* Chanty kijkt ook weer eens om de hoekAllereerst welkom aan alle newbies

Flowerbox welkom, gefeliciteerd en doei tegelijk
Dyre wat ontzettend kut dat het mis is gegaan

Knuf en hoop dat je snel weer een nieuwe poging kunt wagen

Ik heb mijn zwangerschapstesten bewaard trouwens, het voelt een beetje als een talisman en het herinnert me eraan dat ik zwanger was en dat het dus vast nog een keer gaat lukken...
GM87 succes met de laatste daagjes voor je bruiloft
Kursor hoe is je echo geweest?
Ikina: Ik slik vitamine B-complex. Daar zit ook meteen foliumzuur en en slik ook vitamine D. Ik begreep van mijn acupuncturiste dat het puur slikken van foliumzuur geen zin heeft als je te weinig vitamine B in je hebt, dan wordt het niet goed opgenomen in je lichaam of zo. En ik had dus te weinig vitamine B daarom dat ik dus vitamine B-complex neem (gewoon etos merk).
Nou ik heb hier inmiddels vier echo's gehad om mijn cyclus te monitoren. De eerste 3 echo's zagen er goed uit. Het baarmoederslijmvlies werd dikker en er groeide een eitje (eerst rechts, toen sloeg het om naar links). Uiteindelijk was er een eitje van 13 mm en de verwachting was dat het door zou groeien en ik dan dit weekend mijn eisprong zou hebben. Vrijdag nog een echo gehad maar toen bleek dat het eitje juist weer iets gekrompen was. Dat was wel even een flinke domper. Dinsdag weer terug om te kijken hoe de situatie is, maar zit nu op cylcusdag 20 en het lijkt erop dat er niks gaat doorzetten.