Mail jij even met de eurovisie organisatie, of ze onze halve finale voortaan op zaterdag doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef remlof het volgende:
Hou dan ook geen meets door de week aan de andere kant van het land
En als moemoe kwam, dan kwam hij ook gewoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mail jij even met de eurovisie organisatie, of ze onze halve finale voortaan op zaterdag doen?
Ja? Dank dank
gaan we meeten ?quote:
In een oranje onderbroekje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Jimbo het volgende:
remlof komt wel, maar doet net alsof van niet
Ik ookquote:
moemoequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als moemoe kwam, dan kwam hij ook gewoonsmoesjes
remlof? ... zonder onderbroekje uiteraard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In een oranje onderbroekje?
[..]
Ik ookLekker samen hyperen als Nederland moet zingen
Ja!quote:
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In een oranje onderbroekje?
[..]
Ik ookLekker samen hyperen als Nederland moet zingen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Maar niet op het terras bij Henk.
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moetquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Echt hoor, en ik heb birds al geoefend. Hoop alleen dat iemand mij tegen die tijd even van het terras af trekt om te kijken.
Godver, ik zie dit nu zķ voor me hequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moet![]()
![]()
Ook als er gewoon mensen langskomen die niet bij fok horen en dachten ' HEY het is open, laten we een biertje doen'quote:
Hoe je het nu voor je ziet gebeurt het ook waarschijnlijk.quote:
True story.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook als er gewoon mensen langskomen die niet bij fok horen en dachten ' HEY het is open, laten we een biertje doen'
HOP greys sleept ze mee
waarom sjoelde je bij mij om de hoek dinsdag?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik veeg heel het terras leeg op het moment dat Anouk moet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Was vorig jaar ook
JONGENS *wapper* WE *wapper* MOETEN!!!!1 *wapper* KOM *wapper* KIJKEN *wapper* *wapper*Niet alle deelnemers bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!111
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Sommige acts zijn het bekijken ook niet waard, maar voor de vorm moet je daar wel doorheen ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet alle deelnemers bekijken.!!111
Muizel!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sommige acts zijn het bekijken ook niet waard, maar voor de vorm moet je daar wel doorheen ja.
Voor de volledige Eurovisie-ervaring
Ik DM je evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Muizel!!![]()
Er zijn hier een paar medepassagiers die willen weten hoe laat we in het hotel gaan zijn... ik heb gezegd dat dat van jou afhangt
Was dat bij jou om de hoek?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom sjoelde je bij mij om de hoek dinsdag?
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Toekito het volgende:
ja hallo de vloer hier wordt wat glibberig met al dat geklef
op die foto te zien wel ja, maar ik was aant werk dus ik kon niet. Had wel van Heiden gehoord dat het er was.quote:
Misschien staan er nog wel resten van het stoepkrijten op straat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
op die foto te zien wel ja, maar ik was aant werk dus ik kon niet. Had wel van Heiden gehoord dat het er was.
ga eens kijken vanavond/morgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien staan er nog wel resten van het stoepkrijten op straat.
jeweetzquote:
daarom juistquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
Zouden zich al potentiele roomies gemeld hebben bij me?
Toek laat ze heel handig contact zoeken op een weg die ik 90% van de tijd niet zie namelijk...
Sikkertaresse van lek mich de tes.
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenootquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
Zouden zich al potentiele roomies gemeld hebben bij me?
Toek laat ze heel handig contact zoeken op een weg die ik 90% van de tijd niet zie namelijk...
Sikkertaresse van lek mich de tes.
Kamer delen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenoot
heb alleen nog steeds niks geboekt
morgen bel ik denk ik
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zoek eventueel ook nog wel een kamergenoot
heb alleen nog steeds niks geboekt
morgen bel ik denk ik
Geilquote:
Je bent van harte welkomquote:
Kijk, als je me nou niet had ingemaakt met WF dan hadden we er nog over kunnen praten, maar ja...quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter van niet. Dan kunnen jullie niet meer ongestoord jullie gang gaan, zou toch zonde zijn
dat scheelt, van mij win je altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk, als je me nou niet had ingemaakt met WF dan hadden we er nog over kunnen praten, maar ja...
De laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat scheelt, van mij win je altijd
oeh, gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
De laatste tijd niet meer
Maar wij doen wel een blokje om bij Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |