Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. Een fles is al een glas. Maar speciaalbiertjes zijn lekkerder uit een glas
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Pils kun je uit de fles drinken, bier drink je uit een glas. Als je een Leffe of Affligem uit de fles durft te drinken ben je een barbaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
euhhh, iemand die hier niet veel post maar hij is wel lang in ons midden. Denk ik
Goed bezig broodje!quote:
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben zijn naam kwijt. Is dat niet dop?
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?quote:
nopequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
staat hij niet met forumnaam op de clubpagina?
de hufter dattem is!quote:
Hquote:De Looidijk tussen h'sum en weesp pak ik ook regelmatig, daar heb ik nog geen slechte ervaringen.
Wij worden gesponsord door de Pintelier, hét Belgisch biercafé van Groningen dus qua bier drinken zit het wel goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sja, Groningse studenten drinken hoofdzakelijk Schultenbrau...
* Dekking zoekt...
Dat is een paupertent man...quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga als ik in Groningen ben altijd naar de drie gezusters eigenlijk
Tsjah, beter dan feestcafe ome koquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |