SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Foei!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
Omdat Jaap altijd playbackte.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar, Jaap van Zweden heeft dat namelijk niet.
Duurt nog meer dan 50 jaar....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Cult ja
Over 10 jaar staat het gewoon in de top 2000, en hoog ook.
Maakt niet uit joh, hij's nog steeds een held.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
That image!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Bea ligt al heerlijk met sherry en chips in d'r joggingbroek voor de buis
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
En een welverdiende peukquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh bah dat nummer kan ik niet tegen, begrafenisherinneringen.
Precies wat ik ook zou doen. Beetje tv kijken naar je eigen afscheidquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Het simpele volk he. Wel lief bedoeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat 'Bea bedankt' is niet echt netjes.
Tja je kunt het best proberen volgende weekquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n groot contrast, nog geen week later van pleepotten gooien naar kransen leggen.
Hou je veilig!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Tot over dertig jaar
Doe het dan ook goed.quote:
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MaLo het volgende:
Mooi nummer inderdaad, maar meer voor als iemand dood is, niet als iemand met pensioen gaat
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed.Begrafenismuziek.
We hebben Tania Kross toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MilaNL het volgende:
In Nederland hebben we geen goede zangeres dus moet ze van ver gehaald worden
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?quote:
Dan sowieso False Flagquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar tochquote:
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.quote:
Spontane actie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat was het een mooie dag![]()
![]()
En die spontane actie![]()
Foto's komen morgen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
10 is normaal voor een kroning toch!?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Die heeft toch al lang geworpen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
Die was dan ook fout...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Wat verwacht je daar voor spannends te zien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Steve het volgende:
Ik wil beelden van het diner (die er uiteraard toch weer niet gaan komen).
Time to say goodbyequote:
Ja, met al die oudequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnen
Waarom denk je dat ik steeds stiekem naar je keek tijdens het ontbijt toen.quote:
Ik vind dat ook prachtig inderdaad (ook al bij die begrafenis trouwens, en dan die ene die afzwenktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verrek ja, die is ook jarig vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
KRijg je als het op nummer 1 staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Dat 'wij' het gebruiken als begrafenismuziek wil niet zeggen dat het ook alleen gemaakt is voor als er iemand dood is
Die associatie is onze eigen 'schuld'
Naar dat podium gaan toch?quote:
Die is afgevoerd met het afscheid van Bea, net als de zonen van die kant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
Hij heeft naar horen zeggen mooie oorwarmers gekregen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Gekke dag!quote:
een foto op een schermquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef tralalala het volgende:
Wat was het kippenvelmomentje met Claus? Gemist hier...
De Missing Man formatie. Prachtig stukje militair eerbetoon inderdaad, met de Spitfire die symbolisch opsteeg naar de hemel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook prachtig inderdaad (ook al bij die begrafenis trouwens, en dan die ene die afzwenkt)
Ja, hou het nú maar eens droog.quote:
quote:
Aangepaste versie lijkt me niet geheel kies.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef DaMart het volgende:
Nog even het koningslied in de zeik nemen![]()
.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige die Willempie ongepast vindt?
waarom ongepast?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Dat komt vast nog welquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat ie ook de Balletjes van de Koningin ging zingen.
Ik ben er ook niet echt kapot van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd daar echt emotioneel van, die symboliekquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Missing Man formatie. Prachtig stukje militair eerbetoon inderdaad, met de Spitfire die symbolisch opsteeg naar de hemel.
Ik kan het waarderen. Dit is niet serieus. Dat koningslied waar ze over onze Koning spreken of hij een vijfjarige is die ze aan het handje nemen, vind ik respectlozer. Omdat dat gemeend is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Het is inderdaad wel een groot contrast met de normale gang van zaken op dit forum.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Mooi hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hahahaha ga stuk hier met zijn dis naar het koningslied
Ja, dit zitten te eten met mensen die ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Weet iemand waar Alexander en Maxima nu is?![]()
Dineren!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Mooie woordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Een koningskind maken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
dineren naast het concertgebouwquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Richting diner.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Dinerquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Elisabeth zou dood neervallenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Dit zou je in Groot-Brittannie niet zien bij de abdicatie.
Dacht het niet, ik ben al een daggie ouder en ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben je nét zo 'burgelijk' als wij... neem dat maar van mij aan.
Zijn aan het dineren aan het IJquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Die zijn op weg naar het muziekgebouw voor eten en feest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Onnoman het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen. Dit is niet serieus. Dat koningslied waar ze over onze Koning spreken of hij een vijfjarige is die ze aan het handje nemen, vind ik respectlozer. Omdat dat gemeend is.
Dan zijn wij al allemaal dood joh als dat een keer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
GOOOOOOEEEEDEEEENAVONDquote:
staat in t contract hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Nationale postcode loterij noemen vind ik wel goedkoop,. Of ze nou (mee)betaald hebben of niet.
Dieptepuntje idd.quote:
godverdomme! ik wil ook met ze mee eten..quote:
Ik denk dat Charles vanavond nog met Rieu belt... die is als de dood dat hij over 30 jaar nog eens als 90-jarige kroonprins moet komen opdravenquote:
Dat zal ongetwijfeld veel stijver en formeler gaan daar. Veel meer protocol "...as is tradition"quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
quote:
Monique Smit hebben we al gehad toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Luigi het volgende:
Het TROS muziekfeest op het plein is er niks bij.
Dat wordt een verrassende Top2000 dit jaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Montov het volgende:
Net als Bohemian Rhapsody is dit Koningslied samengesteld uit 3 delen.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef tralalala het volgende:
Alexander en Maxima nog te zien vanavond?
Die hebben dan ook een echt koningshuis , weliswaar Duits, maar toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Daar zie je überhaupt geen abdicatie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Toen ze het in maart kreeg toegezongen straalde ze ervan. Leek het.. :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Bea bedankt vind ik wel ongepast. Vooral omdat ik denk dat WimLex willempie stiekem wel kan waarderen, maar ik er wat om durf te verwedden dat Bea zich groen en geel ergert aan bea bedankt
Bea moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Bea bedankt vind ik wel ongepast. Vooral omdat ik denk dat WimLex willempie stiekem wel kan waarderen, maar ik er wat om durf te verwedden dat Bea zich groen en geel ergert aan bea bedankt
http://www.mirusia.net/quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hoe heet die sopraan van Andre Rieu daarnet?
Dat zou ook nogal ongepast zijn op een begrafenis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |