abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126132009
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje O-)
Wat heeft dat met elkaar te maken dan :?
pi_126132173
Alleen seks met eisprong? :?
pi_126133575
Mijn lief is multivitamines gaan halen omdat ie ergens gelezen had dat dit goed voor zn zaad is... Ik hou echt vd vent *;
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 mei 2013 @ 16:44:50 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_126134275
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Hoi dames!

Ikina, ik slik normaal altijd al een gewone multivitamine, nu doe ik Daar foliumzuur bij. Meer niet eigenlijk.

Chanty, Ik vind een ei van 20mm zo groot klinken. Ik dacht dat die dingen veel kleiner waren. Maar ja, wat weet ik er nou van.

Cholula, ik zou als ik jou was ook weer gewoon gaan testen donderdag (als je dat volhoud) want het duurt zo lang. Ik zou gek worden van onzekerheid. En ja, ik ga trouwen vrijdag, zal wel een mooie dag worden denk ik. Ondanks de regen die voorspeld is. (die is maandag weer weg hoor gm 87) ;)

ik denk dat ik deze week een beetje afwezig ben. Zal nog wel af en toe checken hoe het hier gaat, maar reageren doe ik misschien niet echt.
Heb vanmorgen toch stiekem nog even getempt en hij was weer hoog, dus eisprong denk ik geweest. Weet niet precies want ik hou het niet echt bij. Hopelijk hebben we er goed gebruik van gemaakt want ik verwachtte het pas vandaag of morgen. Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje O-)
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_126136692
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen seks met eisprong? :?
Nee, maar hij is met een werkdag in combi met veel zon (zoals vandaag) vaak te moe en dan laat ik het meestal zitten. Komt door zijn oogoperatie eind vorig jaar. Daar heeft ie dan nog last van. Maar misschien is ie alsnog wel te moe, dan maakt die eisprong ook niet meer uit, dan heb ik gewoon pech.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
Oh op die manier. Het leek me ook wat onwaarschijnlijk idd. Nou ja, weer wat geleerd :)
pi_126139793
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef Cholula het volgende:

Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.
Wat knap als je zo lang kan wachten Cholula! Het is toch een vervelende onzekerheid waar je in zit. Ik hoop dat je menstruatie wegblijft en je donderdag 2 mooie streepjes hebt. Je hebt wel een killing-lange cyclus inmiddels zeg.
quote:
Hoe gaat met jou Dyre?
Hier wel goed :)
Vandaag voor het eerst weer naar het werk geweest sinds de miskraam. Even bijgepraat met het afdelingshoofd en dat luchtte wel op. Er zijn nu maar een handjevol mensen die het weten en dat vind ik wel prima zo. Misschien dat ik het de rest ooit vertel als ik opnieuw zwanger ben.

Ik heb wel heel raar gedroomd over de miskraam vannacht. Dat ik het vruchtzakje op moest eten :{ en ik zag dat ik een jongetje zou hebben gekregen :{ Te bizar voor woorden (en ik verzin het allemaal zelf ook nog eens, waarom?!), maar dit is eigenlijk 1 van de vele bizarre dromen die ik vrij regelmatig heb, blijkbaar mijn manier van verwerken? Het nog vreemder maken dan het is, en dan valt het in het echt wel mee?

GM87, duik lekker tussen de lakens met je lief vandaag :D Wat grappig dat hij vitamines is gaan halen voor zijn zaad. Stiekem zijn die mannen er ook veel mee bezig ;)
pi_126141616
Raar hoe je in je slaap dingen verwerkt. Soms komen er bij mij dromen langs die ik bij bewust zijn nooit zou kunnen verzinnen.

Dit is mijn langste cyclus tot nog toe (49 dagen). Gelukkig ben ik overdag redelijk druk op het werk. Ik betrap mezelf wel iedere keer dat ik op de wc zit en denk 'oh jippie nog steeds niks.' Ik heb geen klachten en ik verwacht nog steeds ergens deze dagen ongesteld te worden.
En ik zou heel graag willen testen, maar ik heb mijn lief beloofd te wachten tot we dat samen kunnen doen.
pi_126141930
Spannend hoor, Cholula! Knap dat je zo lang kunt wachten.

Ik vind al dat gewacht altijd maar stom, en je gaat van alles voelen... Vorige maand heb ik elke dag mijn "kwaaltjes" genoteerd, maar met hoe die cyclus afliep, weet ik eigenlijk niet goed wat ik er aan heb :'). Ik noteer nu maar weer alles. Mijn buik is pijnlijk, ik heb steekjes in mijn onderbuik en gevoelige tepels. Maar ja, wat zegt dat... (of niet)?!

Nog even geduld dus... Pfff.

Dyre :*.
pi_126142409
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
pi_126143088
Ondanks dat de kans heel klein is deze ronde heb ik vanochtend, 2 dagen voor mijn NOD, getest: negatiever dan negatief. Mja, op naar de volgende ronde dus, hoewel, eerst ongesteld worden.

Cholula, wat vervelend zo'n lange cyclus. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, linksom of rechtsom.

Risu en GM: veel plezier ^)
pi_126143112
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Cholula het volgende:
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
Dat is ook wel zo ja :Y
pi_126153554
Cholula, wat kan jij lang wachten zeg. Knap hoor!

Risu en gm87 bijna trouwen. Veel plezier alvast!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_126154785
Als ik kijk naar de lengte van mijn cyclus dan denk ik die paar dagen wachten kunnen er ook wel bij. Daarnaast geloof ik niet echt dat ik zwanger zou kunnen zijn. Het is een rare maand geweest, met een nieuwe werkplek en alleen maar hartjes in het weekend in mijn womanlog. Ik wacht gewoon met mijn engelengeduld af. ( en als ik dan morgen of overmorgen ongesteld word, ben ik echt wel even verdrietig)

Mrs.Peel wat een teleurstelling. Maar wat niet is kan nog komen toch? :*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:12:26 #114
52229 Chanty
pi_126167236
Geen verandering meer tov de laatste echo ;( Lichaam lijkt nu stil te liggen. De kans dat er nog een eisprong komt wordt nu wel klein. We blijven wel doormonitoren om te zien wat er verder nog gebeurt.
pi_126170767
vandaag mijn NOD, waar ik voor het gemak al 2 dagen bijgeteld had tov de vorige maanden.
Zondag op vakantie, en als er voor die tijd nog geen menstruatieverschijnselen zijn gaat er een testje mee! :)
pi_126178966
Hier eerste ovu test gedaan. Dag tien. Vaag streepje.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126195425
Dyre, wat knap dat jij alweer even naar je werk bent geweest.

spannend, ggirl!

Djmomo, wat betekend dat vage streepje ook al weer? Je ei komt er aan?

Ik ben een beetje van de verbazing bij gekomen. Hoe graag we het ook wilden was het toch onverwacht of zo. Vaag hoor. Nou ja het begint nu te landen en ik word steeds blijer :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_126196293
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
pi_126205765
^^ wat Martine zegt
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126205985
Ik kom maar op t wachtbankje zitten tot ik weer ongesteld wordt...
Deze maand niet gelukt, door de drukte voor t trouwen heb ik O+ amper gezien dus dan wordt het lastig!
S. 2014
J. 2016
pi_126213854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef martine1984 het volgende:
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.

Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag :').

Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna O+.
pi_126215222
Ja sensitest dipstikkies.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:27:26 #123
52229 Chanty
pi_126219317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.

Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag :').

Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna O+.
Dat ligt niet aan de testen maar meer aan je lichaam ;) Ik heb altijd een licht streepje bv, maar een donker streepje blijft vooralsnog uit en dat klopt ook met de resultaten van mijn echo's. Ruim een jaar geleden had ik altijd een positieve ovutest maar geen eisprong :') maar dat was weer een andere situatie :P

Ik las zelfs dat ook mannen LH-hormoon in hun lichaam hebben en ook zij dus een licht streepje kunnen piesen.
pi_126219426
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen :).
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:32:41 #125
52229 Chanty
pi_126219530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen :).
Hmmm mja dan zijn die andere misschien minder gevoelig idd. Ik heb tot nu toe iig met elk met een lichte streep gehad. Maar mijn lichaam is misschien sowieso niet echt goed om aan te spiegelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')