Dat ging makkelijker dan verwachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Dyre het volgende:
Nee, mijn vriend heeft me gisteravond en vanochtend heel fijn gesteund (hij is zelfs maandverband voor me gaan halen, dat heb ik al sinds de brugklas niet meer in huis), maar ik heb hem vanochtend gewoon naar zijn werk laten gaan. Voor dit vond ik het niet zo nodig dat hij erbij was. Straks met de echo vind ik het wél heel erg fijn als hij er dan bij is.
ik zie dat ik de laatste post aan het maken ben, ik ben benieuwd of ik weet hoe ik een nieuwe in een reeks start. Heb even geduld aub
Mwa, ik probeer mijn gedachten een beetje te verzetten vandaag. Is wel lastig hoor: de hele afgelopen week heb ik echt nergens anders aan kunnen denken dan aan die positieve testen. Ik stond ermee op en ging ermee naar bedquote:
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend kenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Wat grappig
Mijn vriend heeft vroeger in Helmond op school gezeten en vaak als we het over jongensnamen hebben komt het Valentijn Valentijn-verhaal naar bovenHij zat een klas hoger of lager dan hem, kan hij zich niet meer herinneren zegt 'ie.
(ik heb die jongeman zelf dus nooit gekend, maar de legende leeft voort haha)
De Knip inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend ken
je mag echt verdrietig zijn. Het lijkt al lang geleden, maar het is toch nog heel vers. Als je wilt kan ik wel opzoeken welk boek ik heb (gelezen).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:40 schreef DJMomo het volgende:
Oh spannend kursor! Succes morgen.
En idd bewonderenswaardig dyre. Mijzelf lukt dat helaas nog steeds niet. Vraag me inmiddels zelfs af of ik niet hulp moet zoeken, zo verdrietig als ik soms nog ben.
Ik ga mij nu ook gewoon op de bruiloft focussen hoor, ik snap heel goed dat jij nu een echo zou overslaan, mja mn beste vriendin en ik word peettante van de meisjes dus dit was heel bijzonder!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Dyre het volgende:
GM87, dikke knuffel voor jou!
Als iemand mij nu meevraagt naar een echo zou ik waarschijnlijk niet eens durven gaanIk snap jouw 'dat wil ik ook!'-gevoel zo goed.
Wijze woorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ze zijn goedbedoeld: probeer je lekker op je bruiloft te concentreren, het wordt een prachtige dag voor jullie allebeiEn als het er dan in de tussentijd toevallig toch van komt in het mortuarium de slaapkamer, dan is dat mooi meegenomen
Kursor, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Hier draaien de duimen voor je
Ik heb gemist wat daar stondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Dyre het volgende:
--weer weg.
Edit: Ik haal dit strakjes wel weer weg, bij nader inzien is het iets teveel info voor eventueel bekenden hier(vragen mogen altijd via PM)
Ben je van baan gewisseld of werk je momenteel niet meer?
Werkervaring op een kdv lijkt me héél erg handig voor je eigen kleintjes straks
Ja hoor, ik heb het geprobeerd, want ik wilde geen medicatie blijven slikken en moest er toch vanaf....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef zandsculptuur het volgende:
@GM87, heb je afbouwen wel al geprobeerd? Ik zou volgens de psychiater ook altijd medicijnen nodig hebben, maar ben toch al een aantal jaar succesvol gestopt. Echt goed voor de baby is het nu ook weer niet... Ik wilde het zelf iig geprobeerd hebben.
@Dyre, ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en heb alles wat met die zwangerschap te maken had, in een klein wit, kartonnen koffertje gedaan. Maar ik had ook best wat papieren etc. ook omdat het zo'n lange nasleep heeft gehad.
De positieve testen van vorige maand heb ik trouwens wel weggegooid, maar daar was ik ook nog niet echt blij mee toen het alweer voorbij was.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:24 schreef flowerbox het volgende:
Wat een mooi idee van dat witte koffertje.
Wat klink je alsof je alles goed doordacht hebt en bekeken, gm87
Geen idee hoe ik mobiel een foto moet plaatsen maar ik geloof dat ik een topic door mag schuiven
Ja hè? Ik was nogal van huh?!quote:
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik ben niet zo'n sentimenteel bewaarderig iemand. En als bewijs dat ik t kan en t vast nog wel eens lukt, heb ik sjakie al.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Dyre het volgende:
DJMomo![]()
Ik denk dat ik een foto ga maken van de testen en ze daarna ook weg ga gooien. Aan de fysieke testen heb ik niets meer, maar de herinnering eraan wil ik toch wel graag bewaren.
Het idee van het witte koffertje vond ik trouwens ook heel mooi.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]Ik lees het nu pas! Stomme telefoon!
Ik bedoelde natuurlijk flowerbox
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]Ik lees het nu pas! Stomme telefoon!
Ik bedoelde natuurlijk flowerbox
Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
Cholula, ik zou over een paar dagen toch nog een keer een test doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Dit klinkt mij bekend in de oren. Wat voor gevoel heb je er zelf bij?
Wat heeft dat met elkaar te maken danquote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Hoi dames!
Ikina, ik slik normaal altijd al een gewone multivitamine, nu doe ik Daar foliumzuur bij. Meer niet eigenlijk.
Chanty, Ik vind een ei van 20mm zo groot klinken. Ik dacht dat die dingen veel kleiner waren. Maar ja, wat weet ik er nou van.
Cholula, ik zou als ik jou was ook weer gewoon gaan testen donderdag (als je dat volhoud) want het duurt zo lang. Ik zou gek worden van onzekerheid. En ja, ik ga trouwen vrijdag, zal wel een mooie dag worden denk ik. Ondanks de regen die voorspeld is. (die is maandag weer weg hoor gm 87)![]()
ik denk dat ik deze week een beetje afwezig ben. Zal nog wel af en toe checken hoe het hier gaat, maar reageren doe ik misschien niet echt.
Heb vanmorgen toch stiekem nog even getempt en hij was weer hoog, dus eisprong denk ik geweest. Weet niet precies want ik hou het niet echt bij. Hopelijk hebben we er goed gebruik van gemaakt want ik verwachtte het pas vandaag of morgen. Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje
Nee, maar hij is met een werkdag in combi met veel zon (zoals vandaag) vaak te moe en dan laat ik het meestal zitten. Komt door zijn oogoperatie eind vorig jaar. Daar heeft ie dan nog last van. Maar misschien is ie alsnog wel te moe, dan maakt die eisprong ook niet meer uit, dan heb ik gewoon pech.quote:
Oh op die manier. Het leek me ook wat onwaarschijnlijk idd. Nou ja, weer wat geleerdquote:Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
Wat knap als je zo lang kan wachten Cholula! Het is toch een vervelende onzekerheid waar je in zit. Ik hoop dat je menstruatie wegblijft en je donderdag 2 mooie streepjes hebt. Je hebt wel een killing-lange cyclus inmiddels zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef Cholula het volgende:
Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.
Hier wel goedquote:Hoe gaat met jou Dyre?
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Cholula het volgende:
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef martine1984 het volgende:
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
Dat ligt niet aan de testen maar meer aan je lichaamquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.
Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag.
Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna.
Hmmm mja dan zijn die andere misschien minder gevoelig idd. Ik heb tot nu toe iig met elk met een lichte streep gehad. Maar mijn lichaam is misschien sowieso niet echt goed om aan te spiegelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen.
Had ik ook! Rond mijn eisprong was het 2e streepje echt duidelijk donkerder dan de eerste. Dat lichte streepje stond er mijn hele cyclusquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik had met die ovulatietesten van sensitest ook altijd een licht 2e streepje, pas voor de eisprong werd het 2e streepje echt donker.
En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ondanks dat de kans heel klein is deze ronde heb ik vanochtend, 2 dagen voor mijn NOD, getest: negatiever dan negatief. Mja, op naar de volgende ronde dus, hoewel, eerst ongesteld worden.
Knuff voor jou zand!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna.
Nog niet ongesteld! En ik voel van alles wat bij een naderende menstruatie kan passen maar ook bij een vroege zwangerschap: vol gevoel in mijn buik met rommelende darmen, pijn in mijn lies bij aanspannen bekkenbodem. En daarbij misselijk na Chocomel (had ik bij zwangerschap van zoon) en een beetje een raar verhaal maar bij drukken op mijn linker borst een beetje vocht/melk?!? Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, doe ik een test. Ik vind de spanning best wel lastig: met mijn verstand probeer ik niet te veel hoop te hebben, maar mijn fantasie gaat dan weer met me op de loop en denk ik al aan wanneer en hoe we het de familie gaan vertellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Dyre het volgende:
[..]
En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijk
Afgesproken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Cholula het volgende:
Jammer Peel!
Ik ben ook ongesteld geworden, had ik al verwacht en de teleurstelling valt mee. Ik ga mezelf de komende maanden storten op de voorbereidingen van ons huwelijk. En dus meld ik me hier af. Als ik me hier weer meld over tien maanden dan zitten jullie allemaal in z&g of het babytopic, afgesproken?
Herkenbaar. Lastig hequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Conclusie: Mislukt!
Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Conclusie: Mislukt!
Kop op Mrs. Peel.. komt allemaal goed!
Omdat ik simpelweg geen test in huis heb!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:00 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?
Normaliter een heel regelmatige cyclus.. denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:27 schreef zandsculptuur het volgende:
Aaah, spannend
Ben je wel vaker overtijd of is je cyclus heel regelmatig?
Ik kan het op dit moment het best omschrijven als een combinatie van menstruatiekramp en eisprong pijn...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt wel precies met(gemiddelde) tijd die een eitje aflegt om in te gaan nestelen![]()
Het voelt voor iedereen anders maar meest omschreven pijnen is als menstruatiepijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dat zware gedicht ook uit je sig halen, wellicht helpt dat.
Ik ookquote:Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie(hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel
)
Nog niet ongesteld, en ik durf niet meer te testen. Ik wacht gewoon echt op mijn menstruatie nu. Ik vermoed zelf dat ik overtijd ben vanwege het andere ritme dat je hebt tijdens de vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef Dyre het volgende:
Peel, wat jammerBen je inmiddels wel al ongesteld geworden? Anders er over een paar dagen nog eens een testje aan wagen misschien?
+1, Ggirl, succes met testen straks. Ik hoop voor jullie op een mooi resultaat!quote:Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie(hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel
)
Nog gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is, jullie eerste wachtperiode was ook wel erg lang.quote:Oksel, gefeliciteerd!
Welkom! Wat spannend dat jullie voor een kindje gaan! Is het jullie eerste kind?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef klaprooss het volgende:
Hallo dames,
zou ik mee mogen kletsen? Vanaf deze maand probeer ik zwanger te worden en het lijkt me leuk om met andere in afwachting te zijn tot de NOD's en het 2e streepje natuurlijk.
Ik lees net dat er iemand net zwanger is, gefeliciteerd oksel!
Oh, hier heb ik ook echt een hekel aan (en dan zijn wij niet eens getrouwd).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ikina het volgende:
Ik kan nergens meer binnenkomen, of melden dat ik me niet zo lekker voel zonder dat mensen meteen naar mijn buik kijken of beginnen te verwachten dat ik zwanger ben.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Mrs.Peel het volgende:
Pffff, even klagen hoor. Dag 39, nog niet ongesteld, geen klachten van naderende menstruatie én gisteren op moederdag een negatieve test![]()
Niemandsland is stom.
Dat was precies waar ik last van had, toen ik gestopt was met de pil. Niet echt pijn, maar gewoon gevoelig. Ik heb daar last van gehad tot ik weer aan de pil ging, dus heb ik het altijd toegeschreven aan 'dat hoort nou eenmaal bij mij'. Dus je bent zeker niet de enige.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Dot. het volgende:
Ze zijn op zich ook niet erg pijnlijk, meer gevoelig als ik bijvoorbeeld de trap afloop of op mijn buik lig. Ze voelen ook iets meer gezwollen en steviger.
Dat dacht ik ook iddquote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]hoop dat je snel duidelijkheid hebt, limbo is inderdaad stom!
@Dot, ik slik al heel lang foliumzuur en heb niet het idee dat ik me daar anders door voel. Heel toevallig heb ik deze ronde ook gevoelige borsten/tepels, maar volgens mij niet van de foliumzuur.
@Risu: spannend! Wat is normaal je temperatuur voor/na je ei?
Ja heeft wel 32 dagen geduurd maar onder het mom van beter laat dan nooit*O*quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Chanty!!ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!!
Hoe is je temp?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
Eindelijk, Mrs.Peel! Hoe lang heeft het nu geduurd?
@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.
Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).quote:
41 dagen, mijn gemiddelde cyclusduur is 35 dagen, de vorige drie cycli duurden 31-33 dagen. Ik denk dat het stress is geweest (ziekenhuisopname zoon).quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
Zó herkenbaar! Succes met wachten, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebtquote:Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?S. 2014
J. 2016
Die van anderhalf uur later mag je eigenlijk al niet meer meetellen.. Als je al even wakker bent geweest kan dat meteen schelen in je temperatuur. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.Maakt niet zoveel uit volgens mij als je urine maar een beetje geconcentreerd is. Dus even niet drinken en naar het toilet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.
Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding, veel vitamine E en je baarmoederslijmvlies schijnt er dikker van te worden. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen officiele bron kan vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Theeleuter het volgende:
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
Die van de Etos deden hier ook meer kwaad dan goed idd, hele cyclus in de war.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer GM!
Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa
Mijn nieuwe nod is de verjaardag van m'n vader, één dag eerder. We zijn dat weekend met de hele familie bij elkaar om het te vieren, dus dat wordt nog wat als ik dan positief testquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand!
Met dat in achterhoofd heb ik twee rondes lang élk wissewasje aan hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, zere vinger, gebroken nagel, etc. in mijn app genoteerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Risu het volgende:
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |