quote:
Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef zandsculptuur het volgende:@GM87, heb je afbouwen wel al geprobeerd? Ik zou volgens de psychiater ook altijd medicijnen nodig hebben, maar ben toch al een aantal jaar succesvol gestopt. Echt goed voor de baby is het nu ook weer niet... Ik wilde het zelf iig geprobeerd hebben.
@Dyre, ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en heb alles wat met die zwangerschap te maken had, in een klein wit, kartonnen koffertje gedaan. Maar ik had ook best wat papieren etc. ook omdat het zo'n lange nasleep heeft gehad.
De positieve testen van vorige maand heb ik trouwens wel weggegooid, maar daar was ik ook nog niet echt blij mee toen het alweer voorbij was

.
Ja hoor, ik heb het geprobeerd, want ik wilde geen medicatie blijven slikken en moest er toch vanaf....
1 lange lijdensweg, en niet opgeven he, gewoon doorgaan, tot ik voor de zoveelste keer in de paniek schoot, continue hartkloppingen had en mij gewoon verre van happy voelde..
Toen ben ik op de mama-poli terecht gekomen, en zijn we van hot naar her geslingerd wb medicatie, en nu dus aan de fluoxetine, veilig tijdens zwangerschap, mits onder medische controle, bevallen in het zh, en geen borstvoeding.. Niet allemaal even tof maar een kindje heeft veel meer aan een moeder die stabiel is met medicatie dan wanneer ik perse zonder pillen wil maar niet functioneer.
S. 2014
J. 2016