Dat kan dan weer niet, we gaan geen zelf meegebrachte etenswaren daar opetenquote:
Hahaha, nice.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
Filmpje Anouk was voor Even Apeldoorn bellen![]()
![]()
Ik vind het een wereldgrap en ik had al toegegeven dat ik te overdreven reageerde toen ik hem snel even gezien had zonder geluid op mijn mobielquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef yvonne het volgende:
Jullie commentaar hier![]()
![]()
Anouk is Baas![]()
![]()
![]()
"Ja dat zegt ze nu wel, maar ik vind die reclame niet kunnen hoor, ze is 38 en moeder notabene!'
Ik ben jullie vast voor
Nee serieus, ik vind 'm super.
ik nu ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef yvonne het volgende:
Jullie commentaar hier![]()
![]()
Anouk is Baas![]()
![]()
![]()
"Ja dat zegt ze nu wel, maar ik vind die reclame niet kunnen hoor, ze is 38 en moeder notabene!'
Ik ben jullie vast voor
Nee serieus, ik vind 'm super.
Maar ik had die andere filmpjes ook al gezien, dan was dat wat jij zag nog braafquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een wereldgrap en ik had al toegegeven dat ik te overdreven reageerde toen ik hem snel even gezien had zonder geluid op mijn mobiel
Echt helemaal baas!
Heb het wel even op het buitenlandse forum gezet. Gewoon, voor de zekerheid![]()
De organisatie niet hoor, vooral Sietse Bakker niet, die is tofquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik nu ook
ik hoop dat de ESF organisatie er nog op reageert... die zijn altijd zo serieus lijkt me....
Ik had allemaal berichten op facebook en die zag ik via mobiel en durfde op het werk mijn geluid niet aan te zetten dus ik baseerde het nog op zonder-geluid ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik had die andere filmpjes ook al gezien, dan was dat wat jij zag nog braaf
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
I
Maar heej, ik durf het toe te geven hoor
Het stond iig op escunited, waar ze al 95 bladzijdes hebben volgeluld alleen over Anoukquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Peter het volgende:
Whaha, heeft ze in het buitenland nog de media gehaald dan?
Waitwhut!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |