abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126221762
Ik had met die ovulatietesten van sensitest ook altijd een licht 2e streepje, pas voor de eisprong werd het 2e streepje echt donker.
pi_126223533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik had met die ovulatietesten van sensitest ook altijd een licht 2e streepje, pas voor de eisprong werd het 2e streepje echt donker.
Had ik ook! Rond mijn eisprong was het 2e streepje echt duidelijk donkerder dan de eerste. Dat lichte streepje stond er mijn hele cyclus :Y
E.
pi_126233350
Oh het verschilt dus wel per merk bij die ovulatietesten.

Wat slim om wat leuks te gaan doen op die beladen dag, zandsculptuur. Heerlijk de wellnes in.

Eindelijk ben ik even niet mobiel maar op de laptop. Dus hierbij nog de foto van mijn test van afgelopen zaterdag. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_126234997
Flowerbox, daar kan niemand omheen, mooie streep!!! *O* Dringt het al een beetje bij jullie door? :D

Cholula, hoe is het? Nog geen ongesteldheid? Wat maak je het spannend!!

quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ondanks dat de kans heel klein is deze ronde heb ik vanochtend, 2 dagen voor mijn NOD, getest: negatiever dan negatief. Mja, op naar de volgende ronde dus, hoewel, eerst ongesteld worden.
En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijk ;)

Chanty, tegenvaller :(
Ik duim voor je dat dit gewoon een off-maandje is en dat het volgende maand beter wordt. Je bent hoe dan ook een keer zwanger geworden, dus ergens is een keer iets goed gegaan :D Dat kan geen eenmalige actie zijn geweest.
Hoe lang blijven ze jouw cyclus monitoren?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna O+.
Knuff voor jou zand!

Gisteren was mijn verjaardag. (ook maf he, dan) Hoewel ik het eigenlijk heel erg anders had gepland (met alcoholvrije drank op mijn feestje en een baby in mijn buik), hebben we toch een hele fijne dag gehad. Vriendje is heel erg lief geweest en heeft me lekker verwend O+

Volgende week woensdag de echo. Duurt stiekem best lang. Ik wil het eigenlijk gewoon een plekje geven en doorgaan, maar ik merk dat het wachten op de echo (en dus het groene licht voor de volgende ronde) dat nog wat tegenhoudt.
pi_126237596
Dyre, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn dat je vriend zo lief voor je was.

Dat zijn mooie strepen flowerbox!

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Dyre het volgende:

[..]

En hoe is het daar inmiddels? 2 dagen voor je NOD testen zegt nog niet zoveel natuurlijk ;)

Nog niet ongesteld! En ik voel van alles wat bij een naderende menstruatie kan passen maar ook bij een vroege zwangerschap: vol gevoel in mijn buik met rommelende darmen, pijn in mijn lies bij aanspannen bekkenbodem. En daarbij misselijk na Chocomel (had ik bij zwangerschap van zoon) en een beetje een raar verhaal maar bij drukken op mijn linker borst een beetje vocht/melk?!? Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, doe ik een test. Ik vind de spanning best wel lastig: met mijn verstand probeer ik niet te veel hoop te hebben, maar mijn fantasie gaat dan weer met me op de loop en denk ik al aan wanneer en hoe we het de familie gaan vertellen :X
pi_126237633
Ja, het is nu na een kleine week echt geland. Morgenochtend misschien nog 1 keer testen maar nog steeds niet ongesteld worden dus verwacht weer zo'n mooi 2e streepje.

Volgende week dus de echo voor jou. Is toch heel begrijpelijk dat je tot die tijd in je hoofd niet echt groen licht hebt voor een volgende ronde. Knap hoor hoe je er mee omgaat.
pi_126251294
Negatief helaas. Ik ga nu maar nederig afwachten tot mijn menstruatie. Bah, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden |:(
  donderdag 9 mei 2013 @ 06:57:32 #133
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126251345
Hè bah peel, wat rot!
pi_126251358
mrs peel :*

en flowerbox, mooie streep :Y
pi_126251541
Peel :*
S. 2014
J. 2016
pi_126251838
Ruk Peel :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126252671
Bedankt voor jullie reacties. Ben er best wel verdrietig van, maar ik wil me eigenlijk helemaal niet laten kennen zo. Het is pas de vierde ronde, dus ik moet gewoon geduld hebben. Vandaag ga ik lekker genieten van mijn vrije dag samen met m'n twee mannen! O+
pi_126259115
Jammer Peel!
Ik ben ook ongesteld geworden, had ik al verwacht en de teleurstelling valt mee. Ik ga mezelf de komende maanden storten op de voorbereidingen van ons huwelijk. En dus meld ik me hier af. Als ik me hier weer meld over tien maanden dan zitten jullie allemaal in z&g of het babytopic, afgesproken?
pi_126260253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Cholula het volgende:
Jammer Peel!
Ik ben ook ongesteld geworden, had ik al verwacht en de teleurstelling valt mee. Ik ga mezelf de komende maanden storten op de voorbereidingen van ons huwelijk. En dus meld ik me hier af. Als ik me hier weer meld over tien maanden dan zitten jullie allemaal in z&g of het babytopic, afgesproken?
Afgesproken!

Veel plezier met de voorbereidingen, wanneer trouwen jullie? En het lijkt mij jammer dat je nu niet door kunt gaan met jullie kinderwens, dus succes ook daarmee!
pi_126263993
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Conclusie: Mislukt!

Kop op Mrs. Peel.. komt allemaal goed!
pi_126265315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:
Hier nog steeds geen ongesteldheid.. en stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en benieuwd!
Het is pas de eerste maand en ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te houden..
Herkenbaar. Lastig he ;).
pi_126268187
Risu, Heel veel plezier morgen! Geniet van je trouwdag!

Ikwiloohoook! :P
S. 2014
J. 2016
pi_126294941
Risu fijne dag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126295058
Fijne dag gewenst Risu *O*
pi_126295069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Ggirl het volgende:

Kop op Mrs. Peel.. komt allemaal goed!
Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?
pi_126296284
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:00 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Waarom test je eigenlijk niet? Je bent nu al een aantal dagen overtijd toch?
Omdat ik simpelweg geen test in huis heb!

Met de aanstaande vakantie (we vertrekken morgennacht) is het er eigenlijk een beetje bij in geschoten om er eentje te gaan halen!
En er moet nog zoveel... De vloer word opgepakt en opnieuw gelegd als wij op vakantie zijn, dus alle kasten moeten leeg, de tassen moeten nog gepakt, de honden nog naar hun oppas.. en Hubby en ik moeten allebei nog werken vandaag en morgen!

Maar de nieuwsgierigheid gaat het wel winnen hoor. Tot 18.30 werken vanavond en dan rij ik eerst in 't dorp maar langs de kruidvat!
pi_126296765
Aaah, spannend :P
Ben je wel vaker overtijd of is je cyclus heel regelmatig?
pi_126298515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:27 schreef zandsculptuur het volgende:
Aaah, spannend :P
Ben je wel vaker overtijd of is je cyclus heel regelmatig?
Normaliter een heel regelmatige cyclus.. denk ik ;)
Begin maart gestopt met de pil, begin april net zo regelmatig als normaal mijn menstruatie gehad en nu blijft hij uit..
pi_126299389
En geen last van kwaaltjes? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')