Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Een fles is al een glas. Maar speciaalbiertjes zijn lekkerder uit een glas
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
euhhh, iemand die hier niet veel post maar hij is wel lang in ons midden. Denk ik
Goed bezig broodje!quote:
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?
de hufter dattem is!quote:
Hquote:De Looidijk tussen h'sum en weesp pak ik ook regelmatig, daar heb ik nog geen slechte ervaringen.
Wij worden gesponsord door de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen dus qua bier drinken zit het wel goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...
* Dekking zoekt...
Dat is een paupertent man...quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga als ik in Groningen ben altijd naar de drie gezusters eigenlijk
Tsjah, beter dan feestcafe ome koquote:
Gelukkig ken je mij goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij is kano nergens echt een welkome gast als ik dit zo hoor...
Ach, laat mij maar lekker zo'n figuur uit de randstad zijn, zolang ik maar een toffe avond heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef Patroon het volgende:
De drie gezusters is echt een tent waar je alleen maar mensen van buiten Groningen tegenkomt, omdat die denken dat dat DE tent is
Mensen die buiten Brabant op stap gaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:33 schreef Patroon het volgende:
De drie gezusters is echt een tent waar je alleen maar mensen van buiten Groningen tegenkomt, omdat die denken dat dat DE tent is
nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?
Ik weet precies welke plek je bedoeld, die situatie gaat enigszins veranderen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
H
Het afslagje bij dat Esso station,en het Japanse Restaurant(dat nu failiet is geloof ik). Kennelijk voor mij een risicovol plekje,als je vanaf H'sum komt, kijken sommige mensen alleen maar naar 1 kant voor ze afslaan.
Ik heb het PI even aangepast, hopelijk begrijp je nu wel dat ik het niet serieus bedoelde...quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb het PI even aangepast, hopelijk begrijp je nu wel dat ik het niet serieus bedoelde...
had jij niet heel 2013 pas 60km gefietst??quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe challenge op strava, 813 km in 14 dagen. net ff minder dan 60 per dag
Kwam ik maar aan zo'n afstandquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
had jij niet heel 2013 pas 60km gefietst??![]()
iemand moet de rode lantaarn dragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hou nu samen met cap fab en fred een beetje dat recreatieve uit de TT in orde.
Ik heb een baas die zo af en toe ook nog wat van mijn tijd wilt. En een vriendin die niet in de buurt woont, dus daar ga ik vanavond met de auto heen. En dan blijft er opeens er weinig tijd over om te fietsen als ik mijn vrijwilligerswerk, kanotrainingen, wedstrijden en evementen achter de rug heb. En in die tijd zit ik liever bij mijn vrienden/vriendin dan dat ik op vrijdag/zaterdag avond op de fiets zit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef Wombcat het volgende:
"t is best zonnig nu, dus hop, op de fiets jij
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik hou nu samen met cap fab en fred een beetje dat recreatieve uit de TT in orde.
Jij bent ook een kilometervreter gewordenquote:
met je rechte stuurquote:
Ik ben een ekte ekte recreatieve wielrennerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |