Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
okeequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:12 schreef MPG het volgende:
@JJJJJJJDJJJJJ
ik gooi dat bier liever in mezelf...
Inmiddels net alweer vier personen + eten toegevoegdquote:
JEEJ!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Inmiddels net alweer vier personen + eten toegevoegd(MissBliss, Re, yvonne, iteejer)
Sommigen had ik het gewoon nog niet gevraagd, komen er nog meer bij
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
En Maes en Zwabber eten ook mee, ik ga weer even de OP aanpassen
ik weet niet of ik nog durf nu jij en Takaiki om gaan vechtenquote:
Dan blijf je thuis en neem ik de dames welquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet niet of ik nog durf nu jij en Takaiki om gaan vechten
zo makkelijk bluf je me niet af vriendquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis en neem ik de dames wel.
Nemen?!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je thuis en neem ik de dames wel.
Oeh,stevenen we nu af op een ouderwetsch riddertoernooi om den spierballen te laten rollen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo makkelijk bluf je me niet af vriend
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oeh,stevenen we nu af op een ouderwetsch riddertoernooi om den spierballen te laten rollen?
alleen gezeten?quote:
We waren niet alleenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.
[..]
alleen gezeten?
Valt me weer tegen van je MPG, je KSC-reputatie is blijkbaar onterecht.
en dat heeft MPG weerhouden omdat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We waren niet alleen
Er zaten nog 3 andere mensen in de koets
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxiquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
mpg en ik zijn broodmager, dat schiet niet op.
[..]
alleen gezeten?
Valt me weer tegen van je MPG, je KSC-reputatie is blijkbaar onterecht.
Ik zat aan MPG zijn andere kant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We waren niet alleen
Er zaten nog 3 andere mensen in de koets
Okeequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxi
Daar was je! (Ik val ook net binnen)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn pm stroomt al overquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat aan MPG zijn andere kant.![]()
Arme jongen kon niet kiezen.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pm stroomt al over
sowieso heb je geen geheimen voor me
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGkequote:
Catquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar was je! (Ik val ook net binnen)
Enne, hes-se cente veur ut hotel?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGke
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.
IK HAAT PANDA's
Dan was je wel heeeel erg vastgelopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.
Die weet ik!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ga een vraag stellen die geloof ik al 100 keer is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden...Is er al een tijd afgesproken dat de hotellers in het hotel zijn?
Haha jij hebt goed opgeletquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
nou nee ik zal het uitleggen.quote:
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
Hoj mich neet te lang in spanning jong!quote:
appelkruimel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
Mot er trouwens nog vlaai zijn? En zo ja.... Welke?![]()
![]()
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
![]()
hij kan niet zo goed tellen, hij doet je niet bewust in spanning houden Catje.quote:
Ik vind 14 uur voor nu wel vroeg zatquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook naar het hotel dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.
Ik ben voor vlaai.Kersen ofzo.
Welke shotjes?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook naar het hotel dan?![]()
Want daar is de vlaai.En shotjes
Voor de vlaai kom ik naar het hotel. Rij ik jullie daarna naar de kroeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook naar het hotel dan?![]()
Want daar is de vlaai.En shotjes
Acherrum!quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor de vlaai kom ik naar het hotel. Rij ik jullie daarna naar de kroeg.
Drank doe ik niet aan.
Wat een omwegquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou nee ik zal het uitleggen.
Ik zat in de bus richting metro leidschendam-voorburg, en die bus rijdt naar leiden cs. Maar ik zat dus na werk beetje op FOK! en muziek te luisteren toen ik ineens 6 dames in zag/hoorde stappen. Dus ik was afgeleid door al het Oranje om me heen *kuch* bavariajurkjes *kuch* en ineens was de bus al voorbij mijn halte. En aangezien ik de weg NIET ken daar en wel best zat in het zonnetje ben ik blijven zitten tot het centraal station van Leiden en ben vanaf daar naar Rotterdam gegaan. Via Starbucks uiteraard.
Ja scheelde een uur maar ik had niet veel geld op OV-chip en stel ik stap uit bij 1 a 2 haltes verder dan die metrohalte en ik kan niet terug omdat ik in de min sta....Eerst een pinautomaat zoeken voor een los kaartje of een OV-oplaadpunt. Dit leek me het meest relaxedquote:
Ik heb wel iets, maar het is niks met vogeltjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt helemaal niks vogelachtigs om aan te trekken en de tijd begint te dringen en PANIEK EN SENSATIE.
Vertrouwdquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt helemaal niks vogelachtigs om aan te trekken en de tijd begint te dringen en PANIEK EN SENSATIE.
Time flies like a bird when you're having bitterballen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertrouwd![]()
Is het werkelijk al bijna een jaar geleden?
ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Moeten we nu ook allemaal dronken worden en Birds meelallen om in Anoukstyle te blijven?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Which reminds me dat ik nog een patroon ging zoeken om mijn geweldige stofje om te kunnen toveren in een geweldig jurkje met vogeltjes.
Hmmm, dan moet ik maar gauw gaan oefenenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Moeten we nu ook allemaal dronken worden en Birds meelallen om in Anoukstyle te blijven?
Jup, met alleen een tatoo sleeve redden we het niet meer nu!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ben de BOBquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, met alleen een tatoo sleeve redden we het niet meer nu!
Dan zit er niks anders op dan dat de gehele inhoud van de Takketaxi toch maar blijft slapenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan dat de gehele inhoud van de Takketaxi toch maar blijft slapen
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:29 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb deze aan: het ESF logo
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,19,4,17&PI=2&SM=0
Roomiequote:
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukkenquote:
goed zoeken dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukken. Mits met roomie ofc.
Dames heer MPG zoekt een KAMERGENOOT voor 1 nacht, dm hem snel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef MPG het volgende:
Als jij er nou niet doorheen tettert, toekstra, dan kennen ze hier tenminste zien dat ik een ROOMIE zoek.
denk het niet want krijg nog geen stuk vlaai als bedankjequote:
Ok ik heb je van de ovb lijst gehaald, fijne vakantie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik nog op de mischien lijst sta, kan ik er af, ik ben die week aan het fiets kamperen n Frankrijk.
Als het zelfs in het afscheidsdiner van Beatrix wordt gebruikt zal het wel goed spul zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Misschien kunnen we die onderweg naar het hotel wel opzuipenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef remlof het volgende:
Hou dan ook geen meets door de week aan de andere kant van het land
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriend
Maar toen was je vast even vergeten dat je doordeweeks al om 21:00 uur naar bed moet, geeft niet, kan gebeuren
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |