Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef PipodeOoi het volgende:
Hi Patroon!
Gonso valt normaal, dus niet klein zoals castelli qua maten. En de broeken zijn wel wat minder fancy qua looks, maar hebben betere zemen vind ik.
Verder is de dry up air zeem iets beter dan de dry up en hebben ze er nog een zeem boven zitten die de dry up air gel heet volgens mij (maar daar nog geen ervaring mee). Qua pasvorm kan ik je niet helpen dat is zo persoonlijk... maar je kunt wel even de dealers bekijken via hun site? Daar kun je ook vinden welke broeken welke zeem hebben... Succes, houd je ons op de hoogte?
Ps wat kaas zegt (je voelt meteen of n broek goed zit qua pasvorm) is meer dan waar, echter zemen is toch altijd ff afwachten.
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedankt. Ben er nu achter dat ik last krijg met de Gore broek. Gisteren met de clubbroek gereden en niet zoveel last gehad, enkel van de bultjes die er al zaten. Gonso verkoopt mijn lokale FM, dus ga daar morgen even kijken. Bedankt!
Euhh een boxer onder je koersbroek??quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...
wat zeg jij nu weer?!?! ondergoed dragen?? wielerbroeken ga je blote bips in...!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het maakt denk ik ook uit wat voor onderbroek je draagt (boxer/slip), of zijn er hier mensen die zonder hun koersbroek inspringen...
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef the_critic het volgende:
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Tommeke, heb jij als kledingverkopert ook een goede tip qua broeken?quote:
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.
Ten eerste omdat de prijzen bij Belga (qua kleding en schoenen) echt niet hoger liggen dan bij de verschillende webshops ofzo. Ten tweede omdat het aanbod groot is. Dat laatste doet misschien wat Mediamarkt-achtig en onpersoonlijk aan en dat snap ik dan ook wel weer. Op zaterdagen is het soms hectisch en kan je niet een uur bezig zijn met iemand.
We hebben de winkel dan ook verdeeld in verschillende afdelingen. Ik weet geen flikker van elektrische fietsen. Als je mij daar naar vraagt moet ik er een collega bij halen, die weet er alles vanaf. Misschien komt dat wat knuppelig over, maar ik weet dan weer alles van kleding, helmen en schoenen.
Als je bij mij een paar schoenen wil kopen kan je in elke prijsklasse zeker 5 merken passen, daarnaast durf ik wel te stellen dat m'n 'kledingcollega's' en ik inhoudelijk veel meer weten dan bij een speciaalzaak als bijvoorbeeld Cycletrend.
Wil je echt mooie en dure spulletjes, dan ga je naar Harkstede
trololol? hoop ik?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, om nu snel te roepen dat het trollolol isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef forty-two het volgende:
Hilarisch
Als een schol hongerige piranha's
[ afbeelding ]
Patroon, pc... Leef jij nog in 2005* forty-two runs
[schepjeerbovenop]geen wonder al dat geklaag over broeken die niet lang mee gaan, al die zure aarschsappen die zich invreten in dure zemen met lekkere remsporen[/schepjeerbovenop]
doe je dat echt? Gierige flikkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.
waarom niet? Ik vind het schoffterig. Waarom zou je een grote ondernemer wel naaien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen problemen mee bij grote zaken en ik doe het niet zoals Tommeke vertelde.
Die kunnen zich dat wel veroorloven door alle gekkies die ergens wel de normale of te dure prijs voor betalen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom niet? Ik vind het schoffterig. Waarom zou je een grote ondernemer wel naaien?
en wat is het verschil? De enige reden waarom ik iets in de winkel zou passen en niet kopen is als het niet leverbaar is in mijn maat/uitvoering en een lange levertijd heeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Die kunnen zich dat wel veroorloven door alle gekkies die ergens wel de normale of te dure prijs voor betalen.
Goed jongen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat is het verschil? De enige reden waarom ik iets in de winkel zou passen en niet kopen is als het niet leverbaar is in mijn maat/uitvoering en een lange levertijd heeft
Neem het voor wat het isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, om nu snel te roepen dat het trollolol is
Denk dat Kaas per ongeluk die foto's heeft verwisseld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef the_critic het volgende:
waarom heeft oksel blokjes, en ik een bol buikje en een te krap shirt?!
Er hangt nu de volledige 2013 collectie van oa. Assos, Castelli, Specialized, Sportful, Nalini...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het gewoon een sfeerloze hal en de kleding die er hangt is vaak ouwe troep die er al tijden hangt en qua kledingaanbod vind ik Harkstede echt niet veel beter. Wel leuk dat jullie sinds 1,5 jaar ook Wilier in de zaak hebben staan. Personeel is verder vriendelijk en als ik iets wil uitproberen dan doe ik dat bij jullie en koop ik het elders wel goedkoper. Even het product voelen en zien en daarna op internet bestellen. Vandaar de Mediamarkt vergelijking.
Ja mien jong! Sportful! Die hebben goeie en betaalbare broekjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke, heb jij als kledingverkopert ook een goede tip qua broeken?
Ik ben iig erg tevreden over hun armstukken. Misschien neem ik morgen vroeg wel ff de trein naar Groningen. Is Belga wat te bereiken met openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja mien jong! Sportful! Die hebben goeie en betaalbare broekjes
Tof. Een T van 200.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vanochtend m'n archieven erop nageslagen om m'n T-score beter te berekenen. Ik zit nu op 193 ritten van 200km of meer. Dat is sinds ik opschrijf, vanaf 1993 dus. Voor 1993 minstends 2x Amsterdam-Maastricht gedaan en een stuk of 5 klassiekers. Daarnaast 3 afgebroken diagonalen nergens opgeschreven (1 Belgische en 2 Franse). Dus ik kan denk ik redelijk zeggen dat mijn T 200 is. Er zitten 19 ritten bij die ik gewoon als 200km opgeschreven heb, dit seizoen op 201 uitkomen zal daarmee niet lukken.
Ja. Stadsbus 22 zo uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben iig erg tevreden over hun armstukken. Misschien neem ik morgen vroeg wel ff de trein naar Groningen. Is Belga wat te bereiken met openbaar vervoer?
20 minuten bijna alles uit stock.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:30 schreef MarcoD het volgende:
Kaas! ouwe gek
Hoe lang heb je erover gedaan om onze privefoto's te verzamelen?
Heb jij al een inschrijving Okkie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:51 schreef Oksel het volgende:
Goed, neem je ze mee naar Frankrijk? Krijgen alle helden hun eigen beker.
Krijg je spijt van als we straks allemaal op de camping staan en jij de enige bent die niet mee doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef Oksel het volgende:
Nee, durf 't nog niet aan. Komt nog wel eens, over paar jaar.
Ik denk dat we er blijven. Oksel en ik beginnen allebei een eigen vestiging in Bourg. De jongens komen bij ons werken. Eentwee op de inkoop, Gripper op de verkoop, de rest op de fiets en het dak op.quote:
Nee, Kano is mijn prive chauffeur vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef janatwork het volgende:
Kano: ben jij toevallig in leiden aan het poloën? Er word nu voor mijn terras boot gespeeld.leuk om te zien!
Nee, succes met trainenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef MarcoD het volgende:
http://app.strava.com/activities/51533569
Komt dat een beetje in de buurt van een okselachtige gemiddelde?
waarom evengoed die 60 niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Maxbet het volgende:
Dacht vandaag met die tourclub te gaan rijden, nog geprobeerd om via Twitter te vragen of ze zouden rijden vandaag. Nadat ik daar geen respons op kreeg maar op de gok naar hun meeting-point gereden, niemand daar..
Solo maar een rondje gemaakt, maar dus niet de 60KM die ik van plan was om met die groep te rijden.
http://app.strava.com/activities/51549181
Veel wind, en de beoogde route durf ik alleen niet aan zonder navi.quote:
dan had je ook 2 keer dat rondje van 30 kunnen doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Veel wind, en de beoogde route durf ik alleen niet aan zonder navi.
Slap excuus, maar volgende week doe ik gewoon die 60 mee.
Die knul is nog geen 20 geloof ik. De jongste van ons allemaal op Blikbaby na, maar die post hier niet dus dan telt 't ook niet vind ik.quote:
die knul is 17quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die knul is nog geen 20 geloof ik. De jongste van ons allemaal op Blikbaby na, maar die post hier niet dus dan telt 't ook niet vind ik.
Bon courage!
Flauw van zequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Toen in lelystad even een broodje gegeten en gewacht op wat wielrenners om de dijk over te steken zodat ik in het wiel kon.. maarnee van die meneer en mevrouw mocht ik niet in het wiel, ze haalden me heel snel in en lieten toen het tempo zakken, toen ging ik op kop maar volgden ze niet op hun snelheid waardoor ik na een tijdje weer wacht en toen gingen ze mij weer heel snel inhalen en toen ik weer in het wiel zat zij mevrouwtje opdonderen, vervolgens ben ik steeds 100 meter van hun weggebleven achter hun en keken ze steeds om
Inderdaad, volgende keer beter.quote:volgende keer beter!! dit was ook niet slecht
Lijkt me ver zat voor een knaap van 17quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Wel jammer dat je niet het verst gefietst hebt vandaag
dat zeker. Wel toevallig dat er twee ritten van 250+ gereden zijn. Gebeurd niet vaak!quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ver zat voor een knaap van 17
heb je een linkje voor me naar waar he ranglijsten kan zien van vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat zeker. Wel toevallig dat er twee ritten van 250+ gereden zijn. Gebeurd niet vaak!
gewoon in het recreatieve wielrenclublijstje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
heb je een linkje voor me naar waar he ranglijsten kan zien van vandaag?
Wie is dat op Fok dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gewoon in het recreatieve wielrenclublijstje.
.quote:
euhhh, iemand die hier niet veel post maar hij is wel lang in ons midden. Denk ikquote:
Tof! Ik heb ook gezocht naar bierglazen. Maar niets gevonden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
Mooie trappistenbierglazen gekocht op de roemelmarkt 7 glazen voor 6.50.
o.a. Leffe, Westmalle, Duvel en la Chouffe.
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodigquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tof! Ik heb ook gezocht naar bierglazen. Maar niets gevonden.
Dik veel respect voor KB! Baas!
Want die drinken geen bier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodig
Haha. Een fles is al een glas. Maar speciaalbiertjes zijn lekkerder uit een glasquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk, eckte Groningse studenten hebben geen bierglazen nodig
Heel, heel knap! Petje af en gefeliciteerd. 260 km als 17 jarige is toch al een prestatie op zich waar je trots op kunt zijn. En die wind, meestal NNW vandaag was je ook niet lekker gezind. Overigens zou ik niet weten wat wel een gunstige wind richting is voor zo'n solo tocht vanuit Veendam. Ik denk dat windstil nog het beste zou zijn met dat kale hoog noorden waar je je veelal nergens kunt verschuilen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
die knul is 17, als ik wedstrijden zou fietsen zou ik bij de tweede jaars junioren fietsen
Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Een fles is al een glas. Maar speciaalbiertjes zijn lekkerder uit een glas
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
euhhh, iemand die hier niet veel post maar hij is wel lang in ons midden. Denk ik
Goed bezig broodje!quote:
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?
de hufter dattem is!quote:
Hquote:De Looidijk tussen h'sum en weesp pak ik ook regelmatig, daar heb ik nog geen slechte ervaringen.
Wij worden gesponsord door de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen dus qua bier drinken zit het wel goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...
* Dekking zoekt...
Dat is een paupertent man...quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga als ik in Groningen ben altijd naar de drie gezusters eigenlijk
Tsjah, beter dan feestcafe ome koquote:
Gelukkig ken je mij goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij is kano nergens echt een welkome gast als ik dit zo hoor...
Ach, laat mij maar lekker zo'n figuur uit de randstad zijn, zolang ik maar een toffe avond heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef Patroon het volgende:
De drie gezusters is echt een tent waar je alleen maar mensen van buiten Groningen tegenkomt, omdat die denken dat dat DE tent is
Mensen die buiten Brabant op stap gaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef Patroon het volgende:
De drie gezusters is echt een tent waar je alleen maar mensen van buiten Groningen tegenkomt, omdat die denken dat dat DE tent is
nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?
Ik weet precies welke plek je bedoeld, die situatie gaat enigszins veranderen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
H
Het afslagje bij dat Esso station,en het Japanse Restaurant(dat nu failiet is geloof ik). Kennelijk voor mij een risicovol plekje,als je vanaf H'sum komt, kijken sommige mensen alleen maar naar 1 kant voor ze afslaan.
Ik heb het PI even aangepast, hopelijk begrijp je nu wel dat ik het niet serieus bedoelde...quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb het PI even aangepast, hopelijk begrijp je nu wel dat ik het niet serieus bedoelde...
had jij niet heel 2013 pas 60km gefietst??quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe challenge op strava, 813 km in 14 dagen. net ff minder dan 60 per dag
Kwam ik maar aan zo'n afstandquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
had jij niet heel 2013 pas 60km gefietst??![]()
iemand moet de rode lantaarn dragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hou nu samen met cap fab en fred een beetje dat recreatieve uit de TT in orde.
Ik heb een baas die zo af en toe ook nog wat van mijn tijd wilt. En een vriendin die niet in de buurt woont, dus daar ga ik vanavond met de auto heen. En dan blijft er opeens er weinig tijd over om te fietsen als ik mijn vrijwilligerswerk, kanotrainingen, wedstrijden en evementen achter de rug heb. En in die tijd zit ik liever bij mijn vrienden/vriendin dan dat ik op vrijdag/zaterdag avond op de fiets zit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef Wombcat het volgende:
"t is best zonnig nu, dus hop, op de fiets jij
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hou nu samen met cap fab en fred een beetje dat recreatieve uit de TT in orde.
Jij bent ook een kilometervreter gewordenquote:
met je rechte stuurquote:
Ik ben een ekte ekte recreatieve wielrennerquote:
Een recreatieve fietser is een fietser die regelmatig fietst op recreatief niv. Daar valt enkel er over praten niet onder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een ekte ekte recreatieve wielrenner
Ah, wat is recreatief niveau?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een recreatieve fietser is een fietser die regelmatig fietst op recreatief niv. Daar valt enkel er over praten niet onder.
aangepastquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een baas die zo af en toe ook nog wat van mijn tijd wilt. En een vriendin die niet in de buurt woont, dus daar ga ik vanavond met de auto heen. En dan blijft er opeens er weinig tijd over om te fietsen als ik mijn vrijwilligerswerk, kanotrainingen, wedstrijden en evementen achter de rug heb. En in die tijd zit ik liever bij mijn vrienden/vriendin dan dat ik op vrijdag/zaterdag avond op de fiets zit.liever op Fok te zeveren in het recreatieve wielrennerstopic waar ik verder niks zinnigs bij te dragen heb.
Er is er maar 1, op het station kun je of richting Haren, of richting Euroborg, als je naar Belga wilt, zou ik als ik jou was die richting Euroborg nemen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Patroon het volgende:
Ze hebben hier in Groningen 2 lijnen nr 22, enige logica daarin ver te zoeken. Wel mooie vrouwen hier, dat dan weer wel.
Ja maar 2 aparte haltes met 22. Wist niet dat het bij Euroborg zat, doe dan een 22a en b. Ik wil ff rustig passen en ga vandaag maar 3u om. Niet echt fris om met zweet lichaam koersbroeken te passen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er is er maar 1, op het station kun je of richting Haren, of richting Euroborg, als je naar Belga wilt, zou ik als ik jou was die richting Euroborg nemen.
Btw, het weer is prima, waarom ben je niet komen fietsen?
9e Cirkelquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
En in die ene tent waar je je jas aan de dakbalken hangt (7de kamer ofzo?) kan ik me maar beter niet vertonen. Daar heb ik nog eens de wc vol spareribs gegooid
Beste keus ooit.quote:
quote:
Het zit niet bij de Euroborg, uitstappen bij halte Ikea oid...quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar 2 aparte haltes met 22. Wist niet dat het bij Euroborg zat, doe dan een 22a en b. Ik wil ff rustig passen en ga vandaag maar 3u om. Niet echt fris om met zweet lichaam koersbroeken te passen.
Fred heeft wel bijna z'n edele delen laten bevriezen in een poging om de RvV te rijden dit jaar, dus hij loopt gevaar het reccreatieve uit het oog te verliezen. Gelukkig heeft hij sindsdien geloof ik geen meter meer gereden, dus dat compenseert weer veel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou de boretti gaan fietsen, maar eigenlijk heb ik er niet zo'n zin in. Ga denk ik in m'n eentje een stukkie fietsen. Scheelt ook weer 25 euro inschrijfgeldquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fred heeft wel bijna z'n edele delen laten bevriezen in een poging om de RvV te rijden dit jaar, dus hij loopt gevaar het reccreatieve uit het oog te verliezen. Gelukkig heeft hij sindsdien geloof ik geen meter meer gereden, dus dat compenseert weer veel.
Ik ga zondag de Boretti doen, maar die staat helemaal in het teken van kilometers maken voor m'n fietsvakantie die de 12de begint. Dus afstand veranderen of een stukje afsteken zal ik niet te deftig voor zijn, geen zin om m'n knie trubbels vlak voor vertrek te verergeren. Zelfs nog kans dat ik met m'n vakantiefiets op kom dagen, met 42 mm banden, en recht stuur, om die uit te proberen.
patroon voor het eerst in de grote stad , er gaat een wereld voor hem open, nu hij meer als 1 bus tegelijk ziet staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Patroon het volgende:
Ze hebben hier in Groningen 2 lijnen nr 22, enige logica daarin ver te zoeken. Wel mooie vrouwen hier, dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik terug ben van Frankrijk heb ik een week elke dag op de pedalen gestaan, dan wordt ik wel eens ambitieus ofzo.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:55 schreef dop het volgende:
[..]
patroon voor het eerst in de grote stad , er gaat een wereld voor hem open, nu hij meer als 1 bus tegelijk ziet staan
in heel Friesland hebben ze natuurlijk niet zoveel bussen als er in Groningen bij het station staan
Dat gevoel is ook heerlijk, zeker als je als te dikke wielrenner tussen al die afgetrainde types de hele dag zit te zwoegenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef muzas het volgende:
Wel echt zin in het heerlijke gevoel als ik 'm uit weet te rijden.![]()
Languedoc is mooi fietsenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie van julie had ooit in de Languedoc gefietst, JohnDDD soms? Als het koud is ga ik gewoon die richting afzakken, ipv de Bourgonje.
Was je fiets kwijt ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar topics te laat naar eindelijk gevonden.
Ben benieuwd naar je ervaringen, vanuit financieel perspectief voor de velissimo gekozen? en nog gonso's gepast?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Patroon het volgende:
Mooie castelli broek Velocissimo Due met kiss3 zeem gekocht. X2 zeem zat niet zoveel beter. Gelijk meegenomen want goed geholpen. Was ook maar 12,50 goedkoper als bij salden incl. verzenden
Ja ik vind eigenlijk 150 euro wat over de top, met een middenmoot broekje kan mij het ook wel goed doen denk ik. Reed nu rond in een 2 jaar oud broekje met 0 demping, als ik de zemen nu vergelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:35 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen, vanuit financieel perspectief voor de velissimo gekozen? en nog gonso's gepast?
uitrijden denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Grippie het gaat doen in zijn eerste koers morgen, wat denken jullie?
Ik denk lossen na 35 minuten.
Zo is datquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor, gratis=gratis. Zou het ook doen.
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo is datIk vind trouwens kleding van continentalploegen leuker dan profploegen...eigenlijk wel vreemd he..
Ja, hij rijdt er al niet meer bij. Dan rij je een internationaal programma en enkele 1.2 wedstrijden ofzo.. zijn semi profploegen want je kan er niet zo lid van worden, onkosten worden vergoed en je krijgt een fiets etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?
LSE team = Lokale Sponsor Eenheid. Ze rijden elite zonder contract, meest wedstrijden in Nederland want dat is het beste voor de sponsor. Zoals Hel van Mergelland, Ster van Zwolle, Omloop vd Glazen Stad etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is de die dakkapellenboer contenitaal? Wat is daar eigenlijk de definitie van? Rij je dan in nl/be/fr/dui?
Geld als een uitkeringtrekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
Trainen als een prof, spullen als een prof en geld als een amateur?
klopt. Mag je het frame daarna houden en doorverkopen etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ze krijgen ook niet allemaal alles hoor, dure wielen bijvoorbeeld. Je krijgt dan een teamfiets maar als je met bora wilt koersen moet je die dan zelf aanschaffen. Het is ook wel gebruikelijk dat er een eigen bijdrage wordt gevraagd aan de renner voor een teamfiets, zoals 300.- of 500.- Euro oid.
Het is nog allemaal heel erg hypothetisch, zo ook het budget. Maar het zal er op neerkomen dat een topframe + >Ultegra niet past, maar ook geen sensa met sora... Dan ga je dus compromissen leveren. De vraag is dan, doe je dat op de groep of het frame (wielen even daargelaten)quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
105 is goed genoeg. Wat voor wielen zitten in die fietsen? Zo zwart wit als je het. Hier schetst is dat ook niet.
Wat is je budget?
Ik denk dat ik het de eerste rondjes eerst maar eens goed ga bekijken en niet meteen al m'n kruit verschieten. En niet meteen solo ervandoor zoals ik misschien wel zou willen doen om te laten zien hoe graag ik m'n best wil doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat hij zijn krachten in het begin te snel verschiet. Maar wel uitrijdt.
Criteriums zijn vaak wel een beetje ieder voor zich.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef forty-two het volgende:
Is het eigenlijk zo dat er in dit soort wedstrijden in de teams die meedoen een soort kopman/knechtverdeling is? Rijdt de een de ander uit de wind als het nodig is of is het ieder voor zich?
Dat kan heel lang zijn. M'n Bioracer heb ik nu 16 jaar en dik 90.000 kilometer. Maar dat zal een modern carbonnen frame vrees ik niet halen.quote:
Geen gaatjes dichtrijden, niet op kop en altijd lekker uit de wind. Geen trap te veel geven en achter iemand kruipen die lekker rustig rijdt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het de eerste rondjes eerst maar eens goed ga bekijken en niet meteen al m'n kruit verschieten. En niet meteen solo ervandoor zoals ik misschien wel zou willen doen om te laten zien hoe graag ik m'n best wil doen
hartaanval door de inspanning?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef Tommeke het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ij-in-Veldegem.dhtml
Schijnt inmiddels overleden te zijn.. Damn..
heftigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef Tommeke het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ij-in-Veldegem.dhtml
Schijnt inmiddels overleden te zijn.. Damn..
ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie van julie had ooit in de Languedoc gefietst, JohnDDD soms? Als het koud is ga ik gewoon die richting afzakken, ipv de Bourgonje.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat kan heel lang zijn. M'n Bioracer heb ik nu 16 jaar en dik 90.000 kilometer. Maar dat zal een modern carbonnen frame vrees ik niet halen.
Beter opletten de volgende keerquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
Groepje 3 man weg, het brak 1 renner voor mij, gaatje van 20/30 meter, ik beslis niet te springen want dacht dat het nog te vroeg zou zijn. Houd benen stil en kijk achterom, niemand.![]()
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb de mijne nu 10 jaar en in die tijd dik 80.000 km erop gefietst.
[..]
Beter opletten de volgende keer
Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt. Kwam van kop af, komen er maar 4 man erlangs, ik wilde nog niet invoegen, kijk om, zie dat er niemand meer achter zit, dus sprint toch maar weer naar het wiel toe.
Vast wel, zo'n kopgroepje rijdt veel regelmatiger dan het peloton.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.
Tsja soms gok je mis, je kan niet altijd bij de juiste ontsnapping zitten. Dat is ook het mooie van koers, je hebt niet enkel sterke benen nodig, maar ook wat koersinzicht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze pakten een ronde op het peloton. Dat is geloof ik iets van 2 minuten ofzo. Geen idee of ik dat had overleefd maar je kan het proberen natuurlijk.
Nee, maar 's avonds na een rit de zee induiken lijkt me soms wel lekker, en koud water is goed voor je spieren na inspanning...quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:01 schreef dop het volgende:
zo lang je de kust tussen perpignan en aiges mortes laat voor wat hij is tenzij je aan het strand wil liggen.
Eens kijken wat daar aan Voie vertes ligt maar...ben een kastelen liefhebberquote:als je van geschiedenis houd en kastelen wil zien is de omgeving van carcasonne een aanrader
carcasonne zelf echt voor het toerisme gemaakt maar lastours saissac quilllian is allemaal heel aardig
Heb ik een gids van, en is een keer een doel. Alleen moet ik uiteindelijk weer in Basel komen voor de trein terug, en vanaf Toulouse moet je dan via Parijs, dat is best om.quote:wat je ook kan doen is fietsen langs Canal du Midi heb ik stukjes van gedaan nooit een hele tocht , maar dat is goed te doen
Geeft niet zo heel erg. Ik rijd moenteel nog een beetje op reserve, ik geef niet alles behalve in de finale. Ik probeer me rustig weer een beetje thuis te gaan voelen in het pelotonnetje. Het gaat goed want ik rijd makkelijk in D2 mee. Zo heb ik goede trainingen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsja soms gok je mis, je kan niet altijd bij de juiste ontsnapping zitten. Dat is ook het mooie van koers, je hebt niet enkel sterke benen nodig, maar ook wat koersinzicht.
Zo is dat. Ik zeg ook niet dat je geen koersinzicht hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geeft niet zo heel erg. Ik rijd moenteel nog een beetje op reserve, ik geef niet alles behalve in de finale. Ik probeer me rustig weer een beetje thuis te gaan voelen in het pelotonnetje. Het gaat goed want ik rijd makkelijk in D2 mee. Zo heb ik goede trainingen.
Camarque ben ik in een dag snel door heen gereden zo plat als een pannen koek saai en stinktquote:
Ja het spel element vind ik ook leuk, leuker om zo voor te bereiden op de cyclo's dan bloktraining gaan doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik zeg ook niet dat je geen koersinzicht hebt.koersen is mooi om de tactiek die er bij zit.
Sainte Marie de la Mer weet er van maar niet geweest ,quote:
erg lelijkquote:
Leuke vesting/kasteel op Streetviewquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef dop het volgende:
Aigues-Mortes. wat cultureel gezien ook de moeite waard is
wat dan ook misschien wel in je route zou passen is Nimes, heeft een mooie romijns arenaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Leuke vesting/kasteel op StreetviewDank je voor de tip!
Ik vind een matzwarte Dogma wel mooi. Verder heb ik het ook totaal niet op Pina.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef kaasplankje het volgende:
Bijna alle pina's vind ik lelijk sinds ze met die rare kromme buizen werken. Gisteren stond er een Cavendish? WK bandjes zwarte sky dogma op de club, dat was wel een bazig ding
Waar ga je rijden Grip? (dit heb ik ff gemist).quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het de eerste rondjes eerst maar eens goed ga bekijken en niet meteen al m'n kruit verschieten. En niet meteen solo ervandoor zoals ik misschien wel zou willen doen om te laten zien hoe graag ik m'n best wil doen
Lijkt me ook leuk, Mischien eerst een stuk langs de kust richting Spanje, en dan meer via het binnenland over Nimes terug naar Avignon. Wil heuvels liever pas aan het eindquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef dop het volgende:
[..]
wat dan ook misschien wel in je route zou passen is Nimes, heeft een mooie romijns arena
Daar langs de Spaanse grens heb je een paar behoorlijke heuvelsquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, Mischien eerst een stuk langs de kust richting Spanje, en dan meer via het binnenland over Nimes terug naar Avignon. Wil heuvels liever pas aan het eind
Hij is zich natuurlijk al mentaal aan het voorbereiden, op de Nedereindse berg gaat hij shinen en schitteren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Waar ga je rijden Grip? (dit heb ik ff gemist).
Daar keer ik wel weer om danquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar langs de Spaanse grens heb je een paar behoorlijke heuvels
Vanavond meerijden bij het Stadion op de Nedereindse berg. Tenminste: als ik mee mág doen: Wombcat attendeerde me er al op, en ik had het zelf ook al gezien dat op hun site ergens staat dat introducees op de donderdagavond niet altijd zomaar mee mogen doen, omdat de snelle A's dan samen met de B's rijden, en het wordt dan misschien te nerveus voor een beginner ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waar ga je rijden Grip? (dit heb ik ff gemist).
spannend! bier laten staan voor na afloop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanavond meerijden bij het Stadion op de Nedereindse berg. Tenminste: als ik mee mág doen: Wombcat attendeerde me er al op, en ik had het zelf ook al gezien dat op hun site ergens staat dat introducees op de donderdagavond niet altijd zomaar mee mogen doen, omdat de snelle A's dan samen met de B's rijden, en het wordt dan misschien te nerveus voor een beginner ofzo.
Maar als ik vanavond niet mee kan doen, kan ik zaterdag ook nog een keer gaan, want dan rijden A en B wel apart.
Maar spannend dus, m'n eerste keer trainingskoers
@ kaas: precies! bruine olie gesmeerd vanochtend, en de fiets glimt als een tiet. En wat moet ik eten voor de koers? pastja of juist een biertje zodat ik goed de bochten door durf
En precies dat stuk van het Canal du Midi is rampzalig. Gewoon een geitenpad langs het kanaal. Pas een kilometer of 20-30 voor Toulouse is er prettig asfalt. Daarvoor is het meer een ATB parcours.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:26 schreef dop het volgende:
Canal du Midi zou ik ook niet helemaal naar toulouse volgen , maar kun je volgens mij wel mooi vanaf de kust een stuk landinwaards
Niet kunnen drinken tijdens koersquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is een leuk parkoers om te beginnen hoor. Je kan ook op maandagavond bij de Mol in Dordrecht mee, dan is ook wat rustiger dan op dinsdag- en donderdagavond. Of anders eens op Sloten.
Qua eten 2 uur voor de koers maar niet iets te zwaars hoor. Iets wat je goed kan verdragen en vooral goed drinken. En zeker voor de koers want misschien tijdens de koers vergeet je het of gaat het nog niet.
Jammer! Had al gehoord dat het niet overal even goed was, heb dan wel 42 mm banden op de vakantiefiets, maar een echt slechte weg is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef ultra_ivo het volgende:
En precies dat stuk van het Canal du Midi is rampzalig. Gewoon een geitenpad langs het kanaal. Pas een kilometer of 20-30 voor Toulouse is er prettig asfalt. Daarvoor is het meer een ATB parcours.
Ik weet niet of ik het wel durf hoor, vind het normaal geen probleem maar dan wacht ik tot een recht, rustig stuk. Sowieso zit ik dan niet met 30/40 man. Tis wel een goede tip voor een beginner denk ik.quote:
Tja dat moet je toch meteen leren, eten en drinken tussen de wielen anders kom je er niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het wel durf hoor, vind het normaal geen probleem maar dan wacht ik tot een recht, rustig stuk. Sowieso zit ik dan niet met 30/40 man. Tis wel een goede tip voor een beginner denk ik.
In de zomer is een iets ander verhaal en ik moet de stelling misschien iets minder scherp stellen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef kaasplankje het volgende:
Op een koers van 1 á anderhalf uur zou ik minstens 1 bidon leegdrinken. Zeker in de zomer.
Niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In de zomer is een iets ander verhaal en ik moet de stelling misschien iets minder scherp stellen...
Het is onzin om per sé die ene bidon per uur te drinken (ik drink bv. minder, maar er zijn anderen die meer drinken). In principe geeft je lichaam aan wanneer je vocht nodig hebt (dmv. dorst). Wanneer je dat niet hebt, heb je blijkbaar ook geen vocht nodig en dus is het ook niet nodig om te drinken. Het is dus onzin om tegen de dorst in extra te drinken...
Niet mee eens, als je dorst krijgt ben je al te laat. Als je tijdens inspanning goed drinkt, hoeft geen sportdrank te zijn, presteer je beter, herstel je beter. Als je het jezelf niet aanleert drink je op momenten dat je het echt nodig hebt (warmte, bergen etc) ook te weinig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In de zomer is een iets ander verhaal en ik moet de stelling misschien iets minder scherp stellen...
Het is onzin om per sé die ene bidon per uur te drinken (ik drink bv. minder, maar er zijn anderen die meer drinken). In principe geeft je lichaam aan wanneer je vocht nodig hebt (dmv. dorst). Wanneer je dat niet hebt, heb je blijkbaar ook geen vocht nodig en dus is het ook niet nodig om te drinken. Het is dus onzin om tegen de dorst in extra te drinken...
Ga je fietsen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, er staat wat unieks te gebeuren
poging tot.quote:
Ik hoopte de komende 3 maanden eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff credits opbouwen zodat je de komende 2 maanden weer mee kan posten?
Dan staat ons allebei ongeveer dezelfde mate van inspanning te wachtenquote:
Ik ga maar 10 minuten hoor, dan ben ik moe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan staat ons allebei ongeveer dezelfde mate van inspanning te wachten![]()
Ik ben aangekleed, toedeloe!
Begrijpelijk! Ga anders op de wc zitten voor 't geval je kringspier het niet houd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig, jullie ook?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:08 schreef Patroon het volgende:
Geen live verslag? Kom we gaan allemaal kijken hoe Grip wordt gedubbeld
Spannend idd. Ik ben er helaas niet live bijquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig, jullie ook?
Ben zo benieuwd hoe Grip 't gaat doen. Legendarisch moment mensen, eerste koers!
Mag hij wel starten, wat een thriller.
Ik heb in de zomer zelfs wel eens tekort gekomen, terwijl ik twee volle bidons bij me had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:03 schreef kaasplankje het volgende:
Op een koers van 1 á anderhalf uur zou ik minstens 1 bidon leegdrinken. Zeker in de zomer.
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/karavano2010/5quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jammer! Had al gehoord dat het niet overal even goed was, heb dan wel 42 mm banden op de vakantiefiets, maar een echt slechte weg is gewoon niet leuk.
Rond Carcassone is nog het slechte stuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ivo, weet je of tussen Narbobnne en Carcassone een beetje te doen is als je de Aude volgt, ben wel benieuwd naar de Citadel!
wat de rest ook al zei.. dorst betekend, je bent te laat. zelfde geld voor honger. Inderdaad gebruikt de ene net iets meer dan de ander.. maar hoe dan ook, hoe beter je eet en drinkt hoe beter je presteert en hoe beter je herstelt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja hoor, maatje opgehaald die voor de tweede keer ging fietsen. 30 km met hem gefietst en daarna nog ff klein stukkie alleen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef Tommeke het volgende:
Heb jij nog gefietst vinnie?
Ik moest vanmiddag ff koerieren. Toen ik om kwart voor 7 m'n avondeten op had toch maar ff naar de baan gegaan. Ging wel lekker, al had ik wel een beetje last van oprispende chorizo
Ik deed flauw vorige week. Sorry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:56 schreef Patroon het volgende:
Respect Gripper! Goed gedaan! En nee, ik heb geen kritiek zoals jij
Haha maakt niet uit......quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik deed flauw vorige week. Sorry.
Vanavond waren er ook aardig wat krasse veertigers die mij voorbleven zonder moeite...
Dus ik zal niet meer snauwen![]()
maar wel op 5 juli een laxeerpil in je pasta
Sabotageacties a la Top Gearquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Een paar steentjes in zijn buitenband drukken kan ook natuurlijk
En dan op het Défilé de Maupas uit de broek moeten......... zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
maar wel op 5 juli een laxeerpil in je pasta
Loden kogeltjes meenemen en dan 's nacht zijn zadel loshalen en die kogeltjes in de zitbuis doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |