Wat heeft dat met elkaar te maken danquote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
Hoi dames!
Ikina, ik slik normaal altijd al een gewone multivitamine, nu doe ik Daar foliumzuur bij. Meer niet eigenlijk.
Chanty, Ik vind een ei van 20mm zo groot klinken. Ik dacht dat die dingen veel kleiner waren. Maar ja, wat weet ik er nou van.
Cholula, ik zou als ik jou was ook weer gewoon gaan testen donderdag (als je dat volhoud) want het duurt zo lang. Ik zou gek worden van onzekerheid. En ja, ik ga trouwen vrijdag, zal wel een mooie dag worden denk ik. Ondanks de regen die voorspeld is. (die is maandag weer weg hoor gm 87)![]()
ik denk dat ik deze week een beetje afwezig ben. Zal nog wel af en toe checken hoe het hier gaat, maar reageren doe ik misschien niet echt.
Heb vanmorgen toch stiekem nog even getempt en hij was weer hoog, dus eisprong denk ik geweest. Weet niet precies want ik hou het niet echt bij. Hopelijk hebben we er goed gebruik van gemaakt want ik verwachtte het pas vandaag of morgen. Nou ja, als ik niks zeg heb ik vanavond ook nog een leuk avondje
Nee, maar hij is met een werkdag in combi met veel zon (zoals vandaag) vaak te moe en dan laat ik het meestal zitten. Komt door zijn oogoperatie eind vorig jaar. Daar heeft ie dan nog last van. Maar misschien is ie alsnog wel te moe, dan maakt die eisprong ook niet meer uit, dan heb ik gewoon pech.quote:
Oh op die manier. Het leek me ook wat onwaarschijnlijk idd. Nou ja, weer wat geleerdquote:Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het klopt ook niet helemaal dat het "ei" 20mm is. De follikel (eicel) is 20mm, dat is dus nog wat meer dan wat er vrijkomt volgens mij ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Follikel ). Hoe het precies zit weet ik ook niet, nogal medisch geneuzel maar het eiblaasje wordt idd wel behoorlijk groot.
Wat knap als je zo lang kan wachten Cholula! Het is toch een vervelende onzekerheid waar je in zit. Ik hoop dat je menstruatie wegblijft en je donderdag 2 mooie streepjes hebt. Je hebt wel een killing-lange cyclus inmiddels zeg.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef Cholula het volgende:
Ik heb er nog niet echt een gevoel bij. Ik wacht af tot donderdag, dan kan ik samen met mijn vriend testen als dat nodig is. Ik ben nog steeds erg rustig. Natuurlijk was ik wel teleurgesteld dat de test wit bleef, maar ook daar heb ik me redelijk vlot overheen gezet.
Hier wel goedquote:Hoe gaat met jou Dyre?
Dat is ook wel zo jaquote:Op maandag 6 mei 2013 19:55 schreef Cholula het volgende:
Geduld hebben klinkt zo makkelijk hé? Zand, vorige week had je een koningsei en moet je zien hoe snel die week voorbij gevlogen is!
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef martine1984 het volgende:
Ovulatie test moet 2 gelijke streepjes laten zien dan zal de eisprong binnen 24 uur plaatsvinden. Dus een vaag streepje zegt niks.
Dat ligt niet aan de testen maar meer aan je lichaamquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan welk merk je hebt, bij het merk wat ik gebruik betekent een vaag streepje dat 'ie de dag er voor of er na positief is. De rest van de maand laat 'ie maar 1 streepje zien, echt heel prettig.
Welke heb je Momo, die van Sensitest? Die vond ik ook erg fijn.
Welkom op het wachtbankje, GM87. Het is hier alleen heel stom, de tijd gaat enorm traag.
Gisteren was trouwens de UD van mijn mk... lief en ik hebben er een lekker dagje samen van gemaakt in de sauna.
Hmmm mja dan zijn die andere misschien minder gevoelig idd. Ik heb tot nu toe iig met elk met een lichte streep gehad. Maar mijn lichaam is misschien sowieso niet echt goed om aan te spiegelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, ik heb net even gekeken naar mijn testen, en ik heb een hele rits sensitesten, die geven elke keer inderdaad een licht tweede streepje.
De ronde erna heb ik twee verschillende soorten gebruikt van Ebay, waarvan de eerste serie elke keer heel vage streepjes gaf (zelfs de controlestreep bleef vaag) en halverwege die ronde ben ik 'geswitched' naar een andere soort test van Ebay, deze geeft alleen een controlestreepje rondom de eisprong.
Dus het lijkt me wel per test/merk verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |