De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend kenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Wat grappig
Mijn vriend heeft vroeger in Helmond op school gezeten en vaak als we het over jongensnamen hebben komt het Valentijn Valentijn-verhaal naar bovenHij zat een klas hoger of lager dan hem, kan hij zich niet meer herinneren zegt 'ie.
(ik heb die jongeman zelf dus nooit gekend, maar de legende leeft voort haha)
De Knip inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend ken
je mag echt verdrietig zijn. Het lijkt al lang geleden, maar het is toch nog heel vers. Als je wilt kan ik wel opzoeken welk boek ik heb (gelezen).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:40 schreef DJMomo het volgende:
Oh spannend kursor! Succes morgen.
En idd bewonderenswaardig dyre. Mijzelf lukt dat helaas nog steeds niet. Vraag me inmiddels zelfs af of ik niet hulp moet zoeken, zo verdrietig als ik soms nog ben.
Ik ga mij nu ook gewoon op de bruiloft focussen hoor, ik snap heel goed dat jij nu een echo zou overslaan, mja mn beste vriendin en ik word peettante van de meisjes dus dit was heel bijzonder!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Dyre het volgende:
GM87, dikke knuffel voor jou!
Als iemand mij nu meevraagt naar een echo zou ik waarschijnlijk niet eens durven gaanIk snap jouw 'dat wil ik ook!'-gevoel zo goed.
Wijze woorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ze zijn goedbedoeld: probeer je lekker op je bruiloft te concentreren, het wordt een prachtige dag voor jullie allebeiEn als het er dan in de tussentijd toevallig toch van komt in het mortuarium de slaapkamer, dan is dat mooi meegenomen
Kursor, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Hier draaien de duimen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |