Dat ging makkelijker dan verwachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Dyre het volgende:
Nee, mijn vriend heeft me gisteravond en vanochtend heel fijn gesteund (hij is zelfs maandverband voor me gaan halen, dat heb ik al sinds de brugklas niet meer in huis), maar ik heb hem vanochtend gewoon naar zijn werk laten gaan. Voor dit vond ik het niet zo nodig dat hij erbij was. Straks met de echo vind ik het wél heel erg fijn als hij er dan bij is.
ik zie dat ik de laatste post aan het maken ben, ik ben benieuwd of ik weet hoe ik een nieuwe in een reeks start. Heb even geduld aub
Mwa, ik probeer mijn gedachten een beetje te verzetten vandaag. Is wel lastig hoor: de hele afgelopen week heb ik echt nergens anders aan kunnen denken dan aan die positieve testen. Ik stond ermee op en ging ermee naar bedquote:
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend kenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Wat grappig
Mijn vriend heeft vroeger in Helmond op school gezeten en vaak als we het over jongensnamen hebben komt het Valentijn Valentijn-verhaal naar bovenHij zat een klas hoger of lager dan hem, kan hij zich niet meer herinneren zegt 'ie.
(ik heb die jongeman zelf dus nooit gekend, maar de legende leeft voort haha)
De Knip inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
De knip? Of de vrije school ? Op de knip dan kan het zomaar eens zijn dat Ik je vriend ken
je mag echt verdrietig zijn. Het lijkt al lang geleden, maar het is toch nog heel vers. Als je wilt kan ik wel opzoeken welk boek ik heb (gelezen).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:40 schreef DJMomo het volgende:
Oh spannend kursor! Succes morgen.
En idd bewonderenswaardig dyre. Mijzelf lukt dat helaas nog steeds niet. Vraag me inmiddels zelfs af of ik niet hulp moet zoeken, zo verdrietig als ik soms nog ben.
Ik ga mij nu ook gewoon op de bruiloft focussen hoor, ik snap heel goed dat jij nu een echo zou overslaan, mja mn beste vriendin en ik word peettante van de meisjes dus dit was heel bijzonder!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:20 schreef Dyre het volgende:
GM87, dikke knuffel voor jou!
Als iemand mij nu meevraagt naar een echo zou ik waarschijnlijk niet eens durven gaanIk snap jouw 'dat wil ik ook!'-gevoel zo goed.
Wijze woorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt, maar ze zijn goedbedoeld: probeer je lekker op je bruiloft te concentreren, het wordt een prachtige dag voor jullie allebeiEn als het er dan in de tussentijd toevallig toch van komt in het mortuarium de slaapkamer, dan is dat mooi meegenomen
Kursor, heel veel succes bij de echo vanmiddag! Hier draaien de duimen voor je
Ik heb gemist wat daar stondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Dyre het volgende:
--weer weg.
Edit: Ik haal dit strakjes wel weer weg, bij nader inzien is het iets teveel info voor eventueel bekenden hier(vragen mogen altijd via PM)
Ben je van baan gewisseld of werk je momenteel niet meer?
Werkervaring op een kdv lijkt me héél erg handig voor je eigen kleintjes straks
Ja hoor, ik heb het geprobeerd, want ik wilde geen medicatie blijven slikken en moest er toch vanaf....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef zandsculptuur het volgende:
@GM87, heb je afbouwen wel al geprobeerd? Ik zou volgens de psychiater ook altijd medicijnen nodig hebben, maar ben toch al een aantal jaar succesvol gestopt. Echt goed voor de baby is het nu ook weer niet... Ik wilde het zelf iig geprobeerd hebben.
@Dyre, ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en heb alles wat met die zwangerschap te maken had, in een klein wit, kartonnen koffertje gedaan. Maar ik had ook best wat papieren etc. ook omdat het zo'n lange nasleep heeft gehad.
De positieve testen van vorige maand heb ik trouwens wel weggegooid, maar daar was ik ook nog niet echt blij mee toen het alweer voorbij was.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:24 schreef flowerbox het volgende:
Wat een mooi idee van dat witte koffertje.
Wat klink je alsof je alles goed doordacht hebt en bekeken, gm87
Geen idee hoe ik mobiel een foto moet plaatsen maar ik geloof dat ik een topic door mag schuiven
Ja hè? Ik was nogal van huh?!quote:
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik ben niet zo'n sentimenteel bewaarderig iemand. En als bewijs dat ik t kan en t vast nog wel eens lukt, heb ik sjakie al.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Dyre het volgende:
DJMomo![]()
Ik denk dat ik een foto ga maken van de testen en ze daarna ook weg ga gooien. Aan de fysieke testen heb ik niets meer, maar de herinnering eraan wil ik toch wel graag bewaren.
Het idee van het witte koffertje vond ik trouwens ook heel mooi.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]Ik lees het nu pas! Stomme telefoon!
Ik bedoelde natuurlijk flowerbox
Waar het hart vol van isquote:Op zondag 5 mei 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]Ik lees het nu pas! Stomme telefoon!
Ik bedoelde natuurlijk flowerbox
Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
Cholula, ik zou over een paar dagen toch nog een keer een test doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Dit klinkt mij bekend in de oren. Wat voor gevoel heb je er zelf bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |