abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126526157
Chanty *O* wat een mooi cadeautje zou dat zijn O+

Gm, gefeliciteerd!
pi_126526181
Wat leuk Chanty! Ik heb ook getest toen wij 2 jaar getrouwd waren.
Flauwe was wel dat die test toen nog negatief was, week later testte ik wel positief.

Succes!
pi_126526302
Chanty!! *O* ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!! :D
E.
pi_126527302
Wat goed Chanty! Dat zou idd een leuk kado zijn zeg :)!

ik heb nu al een aantal dagen een weeïg gevoel in mijn maag, rommelende buik en menstruatieachtige krampjes. Volgens mijn app zit ik nu in mijn vruchtbare periode. Normaal geen last van deze kwalen dus misschien ben ik grieperig. Of ik merk het nu omdat ik nu zwanger wil worden?
Hebben jullie ook tijdens jullie vruchtbare periode last van dit soort klachten?

moet even met beide benen op de grond gezet worden geloof ik :)
♥ J & S
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:20 #245
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_126528008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Chanty!! *O* ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!! :D
Ja heeft wel 32 dagen geduurd maar onder het mom van beter laat dan nooit*O*

Klaproos ik heb nergens last van en de vorige keer ook niets gemerkt van de eisprong :P Maar goed alles kan, elk lichaam is anders ;) Gewoon lekker gaan batsen en afwachten :9
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_126528176
Woehhhh *O* *O*
Die van mij kwam ook altijd rond die dagen, wat gaaf! Misschien heeft je lichaam het ineens begrepen! :D
E.
pi_126533484
Hier eindelijk ook een posi ovu. Dag 18
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126542015
Chanty en Djmomo, maak maar goed gebruik van dat ei!

Een beetje spuit-11 reactie, maar je zag er prachtig uit GM!
pi_126543606
Chanty, wat fijn, een ei op springen!

DJmomo, sla je slag! :D

Vanochtend de echo gehad. Er is toevallig een verloskundige in opleiding begonnen bij de praktijk en ze vroeg of zij de echo mocht doen (onder begeleiding van de verloskundige). Helemaal prima, zo heb ik ook heel veel extra informatie meegekregen tijdens het uitleggen :D (en ze was hartstikke lief!)

Alles zag er in principe netjes uit, zoals verwacht heeft de baarmoeder zichzelf helemaal opgeschoond. Meteen even mijn eierstokken bekeken. Geen cystes of iets dergelijks, ook wel fijn om meteen even te zien. Ze heeft een paar eitjes opgemeten. Ik had 1 follikel van 17 mm, maar mijn baarmoederwand was nog niet dik genoeg voor een ei dat op springen staat. Eigenlijk had die nu dus al wat dikker moeten zijn?

Al met al dus wel groen licht gekregen om door te gaan voor een nieuwe poging. Ze heeft er zelfs nog specifiek bij gezegd dat ik géén maand hoef te wachten en dat dat eigenlijk een beetje achterhaald is als je een echo hebt gehad (na een miskraam). Mijn cyclus was voor de miskraam redelijk regelmatig, dus er is geen reden om te denken dat het nu anders zal zijn. Bovendien heeft ze met de echo gezien dat mijn cyclus weer op gang is gekomen en alles 'doordraait', dat hoef ik dus ook niet af te wachten.

Dus we gaan er weer voor :D NOD is 2/3 juni. (miskraam als 1e dag van menstruatie en cyclus van 32 dagen)
pi_126570626
Fijn dyre!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126571103
Bah... Misselijk! Maar durf nog niet zo goed te testen...
S. 2014
J. 2016
pi_126571146
Je zit nu 4 dagen voor Nod? dan zou ik wel testen eerder niet.
pi_126571724
Spannend GM!

Hier e-i-n-d-e-l-ij-k ongesteld geworden. Nieuwe NOD nu een beetje lastig omdat mijn cyclus dus wat onregelmatig is.
pi_126572484
Spannend GM! Misschien jezelf verheugen op een ontbijtje op bed dit weekend en dan vooraf even testen? Dan is het wellicht nog even vol te houden :) En nog gefeliciteerd *O*

Slikken jullie eigenlijk ook meer dan alleen foliumzuur? Ik heb dingen gelezen over teunisbloemolie (voor een regelmatigere cyclus) en tarwekiemolie (voor de innesteling), maar zou dat nu helpen?

So far dus het er-niet-zo-veel-mee-bezig-zijn van mij :')
pi_126572721
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
pi_126573307
Eindelijk, Mrs.Peel! Hoe lang heeft het nu geduurd?

@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.

Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
pi_126573576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:

@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.

Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Hoe is je temp?
pi_126573761
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoe is je temp?
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door zandsculptuur op 16-05-2013 11:21:34 ]
pi_126574289
quote:
41 dagen, mijn gemiddelde cyclusduur is 35 dagen, de vorige drie cycli duurden 31-33 dagen. Ik denk dat het stress is geweest (ziekenhuisopname zoon).

quote:
Zó herkenbaar! Succes met wachten, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt :*
pi_126575224
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
S. 2014
J. 2016
pi_126575336
In principe is dat niet nodig de ochtendurine. :)
pi_126575455
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.
Die van anderhalf uur later mag je eigenlijk al niet meer meetellen.. Als je al even wakker bent geweest kan dat meteen schelen in je temperatuur. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.

Balen.. ;( :*
pi_126575493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
Maakt niet zoveel uit volgens mij als je urine maar een beetje geconcentreerd is. Dus even niet drinken en naar het toilet gaan.
pi_126575508
Ik herken vooral wat je spoilert heel erg..
Bij 3 weken rook ik al de meest bizarre dingen (ook handdoeken en alle soorten textiel) en ik werd er echt gestoord van. En de jumbo kon ik minder goed hebben dan de AH en de Hoogvliet ging ik niet meer in. :D
Echt nog ver in de zwangerschap dat soort geurproblemen gehad en echt alles had ineens een geur en ik ruik eigenlijk normaal nooit iets :)
pi_126575612
Ik word nog steeds misselijk van wasmiddel
pi_126575766
Vers brood... Ik mijd de brood afdeling nog steeds als de pest :D. Spannend, GM!
Home is where the O+ is...
pi_126576047
Haha herkenbaar dat brood!
pi_126576149
quote:

Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Theeleuter het volgende:
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding, veel vitamine E en je baarmoederslijmvlies schijnt er dikker van te worden. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen officiele bron kan vinden ;)
pi_126576292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen 8)7
Die van de Etos deden hier ook meer kwaad dan goed idd, hele cyclus in de war.
pi_126576542
Ik slik enkel foliumzuur. De rest heb je pas nodig zodra je echt zwanger bent en dan ook niet die eerste twee weken, dus zodra je test ben je nog ruim op tijd. Scheelt nog geld ook ;)
pi_126577809
Ja maar Etos "zwanger worden" is heel wat anders dan zwangerschapsvitaminen van de kruidvat ;).
Ik zou anders multivitaminen + foliumzuur slikken, nu zit dat in één tabletje, scheelt weer :+.
pi_126577903
Ik slik vitamine voor, voor tijdens en na dr zwangerschap met voldoende foliumzuur erin.

Oh spannend gm! Het klinkt wel allemaal erg mooi.. Idd even testen, vind het al knap dat je het niet,al geprobeerd hebt haha. En, wat l0t zegt wat betreft de concentratie klopt wel.. je zou dus prima nu kunnen testen!
♥ J & S
pi_126578422
Morgenochtend ga ik even testen..

Probeer mezelf ook maar voor te houden dat het nog steeds alle kanten opkan...
S. 2014
J. 2016
pi_126578460
Ik vind het zo knap al dat geduld dat jullie hier hebben :D
pi_126580333
Pvoesss ik had al lang getest..idd knap :)
♥ J & S
pi_126592118
Spannend hoor GM, helemaal met die symptomen enzo erbij.

Dyre, fijn zeg dat je weer groen licht hebt. Lekker snel ook.

Ikzelf hoef niet meer te testen. Mijn temp was gisteren weer 36,3 en vandaag 36,4. Ik denk dat het zielige beetje menstruatie van de afgelopen dagen morgen of vannacht al gaat doorzetten in wat echters. Dan is het namelijk mijn NOD. Jammer maar helaas, op naar poging 3. Even kijken nog wanneer volgende NOD dan wordt.

Edit: ik denk dat ik mijn NOD maar op 12 juni zet. Dan ben ik jarig dus dat zou een mooi kado kunnen zijn. Volgens mij kom ik nu ook op de 11e of 12e uit ongeveer.
pi_126620353
Gm?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126621221
Ik neem plaats op de tribune in afwachting van GM.
pi_126621774
Negatief -O-

Misschien nog te vroeg en anders ga ik even balen!!

Ondanks dat t pas ronde 3 is, ben ik toch teleurgesteld
S. 2014
J. 2016
pi_126621862
-O- maar misschien ben je inderdaad gewoon te vroeg
pi_126621885
He rot gm! Baal maar even flink..
♥ J & S
pi_126622494
-O-

Wat stom gm
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126622780
Martine, jij hebt ook meerdere keren negatief gehad terwijl je wel zwanger was toch?
S. 2014
J. 2016
pi_126622841
Het kan gewoon dat je lage hcg waardes hebt..
Bovendien weet ik niet welke test je hebt maar die van kruidvat meet dacht ik bij 5.

Zwangerschap in weken Hoeveelheid IU/L
Een vrouw die niet zwanger is minder dan 5
3 weken zwanger 0 - 5
4 weken zwanger 3 - 426
5 weken zwanger 18 - 7.340
6 weken zwanger 1.080 - 56.500
pi_126623762
Gm balen maar wellicht gewoon te vroeg getest. Ik heb pas met 9 dagen overtijd positief getest en daarvoor om de dag negatief. Bij de termijn echo was ik 4 dagen korter zwanger dan gedacht.
pi_126623838
Ik had een clearblue + ....

Wacht nu sowieso tot maandag, als ik dan niet ongesteld ben kijken we weer
S. 2014
J. 2016
pi_126624182
Jammer GM, maar ik hoop met je mee dat je te vroeg heb getest!
pi_126625552
Jammer GM!

Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf -O-.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa *;
pi_126628224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer GM!

Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf -O-.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa *;
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand! :*
S. 2014
J. 2016
pi_126632311
Nou hè-hè, ik heb iets wat op ongesteldheid lijkt. Incluis enorme buikpijn, dus dat wordt chocolade eten, martini's hijsen en een knuffelsessie op de bank vanavond O+.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand! :*
Mijn nieuwe nod is de verjaardag van m'n vader, één dag eerder. We zijn dat weekend met de hele familie bij elkaar om het te vieren, dus dat wordt nog wat als ik dan positief test :').

Ik ga deze ronde stoppen met temperaturen, maar misschien dat ik zo rond mijn eisprong toch nog weer de thermometer pak om te dubbelchecken. En verder probeer ik het los te laten :Y. Mijn nieuwe nod hoeft daarom ook niet in het lijstje ;)
pi_126634239
Jammer zand -O- Maar wel lekker martini's :9~

Ik ben toen na mijn eisprong gestopt met temperaturen en toen was ik zwanger, dus wie weet!
pi_126680880
Pff, maandag krampjes en iets wat leek op een beginnende menstruatie. Dinsdag ook nog eventjes krampjes, maar bloed blijft verder uit. Rest van de week geen krampen meer en bloed is ook nog steeds vrij weinig. Gisteren moest het doorzetten (tot nu toe altijd op de 26e dag) maar niks. Vandaag zelfs geeneens oud bloed meer, inlegkruisje is nog steed helemaal wit. Temperatuur is wel gewoon laag gebleven. Ik snap er niks meer van. Was dit nou mijn menstruatie? Of hoe zit dat nou.
Raar lijf.
pi_126681192
Je bent nog maar pas gestopt met de pil toch?
S. 2014
J. 2016
pi_126681906
December gestopt, sindsdien steeds regelmatig enzo. 26e dag krampen en dan begon het ook gelijk die dag.
Het zal allemaal wel niks zijn. Ik voel tenslotte ook niks. Maar ik snap nu wel wat iedereen bedoelt met onzekerheid enzo. Ik zit al de hele week van oh komt het nou eerder of niet, vanwege de krampen en mini bloedverlies enzo. En dan is het ineens gewoon een dag later dan anders en niks.
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
pi_126684094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Risu het volgende:
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
Met dat in achterhoofd heb ik twee rondes lang élk wissewasje aan hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, zere vinger, gebroken nagel, etc. in mijn app genoteerd ;).

Maar wel irritant joh... Kan het niet te maken hebben met nog wat (na)stress van de bruiloft? Of is het misschien toch gewoon raak O-)?
pi_126688878
Die onzekerheid is gewoon zwaar bagger!!!

Maakt mij ook zo onzeker als de pest, en begin te geloven dat als ik uiteindelijk wel zwanger ben ik daar de eerste weken echt niets van meekrijg.... Ben zo gefocust op alle pijntjes steken enz...
S. 2014
J. 2016
pi_126702641
Het klinkt cliché, maar toen ik de vorige keer zwanger was, wist ik het gewoon. Mijn vriend ook, ik had weliswaar een test gedaan en hem verteld dat die positief was, maar eigenlijk was het voor geen van ons beiden een verrassing. Ik hoop dat ik diezelfde fijne vanzelfsprekendheid de volgende keer weer zo mee mag maken, het voelde heel natuurlijk :).
pi_126704161
Ik voel me af en toe ook heel zwanger, merk ook dat ik voorzichter ben... En mn vriend heeft t ook iedere keer over "de baby" maar toch 6 slagen om de arm...
S. 2014
J. 2016
pi_126714223
Hier wist ik het ook bij beide zwangerschappen. En niet door rare kwaaltjes ofzo. Maar gewoon een gevoel. Anders. Heel maf.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126719548
Bij de eerste had ik had totaal niet, bij de 2e wel echt enorm. :D
pi_126719570
Tijd voor een nieuw topic met heel veel streepjes *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')