Preciesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen. Dit is niet serieus. Dat koningslied waar ze over onze Koning spreken of hij een vijfjarige is die ze aan het handje nemen, vind ik respectlozer. Omdat dat gemeend is.
Dan zijn wij al allemaal dood joh als dat een keer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Dit zou je in Groot-Brittannie niet zien bij de abdicatie.
GOOOOOOEEEEDEEEENAVONDquote:
staat in t contract hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Nationale postcode loterij noemen vind ik wel goedkoop,. Of ze nou (mee)betaald hebben of niet.
Dieptepuntje idd.quote:
godverdomme! ik wil ook met ze mee eten..quote:
Ik denk dat Charles vanavond nog met Rieu belt... die is als de dood dat hij over 30 jaar nog eens als 90-jarige kroonprins moet komen opdravenquote:
Dat zal ongetwijfeld veel stijver en formeler gaan daar. Veel meer protocol "...as is tradition"quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
quote:
Monique Smit hebben we al gehad toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Luigi het volgende:
Het TROS muziekfeest op het plein is er niks bij.
Dat wordt een verrassende Top2000 dit jaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef Montov het volgende:
Net als Bohemian Rhapsody is dit Koningslied samengesteld uit 3 delen.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef tralalala het volgende:
Alexander en Maxima nog te zien vanavond?
Die hebben dan ook een echt koningshuis , weliswaar Duits, maar toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Daar zie je überhaupt geen abdicatie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Toen ze het in maart kreeg toegezongen straalde ze ervan. Leek het.. :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Bea bedankt vind ik wel ongepast. Vooral omdat ik denk dat WimLex willempie stiekem wel kan waarderen, maar ik er wat om durf te verwedden dat Bea zich groen en geel ergert aan bea bedankt
Bea moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Bea bedankt vind ik wel ongepast. Vooral omdat ik denk dat WimLex willempie stiekem wel kan waarderen, maar ik er wat om durf te verwedden dat Bea zich groen en geel ergert aan bea bedankt
http://www.mirusia.net/quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hoe heet die sopraan van Andre Rieu daarnet?
Dat zou ook nogal ongepast zijn op een begrafenis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |