True.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Ach, zo veeleisend zijn we niet hoor, als het die Prowl maar niet wordt is het al snel goed lijkt me..
Ik heb een voorbind dildo van 38cm, mag dat ook?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Eisen:
- moet tegen bagger kunnen
- moet zuinig op slotjes zijn
- moet zich nog braaf aan alle regels houden
- moet 4 postdocs afgerond hebben
- moet rijk zijn
- moet een piemel van >35cm hebben
Iemand een idee waar ik die kan vinden? V&A schijnt nog een nieuwe te zoeken, dus ik dacht: ik help ze even.
De ideale kandidaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Ja zoek maar niet meer verder enzo, je hebt hem gevonden.
Precies, kan tegen een stootje, laat zich afzeiken, is niet vies van een rel en zou af en toe ook nog eens een slotje kunnen zetten. Ideaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ideale kandidaat.![]()
Hangt de hele dag op Fok! rond.
Prima, ik PM je zo mijn rekeningnummer welquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Ja zoek maar niet meer verder enzo, je hebt hem gevonden. Salaris komen we wel uit.
Ik gok dat over 2 weken een functie vrijkomt in V&A.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, kan tegen een stootje, laat zich afzeiken, is niet vies van een rel en zou af en toe ook nog eens een slotje kunnen zetten. Ideaal.
Goed lijstjequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Eisen:
- moet rijk zijn
Iemand een idee waar ik die kan vinden? V&A schijnt nog een nieuwe te zoeken, dus ik dacht: ik help ze even.
Ik voldoe aan geen enkelequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Eisen:
- moet rijk zijn
We hebben op V&A een slotjesquota van minimaal 14 per dag opgelegd gekregen, dus punt 2 moet maar even geschrapt worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Eisen:
- moet rijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |