Dat gaat dus falen. Tenzij jij 400 meter lang bent.quote:
Ja, ik verpletter hem zo met mijn zevenmijlslaarzen, moehahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat dus falen. Tenzij jij 400 meter lang bent.
Sp33dy!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
ik ben eigenlijk een bangerik en ren echt heel heel hard, lukt net
Als je jezelf nog een meisje noemt kan het primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen navelpiercing meer.
Dat kon niet meer op mijn leeftijd vond ik ().
Ook daar heb ik issues mee zoals je weetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je jezelf nog een meisje noemt kan het prima
Nee dat kwam een beetje verkeerd overquote:
ik moest zelf giebelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was die mile high nog ff op me aan het laten inwerken
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat met meisje/vrouw heb ik ook last mee. Met mannen ook trouwens, die noem ik altijd jongen. Ex noem ik vaak jongetje, die is 48
Ja stom he, ineens is het lastig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat met meisje/vrouw heb ik ook last mee. Met mannen ook trouwens, die noem ik altijd jongen. Ex noem ik vaak jongetje, die is 48
38.quote:
"Meisje" van 40, please.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat kwam een beetje verkeerd overIk had het er vandaag over in de F&F SC dat ik af en toe niet weet hoe ik iemand anders van mijn leeftijd moet noemen. Tis beetje lastig uit te leggen
Maar ik wilde vertellen dat er een meisje/vrouw aan de overkant liep tijdens een verhaal dat ik aan het vertellen was. En meisje klonk 'raar', omdat ze van mijn leeftijd is, maar 'vrouw' klinkt me weer te oud. En 'meid' klinkt onaardig.
Ik weet soms af en toe niet hoe ik ze dan moet noemen
Sp3c zou ik ook een jongen noemen omdat sp3c. Maar kan me voorstellen dat dat lastig is idd. Ik vind het al erg als ik aangesproken word met 'mevrouw'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
38.
Hoe oud is sp3c dan? Ik noem iedereen een jongen, dus hem ook denk ik. Alleen mijn vader niet en andere mannen van zijn leeftijd..
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sp3c zou ik ook een jongen noemen omdat sp3c. Maar kan me voorstellen dat dat lastig is idd. Ik vind het al erg als ik aangesproken word met 'mevrouw'
23quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik vind het niet leuk als ze mevrouw zeggen. Maar ze doen het meestal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |