Ja heeft wel 32 dagen geduurd maar onder het mom van beter laat dan nooit*O*quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Chanty!!ik heb het niet precies gevolgd maar is deze eisprong weer door je lichaam zelf gemaakt?
Succes!!
Hoe is je temp?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
Eindelijk, Mrs.Peel! Hoe lang heeft het nu geduurd?
@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.
Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).quote:
41 dagen, mijn gemiddelde cyclusduur is 35 dagen, de vorige drie cycli duurden 31-33 dagen. Ik denk dat het stress is geweest (ziekenhuisopname zoon).quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
Zó herkenbaar! Succes met wachten, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebtquote:Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?S. 2014
J. 2016
Die van anderhalf uur later mag je eigenlijk al niet meer meetellen.. Als je al even wakker bent geweest kan dat meteen schelen in je temperatuur. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die schommelt, gisteren 36.9, vanmorgen 36.6 (en anderhalf uur later weer 36.9).
Ergens hoop ik dat het morgen nog meer zakt en ik gewoon ongesteld word, dan is het maar duidelijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nu 4 dagen voor NOD, Ik heb net weer testen gekocht en ga er morgenochtend toch maar 1 doen, Ik ben alleen zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt.Maakt niet zoveel uit volgens mij als je urine maar een beetje geconcentreerd is. Dus even niet drinken en naar het toilet gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de NOD is het toch het slimste om met de 1e urine vd dag te testen?
Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
@Dot.; ik slik zwangerschapsvitaminen van Kruidvat, die zijn ook voor als je zwanger wilt worden, er zit ook voldoende foliumzuur in.
Ik zit weer in limbo... Gisteren was mijn nod, maar niks geen bloed en geen positieve test. Dus maar weer afwachten..
Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding, veel vitamine E en je baarmoederslijmvlies schijnt er dikker van te worden. Maar ik moet wel zeggen dat ik geen officiele bron kan vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Theeleuter het volgende:
Ik slik alleen foliumzuur.
Mijn cyclus is regelmatig, wat de teunisbloemolie al overbodig maakt. Tarwekiemolie zegt me niet zo heel veel. Hoe zou dat voor een betere innesteling moeten zorgen?
Die van de Etos deden hier ook meer kwaad dan goed idd, hele cyclus in de war.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik had die van de Etos, was mn cyclus ineens 41 dagen
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Jammer GM!
Hier ook nog niets, wel een lage temperatuur. Zette het maar door, stom lijf.
Als het dit weekend doorzet, is mijn nod met vaderdag, zou wel een heel leuk cadeautje zijn voor de toekomstige papa
Mijn nieuwe nod is de verjaardag van m'n vader, één dag eerder. We zijn dat weekend met de hele familie bij elkaar om het te vieren, dus dat wordt nog wat als ik dan positief testquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan gaan we voor die dag!! Ik ben jarig op vaderdag, vind ik een mooie cadeautje! Een baby voor zand!
Met dat in achterhoofd heb ik twee rondes lang élk wissewasje aan hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, zere vinger, gebroken nagel, etc. in mijn app genoteerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef Risu het volgende:
Morgen breekt het door en dan lees ik die post terug en dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |