Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
okeequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:12 schreef MPG het volgende:
@JJJJJJJDJJJJJ
ik gooi dat bier liever in mezelf...
Inmiddels net alweer vier personen + eten toegevoegdquote:
JEEJ!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels net alweer vier personen + eten toegevoegd(MissBliss, Re, yvonne, iteejer)
Sommigen had ik het gewoon nog niet gevraagd, komen er nog meer bij
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
En Maes en Zwabber eten ook mee, ik ga weer even de OP aanpassen
ik weet niet of ik nog durf nu jij en Takaiki om gaan vechtenquote:
Dan blijf je thuis en neem ik de dames welquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog durf nu jij en Takaiki om gaan vechten
zo makkelijk bluf je me niet af vriendquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis en neem ik de dames wel.
Nemen?!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis en neem ik de dames wel.
Oeh,stevenen we nu af op een ouderwetsch riddertoernooi om den spierballen te laten rollen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo makkelijk bluf je me niet af vriend
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oeh,stevenen we nu af op een ouderwetsch riddertoernooi om den spierballen te laten rollen?
alleen gezeten?quote:
We waren niet alleenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.
[..]
alleen gezeten?
Valt me weer tegen van je MPG, je KSC-reputatie is blijkbaar onterecht.
en dat heeft MPG weerhouden omdat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We waren niet alleen
Er zaten nog 3 andere mensen in de koets
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxiquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.
[..]
alleen gezeten?
Valt me weer tegen van je MPG, je KSC-reputatie is blijkbaar onterecht.
Ik zat aan MPG zijn andere kant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We waren niet alleen
Er zaten nog 3 andere mensen in de koets
Okeequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxi
Daar was je! (Ik val ook net binnen)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn pm stroomt al overquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat aan MPG zijn andere kant.![]()
Arme jongen kon niet kiezen.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pm stroomt al over
sowieso heb je geen geheimen voor me
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGkequote:
Catquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar was je! (Ik val ook net binnen)
Enne, hes-se cente veur ut hotel?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGke
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.
IK HAAT PANDA's
Dan was je wel heeeel erg vastgelopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.
Die weet ik!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ga een vraag stellen die geloof ik al 100 keer is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden...Is er al een tijd afgesproken dat de hotellers in het hotel zijn?
Haha jij hebt goed opgeletquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
nou nee ik zal het uitleggen.quote:
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
Hoj mich neet te lang in spanning jong!quote:
appelkruimel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
Mot er trouwens nog vlaai zijn? En zo ja.... Welke?![]()
![]()
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
![]()
hij kan niet zo goed tellen, hij doet je niet bewust in spanning houden Catje.quote:
Ik vind 14 uur voor nu wel vroeg zatquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook naar het hotel dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.
Ik ben voor vlaai.Kersen ofzo.
Welke shotjes?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook naar het hotel dan?![]()
Want daar is de vlaai.En shotjes
Voor de vlaai kom ik naar het hotel. Rij ik jullie daarna naar de kroeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook naar het hotel dan?![]()
Want daar is de vlaai.En shotjes
Acherrum!quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor de vlaai kom ik naar het hotel. Rij ik jullie daarna naar de kroeg.
Drank doe ik niet aan.
Wat een omwegquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou nee ik zal het uitleggen.
Ik zat in de bus richting metro leidschendam-voorburg, en die bus rijdt naar leiden cs. Maar ik zat dus na werk beetje op FOK! en muziek te luisteren toen ik ineens 6 dames in zag/hoorde stappen. Dus ik was afgeleid door al het Oranje om me heen *kuch* bavariajurkjes *kuch* en ineens was de bus al voorbij mijn halte. En aangezien ik de weg NIET ken daar en wel best zat in het zonnetje ben ik blijven zitten tot het centraal station van Leiden en ben vanaf daar naar Rotterdam gegaan. Via Starbucks uiteraard.
Ja scheelde een uur maar ik had niet veel geld op OV-chip en stel ik stap uit bij 1 a 2 haltes verder dan die metrohalte en ik kan niet terug omdat ik in de min sta....Eerst een pinautomaat zoeken voor een los kaartje of een OV-oplaadpunt. Dit leek me het meest relaxedquote:
Ik heb wel iets, maar het is niks met vogeltjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt helemaal niks vogelachtigs om aan te trekken en de tijd begint te dringen en PANIEK EN SENSATIE.
Vertrouwdquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt helemaal niks vogelachtigs om aan te trekken en de tijd begint te dringen en PANIEK EN SENSATIE.
Time flies like a bird when you're having bitterballen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertrouwd![]()
Is het werkelijk al bijna een jaar geleden?
ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Moeten we nu ook allemaal dronken worden en Birds meelallen om in Anoukstyle te blijven?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Which reminds me dat ik nog een patroon ging zoeken om mijn geweldige stofje om te kunnen toveren in een geweldig jurkje met vogeltjes.
Hmmm, dan moet ik maar gauw gaan oefenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Moeten we nu ook allemaal dronken worden en Birds meelallen om in Anoukstyle te blijven?
Jup, met alleen een tatoo sleeve redden we het niet meer nu!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ben de BOBquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, met alleen een tatoo sleeve redden we het niet meer nu!
Dan zit er niks anders op dan dat de gehele inhoud van de Takketaxi toch maar blijft slapenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan dat de gehele inhoud van de Takketaxi toch maar blijft slapen
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb deze aan: het ESF logo
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,19,4,17&PI=2&SM=0
Roomiequote:
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukkenquote:
goed zoeken dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukken. Mits met roomie ofc.
Dames heer MPG zoekt een KAMERGENOOT voor 1 nacht, dm hem snel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef MPG het volgende:
Als jij er nou niet doorheen tettert, toekstra, dan kennen ze hier tenminste zien dat ik een ROOMIE zoek.
denk het niet want krijg nog geen stuk vlaai als bedankjequote:
Ok ik heb je van de ovb lijst gehaald, fijne vakantie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik nog op de mischien lijst sta, kan ik er af, ik ben die week aan het fiets kamperen n Frankrijk.
Als het zelfs in het afscheidsdiner van Beatrix wordt gebruikt zal het wel goed spul zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Misschien kunnen we die onderweg naar het hotel wel opzuipenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef remlof het volgende:
Hou dan ook geen meets door de week aan de andere kant van het land
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriend
Maar toen was je vast even vergeten dat je doordeweeks al om 21:00 uur naar bed moet, geeft niet, kan gebeuren
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemen
Mail jij even met de eurovisie organisatie, of ze onze halve finale voortaan op zaterdag doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef remlof het volgende:
Hou dan ook geen meets door de week aan de andere kant van het land
En als moemoe kwam, dan kwam hij ook gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mail jij even met de eurovisie organisatie, of ze onze halve finale voortaan op zaterdag doen?
Ja? Dank dank
gaan we meeten ?quote:
In een oranje onderbroekje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Jimbo het volgende:
remlof komt wel, maar doet net alsof van niet
Ik ookquote:
moemoequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als moemoe kwam, dan kwam hij ook gewoonsmoesjes
remlof? ... zonder onderbroekje uiteraard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In een oranje onderbroekje?
[..]
Ik ookLekker samen hyperen als Nederland moet zingen
Ja!quote:
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In een oranje onderbroekje?
[..]
Ik ookLekker samen hyperen als Nederland moet zingen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Maar niet op het terras bij Henk.
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moetquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.
Godver, ik zie dit nu zó voor me hequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moet![]()
![]()
Ook als er gewoon mensen langskomen die niet bij fok horen en dachten ' HEY het is open, laten we een biertje doen'quote:
Hoe je het nu voor je ziet gebeurt het ook waarschijnlijk.quote:
True story.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook als er gewoon mensen langskomen die niet bij fok horen en dachten ' HEY het is open, laten we een biertje doen'
HOP greys sleept ze mee
waarom sjoelde je bij mij om de hoek dinsdag?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Was vorig jaar ook
JONGENS *wapper* WE *wapper* MOETEN!!!!1 *wapper* KOM *wapper* KIJKEN *wapper* *wapper*Niet alle deelnemers bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!111
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Sommige acts zijn het bekijken ook niet waard, maar voor de vorm moet je daar wel doorheen ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet alle deelnemers bekijken.!!111
Muizel!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sommige acts zijn het bekijken ook niet waard, maar voor de vorm moet je daar wel doorheen ja.
Voor de volledige Eurovisie-ervaring
Ik DM je evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Muizel!!![]()
Er zijn hier een paar medepassagiers die willen weten hoe laat we in het hotel gaan zijn... ik heb gezegd dat dat van jou afhangt
Was dat bij jou om de hoek?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom sjoelde je bij mij om de hoek dinsdag?
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Toekito het volgende:
ja hallo de vloer hier wordt wat glibberig met al dat geklef
op die foto te zien wel ja, maar ik was aant werk dus ik kon niet. Had wel van Heiden gehoord dat het er was.quote:
Misschien staan er nog wel resten van het stoepkrijten op straat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die foto te zien wel ja, maar ik was aant werk dus ik kon niet. Had wel van Heiden gehoord dat het er was.
ga eens kijken vanavond/morgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien staan er nog wel resten van het stoepkrijten op straat.
jeweetzquote:
daarom juistquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
Zouden zich al potentiele roomies gemeld hebben bij me?
Toek laat ze heel handig contact zoeken op een weg die ik 90% van de tijd niet zie namelijk...
Sikkertaresse van lek mich de tes.
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenootquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
Zouden zich al potentiele roomies gemeld hebben bij me?
Toek laat ze heel handig contact zoeken op een weg die ik 90% van de tijd niet zie namelijk...
Sikkertaresse van lek mich de tes.
Kamer delen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenoot
heb alleen nog steeds niks geboekt
morgen bel ik denk ik
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenoot
heb alleen nog steeds niks geboekt
morgen bel ik denk ik
Geilquote:
Je bent van harte welkomquote:
Kijk, als je me nou niet had ingemaakt met WF dan hadden we er nog over kunnen praten, maar ja...quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter van niet. Dan kunnen jullie niet meer ongestoord jullie gang gaan, zou toch zonde zijn
dat scheelt, van mij win je altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk, als je me nou niet had ingemaakt met WF dan hadden we er nog over kunnen praten, maar ja...
De laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat scheelt, van mij win je altijd
oeh, gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer
Maar wij doen wel een blokje om bij Henk
Dat kan dan weer niet, we gaan geen zelf meegebrachte etenswaren daar opetenquote:
Hahaha, nice.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
Filmpje Anouk was voor Even Apeldoorn bellen![]()
![]()
Ik vind het een wereldgrap en ik had al toegegeven dat ik te overdreven reageerde toen ik hem snel even gezien had zonder geluid op mijn mobielquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef yvonne het volgende:
Jullie commentaar hier![]()
![]()
Anouk is Baas![]()
![]()
![]()
"Ja dat zegt ze nu wel, maar ik vind die reclame niet kunnen hoor, ze is 38 en moeder notabene!'
Ik ben jullie vast voor
Nee serieus, ik vind 'm super.
ik nu ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef yvonne het volgende:
Jullie commentaar hier![]()
![]()
Anouk is Baas![]()
![]()
![]()
"Ja dat zegt ze nu wel, maar ik vind die reclame niet kunnen hoor, ze is 38 en moeder notabene!'
Ik ben jullie vast voor
Nee serieus, ik vind 'm super.
Maar ik had die andere filmpjes ook al gezien, dan was dat wat jij zag nog braafquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een wereldgrap en ik had al toegegeven dat ik te overdreven reageerde toen ik hem snel even gezien had zonder geluid op mijn mobiel
Echt helemaal baas!
Heb het wel even op het buitenlandse forum gezet. Gewoon, voor de zekerheid![]()
De organisatie niet hoor, vooral Sietse Bakker niet, die is tofquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nu ook
ik hoop dat de ESF organisatie er nog op reageert... die zijn altijd zo serieus lijkt me....
Ik had allemaal berichten op facebook en die zag ik via mobiel en durfde op het werk mijn geluid niet aan te zetten dus ik baseerde het nog op zonder-geluid ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik had die andere filmpjes ook al gezien, dan was dat wat jij zag nog braaf
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
I
Maar heej, ik durf het toe te geven hoor
Het stond iig op escunited, waar ze al 95 bladzijdes hebben volgeluld alleen over Anoukquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Peter het volgende:
Whaha, heeft ze in het buitenland nog de media gehaald dan?
Waitwhut!?quote:
Klinkt zeer intrigerend.quote:
Ik heb geen plusquote:
Qwea subtielquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen plus
verkapt, "als je voor cat een zakkie scoort, scoor dan voor mij ook ff 1 ajb"
Ik heb mijn lijstje bijna afquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
De 14e wordt één grote voedsel- en andere zut uitwisselmeet.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
De 14e wordt één grote voedsel- en andere zut uitwisselmeet.
Die je vaker ook in de bios treft? Met dat ingewikkelde lipjes-in-elkaar-grijp sluiting gebeuren? Want die ken ik wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijstje bijna af
Ik weet alleen niet hoe die chocolade chips hetenWeet je wel, die witte, zijn dacht ik van nestle. In kartonnen verpakking?
vooruitquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen plus
verkapt, "als je voor cat een zakkie scoort, scoor dan voor mij ook ff 1 ajb"
Voor mensen die een bestelling geplaatst hebben.quote:
Ja! Deels rode verpakking. En je hebt die chipjes ook in bruin. Maar ik mot de wittequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die je vaker ook in de bios treft? Met dat ingewikkelde lipjes-in-elkaar-grijp sluiting gebeuren? Want die ken ik wel.
Wil ik oooook!quote:
Nooooh!quote:
Andere verplichtingenquote:
Welk een verplichting gaat boven het ESF!?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Andere verplichtingen
Ik haat andere verplichtingen
Jeuj! Ideaal kroeg- en terrastemperatuurtje!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:11 schreef Greys het volgende:
Volgens weeronline wordt het de 14e droog en ongeveer 17 graden
Ik zal je oprecht missenquote:
Beuh. Verplichtingenquote:
Nu missen we de uitdrukking op je gezicht als Anoukje wintquote:
Keistom zijn die altijd.quote:
Ohhhhhhh die moet je aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef Oognip het volgende:
Ik heb ooit in Zuid-Afrika een toepasselijk shirtje gekocht
[ afbeelding ]
Nog drie dagen werken en dan is het Hemelvaart en begint mijn Eurovisievakantiequote:
Nog 6 dagen werken en dan begint mijn Eurovisievakantie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog drie dagen werken en dan is het Hemelvaart en begint mijn Eurovisievakantie
Ik wilde heel hard gillen "IK BEN VOOR DE 14DE 78 KILO" maar het is gvd al over 11 dagenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog drie dagen werken en dan is het Hemelvaart en begint mijn Eurovisievakantie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog drie vijf dagen werken en dan is het Hemelvaart weer weekend en begint mijn Eurovisievakantie
Ik heb al lang geen navelpiercing meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neejij mag hem wel aan
is bij jou vast een naveltruitje, valt je navelpiercing lekker op
hahaha want Greys is 300 meter lang!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neejij mag hem wel aan
is bij jou vast een naveltruitje, valt je navelpiercing lekker op
Dat gaat dus falen. Tenzij jij 400 meter lang bent.quote:
Ja, ik verpletter hem zo met mijn zevenmijlslaarzen, moehahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat dus falen. Tenzij jij 400 meter lang bent.
Sp33dy!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
ik ben eigenlijk een bangerik en ren echt heel heel hard, lukt net
Als je jezelf nog een meisje noemt kan het primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen navelpiercing meer.
Dat kon niet meer op mijn leeftijd vond ik ().
Ook daar heb ik issues mee zoals je weetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je jezelf nog een meisje noemt kan het prima
Nee dat kwam een beetje verkeerd overquote:
ik moest zelf giebelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was die mile high nog ff op me aan het laten inwerken
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat met meisje/vrouw heb ik ook last mee. Met mannen ook trouwens, die noem ik altijd jongen. Ex noem ik vaak jongetje, die is 48
Ja stom he, ineens is het lastig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat met meisje/vrouw heb ik ook last mee. Met mannen ook trouwens, die noem ik altijd jongen. Ex noem ik vaak jongetje, die is 48
38.quote:
"Meisje" van 40, please.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat kwam een beetje verkeerd overIk had het er vandaag over in de F&F SC dat ik af en toe niet weet hoe ik iemand anders van mijn leeftijd moet noemen. Tis beetje lastig uit te leggen
Maar ik wilde vertellen dat er een meisje/vrouw aan de overkant liep tijdens een verhaal dat ik aan het vertellen was. En meisje klonk 'raar', omdat ze van mijn leeftijd is, maar 'vrouw' klinkt me weer te oud. En 'meid' klinkt onaardig.
Ik weet soms af en toe niet hoe ik ze dan moet noemen
Sp3c zou ik ook een jongen noemen omdat sp3c. Maar kan me voorstellen dat dat lastig is idd. Ik vind het al erg als ik aangesproken word met 'mevrouw'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
38.
Hoe oud is sp3c dan? Ik noem iedereen een jongen, dus hem ook denk ik. Alleen mijn vader niet en andere mannen van zijn leeftijd..
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sp3c zou ik ook een jongen noemen omdat sp3c. Maar kan me voorstellen dat dat lastig is idd. Ik vind het al erg als ik aangesproken word met 'mevrouw'
23quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik vind het niet leuk als ze mevrouw zeggen. Maar ze doen het meestal wel.
Chick?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik zei afgelopen week tegen m'n collega's dat ik het ESF weer in 'die kroeg bij Rotterdam' (ik probeer het vaag te houden, straks gaan ze googlen) ga kijken. En dat dat wordt georganiseerd door een meisj...ja, vrou...nou, nee, geen vrouw, dat klinkt zo ouwelijk, meisje...eh...een iemand, IEMAND, een ze eh...
Ik weet gewoon niet wat Greys is.
Iemand dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zekers!
Maar dat klinkt zo raar als ik dat zeg.
Is dit een oproepje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoor net op tv dat het heel weinig is om 113 volgens op Twitter te hebben....
Ik heb er 11.....
vond het erg lief dat je even appte vanmiddagquote:
Een sletje, dat is ze.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik zei afgelopen week tegen m'n collega's dat ik het ESF weer in 'die kroeg bij Rotterdam' (ik probeer het vaag te houden, straks gaan ze googlen) ga kijken. En dat dat wordt georganiseerd door een meisj...ja, vrou...nou, nee, geen vrouw, dat klinkt zo ouwelijk, meisje...eh...een iemand, IEMAND, een ze eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Neuh... ik Twitter niet zoveelquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een sletje, dat is ze.Dat mocht je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je kan me opvegen, maar het was een mooie dienst!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neuh... ik Twitter niet zoveel![]()
Hoe ging het vandaag toekje?
Even verstand uit en VI aan en daarna slapenquote:
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oudquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Meisje" van 40, please.Maar herkenbaar wel.
JA NOU ZIE!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
chick omschrijft je primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oud
quote:
Nee, vind ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als ze mij aanduiden als 'die vrouw' vind ik dat ook echt niet tof op de een of andere manier. Dat klinkt te oud
Je had het tegen 38quote:
oh dat dacht ik, je ziet er wel uit als 27 hoor chickquote:
Dat wijf, de snol, die slettebak, die treurwilg, de trol, het wicht...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Charmeurquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat dacht ik, je ziet er wel uit als 27 hoor chick
Zoek je nieuwe vriendenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Vanaf 40 noem ik gewoon iedereen uitgedroogd veenlijk.
Ik vind het wel lekker bekken. Zal ik meedoen??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
ik zeg altijd Greus
slaat nog niet echt aan maar ik heb goede hoop
Au. Au. Au. Hihihihi. Au. Au.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wijf, de snol, die slettebak, die treurwilg, de trol, het wicht...
Oh dat klinkt goedquote:Ik zeg altijd 'Greys, mijn maîtresse'
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
euh ja ... meedoen
je mag meedoen ja
we houden het erin
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Vanaf 40 noem ik gewoon iedereen uitgedroogd veenlijk.
En in een ander hotelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik met m'n ogen open slapen de 14e....
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zat te denken, ik ga hoe dan ook geen slaap krijgen. Als Anouk doorgaat, lig jij de hele nacht te huilen van blijdschap, gaat ze niet door, dan huil je de hele nacht van verdriet.
Als ze doorgaat gaan we toeterend door de straten en eindigen we wet-t-shirt in de Hofplein fontein.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zat te denken, ik ga hoe dan ook geen slaap krijgen. Als Anouk doorgaat, lig jij de hele nacht te huilen van blijdschap, gaat ze niet door, dan huil je de hele nacht van verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |