SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Foei!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
Omdat Jaap altijd playbackte.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar, Jaap van Zweden heeft dat namelijk niet.
Duurt nog meer dan 50 jaar....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Cult ja
Over 10 jaar staat het gewoon in de top 2000, en hoog ook.
Maakt niet uit joh, hij's nog steeds een held.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik schrok van m'n LaPo en heb geen tijd gehad voor een nieuwe TT.
That image!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Bea ligt al heerlijk met sherry en chips in d'r joggingbroek voor de buis
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
En een welverdiende peukquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh bah dat nummer kan ik niet tegen, begrafenisherinneringen.
Precies wat ik ook zou doen. Beetje tv kijken naar je eigen afscheidquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Het simpele volk he. Wel lief bedoeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat 'Bea bedankt' is niet echt netjes.
Tja je kunt het best proberen volgende weekquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n groot contrast, nog geen week later van pleepotten gooien naar kransen leggen.
Hou je veilig!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Tot over dertig jaar
Doe het dan ook goed.quote:
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MaLo het volgende:
Mooi nummer inderdaad, maar meer voor als iemand dood is, niet als iemand met pensioen gaat
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed.Begrafenismuziek.
We hebben Tania Kross toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:26 schreef MilaNL het volgende:
In Nederland hebben we geen goede zangeres dus moet ze van ver gehaald worden
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?quote:
Dan sowieso False Flagquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie weet komt er nog een aanslagje waarvan wij niets weten?
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar tochquote:
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.quote:
Spontane actie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat was het een mooie dag![]()
![]()
En die spontane actie![]()
Foto's komen morgen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
10 is normaal voor een kroning toch!?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Die heeft toch al lang geworpen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt te baren geloof ik... nu klinkt dat ongeveer hetzelfde als opera zingen maar toch
Die was dan ook fout...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi wel was dat. En tien stuks was ook meer dan ik verwacht had. Bernhard kreeg er maar 3 toen.
Wat verwacht je daar voor spannends te zien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Steve het volgende:
Ik wil beelden van het diner (die er uiteraard toch weer niet gaan komen).
Time to say goodbyequote:
Ja, met al die oudequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zeker met de foto's er zo bij, ik vind het eigenlijk niet kunnen
Waarom denk je dat ik steeds stiekem naar je keek tijdens het ontbijt toen.quote:
Ik vind dat ook prachtig inderdaad (ook al bij die begrafenis trouwens, en dan die ene die afzwenktquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verrek ja, die is ook jarig vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
KRijg je als het op nummer 1 staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Dat 'wij' het gebruiken als begrafenismuziek wil niet zeggen dat het ook alleen gemaakt is voor als er iemand dood is
Die associatie is onze eigen 'schuld'
Naar dat podium gaan toch?quote:
Die is afgevoerd met het afscheid van Bea, net als de zonen van die kant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Toch een aardig verjaardagsfeestje voor Pieter van Vollenhoven - is dat nog ergens überhaupt langsgekomen of genoemd?
Hij heeft naar horen zeggen mooie oorwarmers gekregen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:29 schreef elkravo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |