Chanty, wat fijn, een ei op springen!
DJmomo, sla je slag!

Vanochtend de echo gehad. Er is toevallig een verloskundige in opleiding begonnen bij de praktijk en ze vroeg of zij de echo mocht doen (onder begeleiding van de verloskundige). Helemaal prima, zo heb ik ook heel veel extra informatie meegekregen tijdens het uitleggen

(en ze was hartstikke lief!)
Alles zag er in principe netjes uit, zoals verwacht heeft de baarmoeder zichzelf helemaal opgeschoond. Meteen even mijn eierstokken bekeken. Geen cystes of iets dergelijks, ook wel fijn om meteen even te zien. Ze heeft een paar eitjes opgemeten. Ik had 1 follikel van 17 mm, maar mijn baarmoederwand was nog niet dik genoeg voor een ei dat op springen staat. Eigenlijk had die nu dus al wat dikker moeten zijn?
Al met al dus wel groen licht gekregen om door te gaan voor een nieuwe poging. Ze heeft er zelfs nog specifiek bij gezegd dat ik géén maand hoef te wachten en dat dat eigenlijk een beetje achterhaald is als je een echo hebt gehad (na een miskraam). Mijn cyclus was voor de miskraam redelijk regelmatig, dus er is geen reden om te denken dat het nu anders zal zijn. Bovendien heeft ze met de echo gezien dat mijn cyclus weer op gang is gekomen en alles 'doordraait', dat hoef ik dus ook niet af te wachten.
Dus we gaan er weer voor
NOD is 2/3 juni. (miskraam als 1e dag van menstruatie en cyclus van 32 dagen)