SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Foei!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
Omdat Jaap altijd playbackte.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar, Jaap van Zweden heeft dat namelijk niet.
Duurt nog meer dan 50 jaar....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Cult ja
Over 10 jaar staat het gewoon in de top 2000, en hoog ook.
Maakt niet uit joh, hij's nog steeds een held.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
That image!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Bea ligt al heerlijk met sherry en chips in d'r joggingbroek voor de buis
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
En een welverdiende peukquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh bah dat nummer kan ik niet tegen, begrafenisherinneringen.
Precies wat ik ook zou doen. Beetje tv kijken naar je eigen afscheidquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Het simpele volk he. Wel lief bedoeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat 'Bea bedankt' is niet echt netjes.
Tja je kunt het best proberen volgende weekquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n groot contrast, nog geen week later van pleepotten gooien naar kransen leggen.
Hou je veilig!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Tot over dertig jaar
Doe het dan ook goed.quote:
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MaLo het volgende:
Mooi nummer inderdaad, maar meer voor als iemand dood is, niet als iemand met pensioen gaat
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed.Begrafenismuziek.
We hebben Tania Kross toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MilaNL het volgende:
In Nederland hebben we geen goede zangeres dus moet ze van ver gehaald worden
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?quote:
Dan sowieso False Flagquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar tochquote:
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.quote:
Spontane actie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat was het een mooie dag![]()
![]()
En die spontane actie![]()
Foto's komen morgen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
10 is normaal voor een kroning toch!?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Die heeft toch al lang geworpen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
Die was dan ook fout...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |