Ik kan het op dit moment het best omschrijven als een combinatie van menstruatiekramp en eisprong pijn...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:22 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt wel precies met(gemiddelde) tijd die een eitje aflegt om in te gaan nestelen![]()
Het voelt voor iedereen anders maar meest omschreven pijnen is als menstruatiepijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dat zware gedicht ook uit je sig halen, wellicht helpt dat.
Ik ookquote:Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie(hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel
)
Nog niet ongesteld, en ik durf niet meer te testen. Ik wacht gewoon echt op mijn menstruatie nu. Ik vermoed zelf dat ik overtijd ben vanwege het andere ritme dat je hebt tijdens de vakantie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:05 schreef Dyre het volgende:
Peel, wat jammerBen je inmiddels wel al ongesteld geworden? Anders er over een paar dagen nog eens een testje aan wagen misschien?
+1, Ggirl, succes met testen straks. Ik hoop voor jullie op een mooi resultaat!quote:Ik ben wel heel benieuwd hoe Ggirls test nou is gegaan gisteren. Nu moeten we wachten tot na de vakantie(hoewel, wifi heb je tegenwoordig overal wel
)
Nog gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is, jullie eerste wachtperiode was ook wel erg lang.quote:Oksel, gefeliciteerd!
Welkom! Wat spannend dat jullie voor een kindje gaan! Is het jullie eerste kind?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef klaprooss het volgende:
Hallo dames,
zou ik mee mogen kletsen? Vanaf deze maand probeer ik zwanger te worden en het lijkt me leuk om met andere in afwachting te zijn tot de NOD's en het 2e streepje natuurlijk.
Ik lees net dat er iemand net zwanger is, gefeliciteerd oksel!
Oh, hier heb ik ook echt een hekel aan (en dan zijn wij niet eens getrouwd).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ikina het volgende:
Ik kan nergens meer binnenkomen, of melden dat ik me niet zo lekker voel zonder dat mensen meteen naar mijn buik kijken of beginnen te verwachten dat ik zwanger ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |