenteel niet meer?
Werkervaring op een kdv lijkt me héél erg handig voor je eigen kleintjes straks :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Dyre op 03-05-2013 21:05:34 ]
pi_126039036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Dyre het volgende:
--weer weg.

Edit: Ik haal dit strakjes wel weer weg, bij nader inzien is het iets teveel info voor eventueel bekenden hier :@ (vragen mogen altijd via PM)

Ben je van baan gewisseld of werk je momenteel niet meer?
Werkervaring op een kdv lijkt me héél erg handig voor je eigen kleintjes straks :D
Ik heb gemist wat daar stond :@

Ik ben al vanaf mn 13e met kinderen bezig, oppassen, vakantieweken, ki derfeestjes en dus op mn werk, en qua verzorging krijg je inderdaad heel veel mee maar ik geloof ook dat het bij je eigen kind toch weer heel anders is...

Ik ben 1.5 jaar geleden met een burnout thuis komen te zitten.... Niet enkel door werk hoor, er gebeurde gewoon heeel veel, nu nog steeds medicatie, daar zit ikook de rest van mn leven aan vast dus nu wel zwangerschapsveilige meds...
Maar vroeger was ik enorm stres bestendig en tegenwoordig niet meer... en dat is heel lastig!
Maar geheel offtopic...
S. 2014
J. 2016
pi_126040454
Oh, dat is best heftig zeg. Heb je nu thuis met de medicatie weer een 'normaal' leven/ritme op kunnen pakken?

Ik PM je even wat daar net stond ;)

Iets meer ontopic: ik heb hier een mandje staan met 3 positieve zwangerschapstesten erin. Ik heb ze bewaard, nog niet echt met een specifieke reden, maar vooral om nog eens naar die mooie strepen te kijken de afgelopen week. Maar sinds de miskraam weet ik niet zo goed wat ik ermee zal doen. Het voelt hard om ze zomaar in de vuilnisemmer te gooien, maarja...wat moet ik er eigenlijk nog mee nu? Lastig dit.
pi_126041586
@GM87, heb je afbouwen wel al geprobeerd? Ik zou volgens de psychiater ook altijd medicijnen nodig hebben, maar ben toch al een aantal jaar succesvol gestopt. Echt goed voor de baby is het nu ook weer niet... Ik wilde het zelf iig geprobeerd hebben.

@Dyre, ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en heb alles wat met die zwangerschap te maken had, in een klein wit, kartonnen koffertje gedaan. Maar ik had ook best wat papieren etc. ook omdat het zo'n lange nasleep heeft gehad.

De positieve testen van vorige maand heb ik trouwens wel weggegooid, maar daar was ik ook nog niet echt blij mee toen het alweer voorbij was ;).
pi_126043650
:* Mooi, van dat witte koffertje.
pi_126044836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef zandsculptuur het volgende:
@GM87, heb je afbouwen wel al geprobeerd? Ik zou volgens de psychiater ook altijd medicijnen nodig hebben, maar ben toch al een aantal jaar succesvol gestopt. Echt goed voor de baby is het nu ook weer niet... Ik wilde het zelf iig geprobeerd hebben.

@Dyre, ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en heb alles wat met die zwangerschap te maken had, in een klein wit, kartonnen koffertje gedaan. Maar ik had ook best wat papieren etc. ook omdat het zo'n lange nasleep heeft gehad.

De positieve testen van vorige maand heb ik trouwens wel weggegooid, maar daar was ik ook nog niet echt blij mee toen het alweer voorbij was ;).
Ja hoor, ik heb het geprobeerd, want ik wilde geen medicatie blijven slikken en moest er toch vanaf....

1 lange lijdensweg, en niet opgeven he, gewoon doorgaan, tot ik voor de zoveelste keer in de paniek schoot, continue hartkloppingen had en mij gewoon verre van happy voelde..

Toen ben ik op de mama-poli terecht gekomen, en zijn we van hot naar her geslingerd wb medicatie, en nu dus aan de fluoxetine, veilig tijdens zwangerschap, mits onder medische controle, bevallen in het zh, en geen borstvoeding.. Niet allemaal even tof maar een kindje heeft veel meer aan een moeder die stabiel is met medicatie dan wanneer ik perse zonder pillen wil maar niet functioneer.
S. 2014
J. 2016
pi_126049717
Wat een mooi idee van dat witte koffertje.

Wat klink je alsof je alles goed doordacht hebt en bekeken, gm87

Geen idee hoe ik mobiel een foto moet plaatsen maar ik geloof dat ik een topic door mag schuiven B-)

[ Bericht 2% gewijzigd door flowerbox op 04-05-2013 07:53:29 ]
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:30:13 #59
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_126049723
Jaaa, gefeliciteerd FB!

*O* *O* *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_126049727
Ik ben eigenlijk nog een beetje verbaasd. En ook benieuwd naar cholula.
pi_126049741
Flowerbox gefeliciteerd!
pi_126049870
Gefeliciteerd! *O* super gaaf!

Ik had niks, een controlestreep en dat was het. Stom lichaam! }:|
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:21:59 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049875
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:24 schreef flowerbox het volgende:
Wat een mooi idee van dat witte koffertje.

Wat klink je alsof je alles goed doordacht hebt en bekeken, gm87

Geen idee hoe ik mobiel een foto moet plaatsen maar ik geloof dat ik een topic door mag schuiven B-)
Gefeliciteerd! *O*
pi_126049913
Gefeliciteerd Flowerbox!! *O*
E.
pi_126050069
Flowerbox!!! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_126050073
Gefeliciteerd flowerbox, wat goed! *O*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:58:42 #67
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126050083
Gefeliciteerd Flowerbox!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:04:14 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126050116
Gefeliciteerd blowverbod! *O* *G*
pi_126050144
Snel gefixt flowerbox! Feli!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126050146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:04 schreef GotC het volgende:
Wie! :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126050162
Gefeliciteerd Flowerbox *O* *O*
pi_126050179
quote:
_O-
S. 2014
J. 2016
pi_126050207
quote:
_O-
pi_126050296
Gefeliciteerd flowerbox! *O*

En cholula, wat jammer! Had je er een goed gevoel over?
pi_126051048
Gefeliciteerd, flowerbox. *O*
pi_126051076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 09:08 schreef DJMomo het volgende:
Snel gefixt flowerbox! Feli!
Ja hè? Ik was nogal van huh?!

Gotc, ik beloof dat niet zal blowen :-D
pi_126051102
Nu lijkt Het trouwens net of ik snel me even kwam melden in dit topic maar dacht echt dat het deze ronde nog niet raak was.
pi_126051126
Cholula, wat jammer :-(
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:07:00 #79
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126051570
quote:
_O-

Gefeliciteerd Flowerbox!
pi_126051780
Flowerbox gefeliciteerd!! *O*

Cholula, wat jammer :*
pi_126052128
Oh dikke knuf voor cholula nog!

Dyre, ik heb alles weggemieterd qua testen echo's en wat niet meer. Zie daar geen waarde in, wil er nooit meer naar kijken. Er was immers toch niets te zien. :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126053445
DJMomo ;(

Ik denk dat ik een foto ga maken van de testen en ze daarna ook weg ga gooien. Aan de fysieke testen heb ik niets meer, maar de herinnering eraan wil ik toch wel graag bewaren.
Het idee van het witte koffertje vond ik trouwens ook heel mooi.
pi_126054568
Ik sta in de OP waaahhh, maakt het nog echter! Ik doe nog niet aan een NOD omdat deze maand niet mag, dus ik heb de tijd om af te wachten hoe lang mijn cyclus is.

Ik zie positieve testen langskomen, gefeliciteerd! En ook minder leuke berichten en lastige keuzes... sterkte en succes. Ik merk dat mijn lichaam anders is, dan voorheen. Of dit nu komt doordat ik de pil niet meer gebruik of doordat ik 6x per dag antibiotica slik... geen idee. Hopelijk is het mijn cyclus die op gang komt. De dufheid en het gevoel een draaierige goudvis in een te kleine vissenkom te zijn, wijt ik heel graag aan de AB. Dan weet ik tenminste ook dat het volgende week over is.

Ik heb trouwens ook een vraagje. Slikken jullie iets nu je zwanger wilt worden, en zo ja: wat dan? Alleen foliumzuur, visolie of ook andere vitamines? Google geeft mij verschillende resultaten. Ik ben niet van het onnodige slikken, maar wil wel graag slikken wat nodig is.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:44:53 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_126056662
* Chanty kijkt ook weer eens om de hoek

Allereerst welkom aan alle newbies :D
Flowerbox welkom, gefeliciteerd en doei tegelijk :+

Dyre wat ontzettend kut dat het mis is gegaan ;( Knuf en hoop dat je snel weer een nieuwe poging kunt wagen :* Ik heb mijn zwangerschapstesten bewaard trouwens, het voelt een beetje als een talisman en het herinnert me eraan dat ik zwanger was en dat het dus vast nog een keer gaat lukken...

GM87 succes met de laatste daagjes voor je bruiloft :D

Kursor hoe is je echo geweest?

Ikina: Ik slik vitamine B-complex. Daar zit ook meteen foliumzuur en en slik ook vitamine D. Ik begreep van mijn acupuncturiste dat het puur slikken van foliumzuur geen zin heeft als je te weinig vitamine B in je hebt, dan wordt het niet goed opgenomen in je lichaam of zo. En ik had dus te weinig vitamine B daarom dat ik dus vitamine B-complex neem (gewoon etos merk).

Nou ik heb hier inmiddels vier echo's gehad om mijn cyclus te monitoren. De eerste 3 echo's zagen er goed uit. Het baarmoederslijmvlies werd dikker en er groeide een eitje (eerst rechts, toen sloeg het om naar links). Uiteindelijk was er een eitje van 13 mm en de verwachting was dat het door zou groeien en ik dan dit weekend mijn eisprong zou hebben. Vrijdag nog een echo gehad maar toen bleek dat het eitje juist weer iets gekrompen was. Dat was wel even een flinke domper. Dinsdag weer terug om te kijken hoe de situatie is, maar zit nu op cylcusdag 20 en het lijkt erop dat er niks gaat doorzetten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_126058384
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Dyre het volgende:
DJMomo ;(

Ik denk dat ik een foto ga maken van de testen en ze daarna ook weg ga gooien. Aan de fysieke testen heb ik niets meer, maar de herinnering eraan wil ik toch wel graag bewaren.
Het idee van het witte koffertje vond ik trouwens ook heel mooi.
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik ben niet zo'n sentimenteel bewaarderig iemand. En als bewijs dat ik t kan en t vast nog wel eens lukt, heb ik sjakie al. *)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126060411
Chanty, wat jammer dat die 4e echo een kleiner eitje liet zien. Vooral na die hoopvolle eerste 3 echo's.
Kan het zijn dat dit kleinere eitje wel alsnog springt?
(ik heb eigenlijk geen idee hoe groot een eitje ongeveer is bij de eisprong en of de 13mm nog veel te klein is?)

Wel heel erg fijn dat jullie het proces nu stapje voor stapje kunnen volgen. Misschien gaat de ontwikkeling van het eitje iedere maand wel bij dezelfde stap mis? Als je dat zo specifiek kunt volgen kan je ook gerichter bijsturen met hormonen/medicatie denk ik?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:25:50 #87
52229 Chanty
pi_126061223
Eisprong is bij ongeveer 20mm dus als deze niet alsnog gaat groeien gaat er ook niks springen. Maar goed monitoren gaat iig duidelijkheid geven over hoe verder. Ik had alleen gehoopt nu ik plotseling zwanger was en de onderzoeksresultaten ook niets raars lieten zien dat mijn lichaam vanaf nu gewoon zou werken. Maar misschien heb ik gewoon een hele lange cyclus, misschien was t ene ei toeval, wie zal t zeggen?
pi_126075299
Bedankt voor jullie felicitaties! Ik vind het nog allemaal een beetje onwerkelijk dus schuif nog even niet op. Volgende week nog maar eens een test doen. Raar, dat je je na twee zwangerschappen nog zo onzeker kunt voelen, hè?
pi_126076063
Flowerbox gefeliciteerd *O*

cholula balen :*

Chanty wat balen dat het zo hoopvol begon en er nu toch niet iets heeft doorgezet. Ik hoop gewoon dat je mij nadoet en er toch stiekem een eisprong heeft plaats gevonden :*
pi_126076953
Gefeliciteerd flowerbox! Wat leuk!!! *O*
pi_126085498
Chanty wat vervelend dat je lichaam de boel zo voor de gek houdt. Hopelijk dinsdag (toch?) weer beter nieuws :*
Ondertussen zit ik op dag 48 en is er nog steeds geen bloed. Langste cyclus tot nog Ik denk dat ik wel ongesteld ga worden binnenkort want ik heb met de tranen im mijn ogen naar een youtubefilmpje van de shadowdancers gekeken.
Ik heb trouwens ook dromen waar ik van wakker word met blozende wangetjes, dat is wel nieuw.
pi_126092785
Cholula, ik zou over een paar dagen toch nog een keer een test doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Dit klinkt mij bekend in de oren. Wat voor gevoel heb je er zelf bij?
  zondag 5 mei 2013 @ 17:32:44 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126097365
quote:
_O- Ik lees het nu pas! Stomme telefoon! _O-

Ik bedoelde natuurlijk flowerbox :D
pi_126097655
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:

[..]

_O-
E.
pi_126099078
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is ;)
pi_126119329
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
Cholula, ik zou over een paar dagen toch nog een keer een test doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Dit klinkt mij bekend in de oren. Wat voor gevoel heb je er zelf bij?
Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.

gm87 of Risu één van jullie gaat deze week trouwen toch? Heel veel plezier alvast!

Hoe gaat met jou Dyre?
pi_126119562
Risu is deze week de bruid! Ik vandaag over precies 1 week!

En vandaag mn eisprong dus tussen alle afspraken door moet ik O+ ook nog verleiden :P
S. 2014
J. 2016
pi_126121295
Succes gewoonmezelf! ;)
Moeten jullie nog veel regelen?
pi_126121567
Nee hoor alles is eigenlijk al geregeld.. Deze week de laatste dingen, cd op t stadhuis brengen, haar verven, gezichtsbeh. Nagels laten doen..
S. 2014
J. 2016
pi_126131748
Hoi dames!

Ikina, ik slik normaal altijd al een gewone multivitamine, nu doe ik Daar foliumzuur bij. Meer niet eigenlijk.

Chanty, Ik vind een ei van 20mm zo groot klinken. Ik dacht dat die dingen veel kleiner waren. Maar ja, wat weet ik er nou van.

Cholula, ik zou als ik jou was ook weer gewoon gaan testen donderdag (als je dat volhoud) want het duurt zo lang. Ik zou gek worden van onzekerheid. En ja, ik ga trouwen vrijdag, zal wel een mooie dag worden denk ik. Ondanks de regen die voorspeld is. (die is maandag weer weg hoor gm 87) ;)

ik denk dat ik deze week een beetje afwezig ben. Zal nog wel af en toe checken hoe het hier gaat, maar reageren doe ik misschien niet echt.
Heb vanmorgen toch stiekem nog even getempt en hij was weer hoog, dus eisprong denk ik geweest. Weet niet precies want ik hou het niet echt bij. Hopelijk hebben we er goed gebruik van gemaakt want ik verwachtte het pas vandaag of morgen. Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje O-)
pi_126132009
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje O-)
Wat heeft dat met elkaar te maken dan :?
pi_126132173
Alleen seks met eisprong? :?
pi_126133575
Mijn lief is multivitamines gaan halen omdat ie ergens gelezen had dat dit goed voor zn zaad is... Ik hou echt vd vent *;
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 mei 2013 @ 16:44:50 #104
52229 Chanty
pi_126134275
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Hoi dames!

Ikina, ik slik normaal altijd al een gewone multivitamine, nu doe ik Daar foliumzuur bij. Meer niet eigenlijk.

Chanty, Ik vind een ei van 20mm zo groot klinken. Ik dacht dat die dingen veel kleiner waren. Maar ja, wat weet ik er nou van.

Cholula, ik zou als ik jou was ook weer gewoon gaan testen donderdag (als je dat volhoud) want het duurt zo lang. Ik zou gek worden van onzekerheid. En ja, ik ga trouwen vrijdag, zal wel een mooie dag worden denk ik. Ondanks de regen die voorspeld is. (die is maandag weer weg hoor gm 87) ;)

ik denk dat ik deze week een beetje afwezig ben. Zal nog wel af en toe checken hoe het hier gaat, maar reageren doe ik misschien niet echt.
Heb vanmorgen toch stiekem nog even getempt en hij was weer hoog, dus eisprong denk ik geweest. Weet niet precies want ik hou het niet echt bij. Hopelijk hebben we er goed gebruik van gemaakt want ik verwachtte het pas vandaag of morgen. Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje O-)
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
pi_126136692
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen seks met eisprong? :?
Nee, maar hij is met een werkdag in combi met veel zon (zoals vandaag) vaak te moe en dan laat ik het meestal zitten. Komt door zijn oogoperatie eind vorig jaar. Daar heeft ie dan nog last van. Maar misschien is ie alsnog wel te moe, dan maakt die eisprong ook niet meer uit, dan heb ik gewoon pech.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
Oh op die manier. Het leek me ook wat onwaarschijnlijk idd. Nou ja, weer wat geleerd :)
pi_126139793
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef Cholula het volgende:

Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.
Wat knap als je zo lang kan wachten Cholula! Het is toch een vervelende onzekerheid waar je in zit. Ik hoop dat je menstruatie wegblijft en je donderdag 2 mooie streepjes hebt. Je hebt wel een killing-lange cyclus inmiddels zeg.
quote:
Hoe gaat met jou Dyre?
Hier wel goed :)
Vandaag voor het eerst weer naar het werk geweest sinds de miskraam. Even bijgepraat met het afdelingshoofd en dat luchtte wel op. Er zijn nu maar een handjevol mensen die het weten en dat vind ik wel prima zo. Misschien dat ik het de rest ooit vertel als ik opnieuw zwanger ben.

Ik heb wel heel raar gedroomd over de miskraam vannacht. Dat ik het vruchtzakje op moest eten :{ en ik zag dat ik een jongetje zou hebben gekregen :{ Te bizar voor woorden (en ik verzin het allemaal zelf ook nog eens, waarom?!), maar dit is eigenlijk 1 van de vele bizarre dromen die ik vrij regelmatig heb, blijkbaar mijn manier van verwerken? Het nog vreemder maken dan het is, en dan valt het in het echt wel mee?

GM87, duik lekker tussen de lakens met je lief vandaag :D Wat grappig dat hij vitamines is gaan halen voor zijn zaad. Stiekem zijn die mannen er ook veel mee bezig ;)
pi_126141616
Raar hoe je in je slaap dingen verwerkt. Soms komen er bij mij dromen langs die ik bij bewust zijn nooit zou kunnen verzinnen.

Dit is mijn langste cyclus tot nog toe (49 dagen). Gelukkig ben ik overdag redelijk druk op het werk. Ik betrap mezelf wel iedere keer dat ik op de wc zit en denk 'oh jippie nog steeds niks.' Ik heb geen klachten en ik verwacht nog steeds ergens deze dagen ongesteld te worden.
En ik zou heel graag willen testen, maar ik heb mijn lief beloofd te wachten tot we dat samen kunnen doen.
pi_126141930
Spannend hoor, Cholula! Knap dat je zo lang kunt wachten.

Ik vind al dat gewacht altijd maar stom, en je gaat van alles voelen... Vorige maand heb ik elke dag mijn "kwaaltjes" genoteerd, maar met hoe die cyclus afliep, weet ik eigenlijk niet goed wat ik er aan heb :'). Ik noteer nu maar weer alles. Mijn buik is pijnlijk, ik heb steekjes in mijn onderbuik en gevoelige tepels. Maar ja, wat zegt dat... (of niet)?!

Nog even geduld dus... Pfff.

Dyre :*.
pi_126142409
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
pi_126143088
Ondanks dat de kans heel klein is deze ronde heb ik vanochtend, 2 dagen voor mijn NOD, getest: negatiever dan negatief. Mja, op naar de volgende ronde dus, hoewel, eerst ongesteld worden.

Cholula, wat vervelend zo'n lange cyclus. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, linksom of rechtsom.

Risu en GM: veel plezier ^)
pi_126143112
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Cholula het volgende:
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
Dat is ook wel zo ja :Y
pi_126153554
Cholula, wat kan jij lang wachten zeg. Knap hoor!

Risu en gm87 bijna trouwen. Veel plezier alvast!
pi_126154785
Als ik kijk naar de lengte van mijn cyclus dan denk ik die paar dagen wachten kunnen er ook wel bij. Daarnaast geloof ik niet echt dat ik zwanger zou kunnen zijn. Het is een rare maand geweest, met een nieuwe werkplek en alleen maar hartjes in het weekend in mijn womanlog. Ik wacht gewoon met mijn engelengeduld af. ( en als ik dan morgen of overmorgen ongesteld word, ben ik echt wel even verdrietig)

Mrs.Peel wat een teleurstelling. Maar wat niet is kan nog komen toch? :*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:12:26 #114
52229 Chanty
pi_126167236
Geen verandering meer tov de laatste echo ;( Lichaam lijkt nu stil te liggen. De kans dat er nog een eisprong komt wordt nu wel klein. We blijven wel doormonitoren om te zien wat er verder nog gebeurt.
pi_126170767
vandaag mijn NOD, waar ik voor het gemak al 2 dagen bijgeteld had tov de vorige maanden.
Zondag op vakantie, en als er voor die tijd nog geen menstruatieverschijnselen zijn gaat er een testje mee! :)
pi_126178966
Hier eerste ovu test gedaan. Dag tien. Vaag streepje.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126195425
Dyre, wat knap dat jij alweer even naar je werk bent geweest.

spannend, ggirl!

Djmomo, wat betekend dat vage streepje ook al weer? Je ei komt er aan?

Ik ben een beetje van de verbazing bij gekomen. Hoe graag we het ook wilden was het toch onverwacht of zo. Vaag hoor. Nou ja het begint nu te landen en ik word steeds blijer :-)
pi_126196293
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
pi_126205765
^^ wat Martine zegt
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126205985
Ik kom maar op t wachtbankje zitten tot ik weer ongesteld wordt...
Deze maand niet gelukt, door de drukte voor t trouwen heb ik O+ amper gezien dus dan wordt het lastig!
S. 2014
J. 2016
pi_126213854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef martine1984 het volgende:
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.

Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag :').

Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna O+.
pi_126215222
Ja sensitest dipstikkies.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:27:26 #123
52229 Chanty
pi_126219317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.

Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag :').

Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna O+.
Dat ligt niet aan de testen maar meer aan je lichaam ;) Ik heb altijd een licht streepje bv, maar een donker streepje blijft vooralsnog uit en dat klopt ook met de resultaten van mijn echo's. Ruim een jaar geleden had ik altijd een positieve ovutest maar geen eisprong :') maar dat was weer een andere situatie :P

Ik las zelfs dat ook mannen LH-hormoon in hun lichaam hebben en ook zij dus een licht streepje kunnen piesen.
pi_126219426
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen :).
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:32:41 #125
52229 Chanty
pi_126219530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen :).
Hmmm mja dan zijn die andere misschien minder gevoelig idd. Ik heb tot nu toe iig met elk met een lichte streep gehad. Maar mijn lichaam is misschien sowieso niet echt goed om aan te spiegelen :')
pi_126221762
Ik had met die ovulatietesten van sensitest ook altijd een licht 2e streepje, pas voor de eisprong werd het 2e streepje echt donker.
pi_126223533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik had met die ovulatietesten van sensitest ook altijd een licht 2e streepje, pas voor de eisprong werd het 2e streepje echt donker.
Had ik ook! Rond mijn eisprong was het 2e streepje echt duidelijk donkerder dan de eerste. Dat lichte streepje stond er mijn hele cyclus :Y
E.
pi_126233350
Oh het verschilt dus wel per merk bij die ovulatietesten.

Wat slim om wat leuks te gaan doen op die beladen dag, zandsculptuur. Heerlijk de wellnes in.

Eindelijk ben ik even niet mobiel maar op de laptop. Dus hierbij nog de foto van mijn test van afgelopen zaterdag. :)
pi_126234997
Flowerbox, daar kan niemand omheen, mooie streep!!! *O* Dringt het al een beetje bij jullie door? :D

Cholula, hoe is het? Nog geen ongesteldheid? Wat maak je het spannend!!

quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ondanks dat de kans heel klein is deze ronde heb ik vanochtend, 2 dagen voor mijn NOD, getest: negatiever dan negatief. Mja, op naar de volgende ronde dus, hoewel, eerst ongesteld worden.
En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijk ;)

Chanty, tegenvaller :(
Ik duim voor je dat dit gewoon een off-maandje is en dat het volgende maand beter wordt. Je bent hoe dan ook een keer zwanger geworden, dus ergens is een keer iets goed gegaan :D Dat kan geen eenmalige actie zijn geweest.
Hoe lang blijven ze jouw cyclus monitoren?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
Knuff voor jou zand!

Gisteren was mijn verjaardag. (ook maf he, dan) Hoewel ik het eigenlijk heel erg anders had gepland (met alcoholvrije drank op mijn feestje en een baby in mijn buik), hebben we toch een hele fijne dag gehad. Vriendje is heel erg lief geweest en heeft me lekker verwend O+

Volgende week woensdag de echo. Duurt stiekem best lang. Ik wil het eigenlijk gewoon een plekje geven en doorgaan, maar ik merk dat het wachten op de echo (en dus het groene licht voor de volgende ronde) dat nog wat tegenhoudt.
pi_126237596
Dyre, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn dat je vriend zo lief voor je was.

Dat zijn mooie strepen flowerbox!

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Dyre het volgende:

[..]

En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijk ;)

Nog niet ongesteld! En ik voel van alles wat bij een naderende menstruatie kan passen maar ook bij een vroege zwangerschap: vol gevoel in mijn buik met rommelende darmen, pijn in mijn lies bij aanspannen bekkenbodem. En daarbij misselijk na Chocomel (had ik bij zwangerschap van zoon) en een beetje een raar verhaal maar bij drukken op mijn linker borst een beetje vocht/melk?!? Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, doe ik een test. Ik vind de spanning best wel lastig: met mijn verstand probeer ik niet te veel hoop te hebben, maar mijn fantasie gaat dan weer met me op de loop en denk ik al aan wanneer en hoe we het de familie gaan vertellen :X
pi_126237633
Ja, het is nu na een kleine week echt geland. Morgenochtend misschien nog 1 keer testen maar nog steeds niet ongesteld worden dus verwacht weer zo'n mooi 2e streepje.

Volgende week dus de echo voor jou. Is toch heel begrijpelijk dat je tot die tijd in je hoofd niet echt groen licht hebt voor een volgende ronde. Knap hoor hoe je er mee omgaat.
pi_126251294
Negatief helaas. Ik ga nu maar nederig afwachten tot mijn menstruatie. Bah, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden |:(
  donderdag 9 mei 2013 @ 06:57:32 #133
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126251345
Hè bah peel, wat rot!
pi_126251358
mrs peel :*

en flowerbox, mooie streep :Y
pi_126251541
Peel :*
S. 2014
J. 2016
pi_126251838
Ruk Peel :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126252671
Bedankt voor jullie reacties. Ben er best wel verdrietig van, maar ik wil me eigenlijk helemaal niet laten kennen zo. Het is pas de vierde ronde, dus ik moet gewoon geduld hebben. Vandaag ga ik lekker genieten van mijn vrije dag samen met m'n twee mannen! O+
pi_126259115
Jammer Peel!
Ik ben ook ongesteld geworden, had ik al verwacht en de teleurstelling valt mee. Ik ga mezelf de komende maanden storten op de voorbereidingen van ons huwelijk. En dus meld ik me hier af. Als ik me hier weer meld over tien maanden dan zitten jullie allemaal in z&g of het babytopic, afgesproken?
pi_126260253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Cholula het volgende:
Jammer Peel!
Ik ben ook ongesteld geworden, had ik al verwacht en de teleurstelling valt mee. Ik ga mezelf de komende maanden storten op de voorbereidingen van ons huwelijk. En dus meld ik me hier af. Als ik me hier weer meld over tien maanden dan zitten jullie allemaal in z&g of het babytopic, afgesproken?
Afgesproken!

Veel plezier met de voorbereidingen, wanneer trouwen jullie? En het lijkt mij jammer dat je nu niet door kunt gaan met jullie kinderwens, dus succes ook daarmee!
pi_126263993
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Conclusie: Mislukt!

Kop op Mrs. Peel.. komt allemaal goed!
pi_126265315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Herkenbaar. Lastig he ;).
pi_126268187
Risu, Heel veel plezier morgen! Geniet van je trouwdag!

Ikwiloohoook! :P
S. 2014
J. 2016
pi_126294941
Risu fijne dag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126295058
Fijne dag gewenst Risu *O*
pi_126295069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:

Kop op Mrs. Peel.. komt allemaal goed!
Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?
pi_126296284
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:00 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?
Omdat ik simpelweg geen test in huis heb!

Met de aanstaande vakantie (we vertrekken morgennacht) is het er eigenlijk een beetje bij in geschoten om er eentje te gaan halen!
En er moet nog zoveel... De vloer word opgepakt en opnieuw gelegd als wij op vakantie zijn, dus alle kasten moeten leeg, de tassen moeten nog gepakt, de honden nog naar hun oppas.. en Hubby en ik moeten allebei nog werken vandaag en morgen!

Maar de nieuwsgierigheid gaat het wel winnen hoor. Tot 18.30 werken vanavond en dan rij ik eerst in 't dorp maar langs de kruidvat!
pi_126296765
Aaah, spannend :P
Ben je wel vaker overtijd of is je cyclus heel regelmatig?
pi_126298515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:27 schreef zandsculptuur het volgende:
Aaah, spannend :P
Ben je wel vaker overtijd of is je cyclus heel regelmatig?
Normaliter een heel regelmatige cyclus.. denk ik ;)
Begin maart gestopt met de pil, begin april net zo regelmatig als normaal mijn menstruatie gehad en nu blijft hij uit..
pi_126299389
En geen last van kwaaltjes? O-)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:20:45 #151
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126300109
*O* *O* *O* *O*

Week of 6-7 geleden kreeg de dame een miskraam (in d'r 6e week, na 1,5 jaar 'proberen'). Amper bloedingen of pijn bij de miskraam. Ze is nog niet eens ongesteld geworden, en (zonder te 'mikken') nu alweer zwanger!

Hopelijk was het niet te snel.. we gaan ervan uit dat het lichaam zelf bepaalt of het weer kan. Het advies is een maandje te wachten, dat is dus mislukt.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:22:38 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126300172
Gefeliciteerd oksel en komt vaker voor dat vrouwen na een miskraam direct zwanger zijn weer. Ik duim voor een goede afloop :*
pi_126300454
:D Oksel *O*
Toevallig dacht ik vanmorgen nog aan je, en hier ben je met goed nieuws *O*
Gefeliciteerd!: *
pi_126300775
Oksel wat fijn, gefeliciteerd *O* *O*
pi_126300924
Oksel, wat fijn!! Gefeliciteerd! Na mijn eerste miskraam kreeg ik wel het advies 1 maand af te wachten, om duidelijkheid in de cyclus te krijgen en die miskraam kwam ook pas bij 15 weken op gang. Bij miskraam nummer 2 mochten we er meteen voor en ook de eerstvolgende maand meteen zwanger. En zie mijn onderschrift ;)
E.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:49:53 #156
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126301121
... :) :) :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:50:05 #157
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126301130
Spannend :)
pi_126301134
He wat goed Oksel! Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:50:31 #159
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:50:46 #160
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126301153
Danku, danku.. :)

Was wel echt onverwacht, zo snel weer.. :) :) Besef 't nu nog minder dan vorige keer trouwens :)
pi_126312238
Wat super oksel *O* *G*

Iemand hier bekend met innestelingspijn?? :@
S. 2014
J. 2016
pi_126312292
Gefeliciteerd Oksel! *O* *O* *O*

Wat wil je weten over innestelingspijn? :)
pi_126312486
Gefeliciteerd, Oksel! *O*
pi_126313521
Wat je dan voelt... Ik heb kramp rechts, midden onderbuik en in mn rug, en ook n beetje in mn bovenbeen.
Vanmiddag ineens onwijze steek in mn zij..
4 mei seks
6 mei eisprong
Cyclus 25 dagen..
I
S. 2014
J. 2016
pi_126313617
Klopt wel precies met(gemiddelde) tijd die een eitje aflegt om in te gaan nestelen :Y

Het voelt voor iedereen anders maar meest omschreven pijnen is als menstruatiepijn :Y
pi_126313708
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt wel precies met(gemiddelde) tijd die een eitje aflegt om in te gaan nestelen :Y

Het voelt voor iedereen anders maar meest omschreven pijnen is als menstruatiepijn :Y
Ik kan het op dit moment het best omschrijven als een combinatie van menstruatiekramp en eisprong pijn...
S. 2014
J. 2016
pi_126313920
Dat klink goed! *O* spannend :D
pi_126315172
En dat terwijl wij deze ronde weinig kansen hebben gehad ivm voorbereidingen... Naja ik ga maar op het wachtbankje zitten met thee..
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:57:18 #169
58560 Oksel
Gezellig.
pi_126324277
Ik zou dat zware gedicht ook uit je sig halen, wellicht helpt dat.
pi_126326355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dat zware gedicht ook uit je sig halen, wellicht helpt dat.
:?

Ik weet wat er staat maar wat heeft dat met mn klachten te maken....
S. 2014
J. 2016
pi_126340001
Peel, wat jammer -O- Ben je inmiddels wel al ongesteld geworden? Anders er over een paar dagen nog eens een testje aan wagen misschien?

Risu, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad!! Over een maand of 10 hoop ik toch wel in Z&G te zitten... (het babytopic mag ook :D )

Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie :o (hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel :D)

Oksel, gefeliciteerd!! *O* Wat fijn, zo snel na de miskraam. Ik hoop stiekem dat het bij mij ook zo snel mag gaan :@

Gewoonmezelf87, wat houd je het spannend :D

(ik denk zelf dat het gedichtje voor gm87 een hele andere betekenis heeft dan Oksel wellicht denkt. Dat je twijfelt of je misschien wel zwanger bent heeft niks te maken met twijfelen en verliezen zoals het in het gedichtje staat. Maar dat is puur de conclusie die ikzelf eruit haal)
pi_126346062
Oooh nee joh het hele gedichtje heeft niks met mn kinderwens te maken hoor...
Is meer dat wanneer je door twijfel dingen laat, je vaak dingen mist dus ervaringen verliest..
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:19:47 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_126346537
Oksel, gefeliciteerd! Nu duimen dat het goed blijft gaan, spannend!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_126346827
quote:
Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie :o (hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel :D)

Ik ook ;) Gisterenavond wel nog snel bij het Kruidvat naar binnen gerend, maar nog geen tijd gehad om te testen!
Hij ligt bovenop in de weekendtas, dus als het morgen nog niet zo ver is dan ga ik toch echt testen hoor. Hubby is ondertussen ook stiknieuwsgierig,en dan is het niet bevordelijk als je samen werkt! :)
pi_126357819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef Dyre het volgende:
Peel, wat jammer -O- Ben je inmiddels wel al ongesteld geworden? Anders er over een paar dagen nog eens een testje aan wagen misschien?
Nog niet ongesteld, en ik durf niet meer te testen. Ik wacht gewoon echt op mijn menstruatie nu. Ik vermoed zelf dat ik overtijd ben vanwege het andere ritme dat je hebt tijdens de vakantie.

quote:
+1, Ggirl, succes met testen straks. Ik hoop voor jullie op een mooi resultaat!

quote:
Oksel, gefeliciteerd!
Nog gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is, jullie eerste wachtperiode was ook wel erg lang.

(met dank aan Dyre voor de mega-samenvattingspost) :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 11-05-2013 20:25:24 ]
pi_126360574
Hallo dames,

zou ik mee mogen kletsen? Vanaf deze maand probeer ik zwanger te worden en het lijkt me leuk om met andere in afwachting te zijn tot de NOD's en het 2e streepje natuurlijk :) .

Ik lees net dat er iemand net zwanger is, gefeliciteerd oksel!
♥ J & S
pi_126361132
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef klaprooss het volgende:
Hallo dames,

zou ik mee mogen kletsen? Vanaf deze maand probeer ik zwanger te worden en het lijkt me leuk om met andere in afwachting te zijn tot de NOD's en het 2e streepje natuurlijk :) .

Ik lees net dat er iemand net zwanger is, gefeliciteerd oksel!
Welkom! Wat spannend dat jullie voor een kindje gaan! Is het jullie eerste kind?
pi_126362309
Dank je mrs peel, dit is inderdaad ons eerste kindje. Erg spannend allemaal!

Ik zal morgen even alles een beetje terug lezen, dan leer ik jullie ook een beetje kennen.
♥ J & S
pi_126362322
Klaproos welkom!!
Met anderen samen kletsen en op het wachtbankje zitten is inderdaad gezelliger dan in je eentje :D
pi_126362445
Haha ja dat denk ik ook, de mannen zijn vaak ook wat minder 'betrokken' of misschien beter gezegd er minder mee bezig.
Fijn om dan bij jullie alles kwijt te kunnen :).

Zit nu toevallig in mijn vruchtbare dagen, hoe doen jullie het in deze periode. Om de dag seks of anders?
♥ J & S
pi_126363771
Klaprooss welkom :)

In de vruchtbare dagen is t hier idd om de dag, maar soms ook gewoon iedere dag... :@

Dames ik heb taart voor op t wachtbankje...

En verder denk ik mij pas dinsdag weer te melden.. Als getrouwde vrouw :D
Tot die tijd ga ik naar mn jurk staren en nog wat voorbereidingen doen!
S. 2014
J. 2016
pi_126367320
Dan wens ik je alvast heel veel plezier op je trouwdag gm87! Geniet ervan, met iedereen, maar vooral met je aanstaande man ^)
pi_126370125
Zo weer eens op de computer en dat reageert toch wat makkelijker.

Ten eerste: heel veel plezier GM87!

Wij hebben na ons trouwen een jaar geleden heel vaak de vraag gekregen of het nu enorm anders was. Vanaf nu ga ik standaard antwoorden met: Ja! Heel anders! Ik kan nergens meer binnenkomen, of melden dat ik me niet zo lekker voel zonder dat mensen meteen naar mijn buik kijken of beginnen te verwachten dat ik zwanger ben.

En dat terwijl we komende ronde pas een poging gaan wagen... Antibiotica is klaar maar ik bleek allergisch, dus ik ben heel sexy bedolven onder de rode vlekken. Dus nu anti allergie medicatie waarbij je ook niet zwanger mag zijn. Gelukkig is dit allemaal klaar voor mijn ongesteldheid de 20e en daarna aan de gang. Ik heb het vermoeden dat er iets op mijn voorhoofd staat, ik kan nergens komen of ze beginnen over kinderen en baby's! Ze moesten eens weten.

Verder een hoop mensen op het wachtbankje zie ik, blijft altijd spannend. En Oksel met 2 streepjes, gefeliciteerd!

Welkom klaproos, hier ook ons eerste kindje en dus onze eerste ronde. Hopelijk hoeven we hier niet te lang te blijven rondhangen.

En knuffels voor iedereen die ik vergeten ben.
pi_126370724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ikina het volgende:
Ik kan nergens meer binnenkomen, of melden dat ik me niet zo lekker voel zonder dat mensen meteen naar mijn buik kijken of beginnen te verwachten dat ik zwanger ben.
Oh, hier heb ik ook echt een hekel aan (en dan zijn wij niet eens getrouwd).
Op feestjes drink ik graag wel eens een wijntje ofzo, maar soms heb ik liever zin in thee of gewoon cola, nou dan krijg ik ook wel eens een verwachtingsvolle blik. 'Nee, ik heb gewoon geen zín in alcohol vanavond' }:|

Laatst een antibioticakuur gekregen voor een blaasontsteking. Dé smoes natuurlijk als je zwanger bent en geen alcohol mag :N

(mijn schoonmoeder heeft 1 keer aan me gevraagd of ik zwanger was. Ze had al de hele avond zo'n gevoel en dacht dat ze het aan me kon zien. Dat was járen terug. Toen waren we er nog niet eens over uit of we uberhaupt wel kinderen wilden }:| )
pi_126371074
Het scheelt dat ik vrijwel geen alcohol drink, dus daar ga ik het niet mee weggeven. Ik had mijn antibiotica constant bij me, bij zo'n blik kon ik het zo laten zien. Stelletje roddelende mensen heb je ook.

Ik probeer wat dingetjes te haken >> toen ik begon met haken wist ik dat er wat aan kwam!
Ik voel me niet zo lekker, beetje misselijk dus ik hoef niks >> knipoog en verwachtingsvolle blik
"Nieuwe" 2ehands station >> nou de ruimte heb je! (oke, was wel een beetje rekening mee gehouden)
Draag een tuniekje of iets anders ruimers >> staar staar met verwachtingsvolle blik

Verder nog aan opmerkingen:
- Hoeveel slaapkamers hebben jullie? 3. Ow dat kan best!
- Ik zat te denken, die vijver die we hebben in de tuin, die kunnen we best dichtgooien, dan maken we er een zandbak van! (Oma to be, verwacht dat wij de eerste zullen zijn..)
- Zorg wel goed voor jezelf he! Doe maar lekker rustig aan!
- Zeg, proberen jullie al? Dan kunnen jullie mijn kerel overhalen dat baby's heel leuk zijn!

En zo kan ik nog wel even doorgaan....
pi_126372587
Dit blijft zo en als je zwanger bent gaan ze vissen naar de naam, het geslacht, de kleur van de babykamer, en dan komen er bakerpraatjes.. Waarbij de 1 zegt ik zie het al echt een jongetje *O* O+ en de ander blij roept; ik zie het ik zie het!!! het is een meisje :') 8)7 Want dat komt dan door je pukkels, de vorm van je buik, hoe vettig je haar is, omdat je kiest voor zoet eten of juist voor zout _O- etc. :D Dat soort mensen zullen dat soort dingen blijven doen -O-
pi_126373297
Oh jeetje. Krijg er nu al zin in, pffff. Ik moet me er maar bij neerleggen. Sommige mensen blijven bezig inderdaad. Hopelijk vallen ze vooral elkaar ermee lastig, is voor mij het probleem opgelost! En anders maar een loterij beginnen met het geslacht, de naam en de datum ofzo. Bezigheidstherapie voor omstanders :-)
pi_126375741
Voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam.. Jammer! Maar Hubs en ik gaan lekker een weekje vakantie vieren! Nog 954 km tot bestemming!

Klaproos welkom!
pi_126376187
Jammer ggirl :{ Toch nog een fijne vakantie gewenst!
pi_126377007
Jammer, ggirl. Je lichaam kan rare dingen doen he...
Hier vanmorgen ook een negatieve test. Het is nog was vroeg om te testen (3 dagen voor nod), maar ik denk dat deze ronde niet gelukt is.
Volgende maand beter...

Gm, fijne dag morgen!
pi_126377630
Bummer ggirl en zand. -O-

Hier een moederdagkindje gemaakt :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 12 mei 2013 @ 10:59:30 #192
52229 Chanty
pi_126378068
Oksel gefeliciteerd!

Zand en ggirl ontzettend balen. Hoop dat je te vroeg was zand en ggirl fijne vakantie :)

Klaproos welkom en sucsex!

Gm87 een hele fijne trouwdag en risu nog gefeliciteerd met jouw trouwdag *O*

Ik had gisteren de zoveelste echo en tot mijn grote verbazing had ik ineens een ei van 14mm rechts. Volgens de assistente is die een point of no return gepasseerd dus ik ben erg benieuwd! Morgen weer een echo.
pi_126378373
Een moederdagei voor momo!! *O*

Dank jullie dames!! Foto's volgen zsm ( als jullie dat leuk vinden)

Hier vanmorgen een onwijze steek in mn baarmoederstreek... T blijft ff spannend met een NOD op de 20e
S. 2014
J. 2016
pi_126419359
Veel plezier vandaag GM!

Hier overigens nog steeds blanco ovu's. we konijnen maar vrolijk verder. :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126419405
Gm87, heel veel plezier vandaag op jullie dag! ^)

Bedankt voor alle felicitaties dames, het was een superdag.
Klaprooss welkom bij de club!
Jammer van de negatieve testen die langs zijn gekomen van mrs.peel, ggirl en zand.
En een ei voor chanty *O*
pi_126419624
Zit je in de kappersstoel toch ff kotsmisselijk te wezen.... Gelukkig ging t na een cracker weer veel beter!!

En nu ga me verder klaar maken om trouw te beloven aan de liefde van mn leven en papa van mn kinderen O+
S. 2014
J. 2016
pi_126419765
GM, veel plezier vandaag! ^)
pi_126419860
Risu getrouwd *O* ga je nog op huwelijksreis?

Hier spotting en kramp vanmorgen, dus ga er vanuit dat deze ronde klaar is. Morgen naar de gyn voor een afrondend gesprek (hoop ik) en daarna stop ik met temperaturen. Lijkt me fijn om er niet elke dag mee bezig te hoeven zijn ;).
pi_126419869
Chanty, go ei *O*
  maandag 13 mei 2013 @ 09:39:19 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126419963
GM alvast gefeliciteerd met je bruiloft!! Hoop dat het een fijne dag is ( benieuwd naar je jurk etc!) en of ik gelijk ga krijgen en je zwanger trouwt!
pi_126420011
Nog 7 dagen tot mn NOD evenstar! Maar of mn lijf houd me giga voor de gek of we trouwen idd met z'n 3en *;
S. 2014
J. 2016
pi_126420993
Gm87 lekker genieten meid, en wat spannend dat je NOD zo dichtbij is.. Heel veel plezier!

wat jammer voor de de dames waarbij het deze maand niet gelukt is.. Succes met deze nieuwe maand!
♥ J & S
pi_126439569
Pffff, even klagen hoor. Dag 39, nog niet ongesteld, geen klachten van naderende menstruatie én gisteren op moederdag een negatieve test :(

Niemandsland is stom.
pi_126440019
Misschien toch mijn eerste post in dit topic voor een vraag. Tweede ronde en ik had geen idee wanneer m'n eisprong was, maar op dag 24 kreeg ik gevoelige borsten en dat bleef maar aanhouden tot ik vandaag op dag 33 ongesteld ben geworden en ik voel ze nog steeds.

Ik heb nooit eerder zo lang last van mijn borsten gehad, kan dat iets te maken hebben met de foliumzuur? Overigens al een jaar pilvrij, dus ik ben denk ik wel ontpilt ;)
pi_126440138
Ik had alleen door de tepelkloof pijnlijke tieten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126443443
Geen idee, ik slik al een tijdje foliumzuur, en ben ook al een tijdje pilvrij, maar ik heb echt nergens last van.

Alleen van menstruatiekrampen en net op de wc tekenen van beginnende ongesteldheid. Dat zou wel heel vroeg zijn, vandaag pas de 22e dag. Verder voel ik helemaal niks en mijn temp was vanmorgen nog 36,8 (ik was nieuwsgierig)
Afwachten dan maar.
pi_126451733
Ze zijn op zich ook niet erg pijnlijk, meer gevoelig als ik bijvoorbeeld de trap afloop of op mijn buik lig. Ze voelen ook iets meer gezwollen en steviger.

Ik ga het gewoon ff in de gaten houden de komende tijd en als het niet weg gaat misschien toch een telefoontje naar de huisarts plegen...

En misschien dat ik ook af en toe mee kom posten, maar ik wil er ook weer niet al teveel mee bezig zijn omdat ik mezelf dan echt gek ga maken met elk pijntje en krampje :s)

Veel succes iedereen iig ^O^
pi_126458151
quote:
13s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Pffff, even klagen hoor. Dag 39, nog niet ongesteld, geen klachten van naderende menstruatie én gisteren op moederdag een negatieve test :(

Niemandsland is stom.
:* hoop dat je snel duidelijkheid hebt, limbo is inderdaad stom!

@Dot, ik slik al heel lang foliumzuur en heb niet het idee dat ik me daar anders door voel. Heel toevallig heb ik deze ronde ook gevoelige borsten/tepels, maar volgens mij niet van de foliumzuur ;).

@Risu: spannend! Wat is normaal je temperatuur voor/na je ei?
pi_126465200
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Dot. het volgende:
Ze zijn op zich ook niet erg pijnlijk, meer gevoelig als ik bijvoorbeeld de trap afloop of op mijn buik lig. Ze voelen ook iets meer gezwollen en steviger.
Dat was precies waar ik last van had, toen ik gestopt was met de pil. Niet echt pijn, maar gewoon gevoelig. Ik heb daar last van gehad tot ik weer aan de pil ging, dus heb ik het altijd toegeschreven aan 'dat hoort nou eenmaal bij mij'. Dus je bent zeker niet de enige.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_126465293
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:* hoop dat je snel duidelijkheid hebt, limbo is inderdaad stom!

@Dot, ik slik al heel lang foliumzuur en heb niet het idee dat ik me daar anders door voel. Heel toevallig heb ik deze ronde ook gevoelige borsten/tepels, maar volgens mij niet van de foliumzuur ;).

@Risu: spannend! Wat is normaal je temperatuur voor/na je ei?
Dat dacht ik ook idd :) hopelijk is het bij jou wel raak! Ik werd vanochtend wakker en toen was het weg, dus misschien was het een innesteling die niet is gelukt ofzo...

Volgende ronde maar weer :)

@Nanuke, ik heb het nog nooit eerder gehad en ik ben al een jaar van de pil af.
pi_126465639
Dag dames,

ik wil hier weer eens voorzichtig mee gaan proberen te posten. Mijn man liet de keus bij mij wanneer we voor een 2e kindje wilden gaan, maar nu mijn dochter 1 is en we rond een verschil van 2 jaar proberen uit te komen is mijn gevoel er nu goed bij. Daarbij heb ik weer een nieuw babytje gezien en dan denk je meteen "Wil ik ook!"

Mijn cyclus is lang, dus ik heb nog even om aan het idee te wennen :)

Succes voor de wachtenden!
pi_126466022
Welkom theeleuter! Leuk, een tweede erbij.

Mijn temp vanmorgen nog 36,7 (ja nou blijf ik nieuwsgierig) normaal rond de 36,4 ongeveer. Bloeden heeft niet doorgezet vannacht en de krampen zijn ook weg. Ik wacht vandaag even af. Misschien gooi ik er morgen wel een testje tegenaan. Spannend hoor.
pi_126467598
Theeleuter welkom!

Risu, spannend! Hier hetzelfde, het bloeden heeft niet doorgezet en mijn temperatuur is weer omhoog gegaan vanmorgen naar 36.9. Ik heb wel nog wat buikpijn, dus het kan nog alle kanten op.

De gyn was tevreden vanmorgen en op de echo zag alles er prima uit, dus ik hoef daar voorlopig niet meer terug te komen :).
pi_126478989
:W dames! Getrouwde vrouw meldt zich :P

Voor de liefhebbers :

Over iets minder dan een week weten we of we hier écht met z'n 2en staan of stiekem met z'n 3en :D
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:19:04 #215
52229 Chanty
pi_126479203
Leuk O+ Mooie jurk :D
pi_126480401
Gefeliciteerd GM!
pi_126485154
Wauw, mooie jurk. Gefeliciteerd! *O*
pi_126485282
Gefeliciteerd! O+ O+ En leuke jurk ook!
pi_126486240
Thanks ladies O+
S. 2014
J. 2016
pi_126486934
Gefeliciteerd, en wat zien jullie er mooi uit!
pi_126487182
Gefeliciteerd gewoonmezelf87, wat zien jullie er leuk uit!!
Mooie jurk heb je, dat 'bloemenrandje'is echt heel erg leuk ^)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:03:43 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126489537
Mooie jurk!!
pi_126490570
Gefeliciteerd GM!! *O*
  dinsdag 14 mei 2013 @ 19:33:30 #224
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126491081
gefeliciteerd GM En wat een vreselijk mooie jurk O+
pi_126491799
Gaaf GM!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126493294
GM, gefeliciteerd! Ik duim voor een gevalletje trio-trouwen. :D En die jurk, gaaf hoor! Ik trouw eind december, en heb jouw jurk (of iig iets wat erop lijkt) ook aangepast. Uiteindelijk toch gezwicht voor een andere, maar hij staat je echt prachtig. Mooi koppel hoor. O+

/weer terug in lurkmodus
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_126495465
Gefeliciteerd GM, en mooie jurk ook! Spannend hoor!
♥ J & S
pi_126499449
Wauw.. GM! Mooie bruid, mooie jurk! Hier een heerlijke vakantie.. En Hubs raakt er maar niet over uitgepraat dat we 'toch maar samen wat moeten kopen als we getrouwd zijn' uhh oké.. We wonen nu samen in mijn koopappartement, en trouwen dat hoefde eerder 'niet zo nodig'. Wat zeggen jullie dames, zonnesteek?!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:39:52 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_126509074
gefeliciteerd GM, jullie zagen er beiden prachtig uit! Leuk gecombineerd met zwarte blompies <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_126509538
Wauw, GM wat zie je er prachtig uit! Wat een leuke man heb je. Ik duim voor je NOD.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:47:39 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126509804
Gefeliciteerd GM! Jullie zagen er prachtig uit! Zou wel heel speciaal zijn als jullie stiekem te z'n drietjes zouden zijn O+
pi_126509988
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat een ladybird <3 Ook mijn favoriete serie tot ik mijn jurk tegen kwam. Maar nog steeds een prachtige serie. Gefeliciteerd :)

Nog een nieuwe meeschrijver zag ik en spannende temperaturen..

Ik wacht nog rustig op bloed, nog een klein weekje als het goed is.. En dan kunnen we eindelijk een poging wagen..
pi_126515451
klopt Ikina, is idd een ladybird O+

en bedankt allemaal!! :*
S. 2014
J. 2016
pi_126519780
Strakjes de echo.... Ik hoop dat alles goed is en we door kunnen gaan met een nieuwe ronde, stiekem vind ik het wel een beetje spannend.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:02:03 #235
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_126520010
Gefeliciteerd GM, echt een mooi prinsessenbruidje! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:50 #236
52229 Chanty
pi_126521712
Spannend Dyre, hopelijk goed nieuws dat je weer doorkunt :)

Oh en nog een welkom aan de nieuwe meeschrijvers :D

Ik had met mijn laatste controle een paar dagen geleden een ei van 17mm gemiddeld en vanochtend een (volgens mij) positieve ovutest *O* Maar mijn nod mag gezet worden op 3 juni. Dan zijn we 2 jaar getrouwd, dat lijkt me een mooie datum om te testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
pi_126523412
Fijn chanty het zou inderdaad een mooie datum zijn voor een positieve test. Ik duim voor je.
pi_126523794
Go chant! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126525225
Oh fijn chanty, positieve ovutest *O*
Het zou wel een hele mooie symbolische dag zijn om positief te testen! Ik ga duimen voor je!
pi_126525251
GM, wat een mooie jurk en een gaaf pak van je man!! Gefeliciteerd!

Chanty, ik duim!!
Home is where the O+ is...
pi_126526157
Chanty *O* wat een mooi cadeautje zou dat zijn O+

Gm, gefeliciteerd!
pi_126526181
Wat leuk Chanty! Ik heb ook getest toen wij 2 jaar getrouwd waren.
Flauwe was wel dat die test toen nog negatief was, week later testte ik wel positief.

Succes!
pi_126526302
Chanty!! *O* ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!! :D
E.
pi_126527302
Wat goed Chanty! Dat zou idd een leuk kado zijn zeg :)!

ik heb nu al een aantal dagen een weeïg gevoel in mijn maag, rommelende buik en menstruatieachtige krampjes. Volgens mijn app zit ik nu in mijn vruchtbare periode. Normaal geen last van deze kwalen dus misschien ben ik grieperig. Of ik merk het nu omdat ik nu zwanger wil worden?
Hebben jullie ook tijdens jullie vruchtbare periode last van dit soort klachten?

moet even met beide benen op de grond gezet worden geloof ik :)
♥ J & S
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:20 #245
52229 Chanty
pi_126528008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Chanty!! *O* ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!! :D
Ja heeft wel 32 dagen geduurd maar onder het mom van beter laat dan nooit*O*

Klaproos ik heb nergens last van en de vorige keer ook niets gemerkt van de eisprong :P Maar goed alles kan, elk lichaam is anders ;) Gewoon lekker gaan batsen en afwachten :9
pi_126528176
Woehhhh *O* *O*
Die van mij kwam ook altijd rond die dagen, wat gaaf! Misschien heeft je lichaam het ineens begrepen! :D
E.
pi_126533484
Hier eindelijk ook een posi ovu. Dag 18
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126542015
Chanty en Djmomo, maak maar goed gebruik van dat ei!

Een beetje spuit-11 reactie, maar je zag er prachtig uit GM!
pi_126543606
Chanty, wat fijn, een ei op springen!

DJmomo, sla je slag! :D

Vanochtend de echo gehad. Er is toevallig een verloskundige in opleiding begonnen bij de praktijk en ze vroeg of zij de echo mocht doen (onder begeleiding van de verloskundige). Helemaal prima, zo heb ik ook heel veel extra informatie meegekregen tijdens het uitleggen :D (en ze was hartstikke lief!)

Alles zag er in principe netjes uit, zoals verwacht heeft de baarmoeder zichzelf helemaal opgeschoond. Meteen even mijn eierstokken bekeken. Geen cystes of iets dergelijks, ook wel fijn om meteen even te zien. Ze heeft een paar eitjes opgemeten. Ik had 1 follikel van 17 mm, maar mijn baarmoederwand was nog niet dik genoeg voor een ei dat op springen staat. Eigenlijk had die nu dus al wat dikker moeten zijn?

Al met al dus wel groen licht gekregen om door te gaan voor een nieuwe poging. Ze heeft er zelfs nog specifiek bij gezegd dat ik géén maand hoef te wachten en dat dat eigenlijk een beetje achterhaald is als je een echo hebt gehad (na een miskraam). Mijn cyclus was voor de miskraam redelijk regelmatig, dus er is geen reden om te denken dat het nu anders zal zijn. Bovendien heeft ze met de echo gezien dat mijn cyclus weer op gang is gekomen en alles 'doordraait', dat hoef ik dus ook niet af te wachten.

Dus we gaan er weer voor :D NOD is 2/3 juni. (miskraam als 1e dag van menstruatie en cyclus van 32 dagen)
pi_126570626
Fijn dyre!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126571103
Bah... Misselijk! Maar durf nog niet zo goed te testen...
S. 2014
J. 2016
pi_126571146
Je zit nu 4 dagen voor Nod? dan zou ik wel testen eerder niet.
pi_126571724
Spannend GM!

Hier e-i-n-d-e-l-ij-k ongesteld geworden. Nieuwe NOD nu een beetje lastig omdat mijn cyclus dus wat onregelmatig is.
pi_126572484
Spannend GM! Misschien jezelf verheugen op een ontbijtje op bed dit weekend en dan vooraf even testen? Dan is het wellicht nog even vol te houden :) En nog gefeliciteerd *O*

Slikken jullie eigenlijk ook meer dan alleen foliumzuur? Ik heb dingen gelezen over teunisbloemolie (voor een regelmatigere cyclus) en tarwekiemolie (voor de innesteling), maar zou dat nu helpen?

So far dus het er-niet-zo-veel-mee-bezig-zijn van mij :')
pi_126572721
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
pi_126573307
Eindelijk, Mrs.Peel! Hoe lang heeft het nu geduurd?

@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.

Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
pi_126573576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:

@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.

Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Hoe is je temp?
pi_126573761
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoe is je temp?
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door zandsculptuur op 16-05-2013 11:21:34 ]
pi_126574289
quote:
41 dagen, mijn gemiddelde cyclusduur is 35 dagen, de vorige drie cycli duurden 31-33 dagen. Ik denk dat het stress is geweest (ziekenhuisopname zoon).

quote:
Zó herkenbaar! Succes met wachten, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :*
pi_126575224
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
S. 2014
J. 2016
pi_126575336
In principe is dat niet nodig de ochtendurine. :)
pi_126575455
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.
Die van anderhalf uur later mag je eigenlijk al niet meer meetellen.. Als je al even wakker bent geweest kan dat meteen schelen in je temperatuur. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.

Balen.. ;( :*
pi_126575493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
Maakt niet zoveel uit volgens mij als je urine maar een beetje geconcentreerd is. Dus even niet drinken en naar het toilet gaan.
pi_126575508
Ik herken vooral wat je spoilert heel erg..
Bij 3 weken rook ik al de meest bizarre dingen (ook handdoeken en alle soorten textiel) en ik werd er echt gestoord van. En de jumbo kon ik minder goed hebben dan de AH en de Hoogvliet ging ik niet meer in. :D
Echt nog ver in de zwangerschap dat soort geurproblemen gehad en echt alles had ineens een geur en ik ruik eigenlijk normaal nooit iets :)
pi_126575612
Ik word nog steeds misselijk van wasmiddel
pi_126575766
Vers brood... Ik mijd de brood afdeling nog steeds als de pest :D. Spannend, GM!
Home is where the O+ is...
pi_126576047
Haha herkenbaar dat brood!
pi_126576149
quote:

Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Theeleuter het volgende:
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding, veel vitamine E en je baarmoederslijmvlies schijnt er dikker van te worden. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen officiele bron kan vinden ;)
pi_126576292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen 8)7
Die van de Etos deden hier ook meer kwaad dan goed idd, hele cyclus in de war.
pi_126576542
Ik slik enkel foliumzuur. De rest heb je pas nodig zodra je echt zwanger bent en dan ook niet die eerste twee weken, dus zodra je test ben je nog ruim op tijd. Scheelt nog geld ook ;)
pi_126577809
Ja maar Etos "zwanger worden" is heel wat anders dan zwangerschapsvitaminen van de kruidvat ;).
Ik zou anders multivitaminen + foliumzuur slikken, nu zit dat in één tabletje, scheelt weer :+.
pi_126577903
Ik slik vitamine voor, voor tijdens en na dr zwangerschap met voldoende foliumzuur erin.

Oh spannend gm! Het klinkt wel allemaal erg mooi.. Idd even testen, vind het al knap dat je het niet,al geprobeerd hebt haha. En, wat l0t zegt wat betreft de concentratie klopt wel.. je zou dus prima nu kunnen testen!
♥ J & S
pi_126578422
Morgenochtend ga ik even testen..

Probeer mezelf ook maar voor te houden dat het nog steeds alle kanten opkan...
S. 2014
J. 2016
pi_126578460
Ik vind het zo knap al dat geduld dat jullie hier hebben :D
pi_126580333
Pvoesss ik had al lang getest..idd knap :)
♥ J & S
pi_126592118
Spannend hoor GM, helemaal met die symptomen enzo erbij.

Dyre, fijn zeg dat je weer groen licht hebt. Lekker snel ook.

Ikzelf hoef niet meer te testen. Mijn temp was gisteren weer 36,3 en vandaag 36,4. Ik denk dat het zielige beetje menstruatie van de afgelopen dagen morgen of vannacht al gaat doorzetten in wat echters. Dan is het namelijk mijn NOD. Jammer maar helaas, op naar poging 3. Even kijken nog wanneer volgende NOD dan wordt.

Edit: ik denk dat ik mijn NOD maar op 12 juni zet. Dan ben ik jarig dus dat zou een mooi kado kunnen zijn. Volgens mij kom ik nu ook op de 11e of 12e uit ongeveer.
pi_126620353
Gm?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126621221
Ik neem plaats op de tribune in afwachting van GM.
pi_126621774
Negatief -O-

Misschien nog te vroeg en anders ga ik even balen!!

Ondanks dat t pas ronde 3 is, ben ik toch teleurgesteld
S. 2014
J. 2016
pi_126621862
-O- maar misschien ben je inderdaad gewoon te vroeg
pi_126621885
He rot gm! Baal maar even flink..
♥ J & S
pi_126622494
-O-

Wat stom gm
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126622780
Martine, jij hebt ook meerdere keren negatief gehad terwijl je wel zwanger was toch?
S. 2014
J. 2016
pi_126622841
Het kan gewoon dat je lage hcg waardes hebt..
Bovendien weet ik niet welke test je hebt maar die van kruidvat meet dacht ik bij 5.

Zwangerschap in weken Hoeveelheid IU/L
Een vrouw die niet zwanger is minder dan 5
3 weken zwanger 0 - 5
4 weken zwanger 3 - 426
5 weken zwanger 18 - 7.340
6 weken zwanger 1.080 - 56.500
pi_126623762
Gm balen maar wellicht gewoon te vroeg getest. Ik heb pas met 9 dagen overtijd positief getest en daarvoor om de dag negatief. Bij de termijn echo was ik 4 dagen korter zwanger dan gedacht.
pi_126623838
Ik had een clearblue + ....

Wacht nu sowieso tot maandag, als ik dan niet ongesteld ben kijken we weer
S. 2014
J. 2016
pi_126624182
Jammer GM, maar ik hoop met je mee dat je te vroeg heb getest!
pi_126625552
Jammer GM!

Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf -O-.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa *;
pi_126628224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer GM!

Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf -O-.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa *;
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand! :*
S. 2014
J. 2016
pi_126632311
Nou hè-hè, ik heb iets wat op ongesteldheid lijkt. Incluis enorme buikpijn, dus dat wordt chocolade eten, martini's hijsen en een knuffelsessie op de bank vanavond O+.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand! :*
Mijn nieuwe nod is de verjaardag van m'n vader, één dag eerder. We zijn dat weekend met de hele familie bij elkaar om het te vieren, dus dat wordt nog wat als ik dan positief test :').

Ik ga deze ronde stoppen met temperaturen, maar misschien dat ik zo rond mijn eisprong toch nog weer de thermometer pak om te dubbelchecken. En verder probeer ik het los te laten :Y. Mijn nieuwe nod hoeft daarom ook niet in het lijstje ;)
pi_126634239
Jammer zand -O- Maar wel lekker martini's :9~

Ik ben toen na mijn eisprong gestopt met temperaturen en toen was ik zwanger, dus wie weet!
pi_126680880
Pff, maandag krampjes en iets wat leek op een beginnende menstruatie. Dinsdag ook nog eventjes krampjes, maar bloed blijft verder uit. Rest van de week geen krampen meer en bloed is ook nog steeds vrij weinig. Gisteren moest het doorzetten (tot nu toe altijd op de 26e dag) maar niks. Vandaag zelfs geeneens oud bloed meer, inlegkruisje is nog steed helemaal wit. Temperatuur is wel gewoon laag gebleven. Ik snap er niks meer van. Was dit nou mijn menstruatie? Of hoe zit dat nou.
Raar lijf.
pi_126681192
Je bent nog maar pas gestopt met de pil toch?
S. 2014
J. 2016
pi_126681906
December gestopt, sindsdien steeds regelmatig enzo. 26e dag krampen en dan begon het ook gelijk die dag.
Het zal allemaal wel niks zijn. Ik voel tenslotte ook niks. Maar ik snap nu wel wat iedereen bedoelt met onzekerheid enzo. Ik zit al de hele week van oh komt het nou eerder of niet, vanwege de krampen en mini bloedverlies enzo. En dan is het ineens gewoon een dag later dan anders en niks.
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
pi_126684094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Risu het volgende:
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
Met dat in achterhoofd heb ik twee rondes lang élk wissewasje aan hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, zere vinger, gebroken nagel, etc. in mijn app genoteerd ;).

Maar wel irritant joh... Kan het niet te maken hebben met nog wat (na)stress van de bruiloft? Of is het misschien toch gewoon raak O-)?
pi_126688878
Die onzekerheid is gewoon zwaar bagger!!!

Maakt mij ook zo onzeker als de pest, en begin te geloven dat als ik uiteindelijk wel zwanger ben ik daar de eerste weken echt niets van meekrijg.... Ben zo gefocust op alle pijntjes steken enz...
S. 2014
J. 2016
pi_126702641
Het klinkt cliché, maar toen ik de vorige keer zwanger was, wist ik het gewoon. Mijn vriend ook, ik had weliswaar een test gedaan en hem verteld dat die positief was, maar eigenlijk was het voor geen van ons beiden een verrassing. Ik hoop dat ik diezelfde fijne vanzelfsprekendheid de volgende keer weer zo mee mag maken, het voelde heel natuurlijk :).
pi_126704161
Ik voel me af en toe ook heel zwanger, merk ook dat ik voorzichter ben... En mn vriend heeft t ook iedere keer over "de baby" maar toch 6 slagen om de arm...
S. 2014
J. 2016
pi_126714223
Hier wist ik het ook bij beide zwangerschappen. En niet door rare kwaaltjes ofzo. Maar gewoon een gevoel. Anders. Heel maf.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126719548
Bij de eerste had ik had totaal niet, bij de 2e wel echt enorm. :D
pi_126719570
Tijd voor een nieuw topic met heel veel streepjes *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')