Daar was je! (Ik val ook net binnen)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxi
mijn pm stroomt al overquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
What happened in the muizentaxi stays in the muizentaxi
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat aan MPG zijn andere kant.![]()
Arme jongen kon niet kiezen.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn pm stroomt al over
sowieso heb je geen geheimen voor me
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGkequote:
Catquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar was je! (Ik val ook net binnen)
Enne, hes-se cente veur ut hotel?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito appt nog even met PandaPiet voor rare verhalen over us MPGke
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar dit terug als ik app: Heej broeder Panda vertel eens iets over MPG.
IK HAAT PANDA's
Dan was je wel heeeel erg vastgelopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Snap ik! Meerdere leuke vrouwen en ik loop ook vast......of zit ineens in Leiden ipv Leidschendam.
Die weet ik!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Ik ga een vraag stellen die geloof ik al 100 keer is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden...Is er al een tijd afgesproken dat de hotellers in het hotel zijn?
Haha jij hebt goed opgeletquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
nou nee ik zal het uitleggen.quote:
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die weet ik!
14.00 uur. Genoeg tijd om je om te kleden, in te drinken en je haar te doen en dan rond 4 uur richting Henk.
en dat terwijl ik het gros van de topics niet lees en ook niet blijf slapen
Hoj mich neet te lang in spanning jong!quote:
appelkruimel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
Mot er trouwens nog vlaai zijn? En zo ja.... Welke?![]()
![]()
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige keer waren we er volgens mij rond een uur of één. Heb ik nog een heerlijk broodje zalm (duur!) genuttigd aan de bar.![]()
![]()
hij kan niet zo goed tellen, hij doet je niet bewust in spanning houden Catje.quote:
Ik vind 14 uur voor nu wel vroeg zatquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kom je ook naar het hotel dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, zo goed hou ik het ook niet bij.
Ik ben voor vlaai.Kersen ofzo.
Welke shotjes?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je ook naar het hotel dan?![]()
Want daar is de vlaai.En shotjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |