Roomiequote:
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukkenquote:
goed zoeken dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met de halve dienst die ik as zondag extra mag draaien moet t lukken. Mits met roomie ofc.
Dames heer MPG zoekt een KAMERGENOOT voor 1 nacht, dm hem snel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef MPG het volgende:
Als jij er nou niet doorheen tettert, toekstra, dan kennen ze hier tenminste zien dat ik een ROOMIE zoek.
denk het niet want krijg nog geen stuk vlaai als bedankjequote:
Ok ik heb je van de ovb lijst gehaald, fijne vakantie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik nog op de mischien lijst sta, kan ik er af, ik ben die week aan het fiets kamperen n Frankrijk.
Als het zelfs in het afscheidsdiner van Beatrix wordt gebruikt zal het wel goed spul zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Misschien kunnen we die onderweg naar het hotel wel opzuipenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Fascination het volgende:
Er staat hier gewoon een fles Limoncello in de koelkast.Maar eens proberen na al die jubelreacties van Greys.
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef remlof het volgende:
Hou dan ook geen meets door de week aan de andere kant van het land
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen je toe zei was het anders op dezelfde dag hoor, vriend
Maar toen was je vast even vergeten dat je doordeweeks al om 21:00 uur naar bed moet, geeft niet, kan gebeuren
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee toen wist ik nog niet dat ik zoveel andere vrije dagen op zou nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |